بازدید 4870

ذوب آهن ستاره اش را به پرسپولیس نمی دهد

کد خبر: ۸۳۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 29 September 2018

مدیرعامل ذوب آهن اعلام کرد رشید مظاهری تا پایان فصل با ذوب آهن قرارداد دارد و می ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، شماره یک ذوبی ها در چهار سال گذشته یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان ذوب آهن بوده است. آذری می گوید: بنده به محمدباقر صادقی دیگر دروازه بان تیم هم ایمان دارم. صادقی هم گلر توانمند و با اخلاقی است. رشید همیشه قهرمان اخلاق بوده است و در بازی با صنعت نفت هم منهای صحنه ای که توپ جلویش زمین خورد، عالی کار کرد. ما کارهای مهمی داریم و فقط یک سوم لیگ سپری شده است. یکسری افراد سال گذشته به من و امیر قلعه نویی توهین کردند ولی آن موقع هم تسلیم نشدیم و کار خودمان را کردیم.

واکنش به خبر حضور اخباری در تمرین ذوب آهن
اصلا و ابدا بحث حضور محمدرضا اخباری در ذوب آهن مطرح نیست. برای اخباری احترام قائلم ولی این موضوع شایعه است. ما چهار دروازه بان عالی داریم که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارند. آینده نشان می دهد که ما در ذوب آهن چه کار کرده ایم.

دو شکایت از شکاری در فیفا ثبت کردیم
همچنان پیگیر شکایت از رضا شکاری هستیم. هم شکایت حق آموزش و هم شکایت زیر پاگذاشتن قرارداد از این بازیکن در فیفا ثبت شده است. این حق و حقوق من نیست که راحت از آن چشم بپوشم. این حق باشگاه ذوب آهن است و تا آخر پیگیر کار هستم. بر خلاف بعضی از عزیزان که بدون تخصص به ذوب آهن آمدند و مشکلاتی را هم ایجاد کردند و در نهایت رفتند، بنده روی منافع باشگاه حساس هستم.

نمی دانم چرا تقدیر ما این است که همیشه در اوج سختی کار کنیم ولی خدا را شکر می کنم. کار کردن در سختی توانمندی آدم را بیشتر نشان می دهد. ما کار سختی در پیش داریم ولی به روندی که در پیش گرفته ایم ایمان داریم و همین راه را ادامه خواهیم داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار