بازدید 1946

دستگیری سارقان اموال گردشگر آلمانی

کد خبر: ۸۰۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 10 June 2018

ريیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارقان اموال گردشگر آلمانی در شهرستان چالوس خبر داد.

به گزارش قانون، سرهنگ رحیم شعبانی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع سرقت از یک گردشگر آلمانی در شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستورکار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات کارآگاهان از مالباخته، مشخص شد که دو نفر که سوار بر یک خودروی 206 بوده‌اند، با فریب یک مرد 30 ساله آلمانی وی را براي تفریح در شهرستان چالوس سوار خودروی خود کرده و در بین مسیر با تهدید چاقو و پس از سرقت وسایل همراه وی شامل یک دستگاه گوشی تلفن همراه و مقدار تقریبی 800 یورو وجه نقد وی را در حوالی شهر چابکسر رها کرده و متواری شده‌اند.

وی با اعلام اینکه با تحقیقات کارآگاهان آگاهی و بررسی آثار و اعلام به جامانده از سارقان، سرنخی از متهمان در شهرستان چالوس به‌دست آمد، بیان کرد: کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به شهرستان چالوس عزیمت کرده و با تعقیب و مراقبت نامحسوس چندین ساعته، موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شدند .

سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه دو سارق 28 و 29 ساله اهل و ساکن یکی از استان‌های جنوبی در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند، گفت: از مخفیگاه سارقان یک دستگاه خودروی 206 سرقتی از استان تهران به همراه تمامي اموال داخل خودرو و اموال مالباخته تبعه آلمان، شامل لباس‌ها، 700 یورو وجه نقد، چادر مسافرتی، لوازم گوشی و دو عدد کوله پشتی صحیح و سالم کشف شد.

ريیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم خواست، هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار