بازدید 26152
هزار و سیصد و بیست و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

دو ماهه می‌توان مشکل بازار ارز را حل کرد/کنایه تاجرنیا به روحانی/درخواست صادقی از وزیر اطلاعات درباره دانشجویان ستاره‌دار/واعظی: دروغ از این بزرگ تر نمی‌شود

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ قالیباف: مگر قرار است همیشه مسئولیت داشته باشم؟/هاتگرام و تلگرام طلایی تا آخر آذر ماندنی شدند/توئیت ظریف پس از توافق با پوتین و اردوغان/مهدی کوچک‌زاده خطاب به سلحشوری: خامباجی! و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۳۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ 07 September 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

چرا رئیسی در جلسات جامعه روحانیت مبارز شرکت می کند؟

حجت الاسلام محمدتقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز تهران درباره شرکت رئیسی در جلسات جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: ایشان [رئیسی] عضو جامعه روحانیت است باید شرکت کند، دیگران هم باید بیایند و حرف بزنند و دیدگاه های دیگران را بشنود و فعال باشند. من در اکثر جلسات بودم هر هفته هم دعوت می شوم، می روم مگر اینکه مسافرتی باشد. ایشان بعد از انتخابات ریاست جمهوری، یک نوبت در امسال تابستان به جلسه جامعه روحانیت آمد که البته من در اصفهان بودم و حضور نداشتم اما در جلسه بعد دوستان گفتند ایشان آمده بود.

قالیباف: مگر قرار است همیشه مسئولیت داشته باشم؟

محمدباقر قالیباف در اجلاسیه 210 شهید محمدشهر کرج: چند وقت قبل در مراجعه به طرقبه مشهد که همشهریانم به من می‌گفتند که شما که الان باید در لندن باشید، از من سوال می‌کنند که در کجا هستید و چکار می‌کنید؟ مگر بنا هست که ما در جمهوری اسلامی مسئولیت داشته باشیم و کار کنیم!؟ اول انقلاب حتی یک پاسدار ساده هم نبودیم. من ممکن است که مسئولیت رسمی و سازمانی نداشته باشم اما این دلیل ندارد که در خانه بخوابم و کار نکنم ایادی و دلدادگان غرب بخشی از کار دشمن را در حوزه رسانه در داخل کشور انجام می دهند و شایعات متعددی علیه نظام و انقلاب میسازند/ انتخاب

دو ماهه می‌توان مشکل بازار ارز را حل کرد

اسداله عسگراولادی، رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین به خبرآنلاین گفت: می‌توان مشکل بازار ارز را دو ماهه حل کرد. باید کمیسیونی متشکل از اقتصاددانان کشور تشکیل شود و در این کمیسیون برای بازار ارز چاره‌اندیشی کرد.در دوران ریاست ولی‌الله سیف بر بانک مرکزی، به ایشان گفتم اگر من رئیس کل بانک مرکزی بودم، مشکل بازار را حل می‌کردم.بین اقتصاددان با اقتصاد خوانده تفاوت وجود دارد. اقتصاددان است که می‌داند مشکل اقتصاد کشور کجاست و چگونه می‌شود حل کرد، بر این اساس، دولت باید با اقتصاددانان و بزرگان اقتصاد کشور هم‌فکری کند تا بتوان برای بازار ارز راه چاره و تدبیر پیدا کرد.من معتقدم تحریم آبان‌ماه در صورت تدبیر درست، هیچ اثری روی اقتصاد کشور ندارد.

بیانیه تهران با توافق سه کشور تغییری نکرد

علی رغم شیطنت برخی رسانه‌های خارجی، یک منبع آگاه به آخرین خبر گفت: هیچ تغییری در بیانیه پایانی سران ایران ، ترکیه و روسیه در خصوص بحران سوریه صورت نگرفته و همان بیانیه اولیه منتشر شد. با توجه به مخالفت روسیه و ایران با تغییر بیانیه پایانی که توسط کارشناسان و وزرای خارجه سه کشور تهیه شده بود، ترکیه نیز در هماهنگی و همگرایی با این اقدام، از تغییر کلمه مورد نظر خود (آتش بس) صرف نظر کرد./آخرین خبر

مردان و زنان بیشتر در چه سنی طلاق می‌گیرند؟

طبق آخرین آمار ثبت احوال در 45 درصد طلاق ها همسران متعلق به یک دهه بوده اند. 40 درصد طلاق ها در بین زنان، مربوط به زنانی است که در دهه سوم زندگی خود یعنی در سنین 21 تا 30 سال هستند39 درصد طلاق ها در بین مردان، به مردانی تعلق دارد که در دهه چهارم زندگی خود هستند؛ یعنی بیشترین طلاق در مردان در سنین 31 تا 40 سالگی رخ داده است./باشگاه خبرنگاران

هاتگرام و تلگرام طلایی تا آخر آذر ماندنی شدند

مشرق نوشت: در حالی که هاتگرام و طلاگرام تا ۱۵ شهریور برای مستقل شدن از تلگرام Telegram و تبدیل شدن به یک پیام رسان کاملا بومی فرصت داشتند، طبق آخرین اخبار، بار دیگر تا پایان آذرماه سال جاری مهلت گرفته‌اند. محمد رسول کاظمی مدیر پیام رسان بومی آی گپ در توییتی از اعطای مجوز ورود دو هزار سرور با ارز دولتی برای این دو پیام رسان خبر داده است.

کنایه تاجرنیا به روحانی

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره عملکرد روحانی گفت: تکلیف روحانی با خودش مشخص نیست، روحانی نمی‌داند منتخب بیش از 50٪ مردم ایران است و باید با اقتدار عمل کند و از ظرفیت‌هایی که دارد استفاده نمی‌کند، روحانی دایره خودش را محدود به اطرافیان و نزدیکانش کرده است

درخواست صادقی از وزیر اطلاعات درباره دانشجویان ستاره‌دار

نماینده تهران از پیگیری موضوع دانشجویان ستاره‌دار امسال خبر داد و گفت: از وزیر اطلاعات انتظار می‌رود در اجرای وعده‌ها و تعهدات رئیس‌جمهور برای رفع موانع پذیرش این دانشجویان اهتمام بیشتری داشته باشند. محمود صادقی در توئیتر خود نوشت: طی تماسی با هیات گزینش دانشجو، موضوع دانشجویان ستاره‌دار امسال را پیگیری کردم. گفتند تعدادشان کم است و در حال تلاش برای حل مشکل هستیم؛ از وزیر محترم اطلاعات انتظار می‌رود، در اجرای وعده‌ها و تعهدات رئیس‌جمهور برای رفع موانع پذیرش این دانشجویان اهتمام بیشتری داشته باشند.

توئیت ظریف پس از توافق با پوتین و اردوغان

ظریف در پیامی توئیتری پس از پایان نشست سه جانبه رؤسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در تهران نوشت: «در حالی که دونالد ترامپ اعتبار آمریکا را نابود کرده و متحدان خود را با «بازی‌های سخیف» تحقیر می کند، ما امروز مسروریم که با قدرت های مسئول در تهران تعامل کرده تا به راه حل سیاسی در سوریه نزدیک تر شویم.» وی همچنین در مورد توافقات به عمل آمده در مورد آینده شهر ادلب در شمال سوریه، افزود: «ما توافق کردیم که برای پایان دادن به تروریسم و اجتناب از رنج انسانی در ادلب همکاری کنیم.»

سیف: تنها گناه من ایستادگی در مقابل فسادها بود

ولی الله سیف با رد شایعه بازداشت وی و انتقال به زندان اوین گفت: « این شایعات بی اساس بوده و من امروز در نماز جمعه تهران حضور داشتم.» وی افزود: «تنها گناه من مبارزه و ایستادگی در برابر فسادهای بسیار بوده که با شایعه سازی و برخی اخبار بی اساس می خواهند تهمت هایی را به من نسبت بدهند.» سیف با بیان اینکه برای موضوع پرونده فساد اقتصادی بازداشت نشده است، گفت: «در حالی عنوان می کنند که تمام خانواده من در خارج از کشور حضور دارند که در حال حاضر تنها دخترم در کشور استرالیا است و خودم امروز در نماز جمعه تهران حضور داشتم.»/بورس نیوزش

قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان شامل منصوبان رهبری نمی‌شود

قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه درباره قانون جدید منع به‌کارگیری بازنشستگان به ایرنا میگوید که این قانون شامل رئیس سازمان صدا‌و‌سیما، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و هرکسیکه منصوب رهبری است نمیشود. میرزایی نیکو همچنین ادامه می دهد، منظور از اجازات خاصه از مقام معظم رهبری در این قانون جدید، همان منصوبان رهبری است.

رئیس پلیس فتا: هیچ کنترل حکومتی بر اینستاگرام وجود ندارد

سردار هادیان‌فر به موتورهای جستجو همچون گوگل پرداخت و گفت: گوگل از پروتکل HTTPS استفاده می‌کند و هیچ نظارتی نمی‌تواند بر آن اتفاق بیفتد چون کاملا رمز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد؛ از طرفی موتورهای جستجوی داخلی مثل یوز را مردم خیلی نمی‌شناسند و از آن استفاده نمی‌کنند. وی افزود: اینستاگرام نیز سرورش در آمریکا است و هیچ کنترل حکومتی بر آن وجود ندارد؛ به خصوص اینکه در یک سال اخیر هم به صورت رمز در اختیار افراد قرار می‌گیرد و مشکلاتی را هم در حوزه شناسایی و ردیابی بوجود آورده است. سردار هادیان‌فر دوباره به تلگرام گریزی زد و گفت: تلگرام 45 میلیون کاربر در کشور داشته است که حالا بعد از مسدودسازی 26 میلیون نفر کوچ کرده‌اند؛ البته 8 تا 10میلیون نفر از فیلترشکن استفاده می‌کنند که این هم مشکلات خود را دارد.

معاون فرماندار و بخشدار مرکزی مرودشت فارس دستگیر شدند

یک منبع نزدیک به ایرنا گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) دو فرد مسئول در شهرستان مرودشت را به اتهام مفاسد اقتصادی دستگیر کردند. وی روز جمعه با اشاره به این که مبارزه با مفاسد اقتصادی از مسائل مهم در دستور کار وزارت اطلاعات است اعلام کرد: معاون هماهنگی عمرانی فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان مرودشت دستگیر شدند. پیش از این اداره کل اطلاعات استان فارس با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تأکید بر تشدید فعالیت این اداره کل در برابر اقدامات منجر به اخلال در فضای اقتصادی جامعه و مفاسد اقتصادی، آمادگی خود را برای دریافت گزارش‌های مردمی در این زمینه اعلام کرد.

مهدی کوچک‌زاده خطاب به سلحشوری: خامباجی!

مهدی کوچک زاده، نماینده سابق مجلس و نزدیک به جبهه پایداری در صفحه اینستاگرام خود با انتشار کاریکاتوری از سلحشوری نوشت: «خامباجی به خانه ات برگرد و اگر توفیق یافتی دو رکعت نماز برای عاقبت بخیری خودت و شوهرت بخوان قول میدهم اندکی از مشکلات مردم کم شود!»

واعظی: دروغ از این بزرگتر نمی‌شود

محمود واعظی در واکنش به انتساب ادعای این عضو کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی به رئیس جمهور گفت: «این اظهارات کذب محض است و مردم بدانند که دروغ از این بزرگتر نمی‌شود. او اگر شهامت داشت به جای آنکه این طور صحبت کند، اسم می‌آورد تا ما بتوانیم شکایت کنیم.» رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: «الان اگر شکایت کنیم می‌گویند «منظور ما رئیس جمهور نبود، ما گفتیم یک مقام عالی رتبه و این تعبیر تا فلان رده هم بیان می‌شود». او اگر شهامت دارد اسم بیاورد تا پاسخش داده شود.»

کریمی‌قدوسی: نطق حیدری و سلحشوری کپی‌برداری از متون اتاق فکر استکبار جهانی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نطق خانم سلحشوری و آقای حیدری کپی‌برداری از متون تهیه شده توسط اتاق فکر استکبار جهانی است و البته این نمایندگان با هدف فرار از پاسخگویی به مردم وطرح مسائل حاشیه‌ای این مطالب را بیان می‌کنند. جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نطق دو نفر از نمایندگان مردم تهران در مجلس گفت: واقعیت امر این است که استکبار جهانی به ویژه در کشورهای اروپایی (هلند، فرانسه، انگلیس) سه مرکز شبانه‌روزی تأسیس کرده است که برای مبارزه با جمهوری اسلامی تولید محتوا می‌کند و به تنظیم متن نطق و سخنرانی برای برخی از افراد می‌پردازد و حتی برای روزنامه‌های زنجیره‌ای داخل تیتر تعیین و پیشنهاد می‌کند. وی که با فارس گفت‌وگو می کرد، افزود: من نطق آقای غلامرضا حیدری و خانم پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران را بررسی کردم و با تولیدات این سه مرکز اروپایی تطبیق داده‌ام این یقین برای من حاصل شد که این نطق‌ها پیش از آنکه توسط این نمایندگان تنظیم و نوشته شده باشد، کپی‌برداری از متونی است که در این مراکز تهیه می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۰۰
اسداله عسگراولادی، رییس اتاق بازرگانی ایران و چین به خبرآنلاین گفت: می‌توان مشکل بازار ارز را دو ماهه حل کرد.

یکی از دلایل مشکلات امروز ایران وجود امثال شما و وزیر بهداشت هست که کشور رو به این روز انداختید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
جالبه.
اظهارات وزیر بهداشت هم میتونست توی بسته خبری امروز باشه، ولی تابناک ترجیح داد حفاظت کنه از شان والای وزیر بهداشت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
پزشکا معصومن
آقای کوچک زاده!!!ضربه زدین به مملکت یک جیزی هم طلبکارید . . این گندی که بالا آمده از زمان دولت پاکدست شروع شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
این گندی که میگی با انتخاب روحانی توسط مردم پاک شد؟
اگه هنوز ادامه داره، پس همه مردم گند زدن و حق هم ندارن طلبکار باشن. بقول وزیر بهداشت، خود مردم انتخاب کردن، پس ساکت باشن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
روي امثال شما كه رو نيست!!!
ناشناس
| Canada |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
انتخاب روحانی انتخاب بد در میان بدترین ها همچون دولت نهم بود.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
آقاي وزير بهداشت جواب شما رو داده لازم نيست اصولگراها جوابتون رو بدن
اراي دادين پاي خرابكاريتون باشين ديگه اينقدر نامرد نباشين
چند تا نماینده مانند مطهری و سلحشوری بود
مشکل مملکت حل شده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
سی سال است که دولت و مجلس دست این ها بوده
ولی شما ها خواب زدین خودتون را و نمی خواهید بیدار شوید ولی ما مردم واقعی کارهای زیر ساختی را با فشار به این مسولین می قبولانیم که اجرا کنند
با روحانی تا ۱۴۰۰
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
بنده یه سوال دارم:
قایان صادقی و مطهری که نسبت به مسائل درجه چندم واکنش نشان می دهند و قشقرق به پا می کنند و همه ، مخالفان و منتقدان خودشون رو مقصر میدونند،
چرا در خصوص مسائل و مشکلات اخیر که مقصر ۱۰۰ درصد اون دولت و دوستانش در مجلس هستند اصلا واکنشی ندارند و نه تنها صداشون در مورد ارز و گرانی و بیکاری و ... درنمیاد بلکه حمایت از دولت هم میکنند و مردم منتقد رو احمق خطاب میکنند؟!!!
چه رازی در این نهفته؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
مشکل مملکت امثال سلحشوری و شماها هستید.
ناشناس
| Bulgaria |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
پاسخ به ۲۲.۱۳
مشکلات امروز کشور دلیلش را همه میدانند وشما دوست عزیز با فرافکنی نمیتوانید قضیه را جور دیگر وانمود کنید.لابد شما با کاندیدایی که تا ۱ ماه به انتخابات نمیدانست کاندید میشود وکتابچه ای بعنوان برنامه دستش بود برای اینروزها برنامه داشتید؟؟خوب اگر داشتید وحالا متتشر نمیکنید تا بقیه هم بدانند دارید خیانت میکنید دوست من
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
۲۲:۵۰ عزیز
اظهارات قاضی زاده هاشمی رو خوندی؟
در جوابت، ارجاعت میدم به همون وزیر
ناشناس
| Bulgaria |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
۲۳.۱۷
دوست عزیز بله خواندم ولی نیت خوانی نمیکنم.ایشان خودشان بگویند منظورشان چه بوده.مشکل بنده با این تفکر است که میگوید اگر به روحانی رای نمیدادید و به کاندیدای ما رای داده بودید الان در خوشی غلت میزدید و همه چیز عالی واجناس ارزان وفراوان بود.هر چند متعصبانه طرفدار هیچکدام از دو کاندیدای یاد شده نیستم ومعتقدم کشور ما مردان سخن زیاد بخود دیده.شاید اگر فردی عملگرا مانند قالیباف می امد با اشراف او به کار اجرایی اندکی(فقط اندکی) از وخامت اوضاع فعلی کاسته میشد
تا زمانی که این نمایندگانی و دولتی هایی هستند که فقط هدفشون از ذکر موارد پرت مانند رفراندوم است ولی از کارشناسان اقتصادی هم استفاده نمی کنند چیزی که در اکثر کشورهای پیشرفته در موارد امنیت و اقتصاد بدون جناح بازی عمل می کنند و نظرات این ها را عمل می کنند در ۲ ماه که چه عرض کنم تاریخش از دست بیرون می رود
با ادامه رویه فعلی دو میلیون ماه دیگم حل نمیشه
به به! آقای عسگراولادی!!.... فرمودید چی چی دانان؟؟!
قالیباف گفت 3 ماهه مشکلات حله
عسگراولادی میگه 2 ماهه
من میگم شما برید 1ماهه حل میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
بله دوست عزیز اگه دست مفسدان رو قطع کنند و اعدامشون کنن ۱ ماهه هم حل خواهد شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
شما؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
گل گفتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
من می گم 29 روزه .29 روز یک 29 روز دو 29 روز سه فروخته شد به خودم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
اصلا همه چی حله کی گفته مشکل وجود داره. مگه ما مشکلی هم داریم؟
ناشناس
| Canada |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
کلا مسئولان فعلی بروند و مشکلات کم شه در کمتر از یکماه،
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
دمت گرم
عجب تکه ای انداختی
آی کیوت بسیار بالاست آقا سهراب
خوشمان آمد
به نظر من هر صاحب منصبی صاحب بلندگویی صاحب رسانه ای پیشنهاد خوبی داد اون پیشنهادش را بگیرند وبه ریاست آن گوینده دنبال حل مشکل باشند واگر طبق قولی که داد ووعده زمانی که داد پیشنهادش عملی نشد تعهد ازش بگیرند اگر نشد اعلامش کنند ودر ملا عام آبرویش را ببرند مثلا همین حل مشکل ارز در دو ماه .بیا آقای عسکر اولادی ولی اکر عرض سه ماه حلش نکردی وارز شد پنجاه زار تومن باید مجازات شوی.بعدش دیگه هر کسی فلسفه بافی بیخودی نمیکنه این بعنوان یک پیشنهاد است.
آقای قدوسی این حربه ها دیگه کهنه شده اتفاقاً اینا حرف دل مردم رو زدند منتها معلوم نیست برخی از کجا خط میگیرند که دارند مملکت رو به باد میدند بابا بیدار شید تا دیر نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
از طرف مردم حرف نزن
سلحشوری حرفایی رو زد که 6 ساله حسن فریدون داره انجام میده ولی نتیجه عکس گرفته
شعار هم حدی داره

چند ماهه عمرأ .
چند ساله هم نمیتونید مشکلات رو حل کنید.

مردم هم با این شعارها غریبه نیستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
تابناک جان
ناقلا شدی
من تو نظرم ننوشته بودم شعار، نوشته بودم دروغ.
بعضی وقتها چنان تمیز سانسور میکنی که به خودم شک میکنم
.
قاچاقچی ها اراده کنن 2 روزه مشکل ارز را حل میکنن
خیلی جالبه به خدا، مشکل ارز رو میشه دو ماهه حل کرد!!!! خوب بفرمایید اقای عسگراولادی راهکارتون چیه؟ حتما باید شما رئیس بانک مرکزی باشید تا راه کار بدین؟؟؟ به خدا گوش مردم از این ... پر شده!!! خودتون هم می تونین مشکلات ارزی و ... همش ساختاری هست! پس لطفا الکی با کلمات بازی نکنین. لطفا به صحبت هاشون دقت کنید: میگن میشه دو ماهه مشکل ارز رو بر طرف کرد. می فرمایند باید کمیسیونی متشکل از اقتصاددانان کشور تشکیل شود تا در اونجا چاره اندیشی شود و راهکار لازم تدوین شود. چوب شما چطور به این نتیجه رسیدین که میشه دو ماهه مشکل رو حل کرد؟؟؟؟ در صورتیکه اون کمیسیون مورد نظر شما هنوز تشکیل نشده؟؟؟؟؟ اگه شما راهکار لازم رو می دونین پس دیگه چه نیاز به اون کمیسیون هست؟؟؟ بفرمایید راهکار چیه؟ شما که رئیس اتاق بازرگانی ..... هستین. خیلی خیلی خنده داره و صد البته باعث تاسف هست که مسئولینی که چهل ساله دارن تلاش می کنن و هنوز به هیچ نتیجه ای نرسیدن باز هم دنبال مچ گیری از این اون و شانه خالی کردن از مسئولیت هستن. کسی که اقتصاد خونده به درد نمی خوره و باید از اقتصاددان استفاده کرد؟!؟!؟!؟!؟ میشه بفرمایید اون اقتصاددان مورد نظر شما به جای اقتصاد کشاورزی خونه یا شیمی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
اقا شاید خودشون این مشکلات را بوجود اوردند که دولت با اقتصادان ها کنار بیاد
من نمیدانم هر کس در این مملکت حرف مردم را میزند فورا مورد هجمه و حمله و تهمت قرار میگیرد اگر عرضه دارید جواب منطقی به این دو نماینده بدهید که البته جوابی بجز شعار و برچسب زدن ندارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
حرف مردم چی هست؟
اصلا حرفی منطقی زدن و یا اینکه فقط سر و صدای بی منطق کردن؟
جواب یکیش رو بهت می دهم تا دیگر اینجا پیدات نشود ولی از رو نمی روید
اگر این ها از کارشناسان اقتصادی در مجلس استفاده می کردند و به ان عمل می کردند و دولت را مجبور دقت کن عزیز مجبور کنند و پیگیری هم کنند ان وقت می دیدی که این حرفشان برای رفراندوم و این چیزها دیگر شما باور نمی
کردی
ناشناس
| Bulgaria |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
ناشناس۲۲.۶
منطقی؛رفراندوم یعنی مراجعه به ارای مردم در مسائل مهم واساسی که در قانون هم پیشبینی شده. مثلا شما قرار است از جیب مردم مقابل دشمنان ایستادگی کنید بدون اینکه ذره ای از حقوق میلیونیتان واموال میلیاردیتان بگذرید.خوب باید دید ایا مردم میپذیرند یا خیر؟اگر سختیست ایا فقط باید برای مردم وحقوقبگیران باشد یا برای همه هست.اگر این را سرو صدای بی منطق تشخیص میدهید حرفی با جنابعالی باقی نمیماند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
اشتباه مثبت دادم
حرف مردم این است
اشتباه کردیم به حسن روحانی و خانم سلحشوری رای دادیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
اگر هم جنگ شد بیایند رفراندوم بگذارند که ای مردم می خواهید در مقابل دشمن ایستادگی کنیم یا نه
منطق این ناشناس۲۳:۵۹
!!!
هنوز نمی دونی که برای موارد امنیتی وحساس کسی رفراندوم برگزار نمی کند و فقط برای مشکلات دسته چندم هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
۲۳.۴۷
فکر کردی جنگ بشه کی میره دفاع؟اقازاده ها؟نه همین مردم میرن.اگر زمان جنگ نبودی از بزرگترهات بپرس کی مملکت رو نگه داشت؟همچین میگی مردم انگار از یک کره دیگه اومدن.کلا تفکرت مشکل داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
مردم می روند می جنگند ولی کی اینها را مسلح می کند دولت یا امریکا جونتون
صحبت های کریمی قدوسی رو کامل درج نکردین.کی این اجازه و قدرت رو به این اقا داده؟
خدایا نجاتمان بده
نظر سنجی بذار ببین مردم کریمی رو انتخاب می کنند یا سلحشوری را
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
محشور بسی باس چه کار کردن تا حالا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
اگه درست تشخیص میدادند که وضعمون این نبود. سلحشوری حرفای انتخاباتی روحانی رو زد.
مشکل مردم افرادی مثل کریمی قدوسی هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
مشکل ما امثال شما هستید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
راه نجات ما بزرگانی مثل کریمی قدوسی هستن
در وضعیت کنونی تصمیمات درست اقتصادی بسیار مهم است ولی این تصور که با تصمیمات درست مشکلات دو ماهه حل میشود کاملا باطل است و دوساله حل شدن آن نیز بعید است دهها سال رفتن به مسیر اشتباه را دو ماهه نمیتوان برگرداند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
دوست عزیز بعضی وقتها شصت سال اشتباه رو میشه یک ساعته اصلاح کرد به خاطر همین پیامبر (ص) فرمودند یک ساعت تفکر از یک عمر عبادت بالاتر است.
اما این زمانی اتفاق می افتد که یک انسان یا یک مجموعه به اشتباه خود پی برده و توبه کند یعنی تغییر رویکرد و مسیر داده و جبران نماید
درست همانند یار دیرهنگام امام حسین(ع) حر بن یزید ریاحی
حال اگر مجموعه غربگرایان و دولت فخیمه دل از غرب کنده و آخرت و شیرینی خدمت به مردم را به دنیا و چرب و شیرین آن نفروشند و همه هم و غم خود را معطوف فرمایش مقام معظم رهبری یعنی اقتصاد مقاومتی نمایند، یک شبه تحول ایجاد شده و زمینه ساز رفع مشکلات با سرعت بالا خواهد شد
اگر تصمیمات درست اقتصادی گرفته شود مردم باید خود برای چندین سال ریاضت اقتصادی اماده کنند ولی اگر تصمیمات درست گرفته نشود هیچ چشم اندازد بهبود وضعیت نخواهیم داشت
آقای عسکراولادی . خدا را شاکرم که شما هم فهمیدید که مشکل اقتصاد باید از طریق اقتصاد دانها حل شود . سوال اولین اقدام حل اقتصاد این هست که تولید باید توسط مردم باشد نه دولت . آیا قبول دارید
بل بلی آقای قدوسی . سخنرانی خانم سلحشوری هم اتاق فکر استکبار جهانی هست . اصلا هر چی باشد از ممالک دیگر هست . اما پریشم این هست که امروز تو سایتی دیدم که نماینده دیگری از جناح اصولگرا هم انتقاد شدیدی ز وضعیت کشور داشتند آیا او هم وصل به آن اتاق فکر بود نه دایی جان بحث منافع حزبی که باشد نه منافع ملت . این دو نماینده حرف غالب مردم را گفتند . جمهوریت مردم در الویت اصلی هست بعد اولویت های دیگر
یکی میگید سه ماهه میشود کل مشکلات اقتصادی را حل کرد و دیگری میگوید ظرف دو ماه امکانش هست . یعنی سنگ بزرگ علامت چی هست .رشد اقتصاد مدت میخواهد از همین فردا شروع به اصلاح ساختاری انجام گیرد سی سال دیگر نتیجه میدهد . آخه دوست عزیز شما که الگوی پیشرفت در دیگر کشورها را قبول نمیکنید چون میگیویید آن راها به سکو لاریزیم ختم میشود . یعنی خودمان پذیرفتیم که اقتصاد ما چنین باشد گرانی از اول انقلاب بوده
سرکنسولگری ایران در بصره به آتش کشیده شد! اما تابناک رو خواب‌ برد!
منظور مسئولان از بی اثر بودن تحریم در وضع زندگی ملت همان 4%قالیباف است که ثروتهای نجومی در داخل وخارج از کشور دارند
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
تحریم ها فقط بر زندگی مسئولین تأثیر نداره
آقای کوچک زاده چه بسیار نماز خواندید چه ربطی به مشکل مردم دارد یعنی اینجور افراد وقتی حرف سیاسی عنوان شد برای رد یا اصلاح حرف طرف مخالف آنرا به دین و مذهب پیوند میدهند یعنی چون پاسخ روشن و قانع کننده ای برای طرح سوال خانم سلحشوری ندارد با ابیات مذهبی جواب میدهد که کلا بی ربط هست این نماینده طبق قانون اساسی آزاد هست در جهت نقش و ایفای نمایندگی پرسش کند مگر خودش اینکار را نکرده . برو جانم برو کمی معلومات سیاسی یاد بگیر
حرفهای آقای کریمی قدوسی آدمو یاد دائی جان ناپلئون میندازه
پاسخ ها
رضایی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
حرفهای آقای کریمی قدوسی , دکتر عباسی و شریعتمداری و همفکرانشان معلومه چیه , واقعا خودشان را زده اند به اون در
من به خواهش دارم از شما و سایتها و بقیه مطبوعات، اگه یه مصاحبه از کسی نقل میکنبد که از کسی یا جایی انتقاد میکنه ، یه مقدار در مورد مسولیت های و مقامهایی که داشته و کارهایی که انجام داده بنویسید.
آخه آقای عسگراولادی عزیز م که ادعا میکنید دو ماهه مشکل ارز رو تو مملکت حل میکنید میشه بفرمایید تو این زمان طولانی که مسوولیت های گوناگونی داشتید چه گلی به سر ما زدی ؟؟
شما کجا رو تا حالا آباد کردید فقط یکی رو بفرمایید.
دو تا نماینده مردمی پیدا شده چرا ترسیدن؟؟؟
قالیباف ک الان تو مجمع تشخیص مصلحت تشیف داره این همه شهر فروشی و تراکم فروشی کم نبود
وقتي يك نابغه اي مثل عسگراولادي داريم كه مشكلات ارزي را دو ماهه حل مي كند !!! بسمالله عنان اداره مملكت را به او بدهيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
اصلا فهمیدی
چی گفته؟
آخه کاربران محترم فکر کنید فردا کارشناسان اقتصادی گفتند که تمام بنگاهای موازی با کار دولت تمام امکانات را به ملت واگذار کنند فکر میکنی دو روز بعد چه اتفاقی میفتد . به آن اقتصاد دان راحت میشود انگ طرفداری از سرمایه داری زد کاری نداره ایکی ثانیه . دوست عزیز ما خودمان پذیرفتیم که اقتصاد ما چنین باشد یعنی گرانی و گرانی و گاهی هم ارزونی و گاهی هم خیلی گرانی .
اقتصادی که دو ماهه مشکلش حل شود حتما مشکلی ندارد !!!
اين يك واقعيت است كه در اين ٣٠ سال پيشرفت خوبى نداشتيم. ٣٠ سال كار درست امارات را از يك بيابان به وضع فعلى رساند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
انجا یک کشور کوچک است
نه اینجا که کشوری هست با
قومیت های مختلف که برای ساماندهی اینها چندین دهه وقت لازم دارپ
تحریم آبان ماه روی شما اثر ندارد آقای عسگراولادی، ولی روی مردم اثر سهمگین دارد.
چه روزگار تلخی دارند آنان که به گره ها اشاره میکنن. حیدری و سلحشوری دمتون گرم
دوست عزیزی که فرمودین این مشکلات نتیجه کارهای این دولت و حامیان اونه ، نه عزیزم این مشکلات بوده ،هست و خواهد بود تا وقتیکه دیدگاهمون رو عوض نکنیم ،چرا قبول نمی‌کنیم که اقتصاد یک علم هستش و هر مشکلی یک راه علمی داره ، راهی که قبلاً امتحان شده و امتحانش رو پس داده ، چرا ما چیزی رو میخوایم کشف کنیم که قبلاً اختراع شده، راه حل مشکلات اقتصادی فقط یه چیزه کار ،تلاش و تولید.
هرکسی که بهر عنوان و با هر مسوولیتی و با هر طریقی دانسته یا ندانسته مانع تولید تو این کشور بشه خیانتکاره به مردم و مملکت .
کسانی میتونن دم از مبارزه با دشمن بزنن که برای اقتصاد مملکت کاری کردن نه اونایی که فقط شعار میدن. هیچ دشمنی با حرف زدن از بین نرفته ،
مخالفین دو نماینده که سخنانی را ایراد کردند یکی از این سخنان که من امشب از تلگرام گرفتم این هست . ما چکاره دنیا هستیم که دماغ دیگر کشورها را بخاک بمالیم . خوب به کلمات دقت کنید دماغ را بخاک بمالیم . بمال
تابی جان در جواب کاربر محترم گفتید که وزیر بهداشت گفتند که خود ملت انتخاب کردند پس تحمل کنند . روحانی و رییسی و وووو شش کاندید را چه کسانی بمردم گفتند شما باید از بین این شش نفر رای بدهیید واقعا من خودم از شما سایت محترم میپرسم چرا مردم مجبور هستند از سر ناچاری به روحانی رای بدهند تازه به حرف های ایشان رای دادند . لذا چون ساختار با احتساب اینکه احزاب فعالی وجود ندارد که رییس جمهور را به چالش بکشند که چرا وقتی وعده ای میدهی ولی عمل نکردی حالا باید استیضاح بشوی .
امروز به تعاونی پرسیدم تمام اجناس خوراکی ۷۰ درصد گران شدند ولی پسته و مغز گردو که ۶۰ هزار تومان بود به ۱۲۰ هزار تومان رسیده و درجه دو به نود هزار تومان . دیشب من در ماشین رادیو جوان میشنیدم که مهملن برنامه آقای باهنر بودند مجری از ایشان پرسید که نظر شما در مورد بالا رفتن دلار چیست ایشان گفتند برای صادرات نیاز بود که ارزش ریال پایین تر باشد که خیلی از کشورها اینکار را میکنند . کمی تفکر کنید منظورش چی بود . تکلیف مردم ایران چی میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
حضرات در اتاق های امن خود هستند. شکم سبر که از گرسنه خبر نداره. اقایون خودشون زدن به بی خبری.
هر کاری که میخواهیید در اقتصاد انجام دهیید بی زحمت انجام بدهیید چون باغات چای شمال در حال نابودی هست . کارخانجات چای شهر ما به پارک و جاده و دانشگاه تبدیل شدند . از بس که چای وارد کردند . لذا دیگر کسی به باغات هم نمیرود چون میگیند اصلا مقرون بصرفه نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
دوست من گرانی دلار تنها جایی که منفعت داره برای همین چایکاران وکشاورزان هست.با دلار ۱۵۰۰۰تومن واردات چای نمیصرفه و بر عکس صادراتش زیاد میشه و قیمت هم میره بالا
بنده یه سوال دارم:
آقایان صادقی و مطهری که نسبت به مسائل درجه چندم واکنش نشان می دهند و قشقرق به پا می کنند و همه ، مخالفان و منتقدان خودشون رو مقصر میدونند،
چرا در خصوص مسائل و مشکلات اخیر که مقصر ۱۰۰ درصد اون دولت و دوستانش در مجلس هستند اصلا واکنشی ندارند و نه تنها صداشون در مورد ارز و گرانی و بیکاری و ... درنمیاد بلکه حمایت از دولت هم میکنند و مردم منتقد رو احمق خطاب میکنند؟!!!
چه رازی در این نهفته؟!!!

آقرین
حس شوخی ایرانیان در این شرایط اقتصادی جای بسی نگرانی داره که ما با هر چی شوخی میکنیم . قیمت ارز باید اصلاح بشود تحت مدیریت هر کی ؟
من دو ساعته مشکلات ارزی رو حل میکنم اگه عسگر اولادی میتونه دو ماهه مشکلات ارزی رو حل کنه
ملتو خوب بازی میدین آفرین و اینکه چه خوب سواری میگیرین از ملت و جالبتر اینکه ملت چه خوب کولی میدن به شما از ماست که بر ماست
کاش اندکی واقع گرا بودیم و به بهره گیری از تیغ خونبار تکفیر و تفسیق به زوایای پیدا و پنهان جامعه نظری می افکنیدم. سخنان آزادگانی چون سلحشوری آتشفشانی است که از کام و دهان جامعه ساری و جاری می گردد.
کاش اندکی واقع گرا بودیم و به بهره گیری از تیغ خونبار تکفیر و تفسیق به زوایای پیدا و پنهان جامعه نظری می افکنیدم. سخنان آزادگانی چون سلحشوری آتشفشانی است که از کام و دهان جامعه ساری و جاری می گردد.
چرا وقتی یک حرفی رو قبول ندارن فورا میچسبونن به اتاق فکر دشمن و استکبار و ...؟!!!!
نماینده مجلس اگه آزاد نباشه نظرش رو بگه پس کی دیگه تو این مملکت اجازه داره ؟!
شما هم نظر و دلایل خودت رو بیار آقای قدوسی عزیز چرا فورا شروع میکنی به تهمت زدن ؟!
گل گفته قاضی زاده هاشمی.
وقتی میبینم که بعضیا میان از روحانی انتقاد میکنن که چرا وضع اینجوریه میگم شاید متوجه شدن.
باز یکی مثل سلحشوری پیدا میشه همون حرفای انتخاباتی روحانی رو میزنه همونا میگن اینه نماینده مردمی.
با خودم میگم دمت گرم آقای وزیر بهداشت. اینها لیاقتشون همینه که پوشک هم گیرشون نیاد. تابی تو رو خدا کامل پخش کن.
حرفی را نزنید که بعدا ازعهده اش بر نیایید همه حرفهایتان در همه موارد دروغ از آب درامده است
کریمی قدوسی و دوستان چند سالی بروید مرخصی تا هوا تازه شود
شما ها امتحان خود را پس داده اید
در خصوص برجام باید پاسخگو باشید در ناکامی برجام در داخل نقش اصلی را داشتید
به مردم فراوان دروغ گفته اید باید جوابگو باشید
مجلس نیاز به نمایندگان شجاع دارد مثل خانم سلحشوری
کشور به نمایندگان شجاع نیاز دارد
با اين تعداد نظراتي كه ميبينم در واقع كمتر از 10 درصد ميخواهند و خواسته اند نظرشان را بر كل جامعه 90 درصدي حاكم كنند. آقايان كوچك زاده و كريمي و امثال آنها به تعداد نظرات موافق و مخالف نگاه كنند و عيار خود را ببينند. بس است ديگر .
اگر نماینده ای هم جرات داشته باشد تا حقایق را بگوید و از دل مردم بگوید میشود کپی بردار اجانب!!؟؟
واقعا" این کریمی قدوسی و .... که بجای نمایندگی ملت نمایندگی نهادهای زورمند را دارند تا کی میخواهند حقایق را کتمان کنند و با انگ زدن به فرزندان دلیر این مرز و بوم برای خود معیشت سازی کنند؟
قدوسی جان گل: فرقی ندارد حرف از استکبار جهانی بیرون بیاید یا از یهودی یا از آمریکایی یا از ایرانی یا از عسگراولادی یا ازسلحشور یا .... مهم اینه حرف درست باشه و منطقی و صحیح
بعضی از این اعداد باید در فرهنگ دهخدا و معین، بازمعنی شوند:
دو هفته
دو ماه
100 روز
عده ای ناچیز
بحران
ولله
علی برکت ا.....
تدبیر
امید
تورم
گرانی
............
................................
کاربر محترم ۲۲.۵۰ آن کتابچه ای که گفتید دست یک کاندیدای ریاست جمهوری بود گفتند شش ماه روی آن کار شده بود و دقیقا تا یک ماه آخر هم با چانه زنی و بقولی با التماس کاندیدش کردند و آن کتابچه در مورد دا دن یارانه سه برابر بمردم بود یعنی در آن برنامه لابد اینقدر مفصل نوشته شده بود که بیشتر مفاد آن در مورد جمع آوری نقدینگی پس از سه برابر کردن یارانه بوده . آره داداش وقتی حزب فعال و پخته شده در سیاست و اقتصاد نداشته باشی چند سال دیگر تو لحظه نود کسی را بمردم تحمیل میکنند . این ساختار اشتباه هست . هم از نظر اقتصاد موازی که ثروت بنگاها با دولت برابری میکند و خودش عامل فساد خواهد شد چون اکثر افراد سفارشی اتفاقا در همین بنگاها سر کار تشریف دارند . این بنگاها تعطیل شوند آقا زادها آنوقت کجا کار کنند
سرکارخانم سلحشوری نماینده مردمی ودوست داشتنی هستن واز خیلی ها هم خیلی مردتر هستن چون باشجاعت حرف دل مردم را زدند.
تا یادمان میاید مسئله پشت مسئله و قائله پشت قائله و گرفتاری پشت گرفتاری و دردسر پشت دردسر و فاجعه پشت فاجعه و معضل پشت معضل ایجاد میشود و گریبان همه را میگیرد . ظاهرا هم تمام تقصیرها گردن خود ما ملت است . چون چهل سال است که همیشه در صحنه بوده ایم . دشمنان و معاندان برای بیرون کردن ما از صحنه دائما نقشه میکشند . دلیل اینکه هنوز موفق به بیرون کردن ما از صحنه نشده اند این است که هزار الحمدلله و هزارماشاالله مسئولین محترم جملگی در حل و فصل معضلات از طریق مصاحبه و نصیحت و سخنرانی و دلداری دادن به ما متبحر و استاد بوده و هستند . جایشان هم که (خدا را شکر) گرم و نرم است . از نظر درامد و مسکن و ایاب و ذهاب هم که الحمدلله مشکلی ندارند . ما هم که نه بخیلیم و نه تنگ نظر ونه چشمانمان شور است . تازه , برایشان "وان یکاد و لاحول" هم میخوانیم . چون خدای ناکرده اگر چشم زخمی ببینند یا اندک اسیبی به انها برسد با معضل بزرگ جای خالیشان چه کنیم !؟ اخر از یکسو دشمنان دست بردار نیستند و معضلات ما تمامی ندارند و از سوی دیگر اگر انها نباشند کی زحمت مصاحبه و سخنرانی را تقبل کند و مشکلات را حل کند !؟ الحمدلله رب العالمین تا حالا که تمام مشکلات یکی پس از دیگری به برکت وجود مسئولینی کاردان و کاربلد و با کلام گرم و پراز درایتشان به بایگانی سپرده شده است . یقین داریم بعد از این هم هر مشکلی باشد با چندتا مصاحبه و سخنرانی بسیار متبحرانه به زونکنهای بایگانی میپیوندد . جوری که اب توی دل هیچکدامشان تکان نخورد ! فقط جای حضرت حافظ خالی است که بفرمایند : "کجا دانند حال ما سبکباران ساحلها" !؟
در این مملکت جای همه چیز عوض شده وخیلی جالب است کسانی که مسبب نابسامانی در مملکت هستند در حال حاضر خودرا طلبکارتر از همه می دانندضمنا افزایش ارزش دلار وکاهش ریال کار خود دولته چرا که با افزایش قیمت دلار هم کسر بودجه رو حل کردن هم کسر در آمد ریالی عایدی از فروش نفت کمتر ناشی از تحریم وهم مشکل قاچاق وواردات رسمی رو هم تبدیل بنوعی قاچاق ورانت که در دست عده ایی خاص است نمودندچون دیگه قاچاق با دلار 15 تومانی صرف نمیکنه ولی با دلار 4200 وارد کردن وبا 15 تومن فروختن میترکونه. حالا اگه با این تصمیمات ورته حلهای مقطعی مملکت هم به فنا بره خیالی نیست سراپا ماندن دولت را عشق است..
اقای عسکر اولادی از اول انقلاب تا حالا شما یک نفر عضو اقتصادی دولت ها را نام ببر که به قول خود شما اقتصاددان باشد
تا يه نفر چهارتا حرف انتقادي ميزنه آقايون وصلش ميكنن به استكبار جهاني تا از اين طريق يه مهر جاسوسي بزن به پيشونيش و بعدش محاكمش كنن
آقای واعظی دروغ بزرگتر نمیشه. دولت 12 با دروغی در مورد موسسه آرمان کارش را شروع کرد و وقتی کنترل بازار را عداً یا سهواً از دست داد، همۀ کازه کوزه ها را روی سر ترامپ شکست.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل