بازدید 2917
۴

ادعاي دیدن صحنه قتل در 26 سال قبل!

کد خبر: ۷۹۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 17 May 2018

ادعاي مردي كه مي‌گويد 26 سال قبل شاهد درگيري مرگباري در مركز تهران بوده است از سوي مأموران پليس بررسي مي‌شود.

به گزارش جوان، چند روز قبل مردي به اداره پليس رفت و ادعا كرد 26‌سال قبل شاهد درگيري مرگباري در تهران بوده است و الان به خاطر عذاب وجدان تصميم گرفته اين راز را بر ملا كند.

وي در شرح ماجرا گفت: تابستان سال‌71 بود كه همراه خواهر‌زاده‌ام از خانه‌شان در حوالي نوبنياد با خودروی پرايدم راهي خانه‌ام در خيابان جمالزاده شديم. در ميان راه نزديك پل‌گيشا متوجه خودروي پيكاني شديم كه مردي در صندلي عقب پسر جواني را به شدت كتك مي‌زد و سر او را زير صندلي مي‌برد و راننده هم كه مرد جواني بود با سرعت در حال رانندگي بود.

ما آنها را تعقيب كرديم و موضوع را هم تلفني به مأموران پليس اطلاع داديم اما در خيابان گلشن در نزديكي خيابان جمهوري خودروي پيكان را گم كرديم.

وي ادامه داد: صبح روز بعد به محل كارم به پاساژي روبه‌روي پارك ملت رفتم كه ديدم سه‌زن جسد همان پسر جوان را كه داخل خودروي پيكان مورد ضرب‌و جرح قرار گرفته بود از داخل جوي آبي بيرون آوردند و داخل خودرو گذاشتند و از محل دور شدند.

اين موضوع چند سالي فكر مرا مشغول به خود كرده بود تا اينكه مدتي قبل همان سه‌زن را به صورت اتفاقي در دادگاه كيفري تهران ديدم. از آن روز به بعد هر شب پسر جوان به خوابم مي‌آيد و اصرار دارد موضوع حادثه را به پليس اطلاع دهم.

ابتدا تصميم گرفتم موضوع همچنان پنهان بماند اما عذاب وجدان مرا رها نكرد و به اداره پليس آمدم تا راز اين حادثه را بر ملا كنم.

با طرح اين ادعا پرونده به دستور قاضي منافي آذر، بازپرس شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران براي بررسي در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
!
سال 71 پراید!
گیشا، خ گلشن جمهوری، روبروی پارک ملت!!!
از جمله بندی ایشان مشخص است که ایشان چیزی مصرف کرده یا اینکه مانیک دیپرسی هستندو توهم زده اند!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار