بازدید 57870
هزار و دویست و نود و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

خودروی فرزند رهبر انقلاب چیست؟/امام جمعه اصفهان: اعتراض خیابانی هیچ اثری در رفع مشکلات ندارد/علیرضا فغانی باز هم کاندید شورای شهر می شود؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: قاضی‌زاده: سؤال از رئیس‌جمهور سیاسی نیست/با اخلالگران اقتصادی به عنوان خائن برخورد شود/و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۲۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ 02 August 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

قاضی‌زاده: سؤال از رئیس‌جمهور سیاسی نیست

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه سؤال از رئیس‌جمهور به هیچ عنوان سیاسی نیست، گفت: اعلام وصول این سؤال، پاسخ به مطالبات اقتصادی مردم است. سیداحسان قاضی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص علل اعلام وصول سؤال از رئیس‌جمهور پس از بررسی سه سؤال اظهار داشت: وقتی مسئولین با مجلس ارتباط برقرار نکنند و پاسخگو نباشند و از موضع بالا به مجلس نگاه کنند، موجب می‌شود مجلس هم بر موضع خود ایستادگی کند. نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مهمترین مؤلفه‌ای که موجب ایستادگی نمایندگان شد، ایستادگی مردم و مطالبه آنها است. بنده به عنوان یک نماینده در هفته تعطیلات به حوزه انتخابیه رفته و به چهار شهر و چهل روستا سرکشی کردم؛ وقتی در مسجد، کوچه، بیابان، کشاورز، دامدار از بنده خواستار مطالبه برای حل مشکلات هستند، بنده نیز باید به صورت جدی مطالبه کنم. وی تأکید کرد: این مطالبه‌گری هیچ گرایش و رکن سیاسی ندارد و صرفاً دارای رکن مردمی است.

خودروی فرزند رهبر انقلاب چیست؟

یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار پستی در حساب توییتر خود، تصاویری از سیدمسعود خامنه‌ای فرزند سوم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به اشتراک گذاشت که در آن ایشان با یک خودروی ساده در حال تردد هستند. این تصاویر در حاشیه مجلس ختم مرحوم والده سردار حمیدرضا مقدم‌فر مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثبت شده است. این مراسم عصر روز سه‌شنبه 9 مرداد در مسجد امام‌صادق (ع) تهران برگزار شد. این کاربر فضای مجازی در توییت خود نوشته است: چند وقت پیش بعد از تشییع مرحوم حسان، عکس تیبای فرزند رهبرانقلاب و توییت کردم، واکنش‌ها زیاد بود، امروز ایشون باز با تیبا اومدن مراسم والده آقای مقدم فر.

تشکیل داعش برای تضعیف ایران بود

سفیر ایران در لندن گفت: با پانزده کشور همسایه هستیم و ظرفیت‌ها بیش از آن است که بتوانند با تحریم، صادرات نفت ایران را به صفر برسانند. حمید بعیدی‌نژاد امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با اشاره به وقوف دشمنان از توان سیاسی و اقتصادی کشور تصریح کرد: با پانزده کشور همسایه هستیم و ظرفیت‌ها بیش از آن است که بتوانند با تحریم، صادرات نفت ایران را به صفر برسانند. وی با اشاره به اعمال دور جدید تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان گفت: مهمترین محور زندگی مردم اقتصاد است و از آنجایی که ایران در اوج اقتدار قرار دارد، دشمنان در تلاشند مردم را نسبت به نظام بدبین کنند. سفیر ایران در لندن افزود: آمریکا می‌کوشد با فشارهای اقتصادی مردم را به اعتراض وادارد و به عبارتی، جنگی را علیه تمامیت نظام اسلامی به راه اندازد و به حرف بسنده نمی‌کند. او همچنین به فعالیت رسانه‌ای و روانی آمریکا روی نرخ سکه و ارز به‌ عنوان یکی از ضعیف‌ترین بحث‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت: همه شاخص‌های اقتصادی کشور رو به رشد است و حتی بودجه سال‌جاری 20 درصد رشد داشته است. بعیدی‌نژاد نوسان‌ها را مربوط به 3 درصد ارز موجود در کشور دانست و اضافه کرد: 95 درصد از مصارف ارز کشور به واردات کالاهای اساسی و یا هزینه‌های متفرقه عمومی اختصاص دارد که در اختیار دولت و بانک مرکزی است و هیچ مشکلی برای تأمین آنها وجود ندارد. /ایلنا

با اخلالگران اقتصادی به عنوان خائن برخورد شود

آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار عده‌ای از طلاب و دانشجویان تهران با تأکید بر اینکه باید مسئولان اقتصادی با مردم صادقانه صحبت کنند، ادامه داد: مردم اگر بدانند تبعیض نیست، بی عدالتی نمی‌شود و بدانند که مسئولان در تلاش هستند، مطمئناً تحریم را تحمل می‌کنند و مثل همیشه از نظام و انقلاب حمایت می‌کنند. آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: مردم ایران چون متکی بر ایمان هستند و انقلاب را دوست دارند و دشمن‌شناس هستند، هیچ‌گاه زمینه را برای جولان آمریکا و ایادی آنان فراهم نخواهد کرد. وی افزود: عده‌ای هم از این وضعیت در حال سوءاستفاده هستند. با هر کسی در اقتصاد کشور اخلال ایجاد کند و موجب افزایش مشکلات مردم شود، به عنوان یک خائن باید برخورد شود. این مرجع تقلید هر گونه مذاکره با آمریکا را محکوم کرد و ابراز داشت: چطور عده‌ای این همه ظلم و جنایت را از آمریکا علیه مردم ایران می‌بینند، باز از آمریکا دم می‌زنند؟

جزئیات تجمع امروز شیراز

برخی افراد روز پنجشنبه با حضور در چهار راه زند واقع در مرکز شهر شیراز تجمع کردند، تجمعی که پیشتر مسئولان استان فارس آن را غیرقانونی عنوان کرده بودند. کانون برپایی این تجمع در مجاورت خیابان توحید (داریوش) از مکان های اصلی خرید و فروش تلفن همراه در شیراز بود. ایرنا در گزارش خود از این جمع نوشت: تجمع کنندگان که در پی فراخوان مطرح شده در شبکه های اجتماعی و کانال های معاند نظام در این مکان گردهم آمدند، بیشتر شعارهای ساختارشکنانه سر می دادند؛ هرچند در فراخوان ها، هدف از تجمع اعتراض به گرانی عنوان شده است. مأموران انتظامی ضمن تلاش برای متفرق کردن تجمع کنندگان، برای برقراری نظم و رفع مشکل ترافیکی تلاش کردند. در همین حال، درگیری هایی نیز بین برخی تجمع کنندگان و عوامل انتظامی صورت گرفت. از دستگیری احتمالی تجمع کنندگان اطلاع دقیقی در دست نیست. برپایی این تجمع موجب شکل گیری ترافیک و مسدود شدن خیابان کریمخان زند شیراز شد و مأموران انتظامی هم اینک در حال تلاش برای بازگرداندن شرایط عادی به این محور ارتباطی در مرکز شهر هستند.

به دنبال تجمع اعتراض آمیز مردم مشهد که در اعتراض به وضعیت اقتصادی صورت گرفت، صبح امروز سردار یعقوبعلی نظری با حضور در میدان شهدای مشهد پای درددل مردم تجمع‌کننده نشست و با آنها درباره مشکلات معیشتی گفت‌وگو کرد. فشارهای اقتصادی و مشکلات معیشتی مهم‌ترین مسائلی بود که در گفت‌وگوی فرمانده سپاه امام رضا(ع) با معترضین مطرح شد. معترضین با تشکر از حضور سردار نظری خواستار نشست استاندار و حضور رشیدیان برای پاسخگویی به‌مردم شدند و از این عدم پاسخگویی گلایه داشتند. معترضین همچنین با شعار «مفسد اقتصادی اعدام باید گردد»، خواستار برخورد با مفسدان اقتصادی شدند. این تجمع که با حضور حدود 100 نفر انجام شد نهایتا با دخالت نیروی انتظامی ظهر امروز به پایان رسید. /فارس

آیت‌الله مکارم شیرازی: مردم از دستگاه قضا به شدت شکایت دارند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با صدور بیانیه ای درخصوص مسائل جاری کشور و مشکلات اقتصادی، ضمن توصیه هایی به مسئولان و ملت ایران گفت: مردم قضاتی می‌خواهند شجاع، با قاطعیت و با سرعت که به این وضع مفسدان پایان دهند. در این بیانیه آمده است: بسیاری از مردم از طرق مختلف با ما تماس می‌گیرند و می گویند چرا مشکلات ما از طریق مراجع، به مسئولان تذکر داده نمی‌شود؟ ما بارها در جلسات خصوصی و عمومی این مشکلات را گوشزد کرده‌ایم، باز هم عرض می‌کنیم مردم از چند موضوع به شدت از مسئولان شکایت دارند. این بیانیه ادامه می دهد: اول این که در مسائل اقتصادی با تورم شدید و بالا رفتن جهشی قیمت‌ها تهیّه نیازهای اولیه زندگی برای آن‌ها بسیار مشکل شده، می‌گویند گرچه تحریم‌های خارجی فشار بر اقتصاد ما وارد می‌کند، امّا چنان نیست که راه‌حلی نداشته باشد. همچنین آن‌ها معتقدند، تیم اقتصادی دولت ضعیف است. چه اصراری دارند که مشکلات به دست آن‌ها حل شود؟ چرا این تیم ضعیف را عوض نمی‌کنند؟ چرا صاحب‌نظران باتجربه اقتصادی را فرا نمی‌خوانند؟

در این بیانیه اضافه شده است: چرا به جای این که کارخانه‌ها را فعال کنند و جوانان ما را به کار دعوت نمایند، ثروت‌های مردم را از گردش اقتصادی خارج کرده و به صورت سکه و دلار در خانه‌ها محبوس می‌کنند؟ چرا نقدینگی بدون در نظر گرفتن راهکارهای اقتصادی از طریق استقراض از بانک مرکزی، بی‌حساب و کتاب افزوده می‌شود؟ در این بیانیه تأکید شده است: مردم از دستگاه قضایی نیز به شدت شکایت دارند. می‌گویند اگر آن‌ها با قاطعیت، شجاعت و سرعت با مفسدان اقتصادی برخورد کنند این جرثومه‌های فساد به سرعت برچیده می‌شوند. اگر ده، بیست تن از آن‌ها را با محاکمه سریع، یعنی حداکثر در یکی دو ماه، نه چند سال، محاکمه کنند و اموالشان مصادره و به اشد مجازات، مجازات شوند، اوضاع عوض می‌شود و اگر آن‌ها به افراد صاحب نفوذی مربوطند که حتماً مربوطند آن صاحبان نفوذ را با شجاعت پای میز محاکمه بکشند و با محاکمه سریع، حکم آن‌ها را اجرا و آن‌ها را با مجازات شدید، مجازات کنند، به یقین کسی جرأت نمی‌کند که سرمایه‌های عظیم مردم را به حساب خود بریزد.

ظریف دیدار با پمپئو در سنگاپور را رد کرد

محمد جواد ظریف در حاشیه مراسم از امضای اسناد الحاق ایران به پیمان مودت و همکاری اتحادیه جنوب شرق آسیا (TAC) بار دیگر تأکید کرد، هیچ برنامه ای برای دیدار با مایک پمپئو در حاشیه این اجلاس وجود ندارد و قرار نیست دیداری باشد. وی توضیح داد: دیدار با آمریکا کم نداشتیم، شاید دو سال بیشترین دیدار را با آمریکایی ها داشتیم، اما دولت کنونی نشان داده که به تعهدات خود پایبند نیست و دیدار برای دیدار معنا ندارد و آمریکایی ها باید نشان دهند که دیدارها به توافقی منجر می شود که این توافق ها رعایت می شود.

امام جمعه اصفهان: اعتراضی خیابانی هیچ اثری در رفع مشکلات ندارد

طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، آمریکا در سه جبهه با ما می‌جنگد، جبهه اقتصادی، جبهه روانی و جبهه سوم فشار عملی است، در حال حاضر اگر کسی برای گرانی در جامعه گام بردارد جز کارگری برای دشمن نیست. وی یادآور شد: هیچ دولتی خواهان نارضایتی مردم از خود نیست بنابراین همه در تلاش برای رفع موانع و مشکلات هستند؛ نمی‌توان منکر اشتباهاتی چون اختصاص ارز دولتی به سفرهای خارجی تفریحی و فروش سکه بدون شرایط و محدودیت از ناحیه دولت شد. امام جمعه اصفهان در پایان عنوان کرد: دشمن آشوب‌های خیابانی را می‌خواهد، حرکت‌های اعتراضی خیابانی هیچ اثری در رفع مشکلات ندارد، بلکه دشمن را شاد می‌کند، این ملت و نظام از سختی‌های زیادی پیش از این گذشته‌اند و از این شرایط هم خواهیم گذشت.

بنزین گران نمی‌شود

پس از شایعه‌های فراوانی که اخیرا در مورد افزایش قیمت یا سهمیه‌بندی بنزین منتشر شد، معاون وزیر نفت رسما اعلام کرد دولت برنامه‌ای برای تغییر قیمت بنزین ندارد. /ایسنا

علیرضا فغانی باز هم کاندید شورای شهر می شود؟

علیرضا فغانی درباره ثبت نامش در انتخابات شورای شهر به خبرآنلاین گفت؛

*دوست داشتم آن حال و هوا را (انتخابات شورای شهر) در آن مقطع تجربه کنم و تجربه خیلی خوبی هم برایم بود و قطعا دیگر تا آخر عمرم دور و بر سیاست و مسئولیت نمی روم.

*با یکسری مسائل آشنا شدم که دیدم کار من نیست. به روحیاتم نمی خورد. حتی مسئولیت هم در روحیات من نیست. یک بار پدرم گفته بود اگر بگویند بیا مسئول کمیته داوران شو... گفتم اولا که در این مملکت اصلا به دنبال ما نمی آیند چون رأی است و همه دنبال لابی و زد و بند می روند که آن هم در روحیات من نیست.

عبور هواپیماهای ایران از آسمان کویت ادامه دارد

مدیر دفتر هواپیمایی جمهوری اسلامی در کویت با رد برخی شایعات در خصوص ممانعت کویت از عبور هواپیماهای ایران ایر از آسمان این کشور، گفت: در حال حاضر عبور هواپیماهای ایران از آسمان کویت بدون هیچ مشکلی ادامه دارد. /ایرنا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۲۳۰
انتشار یافته: ۵۵
امام جمعه اصفهان اگر
آقازاده ها در غرب وحشی گاوچرانی نمی کردند حرفت را قبول داشتم
بقول اصفهانیها : تو این وره جوق ، من اون وره جوق ؛ فحش بده ، فحش بسون!
ما خودمون زغالیم ما رو سیاه نکن !
پس از نظر امام جمعه اصفهان مشکلات اقتصادی هیچ راه حلی ندارد .
اما مردم حلش می کنند !
میدونم که منتشر نمیکنی با اخبارهای اخیرت مشخص شد که توام خودفروخته ای تابناک از مردم حمایت نکردی فقط اخبارهایی که به نظرت به نفع ....... هست منتشر کردی صدای مردم نبودی تابناک
ایشان تیبا سوار بشوند یا هر خودری دیگری ، ارتباطی به گرسنگی و بیکاری مردم ندارد . مشکل مردم را حل کنید .
فقط تحصن
والا بخدا راست میگه
اعتراض خیابانی‌تا اقدام عملی نکنید فایده ندارد
حاج آقا از اعتراض خیابانی باید استقبال کرد
دستور بدید استاندار اصفهان مجوز دهد مردم خودشان با آرامش برگزار میکنند
ظاهرا دولت برخلاف ادعایش اصلا دوست ندارد صدای منتقد را بشنود
من نفهمیدم آقای طباطبایی فروش سکه چه ربطی به معیشت
مردم دارد . آیا لبنیات .دارو .مسکن . کلیه فلزات .اجاره خانه
ووووهمه به خاطر سکه بالا رفته یا نا مدیریتی؟
سفیر ایران در لندن در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان
امام جمعه اصفهان بفرماید که بجز اعتراض خیابانی،مردم چگونه اعتراض خودشان را نشان بدهند؟!
زنده باد فغانی! هنوز خیلی ها در این مملکت خریدنی نیستند
اولش برای مشکلات تظاهرات می کنند ولی بعدش نقاب ها کنار میرود و صورت پلیدشان رو می شود و باید سرکردگان این تجمعات اعدام شوند تا بیشتر برای کشور مشکل درست نکنند
منتقدم ولی نمیتوانم در مورد فرزندان بی انصافی کنم واقعا ساده زیست هستند
جناب آيت الله طباطبائي نژاد اگر اعتراضات نقشي در حل معضلات و مشكلات اقتصادي ندارد لطف بفرمائيد ارائه طريق كنيد از چه راهي مي توان مسئولين را وادار به حركت در جهت رفع مشكلات كرد ؟؟
چرا تجمعهاى مردمى غيرقانونى است ولى تجمع وابستگان حكومت هميشه بدون مجوز ولى قانونى است؟؟؟؟
تنها راه درست شدن کشور نه برجام نه شورش فقط مقابله با فساد
آقای فغانی چه روحیات لطیفی داره!
اونی که باید می‌گرفت، گرفت که چی گفتم
ههههههههههههههخخخخخخخخخخخخخخخخ
امکانات وامتیازات مقامات ومسولین سقفی دارد وکفی ایا ساده زیستی رهبری وخانواده ایشان آیا در رفتار مقامات موثر بوده یا نه?
۱. خودروی فرزند رهبر انقلاب تیبا است!!!!!؟؟؟
۲. آقای امام جمعه محترم اصفهان مردم بیرون نمی‌آیند شما هم دستور فرمایید دوستان همین فردا یا حقوقها را ۴ برابر کنند یا قیمتها را به همان قبل از عید نوروز یعنی دی ماه ۹۶ بازگردانند این را که دیگر صد در صد میتوانید. مردم هم قول شرف میدهند که اصلا از خانه بیرون نیایند.
۱. خودروی فرزند رهبر انقلاب تیبا است!!!!!؟؟؟
۲. آقای امام جمعه محترم اصفهان مردم بیرون نمی‌آیند شما هم دستور فرمایید دوستان همین فردا یا حقوقها را ۴ برابر کنند یا قیمتها را به همان قبل از عید نوروز یعنی دی ماه ۹۶ بازگردانند این را که دیگر صد در صد میتوانید. مردم هم قول شرف میدهند که اصلا از خانه بیرون نیایند.
نشریه آمریکایی امریکن کانزروتیو:
آمریکا در حالی پیشنهاد مذاکره با ایران را مطرح کرده که خودش با خروج از توافق هسته‌ای با ایران، تنها کانال گفت‌وگو با ایران را نابود کرده است.
همه کامنتها رو داری سانسور میکنی
تابناکی ها به پایان سلام کنید
امام جمعه محترم باید هم این حرفو بزنید ....
در مورد سفرهای مسافرتی .
ابتدا که کلا ارز را بر داشتند بعد دادن . و حالا هم بیان می شود که چرا می دهند. مشکل لرز مسافرتی نیست .
مشکل عدم شفاف سازی در کشور است که بعضی ها اصلا راضی نیستند این شفاف سازی صورت گیرد. مگر ارز مسافرتی چقدر می شود .
و تازه مگر مردم نریض هستند بروند مسافرت و ارز هم سالی یکبار داده می شود .
بد نیست ببینید این ارز مسافرتی چه بخشی از هزینه سفر را در بر میگیرد.
شما بخواهید برای سه نفر ۳ هزار دلار در نظر بگیرید . فقط شبی حداقل ۵۰۰ دلار هزینه هتل است . و هر وعده غذا هم حداقل ۱۵ رلار .
جمعش کنید مگر ۱۰۰۰ دلار برای هر نفر معادل چند وعده غذا است تازه قیمت را هم که با ۴۴۰۰ تومان محاسبه میکنید که اگر کار مزد هم بهش اضافه کنید می شود حدود ۴۵۰۰
مشکل در ۲ ریال ارز مسافرتی نیست . مشکل در عدم شفاف سازی است .که معلوم نیست در کشور اسلامی که دم از مسلمانی میزنیم این همه دزدی کجا بوده است .
خوب شد امام جمعه اصفهان گفتند چی چاره چی نیست ، کاش راهکار میدادند چی چاره چی است .
نمی دانم این کسانی که طبق ادعا مخالف مذاکرات با آمریکا هستند چه کسانی هستند؟ اگر موجودیت واقعی داشتند الان نباید تظاهراتی در خیابان ها بر علیه مذاکرات احتمالی برپا می کردند؟ آیا نباید ما حضورشان را هر چند اندک در خیابان ها حس می کردیم؟ کجا هستند این مخالفان مذاکره با آمریکا؟ جز در بدنه تشکیلاتی نظام ؟
آقای طبا طبایی و همه امامان جمعه شما ها هم بی تقصیر نیستید خود شما ها چقدر در نماز جمعه مطالب خلاف واقع گفتید چقدر از احمدی نژاد با آن همه اشتباهات حمایت کردید چقدر در مسایلی که تخصص داشتید وارد شدید حالا هم به مردم می گویی اعتراضات هیچ اثری ندارد شما سیر هستی و خبر از گرسنگان نداری مردم راه خودشان را میروند
مهم ساده زیستی نیست.مهم توان و عزم برای پیشبرد کشور است.دلم میخواهد یک کسی مثل ماهاتیر محمد زمام کشور را بر عهده گیرد و ماهی یک میلیارد تومان حقوق دریافت و در کاخ زندگی کند.بخیل که نیستیم.
ایکاش مسولین کشور سوار بهترین و گرانترین اتومبیلها میشدند ولی توانایی کار کردن داشتند و برای مردم پیشرفت و توسعه ببار می اوردند و ثروت کشور و محیط زیست را نابود نمی کردند و....
ای کاش مسئولین ما بنز سوار بشن ولی مثل بنز هم کار کنند
خودروی فرزند رهبر انقلاب خوبه که ساده است. اما خوبه که درآمد ماهیانه و سالنه همه آقازاده ها را متناسب با سواد، مهارت، توانمندی های علمی و تاثیرگذاری آنها در پیشرفت کشور را نیز به مردم اعلام کنید.
هیچ دشمنی حتی امریکا و اسراییل به اندازه ده نفر از مدیران کشور که با ناکارامدی و اختلاس و رانتخواری به کشور ضرر زدند خطرناک نبوده و نیست .
این عبارات " خودروی فرزند رهبری ... " برای مردم نون و آب نمیشه .
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
یعنی ربطی به مردم فقیر شده ندارد .
پول تیبا رو از کجا آوروه؟
آقای امام جمعه مردم چهل سال است مظلومانه نشسسته اند تا مسئولان برایشان کاری بکنند اما دیدید که روز به روز شکاف بین فقیر وغنی زیادتر شد بقول معروف .تانگرید طفل کی نوشدلبن
اقا مگه نمیگی مردم راضی هستن و مشکلی نیست یک رفراندوم برگذار کنید ببینیم
بله ماشینش معمولیه !!!!
آفرين به نماينده مردمي آقاي احسان قاضي زاده ،كاش نماينده هاي ما (استان اصفهان)هم مثل ايشون بودند،ما كه اصلاً نماينده هامون رو نمي بينيم كه بخوايم از درد و مشكلاتمون براشون بگيم...
حرف آقاي قاضي زاده كاملاً درسته...كاش نماينده ها زودتر سوال رييس جمهور رو اعلام وصول مي كردن،اگر پاسخاش براي مردم قانع كننده نباشه،مجلس و قوه قضاييه بايد به فكر اقدامات بعدي باشن...
« هیچ دولتی خواهان نارضایتی مردم از خود نیست»
فقط ملتها بد هستند و بی راهه میروند.
امام جمعه .ما سختی ریاد کشیدیم از طرف مردم حرف نزن .دیگه تحمل نداریم
بعد یک عمر کارکردن کمی پول جمع کردم یک پراید یا تیبا دست 2 بخرم که قیمت اونا هم شده قیمت بنز
البته نظر جناب طباطبایی نژاد، امام جمعه محترم اصفهان، متین است. اما خوب است ایشان به این سوال نیز پاسخ دهند که آیا در طی سالهایی که اعتراض خیابانی مردم وجود نداشت، قدمی در راه حل مشکلات برداشته شد؟ و آیا اصولا مقامات و مسئولین عزیز ما خود را موظف به حل مشکلات می بینند که مردم از اعتراض بپرهیزند؟ قطعا چنین اعتراضاتی به هرج و مرج کشیده خواهد شد و هرج و مرج برای هیچ کس سودی ندارد. اما بر مقامات و مسئولین است که با عملکرد درست خود جلوی به وجود آمدن مشکلات را بگیرند تا کار به اینجا نکشد.
فغانی کیلویی چنده؟؟؟؟؟؟ اونم بره توی همین لیست های بی خاصیت رای بیاره.
حسابهای بانکیش چطور؟
فرزند آقا بدون محافظ با ماشین شخصی اومده بودن و خوش راانندگی میکرده؟؟؟؟؟ شغلشون هم بفرمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
مطمئن باشید اگر لکه سیاه که نه لکه خاکستری تو زندگی رهبری و فرزندانشون بود رسانه های داخلی شاید جرات نمیکردن ولی رسانه های خارجی تو بوق و کرنا میکردن.پس بیخود حرف نزنید
يعني مسولين قرار نيست به داد مردم برسند و اعتراض هم نكنن ؟ ممنون امام جمعه عزيز
مردم ایران چون متکی بر ایمان هستند
ولی متاسفانه با عمل بعضیها این ایمان در خیلی ها ضعیف شده است
موضوع اینکه مسعولین کشور سو استفاده میکنند وکشوررا به فساد میکشند
اینکه تو ظاهر تیبا سوار میشن خوبه ولی مهمه اینه اون پشت و دور از چشم مردم و در خفا و مخفیانه چی دارن
تیبا سوار شدن فرزند رهبر چه منفعتی برای اقشار فرو دست جامعه دارد ???
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار