بازدید 4973
۴

اجباری برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی نیست

کد خبر: ۸۰۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰ 29 May 2018

رییس کمیته ارتباطات و مخابرات کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مکاتبات سه‌گانه کمیسیون مشترک حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی به رییس‌جمهور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پیام‌رسان‌های داخلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، رمضانعلی سبحانی‌فر گفت: در نشست مشترک کمیسیون‌های امنیت ملی، صنایع و معادن و اقتصادی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، تصمیم گرفتیم کمیسیون مشترکی متشکل از هر سه کمیسیون تشکیل شود و این کمیسیون به ریاست رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس مکاتبات جداگانه‌ای با رییس‌جمهور داشته باشد تا ایشان خطاب به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی دستور حمایت از پیامرسان‌های داخلی را صادر کند. علاوه بر آن مقرر شد در مکاتبه‌ای جداگانه با مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آنان خواسته شود بستر حمایت و تقویت پیام‌رسان‌های داخلی را با قوت بیشتری دنبال کنند و در آخر با مکاتبه با پیام‌رسان‌های داخلی به آنها تاکید شود در جهت برآورده کردن انتظارات و توقعات افکار عمومی داخلی اقدامات فنی و اعتمادزای بیشتری انجام دهند.

نماینده مردم سبزوار از برگزاری دومین نشست کمیسیون مشترک در ابتدای تیرماه برای بررسی عملکرد مصوبات اولین نشست کمیسیون مشترک خبر داد و افزود: کمیسیون مشترک مرکب از پنج عضو از هر سه کمیسیون امنیت ملی، صنایع و معادن و اقتصادی به ریاست عزیز اکبریان، رییس کمیسیون صنایع و معادن یک ماه دیگر تشکیل جلسه خواهد داد تا روند تصمیمات اولین نشست را بررسی و جمع‌بندی کند.

وی مکاتبات سه‌گانه کمیسیون مشترک را به معنای اجبار مردم برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی ندانست و افزود: مکاتبات سه‌گانه فوق‌الاشاره برای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی جهت استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی انجام خواهد گرفت و این کار هرگز به معنای اجبار مردم برای استفاده از این پیام‌رسان‌ها نیست. این مکاتبات جهت هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و پیام‌رسان‌ها برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی انجام خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۴
خدا رو شکر نگرانی ام رفع شد
پیا رسانی را می بندند بعد میگویند اجباری در استفاده از پیام رسانهای داخلی نیست
این آقا میفرماید: "‍ اجباری برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی نیست"..!!
خُب عزیز، وقتی شما پیام‌رسان‌های خارجی رو میبندین، این اسمش اجبار اگه نیست، پس چیه؟؟
اجباري نيست!!!!!!!!!!!!!!
يه نگاهي به بخشنامه هاي دولتي بياندازيد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی