بازدید 4009
۱
سوژه

مگر افتخاری نگفت شفر هیچ دستیاری به ایران نمی آورد؟

ساشاشفر قبل از سفر به ایران، هیچ سابقه ای از فعالیت فوتبالی نداشت و حتی در صفحات اجتماعی اش هم یک پست فوتبالی دیده نمی شد اما ناگهان کارشناس و مربی شد. این جوان آلمانی بدون پیشینه فوتبالی، برای فرهاد مجیدی اسطوره باشگاه نسخه فنی و توصیه مربیگری ارایه می دهد!
کد خبر: ۷۴۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 13 November 2017
مدیرعامل استقلال که پس از قرارداد با سرمربی آلمانی، در مصاحبه ای به صراحت گفته بود شفر هیچ دستیاری را با خود به ایران نخواهد آورد این روزها سکوت کرده و به خواسته های پیرمرد ژرمن تن می دهد تا از بیت المال چندصدمیلیون دیگر هم هزینه شود.

به گزارش تابناک ورزشی، افتخاری گفته بود قرار شده شفر با خودش دستیار نیاورد اما این روزها پیاپی اسامی دستیاران خارجی شفر مطرح می شود مدیرعامل استقلال گویا در جلوگیری این روند ناتوان است. شفر ابتدا پسرش را از آلمان بدون هیچ رزومه ای آورد و در تهران خانه مک درموت را برای وی گرفت، سپس جیری ساناک با آن شکم رویایی را از جمهوری چک استخدام کرد و حالا گفته می شود، میگوئل کالی هم ماه آینده از جامائیکا می‌آید. 

ساشاشفر قبل از سفر به ایران، هیچ سابقه ای از فعالیت فوتبالی نداشت و حتی در صفحات اجتماعی اش هم یک پست فوتبالی دیده نمی شد اما ناگهان کارشناس و مربی شد. این جوان آلمانی بدون پیشینه فوتبالی، برای فرهاد مجیدی اسطوره باشگاه نسخه فنی و توصیه مربیگری ارایه می دهد! احتمالا همین چهره های گمنام چندماه پس از ترک استقلال با شکایتی در فیفا از آبی ها طلبکار می شوند و جیب مردم را خالی می کنند.

مگر افتخاری نگفت شفر هیچ دستیاری به ایران نمی آورد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اسطوره آبی ها هم همچین رزومه ای نداره آخه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل