"موجودی بی جان" و خوفناک که مجبوری همراه آن بی جان شوی.
ناشناس
|
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
14
4
پاسخ
اتوبوسهاي ولوو نسبت به اتوبوسهاي قديمي عرضشان كمتر و داراي ارتفاع بيشتر ميباشند و در نتيجه مركز ثقل اين نوع اتوبوس ها بالاتر است كه منجر به واژگوني آنها ميشود .اين نظر منتشر نماييد تا كارشناس در اين زمينه اظهار نظر كنند.كه آيا درست ميباشد يا نه . اتوبوسهاي قديمي پهن تر و عريض تر بودند و كمتر واژگون ميشدند.
پاسخ ها
g
||
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
آقاي كارشناس اين اتوبوسها در كشورهاي اروپايي طراحي شده وتمامي تستهاي تونل باد ،شيب؛تنشهاي جادهاي و.... را سپري نموده وبه صورت استاندارد مجوز توليد در كارخونه ها را دريافت نموده است
نیما
||
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
راننده فرمونو کج کرده سمت دره اونوقت شما از مرکز ثقل صحبت میکنی!!!وسط جاده که چپ نکرده رفته تو دره رفته تو دره رفته دره
ناشناس
||
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
جاده غیر استاندار
ناشناس
|
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
7
پاسخ
اتوبوس دانش آموزان هرمزگان كه شب در حركت بودند گفتند چون منطقه جنوب هوا گرم است و اتوبوسها شب حركت ميكنند اما در تهران و ساري كه هوا گرم نيست كه نصف شب اتوبوس مسافت 4 ساعته در شب حركت كند
ناشناس
|
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
23
پاسخ
بايد كنترل بيشتري در مورد رانندگان اتوبوسها از نظر سن و سال و اعتياد و شخصيت آنها توسط پليس راه و شركتهاي مسافربري صورت گيرد
سیاوش
|
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
9
پاسخ
توی همین عکس فرسودگی محور و لاستیک ها که محرز
ناشناس
|
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
1
11
پاسخ
همانگونه كه در تصوير شماره 1 مشاهده ميشود جاده فاقد ديوار و حفاظ ايمني است . عدم وجود علايم متعدد خطر و حفاظ در مجاورت دره ها از كوتاهي هاي وزارت راه ميباشد.
ناشناس
|
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
5
پاسخ
هر دم از این باغ بری میرسد
حسین
|
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
13
پاسخ
واقعا نظارت الکی روی اتوبوس ها تو جاده هاست و به هر شخصی بدون انجام تست روانشناسی گواهینامه پایه یک راننده ای میدن - نمونه اش تو مسیر خط 2 لاین سرعت راننده ها ی اتوبوس خیلی دوست دارن همیشه با سرعت 120 کیلومتر بر ساعت رانندگی کنند و مانند موتورسوار اتوبوس را ویراژ بدهند حتما دیدید - واقعا جای تاسف داره
ناشناس
|
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
14
پاسخ
واقعا اتوبوس ها توی این جاده های پر پیچ و خم تند میرن. خودم با چشمام دیدم که میگم!