بازدید 21310

شرایط جدید تامین ارز مسافرتی در شعب منتخب بانک ملی ایران

متقاضیان دریافت ارز مسافرتی که از طریق فرودگاه های بین المللی امام خمینی (ره )،اصفهان،شیراز،تبریز،ارومیه و اهواز به خارج از کشور سفر می نمایند می توانند برای دریافت حواله ارز مسافرتی به شعب منتخب مراجعه نمایند.
کد خبر: ۷۸۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 12 April 2018

متقاضیان دریافت ارز مسافرتی می توانند به شعب منتخب بانک ملی ایران مراجعه کنند.متقاضیان دریافت ارز مسافرتی که از طریق فرودگاه های بین المللی امام خمینی (ره )،اصفهان،شیراز،تبریز،ارومیه و اهواز به خارج از کشور سفر می نمایند می توانند برای دریافت حواله ارز مسافرتی به شعب منتخب مراجعه نمایند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران بر اساس بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در باره یکسان سازی نرخ ارز،متقاضیان دریافت ارز مسافرتی باید نسبت به پرداخت معادل ریالی ارز مسافرتی در شعب مذکور اقدام و در مقابل رسید/حواله ارزی دریافت نمایند.

پرداخت ارز مسافرتی در باجه های بانک ملی ایران مستقر در مبادی خروجی(پس از باجه کنترل گذرنامه) در مقابل رسید/حواله ارزی متقاضی انجام می شود.

ارز مسافرتی برای یکبار در سال به میزان 500 یورو(برای کشورهای مشترک المنافع و هم مرز غیر از عراق و عربستان) و برای سایر کشور ها حداکثر 1000 یورو در باجه های خروجی فرودگاه های یاد شده در قبال ارائه رسید/حواله صادره پرداخت می شود‌

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۱۹
مسافر زمینی یا دریایی چکار کند؟
عین زمان احمینژاد برای کسر بودجه دلار را بردند بالا .... معنی تدبیر و امید هم فهمیدیم !!!!!
تمام گفتگوهای مقامات مسئول در باب ارز این است که " ارز یک نرخی میشود "
این تآکیدات مکرر در مکرر بدین معناست که نرخ ارز چه در بانک و چه در صرافی ها یکسان خواهد بود. اگر نرخ ارز مسافرتی و دانشجوئی و بیماری در بانک از صرافی ها پائین تر است که دیگر این همه جنجال و هیاهو بابت یک نرخی شدن ارز بی معنی است و باز هم همان بساط چند نرخی برقرار است اگر هم قرار باشد نرخ ارز در بانک و صرافی یکسان باشد دیگر چرا برای ارز مسافرتی و دانشجوئی و بیماری باید به بانک مراجعه کرد و با دتگ و فنگ و ارائه مدارک مقدار محدودی ارز دریافت کرد. پانصد یورو و هزار یورز تکافوی نیاز هیچ مسافر خارجی را نمیدهد و مسافر باید برای تآمین نیاز خود به بازار آزاد مراجعه کند . این یعنی همان آش و همان کاسه. دیگر این همه جنجال برای تک نرخی شدن ارز لازم نبود.
قیمتهای ارز آزاد روزپنجشنبه ۲۳ فروردین:
دلارآمریکا ۵۷۰۰
دلارکانادا ۴۷۵۰
پوند ۸۸۰۰
قیمت های دولتی فقط منحصر به تابلوهای صرافی ها ست !!!
خوب حالا تكليف مردم چيه بايد ارزى كه لازم دارند به هزار و ىك دليل از كجا بايد بگيرند تورهاى مسافرتى با چه دلاري محاسبه مى كنند اگر مبناى واقعي قيمت دلار اعلام شده نباشد يعني دولت رسما دلار دولتي و مبادله اى خود را به يكباره افزاىش داده و منتظر فرصت براى دلار ازاد است اىنهمان كارى بود كه عينا در زمان دولت احمدى نژاد انجام شد هيچ كار جديدى انجام نشده حتى ارز مسافرتى و دانشجويي درست مثل سياستها و روشهاى انهاست پس براى چه انها را محكوم مىكردىد و مردم را سر كار گذاشتيد
همین محدودیت یعنی اینکه قیمت واقعی هر دلار 100 هزار تومنه ( یکصد هزار تومن برای هر دلار ).

ممنونم
خب این فقط برای مسافرانی است که با هواپیما مسافرت می کنند . من ماشینمو کاپوتاژ کردم و می خوام برم ترکیه . چطوری باید دلار بگیرم؟
نه بلیط هواپیما دارم ، نه ترکیه ویزا می خواد . پس تکلیف من و امثال من چیه ؟
بازم دولت حرفش حرف نبود و رفت تو بازی...
یعنی اگر کسی بیش از 500 یورو مخارجش باسد و یا بیش از یک بار در سال بخواهد سفر کند ، چگونه باید ارز یخرد؟ از قاچاقچی ها؟!!!
چون قافیه تنگ آید
شاعر به جفنگ آید
وای خدا آقای خندش میگیره ،آقای جهانگیری چه پز تک نرخی میداد،اینجوری؟:))))))))))))))))،الان شما مثلا اگه بخوای یکماه بری سفر برای دیدن خانوادت این پول جواب میده ،اومد و مشکل برات پیش اومد .مریض شدی .یا اینکه برای کار باید چند بار باید بری،از کجا تهیه کنی؟قاچاق تهیه کنی به قول آقایون....‌..تو رو خدا فکر کنید یه تصمیم میگیرید
برای مسافرانی که زمینی میخوان مسافرت بکنن با توجه به اینکه دیگه خرید و فروش بازار آزادی وجود نداره چه برنامه ای وجود داره؟
خوب اگر کسی بیشتر از ۵۰۰ یورو ارز نیاز داشت چی؟ آخه نفری ۵۰۰ یورو برای مثلا یه تور ۱ هفته ای چیزی نمیشخ.
بعد برای بار دوم که بخوایم بریم مسافرت چی؟
با سلام
اگر شخصی چند بار در سال میخواد سفر کنه و به ارز نیاز داشته باشه باید از کجا تامین کنه ؟ اگر از بازار ، که در اینصورت تغییری حاصل نشده و همچنان دلالان جولان خواهند داد.
آقایان از حالا بگید ارز در سفر دوم را از کجا تهیه کنیم؟
اگه یکی بیشتر نیاز داشته باشه باید چطور تهیه کنه ارز آزاد هم مگه هست؟ مگه با 1000 یورو میشه رفت مسافرت؟
اگه بیشتر خواست به قیمت بازار از کجا باید بخره ؟ صرافی که نمیده ... دستفروشی هم که قاچاقه... تازه عوارض خروج از کشور هم باید بده اندازه همون 500 دلار ارز مسافرتی ))) جمع کنید سیاست های خنده دارتونو
با سلام
من و همسرم می خواهیم یک سفر 15 روزه را به کانادا داشته باشیم. پس از بررسی متوجه شدم تقریبا اون هتلی که مد نظر من است شبی 150 یورو هزینه دارد. با توجه به مصوبه اخیر دولت وبانک مرکزی به من و همسرم در مجموع 2000 یورو پرداخت خواهد شد. حال آنکه تنها هزینه اقامت من 2250 یورو خواهد بود.
از مسئولان محترم تقاضا دارم با توجه به موارد فوق راهنمایی بفرمایند که باقیمانده هزینه اقامت، هزینه خوراک و سایر هزینه های سفر را چگونه تامین نمایم.
خواهشمند است از ارائه راهکارهایی نظیر عدم انجام سفر و ... خودداری فرمایید.
با تشکر
حالا اگه یکی بیشتر از 1000دلار بخواد باید کجا بره دلار بگیره
بيآيد براي هميشه اگ كلكي تو كار نيست پرداخت ارز را مردم از طريق بانك ملي انجام ودر صرافيها را كه مقامات در آن ذينفع هستند تخته كنيد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر