بازدید 4293

گسترش:ناشُکرنیستیم و یک امتیازازپرسپولیس هم کافی است

کد خبر: ۷۶۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 16 January 2018

سرپرست تیم گسترش فولاد تاکید کرد که یک امتیاز بازی با پرسپولیس هم می‌تواند برای آنها خوب باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، حسن آذرنیا با اشاره به دیدار پنجشنبه این تیم مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل دوم همه بازی‌ها سخت است. اصطلاحاً می‌گویند که در نیم‌فصل دوم دروازه‌ها کوچک می‌شوند و بردن بازی‌ها سخت. پرسپولیس تیم و تشکیلات خوبی دارد، اما تیم ما نشان داده که حریف دست و پا بسته‌ای نیست. پدیده‌ که گربه سیاه تیم‌های تبریزی بود را شکست دادیم، نفت آبادان و پارس جنوبی را هم در زمین خودشان بردیم؛ اینها نشان می‌دهد ما تیم کوچکی نیستیم و برای کسب امتیاز به دیدار مقابل پرسپولیس می‌رویم و فکر می‌کنم این هم دور از دسترس نباشد.

آذرنیا در پاسخ به این سوال که «آیا یک امتیاز دیدار مقابل پرسپولیس می‌تواند برای گسترش فولاد کافی باشد؟»، تصریح کرد: یک امتیاز هم کافی است، اما در بازی سه امتیازی مساوی یک نوع باخت خفیف است. ما یک امتیاز هم بگیریم ناشُکری نمی‌کنیم، اما سعی‌مان این است که تهران را با امتیاز ترک کنیم.

وی در مورد حل شدن مشکل احمد نوراللهی، بازیکن پرسپولیس در آستانه دیدار مقابل گسترش فولاد گفت: اگر مشکل نوراللهی به‌صورت قانونی حل شود، مشکلی ندارد؛ بیاید و بازی کند. ما تابع قوانین سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم و از این بابت مشکلی نداریم. هرکسی که در پرسپولیس باشد، کادر فنی ما نسبت به آن ترکیبش را می‌چیند. ما اعتراضی به حضور نوراللهی در دیدار مقابل گسترش فولاد نداریم. به هر حال وقتی خدمتش تمام شده، کارت پایان خدمت گرفته و سازمان لیگ هم مشکلی با بازی کردن نوراللهی ندارد، ما چرا اعتراض کنیم؟

سرپرست تیم گسترش فولاد راجع‌به احتمال تکرار اتفاقات دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی در دیدار پرسپولیس - گسترش فولاد، یادآور شد: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقاتی دوباره رخ بدهد. اگر 10 درصد استادیوم هم برای ما باشد، برای‌مان کافی است. حساسیتی نسبت به موضوع نداریم. تمام مسائل را در جلسه هماهنگی قبل بازی مطرح می‌کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان