بازدید 2829
۱

احمدی:تبریک به تلویزیون که آقای شفیع راتاآخرین روزحفظ کرد!

کد خبر: ۸۴۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 10 October 2018

مجری و گزارشگر فوتبال می‌گوید زنده یاد بهرام شفیع یکی از مشوقین اصلی او بوده و خبر درگذشت این پیشکسوت رسانه را باور ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا احمدی با اشاره به ضایعه درگذشت زنده یاد بهرام شفیع گفت: واقعا از شنیدن این خبر شوکه شدم؛ بلافاصله هم با بچه‌های ورزش و مردم تماس گرفتم؛ باورم نمی‌شد؛ می‌خواستم به امیراقبال زنگ بزنم، دستم می‌لرزید و نمی‌توانستم؛ با آقای ارژنگی تماس گرفتم که متاسفانه تا تلفن را برداشت، گفت «پدرمان رفت».خیلی منقلب شدم و حال و حس خیلی بدی بود؛ یاد روزهای اولی که از رادیو به شبکه سه رفتم و کار می‌کردم، افتادم؛ آقای شفیع جزو اولین نفراتی بود که بعد از گزارش‌های من در جام جهانی ۲۰۱۰ مصاحبه‌ای انجام داد و گفت که گزارش‌های محمدرضا احمدی را پسندیدم و همیشه خیلی به من لطف داشتند.

احمدی یادآور شد: حدود ۲۵-۲۰ روز قبل در پخش شبکه سه درگیر بازی‌های آسیایی بودیم که یادم افتاد امروز جمعه است و همینطور به استودیوی شبکه یک رفتم تا آقای شفیع را ببینم که رفتم، با یکدیگر احوالپرسی و روبوسی کردیم و عکس انداختیم؛ اصلا باورم نمی‌شود این اتفاق افتاده است.خدا به خانواده آقای شفیع صبر بدهد و به آنها و امیراقبال عزیز تسلیت می‌گویم؛ ان‌شاالله روحشان شاد باشد.

او با اشاره به گزارش‌های ماندگار زنده یاد شفیع اظهار کرد: تشکر می‌کنیم بخاطر تمام خاطرات دوران نوجوانی و کودکی ما که با صدای قشنگ‌شان برای ما خاطره‌سازی کردند؛ گل مهرداد میناوند در مسابقات ۱۹۹۶ ، گل علی دایی به ژاپن در بازی‌های مقدماتی ۱۹۹۴ ، دیدارهای استقلال و پرسپولیس و ... تمام اتفاقات قشنگی بود که آقای شفیع رقم زدند و ما عشق فوتبال‌ها کلی از صدای قشنگ ایشان خاطره داشتیم و حالا شوکه شدیم.

محمدرضا احمدی عنوان کرد: اولین چیزی که امروز به ذهنم رسید، این بود که چقدر ایشان بزرگ‌منش بودند و لطف داشتند؛ در سال اول رفتنم از رادیو به تلویزیون و پخش شدن گزارش‌هایم از شبکه سه، آقای شفیع مصاحبه‌ای کردند و گفتند گزارش‌های محمدرضا احمدی را خیلی پسندیدم، خیلی خوب بود که یک جوان آمده و انقدر خوب کار می‌کند.

این مجری و گزارشگر فوتبال ادامه داد: یاد منش ایشان (زنده یاد شفیع) افتادم و باز هم غبطه خوردم که ما چقدر زود و چقدر بد این عزیزان و بزرگان خودمان را از دست می‌دهیم و تازه وقتی از دست‌شان دادیم، یادمان می‌افتد که ای‌کاش بیشتر قدرشان را می‌دانستیم و با آنها بهتر رفتار می‌کردیم. گرچه آقای شفیع سال‌ها در صف اول رسانه بودند و مردم دوست‌شان داشتند؛ خدا را شکر همیشه در رسانه ملی احترام ایشان حفظ می‌شد و همیشه جایگاه‌شان محکم بود؛ حدود ۴۰سال برنامه ورزش و مردم را روی آنتن بردند؛ هر هفته و هر شب با مردم درد دل می‌کردند، حرف می‌زدند و در کنار خانواده‌ها بودند.

محمدرضا احمدی اضافه کرد: فکر می‌کنم باید به رسانه ملی هم تبریک گفت که چنین سرمایه‌هایی را حفظ کرد و این برنامه ۴۰سال ادامه داشت؛ ایشان یک نسلی از جوانان را همیشه به‌عنوان الگو کنار خود می‌دیدند یا خیلی‌ها را به رشته‌های مختلف ورزشی عاشق کرده بودند؛ روحشان شاد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
راز ماندگاری اش این بود که بدلیل انتسابش جرات نمی کردند از کارش ایراد بگیرند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر