بازدید 41211
هزار و سیصد و شصتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

«خاوری» را می‌توانیم یک‌هفته‌ای بازداشت کنیم/هشدار «آشنا» درباره نوچه‌ها!/توصیه آبلیمویی ضرغامی به مصرف‌کنندگان مشروبات الکلی!/چمران: تخریب قالیباف برنامه‌‌ای از پیش تعیین شده است

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ایمانی: اصولگرایان منتقد دولت هستند نه دشمن/ناصری: جلسه روحانی با اصلاح‌طلبان نمایشی بود/صدرو مجوز برای یک خواننده پس از شانزده سال ممنوع‌الفعالیت بودن و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۴۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴ 14 October 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

«خاوری» را می‌توانیم یک‌هفته‌ای بازداشت کنیم

فرمانده ناجا گفت: در صورتی که مجموعه قضائی و سیاسی کشور محل اقامت خاوری همکاری کند در یک هفته او را بازداشت و به کشور باز می‌گردانیم.

هشدار "آشنا" درباره نوچه‌ها!

مشاور رئیس جمهوری درباره جایگزین بازنشستگان هشدار داد. حسام الدین آشنا در توئیتر نوشت:مراقب باشیم!
نکند با هزار بدبختی بازنشستگان را از صندلی بلند کنیم ولی آنها نوچه‌هایشان را به جای خود بنشانند.

توصیه وزیر ارشاد به صداوسیما

سید عباس صالحی، وزیر ارشاد در توییتر خود نوشت: صدا و سیما با تکثیر مناظره‌هایی از قبیل کچوییان و عبدی جان تازه می‌گیرد. در برابر موج رسانه‌ای ایران‌ستیز، دوربین رسانه‌‌ملی به زاویه های متفاوت نیاز دارد.

توصیه آبلیمویی ضرغامی به مصرف‌کنندگان مشروبات الکلی!

عزت الله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

لیموی جهرم!
بالاخره تنبلی رو کنار گذاشتم و افتادم به جون لیمو های جهرمی که مدیرکل محترم فارس برام فرستاده بود.
یه خورده وقتمو گرفت ولی هم ورزش دست بود! و هم جلوگیری از اسراف و خراب شدن لیموها!
البته عامل اصلی، اینها نبود. بلکه گروه فشاری بود که مرتبا به من تذکر می‌داد!

* پی نوشت *

شربت آبلیمو هم سالم است و هم ارزان. طرز تهیه اش هم ساده است. شکر را در آب جوشیده حل کرده ، وقتی سرد شد آبلیمو و گلاب هم به آن اضافه می کنیم. خوشمزه است و پر از خاصیت!نمی دانم چرا با این همه نوشیدنی سنتی خوش طعم و سالم ، روند مصرف مشروبات الکلی در کشور صعودی است. متأسفانه خط قرمز های موهوم در دستگاه‌های نظارتی هم نمی گذارد آنطور که شایسته است، رسانه‌های رسمی به این آسیب مهم اجتماعی امروز کشور بپردازند. هرچند به لحاظ آمار مصرف، در میانه جدول جهانی قرار داریم ولی به لحاظ آمار مقایسه ی افراد پر مصرف، سه برابر متوسط جهانی هستیم!با گران شدن دلار و بالا رفتن قیمت مشروب خارجی، تولید کنندگان داخلی بیکار ننشستند و انواع مشروبات غیر استاندارد خطرناک را روانه بازار کرده اند. به جای اتانول ، متانول استفاده می‌کنند الکلی که به الکل چوب معروف است. ۱۰ گرم از آن کور می کند و ۱۰۰ گرم آن می کشد!اخیراً برای این که خاصیت مستی و گیج کنندگی تولیدات داخل را بالا ببرند از قرص های مختلفی مثل دیازپام هم استفاده می کنند. علت اینکه برخی هم سنکوپ می کنند، استفاده همزمان مواد مخدر، مشروبات تقلبی و همین قرص های اضافی است! نه اطلاع رسانی و روشنگری در مورد اصل خطر مصرف مشروبات الکلی صورت می‌گیرد و نه نسبت به آسیب های کشنده انواع تقلبی آن! روش‌ برخوردمان با آسیب‌های اجتماعی، محافظه‌کارانه، غلط و تشدید کننده است!

ایمانی: اصولگرایان منتقد دولت هستند نه دشمن

ناصر ایمانی در گفتگو با نامه نیوز گفت: غالب اصولگرایان تمایل دارند از نزدیک با دولت همکاری کنند. اینقدر فضای منفی جناح طرفدار دولت علیه اصولگرایان ساختند که انگار اصولگرایان تمایل دارند دولت هرچه سریع تر از حیز انتفاع ساقط شود. در حالیکه این طور نیست و بارها شخصیت های اصولگرا به این مسأله را گفتند، «ما منتقد دولتیم دشمن دولت نیستیم». وی افزود: حوزه انتقاد و نقادی با حوزه کارشکنی و تخریب متفاوت است. اتفاقا رئیس دولت در چهارسال نخست منتقدان را مخربان تلقی می کرد و در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 برای چنین تصویرسازی منفی سنگ تمام گذاشت. این تحلیلگر مسائل سیاسی یادآور شد: اخیرا آقای روحانی از اصولگرایان دعوت کرد، البته این دعوت باید سالها پیش انجام می شد. حالا به هر تقدیر امروز کشور در شرایط ویژه ای است و همکاری همه جناح ها و جریان ها را می طلبد. مسلما اصولگرایان نیز از همکاری با دولت استقبال می کنند. امیدوارند این جلسات نمایشی و تعارفی نباشد. وی با بیان اینکه چنین جلساتی باید کاری و کارشناسی باشد و ادامه پیدا کند، ادامه داد: انتظار داریم در جلسه اصولگرایان با رئیس جمهور حرف های خیلی جدی زده شود. اصولگرایان در انتقال مشکلات و راهکارها به رئیس جمهور صراحت از خود نشان دهند و در مقابل رئیس جمهور نیز بیان کند که چه کمکی را از جریان اصولگرا انتظار دارد تا جلسه شکل و قالب شعارگونه نداشته باشد.

چمران: تخریب قالیباف برنامه‌‌ای از پیش تعیین شده است

نایب رئیس جمنا با اشاره به تخریب‌ها علیه محمّدباقر قالیباف گفت: برخی درصدد هستند با تخریب افرادی که مورد اعتماد مردم هستند، باعث کاهش علاقه و اعتماد مردم به آنها شوند. مهدی چمران در گفت‌وگو با فارس درباره تخریب محمّدباقر قالیباف از سوی برخی از سایت‌های داخلی و خارجی گفت: به‌نظر من یک برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده در این مسأله وجود دارد تا شخصیت‌ها را تخریب کنند و از این تخریب‌ها هم دو نتیجه را حاصل کنند. اول اینکه شخصیت‌ها و افرادی که مورد اعتماد مردم هستند و مردم به آنها علاقه دارند، تخریب شوند و از علاقه و اعتماد مردم به آنها کاسته شود و بی‌اعتمادی را حاکم کنند. دوم اینکه اگر بخواهند در آینده این شخصیت‌ها تلاش و فعالیتی داشته باشند، امروز چهره بدی از آنها بسازند تا در آینده نتوانند رشد کنند. آقای قالیباف نیز از این دسته افراد است. وی ادامه داد: درمورد آقای رئیسی هم مدتی علی‌الخصوص در زمان انتخابات ریاست جمهوری این نوع سخنان بود و هنوز هم مسأله تتلو و یا موارد دیگر درباره آقای رئیسی وجود دارد. در مورد آقای قالیباف نیز همینطور است. سایت‌ها و خبرگزاری‌هایی هم که این اخبار و اطلاعات را نشر می‌دهند معلوم‌الحال هستند. این سایت‌ها خارج از کشور فعالیت می‌کنند و کسی کاری با آنها ندارد. در ضمن دروغ هرچه بزرگتر باشد بیشتر باور می‌شود. این افراد هم دروغ‌های بزرگی درباره اقای قالیباف می‌گویند.

ناصری: جلسه روحانی با اصلاح‌طلبان نمایشی بود

عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره دیدار اصلاح‌طلبان با حسن روحانی گفته که این دیدار اتفاق خاصی نبوده و در روندهای دولت هم تغییری ایجاد نخواهد کرد. او درباره این دیدار گفت: من به این جلسه دعوت نشده بودم اما خیلی از کسانی هم که دعوت داشتند نرفتند و جزئیاتی را هم که آقای کمالی اعلام کرد یکسری کلیات بوده و مسائل جدی به نظر می‌رسد در جلسه مطرح نبوده است. او ادامه داد: آقای کمالی، کواکبیان و جریانی که با شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مخالف هستند بیشتر پیگیر این جلسه بودند و جزئیاتی که همین افراد مطرح کردند نشان داد که در جلسه چیز مهمی مطرح نشده است. حتی مثلاً اسامی‌ پیشنهادی‌ای برای وزارتخانه‌های کار و اقتصاد مطرح نشده و آقای روحانی فقط در این حد توضیح دادند که به زودی وزرایی تعیین خواهند کرد. ناصری بر عدم شرکت چهر‌ه‌های اصلی اصلاحات در این جلسه تاکید کرد و گفت: اغلب تیپ‌های سیاسی جدی در این جلسه شرکت نداشتند و من هم اگر دعوت می‌شدم حتماً نمی‌رفتم زیرا معتقدم هر جایی که آقای روحانی کم می‌آورد ملاقات‌هایی از این دست را برگزار می‌نند. او افزود: به نظرم آقای روحانی با این دیدار می‌خواستند فضای سایت‌ها و رسانه‌های اصلاح‌طلب را تعدیل کنند. این عضو شورای مشورتی رئیس‌جمهور اصلاحات عنوان کرد: آقای روحانی در مواقع خیلی حساس‌تر باید مشورت می‌گرفت و عمل می‌کرد اما تجربه نشان داده که ایشان قصد این کار را ندارد و با این جمع هم اگر دیدار کردند اثری در روندها نخواهد داشت. او ادامه داد: البته باید به این نکته هم توجه داشت که این جمع نماینده واقعی جریان اصلاحات نبودند و آقای روحانی باید دقت کنند که مرکزیت اصلاح‌طلبان در کجا قرار دارد و چه افراد حقیقی و حقوقی‌ای را شامل می‌شود. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: در مواقع حساس خود اصلاح‌طلبان پیش قدم شدند و درخواست جلسه با رئیس‌جمهور را داشتند؛ اما آقای روحانی و دفتر ایشان توجهی نکردند.

توضیح قاسمی درباره یک خبر پیرامون دیپلمات بازداشت شده

سخنگوی وزارت امور خارجه، گفت: اسدالله اسدی دیپلمات بازداشت شده ایرانی در آلمان از مصونیت کامل برخوردار است. بهرام قاسمی در خصوص نقل قول مطرح شده از وی مبنی بر این که " آقای اسدی فقط در وین مصونیت دارد " به ایسنا گفت: متاسفانه تیتر مطلب با محتوایی که بنده گفته بودم یکسان نیست. در مسائل حقوقی و سیاسی، تقطیع و گزینش مطالب می تواند اثرات بسیار نامطلوبی به دنبال داشته باشد. وی افزود: آنچه من گفتم دقیقا این بود که مصونیت دیپلماتیک ایشان مرتبط است با جایگاه دیپلماتیکی که در اتریش داشته اند و تصریح کرده بودم (برگرفته از ماده چهل کنوانسیون وین ۱۹۶۱) که ایشان در مسیر عزیمت و رفت و برگشت به محل ماموریت نیز دارای مصونیت بوده اند. سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: از نگاه ما چون این دیپلمات ایرانی به رغم عدم حضور در کشور محل مأموریت خود، در مسیر بازگشت به محل ماموریت بوده است، لذا بر اساس ماده ٤٠ کنوانسیون وین از مصونیت کامل برخوردار می باشد و نمی‌توان گفت فاقد مصونیت بوده است؛ لذا تیتر «اسدی فقط در وین مصونیت دیپلماتیک دارد» نه تنها صحیح نیست، که اصولا با اظهارات بنده مغایرت دارد.

صدرو مجوز برای یک خواننده بعد از شانزده سال ممنوع‌الفعالیت بودن

حسین زمان خواننده سرشناس ایرانی پس از سال‌ها مجوز فعالیت‌هایش را از وزرات ارشاد دریافت کرد. حسین زمان با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از دریافت مجوز سه قطعه جدید خود خبر داد و نوشت: با تلاش زیاد و البته مساعدت آقای ترابی مدیر کل واحد موسیقی وزارت ارشاد که به بنده خیلی محبت داشته اند تا کنون توانسته ام مجوز سه ترانه از نه ترانه ای که برای مجوز انتشارشان به ارشاد داده ام را بگیرم. هنوز برای چند ترانه دیگر از طرف برخی عوامل مقاومت می شود. چنانچه مجوز باقی ترانه ها داده شود برای اجرای زنده اقدام خواهم کرد و امیدوارم این اتفاق بیفتد. بعد از شانزده سال محرومیت کار سختی پیش رو دارم. تهیه کنندگان کنسرت و اسپانسرها ریسک برگزاری کنسرت برای فردی مثل من را با مسائل و مشکلات و حواشی که در موردم وجود داشته به سختی می پذیرند. بدون حمایت اسپانسرها من خود از عهده هزینه ها بر نمی آیم. از طرف دیگر اصلا علاقه ندارم با فروش بلیت های گرانقیمت روی صحنه بروم. می خواهم بیشتر مردم از قشرهای مختلف بتوانند در اجراهای من شرکت کنند.

کی‌روش با لباس ورزشی بدون لوگوی فدراسیون!

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تمرینات اخیر تیم ملی و در عکس های منتشر شده لوگوی فدراسیون فوتبال را روی لباسش ندارد. در شرایطی که روی لباس تمام اعضای تیم و دستیاران کی روش‌ آرم و لوگوی فدراسیون فوتبال وجود دارد، اما گرمکن کی روش تنها لباسی است که روی آن لوگوی فدراسیون دیده نمی شود.

حمله شدید مؤتلفه به دولت روحانی

محمد نبی حبیبی گفت: در پشت پرده بی‌عملی دولت تفکری پوسیده، ناکارآمد، ناکاربلد وجود دارد که حل مشکلات را با مذاکره و نهایتا تسلیم در برابر دشمن می‌بیند. روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی مهم‌ترین بخش‌های حرف‌های دبیرکل این حزب را چنین منتشر کرد:
امروز بدون اینکه FATF عضویت ما را بپذیرد ما یکسویه به تعهدات خود عمل می‌کنیم.
لایحه مربوط به CFT پازل توطئه های دشمن علیه ملت ایران را تکمیل خواهد کرد.
دولت به پیشنهادات فعالان اقتصادی و سیاسی برای حل مشکلات کشور اعتنایی ندارد و حتی به پیشنهادات کارشناسی داخل دولت هم بی اعتنا است.
در پشت پرده بی‌عملی دولت تفکری پوسیده، ناکارآمد، ناکاربلد وجود دارد که حل مشکلات را با مذاکره و نهایتا تسلیم در برابر دشمن می‌بیند.
مدیران خسته، بسته و بی برنامه دولت مرد این دوران نیستند.
FATF مشکل ما را در مبادلات پولی حل نمی‌کند اما مشکلات آمریکا در دسترسی به اطلاعات اقتصادی ما را حل می‌کند.
راهپیمایی اربعین نماد قدرت نرم اسلام برای مقابله با یزیدیان زمان است

وزیر اطلاعات: تاکنون ۳۰۰ تیم تروریستی را نابود کرده ایم

وزیر اطلاعات گفت: تاکنون ۳۰۰ تیم تروریستی را کشف و نابود کرده و اعضای آن‌ها را به هلاکت رسانده ایم.

اژه ای: پرونده شکایت رئیس دولت اصلاحات از ۴ نفر، در دادسراست

اژه‌ای، معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سؤالی درباره صحبت‌های وکلای سیدمحمد خاتمی درباره مسکوت ماندن پرونده شکایت وی از سردار نقدی تصریح کرد: وقتی پرونده‌ای که مطرح می‌شد، راکد است و باید بررسی شود اما وقتی یک پرونده تشکیل می‌شود و کارش صورت می‌گیرد، ممکن است رسیدگی به آن زمان ببرد. پرونده‌های در جامعه وجود دارد که به صرف داشتن حساسیت باید به دقت بررسی شود اما اگر کاری صورت نگرفت، خلاف است. باید بررسی شود که دادستان برای چه پرونده را گرفته است. آیا برای تحقیق و تفحص است؟ وی درباره شکایت رئیس دولت اصلاحات هم خاطرنشان کرد: تا جایی که من می‌دانم از چهار نفر شکایت شده اما نمی‌دانم این چهار نفر چه کسانی هستند. پرونده در دادسرا است.

ماجرای حرف‌های متفاوت شهرام جزایری و ادامه بازداشت متهم

غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه گفت: شهرام جزایری در مدت بازداشت حرف‌های متفاوتی زده است و بعید است ماجرای فرار مالیاتی دلیل واقعی خروج مخفیانه وی از کشور باشد. کسی که اسناد غیرایرانی همراه داشته و قصد پرداخت رشوه میلیاردی داشته، بعید است این بهانه بدهی مالیاتی را داشته باشد. پرونده وی در حال تحقیق است و وی بازداشت است و قراری در دادسرا برای وی صادر نشده است. درباره پرونده موسوم به محیط زیست پرونده به دادگاه نرفته و ایراداتی گرفته شده که هنوز برطرف نشده و کیفرخواست صادر نشده است. /فارس

تعداد قربانیان الکل درالبرز به 25 نفر رسید

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز گفت: تعداد جانباختگان مصرف الکل در البرز به 25 نفر رسید ضمن آنکه 60 نفر دیالیزی و 48 نفر دچار نابینایی و کم بینایی شدند. در مجموع در موج اول و دوم مسمومیت های الکل استان البرز366 نفر مسموم شدند که از این تعداد 25 نفر جان خود را از دست دادند. از مجموع افراد مسموم شده، 334 نفر مرد و 32 نفر زن بودند/ایرنا

ساخت‌وساز تجاری به حریم حافظیه رسید

«پروژه باغ موزه مشاهیر » که قرار بود با هدف معرفی داشته‌های فرهنگی، تاریخی و ادبی استان فارس کلید بخورد به مجتمع تجاری تغییر کاربری داده است. این پروژه مصوبه کمیسیون ماده پنج، در سال 74 است. احمدرضا دستغیب، رئیس شورای شهر شیراز هم در روز حافظ و بازدید از محدوده حافظیه به ساخت مجموعه تجاری در باغ موزه مشاهیر واکنش نشان داد. او معتقد است، این اقدام به هویت تاریخی و فرهنگی منطقه و مجموعه حافظیه آسیب جدی وارد می‌کند و باید استاندار فارس و نماینده مردم شیراز در خانه ملت مانع از احداث مجتمع تجاری در جوار حافظیه با سازه‌های بتنی نامناسب شوند. چندی پیش جمشید معینی، معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس اعلام کرده بود که پروژه باغ موزه مشاهیر در قالب طرح اتصال حافظیه به هفت تن به عنوان «محور عرفان» معرفی شد، تا پروژه ملی باغ موزه مشاهیر، محدوده آرامگاه حافظ از سه هکتار به هفت هکتار توسعه یابد. 55 آنلاین

مخالفان، مجلس را به توپ بسته اند

شهیندخت مولاوردی، دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: مجلس باید در رأس امور باشد اما اینکه پارلمان و محل حضور عصاره فضائل ملت را دارالمنافقین بخوانند، این کار نوعی به توپ بستن مجلس بود. روزگاری به طور فیزیکی مجلس را به توپ بستند و الان با انواع و اقسام شیوه ها همچون ارسال پیامک تهدید و نفرین سعی کردند، مجلس را مورد ارعاب و تهدید قرار دهند. انتظار بود بعد از اعلام قرائت دیدگاه رهبر معظم انقلاب توسط آقای لاریجانی رئیس مجلس و روشن شدن تکلیف موضوع، این کارها ادامه پیدا نکند اما ادامه یافت و این اتفاق برای همه جای سؤال دارد. /خبرآنلاین

تجمع موافقان و مخالفان دولت در دانشگاه تهران

همزمان با حضور رئیس جمهوری در دانشگاه تهران تعدادی از دانشجویان این دانشگاه با حضور در محوطه اطراف تالار علامه امینی اعتراضات خود را نسبت به مسائل صنفی، آموزشی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور بیان کردند. در این مراسم دانشجویان معترض به دو گروه مخالف سیاست‌های دولت و موافق سیاست‌های دولت تقسیم شدند و با سر دادن شعارهایی از جمله «نه به حصر دانشگاه»، «قانون اساسی میثاق فراموش شده»، «نه به سهمیه‌ها»، «نه به بورسیه‌های غیرقانونی»، «نه به پولسازی و کالایی آموزش» و برخی شعارهای دیگر انتقادهای خود را به سیاست‌های دولت بیان کردند. در مقابل گروهی دیگر از دانشجویان نیز با سر دادن شعارهایی نظیر «اختلاس‌ها کم بشه مشکل ما حل می‌شه»، «وزیر سرمایه دار نمی‌خواهیم»، «مسئولین مرفه مایه ننگ ملت»، «رویکرد اقتصادی غلط، افزایش فاصله طبقاتی»، «رئیس جمهوری به جای نگاه به دشمن به دست جوانان بنگرد»، «مرفهان بی‌درد مایه ننگ ملت»و برخی شعارهای سیاسی و صنفی دیگر خواستار پاسخ رئیس جمهوری شدند. / عصرایران

خروج از FATFاز نظر واقعی امکان پذیر نیست

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت در تشریح روال قانونی تصویب لوایح گفت:رهبر انقلاب نمی‌خواهند شخصا در مورد این لوایح تصمیم‌گیری کنند. اگر مبنا لوایح باشد حضرت آقا اعلام نظر نمی‌کنند ولی راهنمایی خردمندانه ایشان این بود که متن موادی را که مجلس شورای اسلامی مناسب و به مصلحت نظام جمهوری اسلامی می‌داند خودش در قالب قانون تصویب کند. در مورد اینکه می‌توان به این کنوانسیون‌ها پیوست و در صورت تمایل از آن خارج شد،گفت: اگرچه از نقطه نظر شکلی سخن درستی است ولی از نظر واقعی خیلی نمی‌توان به آن اعتنا کرد چون وقتی از آن‌ها خارج شویم دشمنان نظام جمهوری اسلامی فشارهای خود را مضاعف می‌کنند و می‌گویند جمهوری اسلامی عهدشکن است./فارس

هنوز توافقی برای سهمیه‌بندی سوخت حاصل نشده است

علی بختیار، عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفت: با توجه به تفاوت فاحشی که بین قیمت سوخت در داخل و خارج از کشور به دلیل افزایش نرخ ارز ایجاد شده است، میزان قاچاق سوخت افزایش یافته است، اقتضا می‌کند بحث سهمیه‌بندی عملیاتی شود یا سامانه کارت سوخت اجرایی شود. تاکنون بین دولت و مجلس شورای اسلامی در این زمینه توافقی صورت نگرفته است، اما آنچه مسلم است دولت مکلف است طبق قانون بودجه سال ۱۳۹۷ قیمت‌ها را ثابت نگه دارد. /ایسنا

روایت نشنال جئوگرافیک؛ عشایر ایران آرا‌م‌ آرام محو می‌شوند

اینجا در غرب ایران، جاده‌های مارپیچ و بلند خطوطی را روی سربلندی و دره‌های کوه‌ها ترسیم می‌کند، این‌ها راه‌هایی باستانی هستند که هزاران سال در یک فرایند دائمی مهاجرت در آن قدم گذاشته شده است. البته این روزها دیگر خودروها و وانت‌های اجاره‌ای جایگزین اسب‌ها شده‌اند و عشایر باقی‌مانده ایرانی را به همراه دام‌هایشان به شهر چلگرد، چراگاه تابستانی‌شان در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری، می‌آورند. در این روند که تعداد عشایر کاهش پیدا کرده زنان قوی‌ترین طرفداران تطبیق با شرایط بودند. زهرا امیری زن ۶۱ ساله‌ای که ۹ فرزند دارد این گونه زندگی می‌کند؛ طلوع آفتاب از خواب بیدار می‌شود، بعد از یک پیاده‌روی طولانی از یک چشمه آب جمع می‌کند، نان می‌پزد و صبحانه را آماده می‌کند و . . . حتی اگر هم وقت داشته باشد فرش می‌بافد. خورشید دستان و صورت او را سیاه کرده.

بازنشستگان از نظام پزشکی هم می‌روند

عزت الله گل علیزاده، نائب رئیس شورای عالی نظام پزشکی گفت: افرادی که طبق مصوبه شورای عالی نظام پزشکی مبنی بر منع به کارگیری بازنشستگان در این سازمان مشغول به کار هستند، از نظام پزشکی می روند. سازمان نظام پزشکی تابع قانون مدیریت خدمات کشوری نیست ولی خود شورای عالی نظام پزشکی قبل از مصوبه اخیر مجلس، مصوبه ای داشت که به کارگیری بازنشستگان را در این سازمان ممنوع کرده است. /ایرنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۶۶
قالیباف کسی هست که مطهری ازش تعریف کرد یا نوه امام کسی که توانا باشد مخالفان هم از تعریف میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
۱
گیریم خاوری را گرفتید واعدام کردید.تکلیف دلارهایی که برده و کانادا سرمایه گذاری کرده یا در کازینو و قمارخانه باخته چه میشود؟بهتر نیست با تصویب شفافیت مالی خارجی یا داخلی امکان دزدیدن و بردن بیت المال را از بین ببریم؟
۲
احساس کردند قالیباف برای ۱۴۰۰امکان رای اوری دارد بنابراین شروع به زدن او کرده اند.مطمئن باشید از هر دو جناح هم هستند.همانها که کاندیدای خاص خودشان را دارند.قالیباف فردی عملگراست که کارهای اجرایی را خوب بلد است ،در کشوری که رییس جمهور باید کار اجرایی انجام بدهد ونه سیاستگذاری کلی،از نظر این حقیر بهترین گزینه برای انتخابات بعدیست
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
احمدی نژاد را هم چمران دستش را گرفت همان یکی را برای یک قرن ما بس است دیگه قالیباف را بی خیال
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
اتفاقا دست کسی که الکل مسموم وارد بازار کرده درد نکنه
همینطور بخواد پیش بره بخاطر ترس از جان، مصرف مشروبات الکلی در ایران به صفر میرسه
بنازم هوش کسی رو که این راه حل به فکرش رسید
مهدی دوصفرهفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
بدبخت اون دانشجوهایی که در این شرایط دهشتناک، در دفاع از دولت تدبیر و امید برخواسته اند
براستی که شعار اصلی این دولت یعنی همان تدبیر و امید در این برهه زمانی بکلی در جامعه فراموش شده بود
ایول به خودمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
وقتی از اف ای تی اف خارج شویم دشمنان فشارهای خود را مضاعف می‌کنند و می‌گویند ایران عهدشکن است!!!!!!!!!
خوب شما که این را میدانستید پس چرا طرفدار تصویب آن بودید
کی به کیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
خطاب بهmm
قالیباف بده؟!!!
عارف واسه ریاست جمهوری خوبه؟
آقازاده ش چطور؟
کواکبیان واسه ریاست جمهوری خوب نیست؟
صادق زیباکلام خوبه ها!!!
علی مطهری و پزشکیان هم بدک نیستند
اصلا پسر بزرگه هاشمی رفسنجانی چطوره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
ما کاری به تعریف و تمجیدها نداریم خودمان اگر عقل نداشته باشیم چشم داریم ببینیم که چه کسی برای پست اجرایی مناسب است . قالیباف در اجرا بسیار قوی عملکرد. از طرفی کور هم باشیم شکم داریم . شکم خالی ما و خانوادمان در این شش سال دیگر تحمل گرسنگی ندارد روده هایمان از گرسنگی خشک شد.
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
احمدی نژاد را با قالیباف مقابیسه نکنید.قالیباف از اول در جبهه حضور داشته.بعد از جنگ وارد کار اجرایی شده و مشکلات را از نزدیک لمس کرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
قالیباف آبادای یک جا رو به بهای نابودی جای دیگه ای انجام داد. تراکم های بی حد و حصر برای کسب درآمد بیشتر و انجام پروژه ها تهران را به یک شهر کاملا بی قواره از دید بصری و آلودگی و شلوغی تبدیل کرده. همه چیز که جهادی معنی نداره. باید قبلش تفکر هم باشه. مهندسی فنی و مدیریت هم باشه. بزرگزاه امام علی را ببینید. از نظر عرض چقدر متفاوته. بطوریکه همین اختلاف های متعدد باعث ترافیک های سنگین میشه.
سهراب
| United States of America |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
اول اینکه خاوری و پولها جایی هستند که تحت
الحمایه شدید انگلستان هست دوما چرا دارید از انتخابات1400 با کاندیداهای سوخته حرف میزنید؟!!تاآن موقع آنقدرتحوات اتفاق خواهد افتاد که بعضی از اینها شایددر انتخابات حضور هم نداشته باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
شابعات در خصوص قالیبافت عمدا توسط هوادارنش صورت گرفته جهت مظلوم نمایی و بعد بزرگ کردنش جهت تصدی پست ریاست جمهوری در دوره بعدی این هم یک بازی سیاسی دیگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
خان محمد علی آقا حدس میزنم میخوای مسلمونای ایران رو بدنام کنی،
ناشناس
| - |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
واقعا خیلی از مرحله پرتی که هنوز از قالباف حمایت می کنی
بیخود نیست مملکت به این روز افتاده وقتی همه طرفدار ناکارامدان هستید
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
سرذار گرامي چقدر شرط ميبنديد كه خاوري را تا زماني كه زنده است نميتوتنيد برگردانيد!!!!
آخر نفهمیدیم این نظام پزشکی دولتیه یا خصوصیه یا صنفیه و کار اصلیش چیه و چطور اینقدر قدرت داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
هیچ امیدی به اصلاح نیست و روز به روز به نابودی کامل نزدیک میشیم
محمدتبریزی
| - |
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
نطام پزشکی در حقیقت حامی و وکیل پزشکان است تا اشتباهات انها را پاک کند............................
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
هیچکدوم، .... مافیاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
نظام پزشکی در حقیقت یک سازمان قدرتمند با لابی های سیاسی و رسانه ایی بالا به جهت حمایت از پزشکان هست
والا چی بگم؟!
یک خبر درست حسابی تو بسته نبود!
ضمنا آقای ضرغامی چقدر منورالفکر شده!!!
چقدر عجیبه هرکسی که دیگه بازی داده نمیشه ناگهان طرفدار شدید مردم و حلال مشکلات میشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
خیلی عجیبه احتمالا از خواص شربت ابلیمو یکیش همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
چه ربطی داره ! یکعده آدم حلال و حرام خدا براشون مهم نیست هر چیزی رو حاضرن بخورن حتی اگه سم باشه ! پرداختن به این مسئله مهم است البته از دید بنده چوب خدا که میگن صدا نداره همینه که این عده چوب نجاست خواری را بخورند و برن جهنم ! اکر توجه کنیم که در اسلام شراب مادر تمام مفاسد معرفی شده پاک شدن جامعه از این عناصر فاسد خودش از الطاف الهیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
خطاب به ۲۳.۳۸.
شما وکیل وصی خودت باش.حالا کی گفته اونها اصلا مسلمان بودن...شما نگران گناه خودت و حکم دادن خودت باش.نکنه یک وقت جای تو از اونها در اون دنیا بدتر باشه
:)
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
آقای ضرغامی چنان از خط قرمز های موهوم در دستگاه‌های نظارتی حرف میزنه، انگار نه انگار 10 سال خودش رئیس صدا و سیما بوده و سال ها سانسور میکرده و یکبار در این باره (مشروبات الکلی) برنامه نذاشته؟!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
ناشناس 23:38 صدآفرین به شما که معصوم هستی!!! ای تیره بخت برو بفکر گناهان خودت باش و زیاد بفکر بقیه خلق الله مشغول نشو چون اونوقت مثل مسئولین از خودت غافل میشی
آقای ضرغامی و آقای قالیباف این همه تقلا میکنید برای ریاست جمهوری . اما بدونید شما بیش از 10 میلیون رای ندارید. من نمیدونم شما که همین حالا هم حقوق خوبی میگیرید برید کنار بزارید جا برای جوان تر ها البته نه فرزندان خودتان باز بشه.

شما روسای جمهور و نخست وزیران در اروپا و آمریکا رو ببینید. بعد از پایان دوره دیگر آنها رو در سیاست نمیبینید. میرن دنبال زندگیشون.

نمیدونم چی بگم که این همه بلا در طول تاریخ بر سر ایران نازل میشه و لحظه ای نبوده که این مردم بدیبخت رنگ آسایش و آرامش را ببینند.

البته مردم ما هم خیلی ساده لوح ، خرافاتی و تنبل هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
اون قدرها هم سن شون زیاد نیس تا برن کنار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
جوونترها رو هم دیدیم در این دولت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
باور کن یکذره هم از تاریخ ایران رو بلد نیستی، بهرحال توی تاریخمون هخامنشی‌ها هم بودن.
میگی مردم ساده لوح و خرافاتی و تنبل هستن... این صفات بنظرت مناسب خودت نیست؟ یا دستکم خودت رو هم جزو مردم حساب کردی یا نه؟

ایران بخاطر وجود امثال شماست که به اینروز افتاده. تنبلی صفاتی هستن لایق شما،
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
آره به نظر منم خوبه ضرغامی و قالیباف برن کنار این دولت خوبه شاهکار کرد هم سلامت خودش و اطرافیاش هم عملکردش هم تورم رو خوب کنترل کرد هم رونق تولید هم سیاست خارجی گلابی برجام رفع تحریم ها و.... اصلا اینقدر خوب کار کرد من پیشنهاد میکنم دور سوم هم باشه
این آقا ضرغامی به هر نحوی شده می خواهد خودشو مطرح کند بابا. زورکی نمی شود.
پاسخ ها
طالب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
شما چی؟ اصلا جناب عالی چکاره هستید که می خواهید دهن ها ببندید؟آنهم شخصیت ها ذی نفوذ؟ این است آزادی مورد نظر شما؟ پس همه ساکت !!!جناب ناشناس افاضه نمایند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
اقای طالب.کارنامه ضرغامی مشخص است. پایه گذاری نابودی صدا وسیما و باخت به شبکه های انور ابی با یک هزارم بودجه صدا وسیمای ایشان.قبای ریاست جمهوری بتن ایشان گشاد است واگر سودای ان نداشته باشند انقدر صحبت کنند که خود خسته شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
درود بر ضرغامی و قالیباف
بترکه چشم حسود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
درسته زوری که نمیشه
کسی که ژن خوب نداره که نمیتونه مطرح بشه بفرما پسر آقای... چقد راحت مطرح شد چون زن خوب داره
زمانی که در ایران بود دستگیر نشد الان که در کاناداس برای برگردوندن اون تئوری داده می شود.

اگر
پاسخ ها
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
خاوری رو یه هفته ای بر میگردونی؟
آقای خاوری به نمایندگی در رفته بر گرداندنش محال است
کانادا با ایران مشکل سیاسی داره وگرنه همان روزی که خاور به کانادا فرار کرد باید دستگیر میشد. حتی خانواده خاور هم بدلیل نامشخص بودن منیع ثروتشون باید توسط پلیس کانادا مورد تحقیق قرار میگرفتن
پاسخ ها
احسان
| France |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
پلیس کانادا هم منتظر دستورات شما و پلیس ایران بوده تا حالا!حتما فردا صبح انجام میشه
تا 30 سال دیگر اکثر مدارس ایران به دلیل نبود دانش آموز تعطیل میشه، اکثر پادگان ها به خاطر نبود سرباز دچار مشکل میشن، اکثر کارهای ساده و کارگری روی زمین میمونن و جامعه ایران پیر خواهد شد

بیاید با هم هم قسم شویم و از اهمین امزوز نیت بکنیم برای داشتن فرزندان بسیار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
اول باید ازدواج کنیم :)
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
داداش نفست از جای گرم در میاد.میدونی حقوق کارگر و کارمند چقدره؟میدونی پوشک وشیر خشک چنده؟شما اگر از محافظانت جدا بشی و بیای تو مردم میبینی نمیشه.پول نیست شغل و در امد نیست امید نیست برادر من
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
برای فرزندداشتن اول بایدازدواج کردشرایط ازدواج رابرای جوانان فراهم کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
نابود و مقطوع النسل بشیم بهتره و شاید دنیا ارام بشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
خیلی سطحی حرف نزنیم
ناشناس۱۳۹۷
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
پاسخ به نظر اصلی:
جسارتا بنده فکر میکنم شما بیشتر بیمار هستید تا یک فردی که نظر می دهد ، چون تقریبا هر چند وقت یکبار نظراتی با همین مضمون می دهید.
شرمندم ولی حقیقت را باید گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
با این وضع ازدواج که هیچی دیگه نون هم نمیشه خرید. امروز قیمت یک سری کالای ضروری برای کار خودم را نگاه کردم در عرض سه ماه از حدود دویست هزار تومان به یک میلیون و دویست هزار تومان رسیده اون وقت میفرمایید بچه دار بشیم؟ اگر جامعه ما پیر شد و از بین رفت تقصیر کسی که بچه دار نشده نیست مشکل از کسانی است که امکان بچه دار شدن را از بین بردند. اگر امکانات باشه رشد جمعیت طبیعی است و نیازی به تبلیغ ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
یعنی ته ته تفکرت اینه؟ بچه به دنیا بیاریم؟ بچه نیاز به ابتدایی ترین امکانات و داره ایا تو ایران همچین چیزی وجود داره؟ آیا نظام آموزشی درستی داریم؟ آیا امنیت شغلی و روانی و مالی و اجتماعی و سیاسی و... داریم؟ بابا یه خورده فکر کنید بعد افاضات بفرمایید
مزدک
| United Arab Emirates |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
اول یه دشت سر سبز واسه چریدن پیدا کن بعد به فکر بع ..بع کردن گوسفندا باش
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
تو همون یارو نیستی که میگفت عملیات چهاده فرزندی؟؟
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
تا30 سال ديگه بايد 40 ميليون نفر از ايران به خاطر خشكسالي و گرما مهاجرت كنند و در به در كشورهاي اروپايي گردند. اكثر شهرها خالي از سكنه خواهند بود.فقط شهرهاي شمالي و اندكي در زاگرس جمعيت پيدا خواهد شد.حاشيه خليج فارس جهنمي سوزان خواهد بود.كشته هاي بسيار بر اثر جنگهاي بين استاني بر سر آب خواهد بود.اينقدر عوامانه از افزايش جمعيت نگوييد.
ناشناس
| - |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
جناب ناشناس اول جا جان:


فرزندان بسیار هزینه خورد وخوراک و پرورش و آموزش و... نمی خواهند ؟؟؟ صرفا تولید مهمه؟؟؟



شما حقوق و دستمزدها ی افراد عادی و کارمندان عادی را بکنید ده میلیون ماهانه همین الان هم همه دو سه تا بچه میارن
ناشناس
| Israel |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
نسلمون منقرض شه بهتر با اين وضعيت مملكت
چمران یکبار با گماردن قالیباف برای شهرداری تهران کلی سرمایه مردم‌تهران را نفله کرد دوباره داره تلاش میکنه اینبار کل مملکت را سرمایه شو‌ بذل و بخشش کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
نه اینکه سرمایه ی مملکت الان اصلا نفله نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
شاهکار ایشون کشف معجزه هزاره سوم بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
شما ها که احمدی نژآد حاصل کار چمران میدانید ایا می دانستید احمدی نژاد زمان هاشمی فراماندار میشد برید مطالعه کنید
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
در زمان قالیباف اگر حیف و میلی هم میشد الاقل کاری هم انجام میشد، بعنوان مثال قرار بود پروژه های زیادی از جمله فاز اول خط شش مترو تهران تابستان سال گذشته افتتاح بشه که منجر به رفتن قالیباف و آمدن شهرداران جدید شد نه تنها متاسفانه در این مدت شاهد هیچ پیشرفتی در شهرداری نبودیم حالا هم که زمزمه رفتن شهردار و تا آمدن شهردار جدید و مستقرشدنش چه شود شهر با شهردار اینه وای بروزی که شهر بی شهردار بمانه .؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
تهرانیهای عزیز که لیستی رای دادین.ازشهردار وشورای خود بپرسین جزئ تغییر اسم چن خیابان چکار برای تهران کردند تا ما لیستی از ساخت وساز وتوسعه دوره قالیباف براتون ردیف کنیم..مرد باشید وبه کرده اشتباه خود اعتراف کنید.
اگر را با مگر تزویج کردند / از او فرزندی آمد کاشکی نام!
متأسفانه خط قرمز ها در دستگاه‌های نظارتی هم نمی گذارد آنطور که شایسته است،رسانه‌های رسمی به این آسیب مهم اجتماعی امروز کشور بپردازند

خیلی جالبه این حرف ضرغامی است
مشروبات بايد ازاد بشه خود ايران توليد كنه ارز بياره داخل كشور مثل ساير ممالك مردم ما را از همه چيز محروم كردن توريست ايجاد ضغل رونق و شاداب مردم در اين فعل حرام خوابيده البته حرام را ميشه حلال كرد وقتي حرام بودنش زيانبار باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
چطور محرمات هم بزک کنی بیاری بیرون
.............
ناشناس۱۳۹۷
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
شما می خواهید از طریق حرام پول بدست بیاوری راه های دیگری هم هست ، مثلا دروغ ، مال مردم خوری و... لطفاً درمورد بقیه تصمیم نگیر
شما یا نفهمیدید دین اسلام چی هست و چی می گوید ، یا کلا دنبالش نبودید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
خیلی شراب دوست داری بسم الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
ناشناس 22:36 خوب بیان بیرون اون ها هم آدم هستند خودشان تصميم می‌گیرند و مسئولیت آن را هم قبول می‌کنند. ملک شخصی ما نیستند که برای آنها تصمیم بگیریم
پدرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
شراب شیراز یکی از بهترین شرابها بود که متاسفانه از بین رفت.
احسان
| France |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
ما تا وقتی که مثل بقیه کشورهای آزاد دنیا نشیم هیچ وقت پیشرفتی نخواهیم کرد.وقتی عده ای هنوز در عصر حجر سیر میکنند و حرفهای تکراری و بی اثر ۴۰سال گذشته را تکرار میکنند انتظار بهبود اوضاع مسخره است.همه دنیای مدرن فهمیده اند که انسان آزاد است برای زندگی خودش تصمیم بگیرد و دین موضوعی شخصی است ولی اینجا اقلیتی میخواهند نظرات خود را به اکثریت جامعه القا و تحمیل کنند.من اگر دلم میخواهد مشروب بخورم و گناه کنم به خودم مربوط است مثل همه مردم دنیا.شما چیکاره اید که برای زندگی من تصمیم میگیرید؟دقیقا مثل موضوع حجاب اجباری و ممنوعیت حضور زنان در استادیوم و جلوگیری از روابط زن و مرد و...با همین فرمون پیش برید بزودی تمام میشه ماجرا
کشورها s300 دارند ما هم ضد 300 این امار خطرناک است حسن
مشكل كانادا با ايران سر سعيد مرتضوي است كه از نظر اونا متهم به قتل يك ايراني - كانادايي است. مرتضوي رو همزمان با خاوري محاكمه كنيم و در صورت محكوم شدن شان، آنها را مبادله كنيم. اينطوري مشكل سياسي بين دو كشور حل ميشه و ايراني هاي متقاضي ويزاي كانادا مجبور نيستن براي كارهاي اداري درسفارت كانادا (يك انگشت نگاري ساده) ، آواره كشورهاي همسايه بشن و ميليون ها تومن پولشون رو بريزن تو جيب تركا و اماراتي ها.
پاسخ ها
مهمان جدید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
جالبه!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
با یک تیر دونشان میزنیم عالی بود
کسی که مشروب می خورد باید تاوانش را خودش بدهد نه دیگران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
مشروب خوردن یه مسئله شخصیه در اکثر نقاط دنیا هم آزاده شما چون با خوردنش مشکل داری نظر نده
پدرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
با این طرز فکر رفتیم جلو که الان وضعمون اینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
تا الان خیلی دیده شده که یکی مشروب خورده باعث تصادف ومرگ دیگران شده،مردان مست مزاحم نوامیس مردم شدند ،اونهم زمانیکه ممنوعه وای بحال روزیکه آزاد باشه.
اقای قالیباف بیا مردم رو نجات بده ، ایران رو مثل تهران بساز .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
نه اینکه تهران را خیلی خوب ساخت ؟ تراکم فروشی و املاک نجومی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
تراکم فروشی املاک نجومی دیگه برج میلیاد پل طبیعت اتوبان امام علی چندتا بگم دوتا کاراشتباه هزارتا درست باید خدابیاد شما کارش قبول کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
دوست ۲۳.۰۳باز دربین گزینه های مطرح بهتره.شما حساب کن بعضی دیگه بهشون بگی سیمان چیه گچ چیه نمیدونن.از بیست سالگی رفتن مدیر شدن و کار اجرایی بلد نیستن.قالیباف از اول تو بطن کارهای اجرایی بوده.میدونه مشکلات روی زمین چی هست و کمبودها کجاست.در دوره مالک اشتر هم اشکالاتی بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
ایران را هم مثل تهران ساخته... شما تنت گرمه نفهمیدی! والا
جواد
| - |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
و درودت در نره بشه درد
اگر ميتونند به هر روش و با رايزني بايد خاوري را برگردونند و محاكمه كنند تا بقيه كسانيكه قصد اختلاس و فرار دارند بدونند كه هر جا برند در امان نيستند. واقعا اينكار ارزش داره كه هر چقدر شده براش هزينه بشه تا اين فرد به كشور برگردونده بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
ایشون قرار نیست برگرده
آقای قاسمی کنواسیونهای وین شامل حال تمام دیپلماتها و اماکن آنها در تمام نقاط دنیا میشود نه فقط مربوطه به ایرانیها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
یعنی تو از قاسمی بیشتر در سیاست سررشته داری؟!
قیمت مسکن ....... خیلی بالا رفته
مسئولین، بی خلاقیت، سخنان عوامانه
نه طرحی، نه فکری, نه عملی
حرف و حرف و حرف و حرف
مشکل اصلی همکاری نکردن دولت کانادا است
اقایان دستگاه خارجی خیلی منفعلانه هستید در برابر دیگران و اگر کشور دیگری بود الان حداقل یک دیپلمات ان کشورها را اخراج می کردند
اگر مجلس درست عمل می کرد و کارهای راس اموری خودش صحیح الان شما دولتیان قانون گریزی نبودین و راحت باشید
باعث تاسف است که امام جمعه ها ، نماینده های مجلس را نفوذی خطاب میکنند ،اما احتمال اینکه یک دیپلمات نفوذی منافقین باشد را وزارت خارجه نمیپذیرد ؟
مثل اینکه یه عده نمیخان fatf و cft به سرانجام برسه ، اخه موتلفه که رایش تو کشور به یک میلیون نمیرسه چکاره است ؟! که شده گروه فشار ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
خیلی دوست دارن سهمی از قدرت بهشون بدن.ولی وزنی ندارن واقعا.ضمن اینکه از واقعیات جامعه خیلی دور هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
آنقدر هیچکس فشار نیاورد دلار شد هجده هزار تومن پراید چهل میلیون تومن نابغه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
آیا شما اسرار خانوادتان را به دیگران ابراز میکنید؟ اینها دشمنان قسم خورده ایران هستند اگر ایران را جزو خانواده بتوانید قبول کنید اسرار را نباید به دشمن بدهید.
دلواپسان خواهشن بگذارید بازار چند روزی ارام باشد با گفتار و کردارتان بازار را به هم نریزید ملت را بیچاره کردین رفت .
منافع ملی را باید از ترکیه و اردوغان یاد بگیریم ... منافع ملی کجایی ؟
چون بد آید هر چه آید بد شود / یک بلا ده گردد و ده ، صد شود . گرمی از آتش فتد ، مهر از فروغ / فلسفه باطل شود ، منطق دروغ!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
what?!
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
ای بیسوات
انقدراختلاسگر داریم که خاوری انگشت کوچیکشونم نیست
قالیباف هم مثل اصلاحطلبان به تاریخ پیوست.
ضرغامی هم باید یاد بگیرد وقتی کسی از وی چیزی نخواسته سکوت کند و اینقدر حرف نزند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
معلومه وقتیکه مردم این وضع بسیار خراب اقتصادی رو می بینند رو میارند به اصولگراها حداقل در دوران اونا ملت تا این اندازه همه چیزش رو از دست نداده بود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
قالیباف در دل مردم جای دارد اگر مدیریت اجرایی ایشان نبود الآن اینقدر طرفدار نداشت . با مردم پسر خاله نیست که دوستش دارند کارهایش را دیده اند . در یک قوه مجریه باید یک مدیر اجرایی قوی داشت که اگر ایشان قبول کنند و کاندید شوند باید به مردم ایران تبریک گفت .چه رسد به اینکه رای هم بیاورند.
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
نه دوست عزیز اصلاحطلب و اصولگرا نداره.من شخصا به فرد رای میدم.وگرنه دوتا جناح هم اش دهن سوزی نیستن.بنظرم اصلاحطلبان معتدل هم از قالیباف حمایت کنن.کشور از حالت دو قطبی بیاد بیرون.
فعلا که با بگیر و ببند افراد و سایتها قیمتها کنترل شده ولی علم اقتصاد دستور پذیر نیست ، تنها راه ارامش بازار تعامل سازنده با دنیا و کشورهای همسایه ؟! با توجه به بحرانی شدن رابطه امریکا و عربستان باید از این فرصت استفاده کرد بخصوص اینکه عربستان به ایران چراغ سبز نشون داد.
خ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
تو ایران با جهان فرق می کنه .تو ایران حتما باید به طرف بفهمونی که کارش اشتباهه اینجا که کره و ژاپن نیست طرف از خجالتش بره خودکشی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
علم اقتصاد به شما یاد نداده که دلال بازی هم تا جاییقرار است نرخ ها را افزایش دهد و نه بیشتر؟
آقای ضرغامی جدیدا چقد اظهار نظر میکنه و چقد راجب همه چیز حرف میزنه. در حالیکه مسولیت به خصوصی هم فعلا نداره. داره آماده میشه برای انتخابات ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
اگه تو انتخابات شرکت کنه میشه میر سلیم دوم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
بنظرم ههر چی باشه از جهانگیری و هاشمی طبا خیلی بهتره
متاسفانه با توجه به اینکه ما با یک دولت ورشکسته اقتصادی مواجه هستیم و حجم بدهی دولت به طور وحشتناک افزایش یافته به طوری که مهمترین دستاورد دولت یعنی نظام سلامت با چالش جدی مواجه است و مجلس هم دست دولت رو افزایش حاملهای انژی گرفت و حجم بالای نقدینگی باعث شد که تنها راه حل افزایش قیمت ارز بود این افزایش هیچ ارتباطی به تحریم نداشت چون هنوز درامد نفتی ایران تغییری نکرده .
کار موتلفه و افراطیون به جایی رسیده که میخواهند از راهپیمایی اربعین هم سو استفاده کنند ؟
آسیابانی پیر در دهی دور افتاده زندگی می کرد
هرکسی گندمی را نزد او برای آردکردن می برد علاوه بر دستمزد پیمانه ای از آن را برای خود برمی داشت مردم ده بااینکه دزدی آشکار وی را می دیدند

چون در آن حوالی آسیاب دیگری نبود چاره ای نداشتند وفقط نفرینش می کردند

پس از چندسال آسیابان پیر مُرد و آسیاب به پسرانش رسید

شبی پیرمرد به خواب پسران آمد و گفت: چاره ای بیاندیشید که به سبب دزدی گندم های مردم از نفرین آنها در عذابم پسران هریک راه کار ارائه نمود‌ پسرکوچکتر پیشنهاد داد زین پس با مردم منصفانه رفتار کرده وتنها دستمزد می گیریم
پسر بزرگتر گفت : اگر ما چنین کنیم مردم چون انصاف مارا ببینند پدر را بیشتر لعن کنند که او بی انصاف بود بهتر است هرکسی گندم برای آسیاب آورد دو پیمانه از او برداریم با اینکار مردم به پدر درود می فرستند و می گویند

خدا آسیابان پیر را بیامرزد او با انصاف تر از پسرانش بود چنین کردند و همان شد که پسر بزرگتر گفته بود

مردم پدر ایشان را دعا کرده و پدر از عذاب نجات یافت و این وصیت گهر بار نسل به نسل میان نوادگان آسیابان منتقل شد و به نسل ما رسید....این حکایت این روزهای ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
ایواله با این مطلب جالب و پر محتوا
میشه کاربر محترمی که گفتند بیایید بچه دار بشید . لطف کنند بگویند شغل ایشان چی هست . چند سال سن داره . چند فرزند داره . هدف از طرح چنین موصوعاتی در چنین فضای چی هست . انگار یه جورای تفکر احمدی جون میده ایشان هم میگفت بچه بدنیا بیارید انگار جوجه چهل پنج روزه هست که بعدا ثمر بده . دایی جان واقعا تو کلت چی میگذره میشه کمی توضییح بدی این سیاست پژمرده را از کجا تیغ زدی . بی زحمت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
قدیما مردم ده دهتا بچه داشتند الان هرشب خونه یکی مراقبت میشن ،وای بحال اونهایی که الان یکی یدونه هستند ،کل سال باید خانه سالمندال به در ودیوار زل بزنند.
در انتخابات آینده مهره های تکراری و سوخت شده رای نخواهند داشت . و دیگر اینکه مردم در سواد سیاسی عاقلتر خواهند شد . بنابراین انتخابات سختی خواهد بود . بازی کردن با احساسات و شعور مردم درست نبود اگر این یک اعتماد دو جانبه بود که
پاسخ ها
مزدک
| United Arab Emirates |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
کلا مگه فرقی هم میکنه !!
سید حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
وقتی که هنوز تو این مملکت یک چهارم بی سواد وکم سوادند می خواهی آگاهی باشد و مردم عاقل باشند و آزمون و خطا نباشد !؟؟؟
فایده اش به چی هست حرف تکراری . مثلا در ۱۴۰۰ بگیند آره دولت چرا اجناس را گران کرد چرا برجام را امضا کرد چرا اف ای تی اف امضا شد چرا گرانی و بیکاری حل نشد چرا چرا مثل پرسش های تکراری میر سلیم . اما نخواهند گفت راهکار علمی شما چیست . علم چی میگوید
چرا کانادا با کشور ما همکاری نمیکنه کسی میدونه
برای دنیا قابل قبول نیست فردی نظامی ریس جمهور شود حالا برای داغ کردن تنور انتخابات ریاست جمهوری نقشه می کشند خوبه. در ضمن شرکت مردم هم شرطه که فکرش را نباید کرد اعتماد مردم تقریبا صفر شده و داره میره زیر صفر مثل اقتصادمان که دیگه امیدی بهش نیست . انشأالله تعبیر خواب خوبی داشته باشید
صدر اعظم آرمان در فضای مجازی در حال خرید در فروشگاهی بدون محافظ هست . عکس صحت داره یا نه فتو شاپیه . صدر اعظم با تحصیلات عالیه در فیزیک و استاد و دانشگاه چقدر جالب
امثال خاوری در اینجا زیاد هستند
شما موتلفه ای ها صدایتان از جای گرم در می اید
کوفت بخورند به جای مشروب . نوشیدنی حرام می خوری اقلاً اندازه نگهدار بی فرهنگ .کدوم خارجی مثل ایرانی ها الکل مصرف می کنه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
عزیزم دلشون میخواد زیاد بخورن،دلت میخواد اعتقادشون رو بهت تحمیل کنن?ا
قالیباف انقدر قدرت دارد که مرد شریف و پاکدستی مثل نجفی را برای آنکه شفاف سازی را در شهرداری شروع کرده بود براحتی برکنار کرد و لذا با این قدرت و چتر حمایتی که دارد اگر قرار باشد رییس جمهور شود میشود ونمایندگان مجلس را ببینید آیا یک نفر از آنهایی که با حذف رقبای خود نماینده شده اند یکبار در مقابل سازمانهای غیر انتخابی موضع انتقادی داشته اند!؟
اقا این خاوری رو بازداشت کنید بعد بیارید صدا و سیما تا همه داستانشو تعریف کنه و مردم ما بدونن دوره احمدی نژاد چه گل و بلبلی بود مملکت
شكل كانادا با ايران سر سعيد مرتضوي است كه از نظر اونا متهم به قتل يك ايراني - كانادايي است. مرتضوي رو همزمان با خاوري محاكمه كنيم و در صورت محكوم شدن شان، آنها را مبادله كنيم. اينطوري مشكل سياسي بين دو كشور حل ميشه و ايراني هاي متقاضي ويزاي كانادا مجبور نيستن براي كارهاي اداري درسفارت كانادا (يك انگشت نگاري ساده) ، آواره كشورهاي همسايه بشن و ميليون ها تومن پولشون رو بريزن تو جيب تركا و اماراتي ه
شه کاربر محترمی که گفتند بیایید بچه دار بشید . لطف کنند بگویند شغل ایشان چی
هست . چند سال سن داره . چند فرزند داره . هدف از طرح چنین موصوعاتی در چنین فضای چی هست . انگار یه جورای تفکر احمدی جون میده ایشان هم میگفت بچه بدنیا بیارید انگار جوجه چهل پنج روزه هست که بعدا ثمر بده . دایی جان واقعا تو کلت چی میگذره میشه کمی توضییح بدی این سیاست پژمرده را از کجا تیغ زدی . بی زحمت
اصول گرایان ویا اصلاح طلبان هردو تیغه های یک قیچی هستند وهرکس سعی میکند برای خودش ببرد اگر اینطور نبود باهم مملکت را اداره میکردند در دنیا احزاب وگروها اگر در ظاهر مخالف هم باشند ولی در یک چیز هم عقیده هستند وانهم منافع کشور است هر کدام از این گرو ا چه اصول گرا وچه اصلاح طلب حاضرند بخاطر حذف دیگری به همه کار دست بزنند.......
لازم نیست خاوری را دستگیر کنید. چون اختلاس ها در زمان وی بوده نه اینکه خودش برده باشد.
"«خاوری» را می‌توانیم یک‌هفته‌ای بازداشت کنیم" یعنی تقریبا 7 سال و چند ماه و یک هفته ! والا اینتر پل خودش رییسش رو گم کرده حالا میخواد خاوری رو پیدا کنه !!!
اگه اراده باشه خاوری بیست و چهار ساعته تو گونی تو تهرانه ولی قرار نیست ایشان رو بیارن ایران
«خاوری» را می‌توانیم یک‌هفته‌ای بازداشت کنیم
کانادا چرا همکاری نمی کند ؟
اقای قالیباف کار کرد و درانجام صدها کار درست ، طبیعی است که در چند کار ایراد باشد، اگر مسولی اجرایی منصوب شود و هیچ کاری انجام ندهد پس باید گفت در زمان مسولیت ایشان اشکالی صورت نگرفت؟! در اینخصوص اصطلاحیست که میگویند، املاء نانوشته غلط ندارد.
جتاب ضرغامی ! شما که لالائی بلدی !!
پایه ها و ستون های محکم سیمای میلی کار امثال شما بوده !! حالا که کنار هستی ! ایراد میگیری ؟؟!!!!!
سیستم مالی باید آنقدر شفاف باشد که تا یک ریال جا بجا شد فورا نهادهای نظارتی بفهمند نه اینکه یارو 1 ملیارد دلار بدزده ببره کانادا بعد بفهمن که هیهات دزده فرار کرد این دزدی که یک روزه انجام نشده چطور کسی نفهمیده چرا شفافیت مالی وجود نداره چطور یک زن خانه دار 700 ملیارد پول در حسابش هست و کسی نمیپرسه اینو از کجا آوردی پرسیدن که عیب نیست اگه حسابش پاک بود مشکلی نداره موضوع یکی دو تا نیست باید به نظر من از مخالفان شفافیت مالی هم یه آماری گرفته بشه که اینا چرا مخالف شفافیت مالی هستن کدام منافع مالیشان به خطر میفته هر روز یه خبر از دزدی و اختلاس و فرار که اگه شفافیت مالی باشه
دکتر روحانی می فرمان
خوشتان باشه می گذره
ناخوشتان باشه می گذره
زنده باشید میگذره
زنده نباشید می گذره
ولله هر روز لیست چند هزار قلم اجناس را نگاه می کنم
«لبخند ملیح»
آقای ضرغامی مغازه ات کجاست!!!!!!!!!!!
البته اگر مجموعه سیاسی و انتظامی اسرائیل هم همکاری کنند ما میتوانیم 3 الی 4 ساعت نتانیاهو را دستگیر و به ایران بیاورید به هر حال فاصله ما با اسرائیل خیلی کمتر تا کاناداست
حزب موتلفه بهتره اول خسارتهایی که بابت حمایت بدون حد از احمدی نژاد کرده را جبران کند بعدش بیاد بابت بقیه قضایا حرف بزنه
آقای حبیبی شما اول هزینه هایی که از جیب ملت برای اقای رئیس جمهور محبوبتان کردید را جبران کنید بقیه قضایا پیش کش
جناب ناجا، از زمان فرار خاوري بيشمار خاوري ها داشته‌ايم پس برگشت خاوري پيشكش جلوي خاوري هاي موجود را بگيريد .
خاوری که به هر دلیلی قابل دسترسی نیست ساختار اقتصادی شفاف کنید تا خاوری دیگر بوجود نیاد .
خودمان کردیم
ضرغامی آبلیوشوازمدیرکل استان فارس تهیه میکنه مردم هم کاه روکه آبلیموازش گرفتن استفاده میکنه مردحسابی راهکارعملی بده برای اینکه مردم همه چیزروسالم مصرف کنن راهش اینه که مشروبات الکلی داخل تولیدشه شماشربت آبلیوی خودتوبخوردیگران مشروب سالم
میدونم تیغ سانسوریقه این نوشتاررومیگیره
تو منطقه ما پزشکی هست که مهاجرت کرده به کانادا یکی میگفت تو محدوده محل زندگی خاوری زندگی میکنه. حالا دولت ما از محل زندگیش خبر نداره؟؟؟
آقای چمران شما وظایف نظارتی خود را بدرستی انجام ندادید .
من فقط نمی فهمم آقای چمران باز داره میگه مردم اعتقاد و اعتماد به بعضی مسئولین دارندهنوز!!!!!!!!! یعنی واقعا جدی میگی ؟؟؟؟؟؟ مردم ازدست این نابلدیها خسته شده اند دیدین که فقط دنبال یه نون خالی می گردن که شکمشونو سیر کنن داری از چی صحبت می کنی ؟به خوتون بیاین لطفا خواهشا اینقدر مردمو تحت فشار حداقلی نذارین زندگی دست خداست
یکی آمار بده طرفداران موتلفه چند نفرن؟
دلیلش رو بفرمایید که چرا تا حالا بازداشتش نکردید .
خطر صدا و سیما از فضای مجازی بسیار بیشتر است با کمی تفکر متوجه می شوید
یه جوری تیتر زدین من اولش فکر کردم ضرغامی به مصرف کنندگان الکل گفته همراه الکل آبلیمو بخورن که ضررش رو کم کنه .
تنها راه مقابله با تخریب شخصیت ، شفافیت و رساندن اطلاعات صحیح است والا نمی توان ذهن مردم را در خلاء نگهداشت و اگر اطلاع رسانی نکنیم ،از شایعه پر می شود.
خاوری فدای سرتان چرا بقیه رانت خواران بزرگ را نمیگیرید
در رابطه با خاورى " در صورتي كه " كار را خراب كرد - با خواندن تيتر خير " مى توانيم يك هفته اي بازداشت كنيم " خوشحال شدم گفتم پس چرا از اين توانايى استفاده نمى كنند جلو تر رفتم با " در صورتي كه " روبرو شدم جا خوردم. بله اگر مجموعه قضايى و سياسى كانادا بخواهند همكارى كنند ( كه نميكنند ) خودشان با يك محافظ ميفرستند تهران . تازه معلوم نيست در كانادا باشد احتمالا در امريكا ست ولى در هر صورت از ترس فعلا در جهنمى سرد بسر ميبرد كه نميشود اسمش را زندگى گذاشت . اگر بيايد ايران و در زندان خورش قرمه سبزى و چلو كباب كوبيده بخورد بهتر از تى بون استيك و بيف استرگانوف است كه حالا بزور از گلويش پايين ميرود.
عزیزان، برادران، متاسفانه، متاسفانه، اینطور که به نظر می رسد در جمهوری اسلامی شخص مقصر
مجازات نمی شود که هیچ، گاه تشویق هم می شود!!!این روند معلوم است که در انتها به کجا میرسد.
کارها خراب و افراد مایوس و یا تشجیع به خلاف می شوند.جای تهدید به اعدام، لطفا مجازات واقعی و عادلانه
را در نظر بگیرید.
خاوری پیشکش !!!!! هزاران خاوری همین الان در ایران آزادانه به چپاول و غارت مشغولند ..اگه راست میگید از مشابه خاوری ها شروع کنید!!
خاوری باپول ملت ایران حالش روکرد دیگه هم داره میمیره چون پیر شده ولش کنیدنخواستیم برش گردونید البته قدرتش روهم نداریدشماهافقط حرفید حرف همین و بس.
برگرداندن خاوری احمدی نژادی میخواهد که فعلاً نیست. درود بر احمدی نژاد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی