بازدید 3633

صحبت‌های برانکو بعدازتمدیدقراردادباپرسپولیس

کد خبر: ۷۶۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 10 January 2018

سرمربی کروات سرخپوشان بعد از تمدید قرارداد دو ساله با پرسپولیس ابراز امیدواری کرد بتواند شادی و نشاط بیشتری به هواداران تقدیم کند.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سرخپوشان به واسطه موفقیت‌های خود با این تیم بار دیگر با درخواست تمدید قراردادش مواجه شد و امروز با حضور در محل باشگاه قراردادش را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.او در گفتگو با سایت رسمی باشگاه بعد از تمدید قرارداد دوساله خود گفت: در این لحظه از اینکه می‌توانم همکاری خودم را همچنان با پرسپولیس ادامه بدهم و همچنان با بهترین هواداران دنیا باشم، بسیار خوشحال هستم. تصور تکرار روزهای بسیار خوب آینده، هیجان خاصی را در همه ما ایجاد می‌کند.

گرشاسبی: حالا به سمت اهداف بزرگتر حرکت می‌کنیم

 برانکو در ادامه صحبت‌هایش احساس خود را از تمدید قرارداد با پرسپولیس اینطور تشریح کرد: من از حمایت هواداران و اعتمادی که باشگاه به من نشان داده است به خصوص از آقای گرشاسبی تشکر می‌کنم و انتظار من و همه پرسپولیسی‌ها این است که همگی در کنار هم و در کنار آقای گرشاسبی و اعضای محترم هیأت مدیره بیش از پیش تلاش کنیم و شاهد رشد و توسعه بیشتر پرسپولیس باشیم. ما این دوران خوب را با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد تا به بهترین هواداران دنیا، شادی، نشاط و شور بیشتری را هدیه کنیم. وی در پایان گفت: من از هواداران به خاطر تمام حمایت‌ها و عشقی که به پرسپولیس ارزانی می‌کنند، تشکر می‌کنم و امیدوارم پاسخگوی محبت آنها باشم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان