بازدید 6330

اطلاعیه سازمان خصوصی‌سازی درباره سهام عدالت

کد خبر: ۶۹۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 05 May 2017
سازمان خصوصی سازی روز پنجشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: مراقب اخبار کذب برخی افراد سودجو و رسانه های فریب کار و کانال های مشکوک درخصوص توزیع سود سهام عدالت باشید.

به گزارش ایرنا از سازمان خصوصی سازی، بنا به اخبار موثق دریافتی، گزارشات و خبرهای مشکوکی مبنی بر توزیع سود سهام عدالت شنیده و رد و بدل شده است.
 
بدین وسیله سازمان خصوصی سازی از طریق کانال رسمی اطلاع رسانی سهام عدالت و سایر مجاری اطلاع رسانی رسمی خود ، توزیع هرگونه سود سهام عدالت و هر نوع اخبار و اطلاعیه و وعده بی مورد درخصوص توزیع سود سهام عدالت را تکذیب می نماید و مفاد آن را کذب محض اعلام می دارد.
 
به اطلاع کلیه مشمولین سهام عدالت و سایر مردم عزیز کشور می رساند هیچ گونه توزیع سود انجام نشده و نمی شود و بدون اطلاع دقیق و اعلام رسمی از مجاری قانونی و رسانه های معتبر و فراگیر کشور به هیچ عنوان توزیع سود عدالت انجام نخواهد شد.
 
هرگونه خبر و اعلام مبنی بر توزیع سود سهام عدالت بی شک کلاه برداری و دروغ محض است و حتما قصد اعلام کننده آن نیز سوء استفاده و شیادی و دسترسی به اطلاعات محرمانه مالی و پولی شماست.
 
سازمان خصوصی سازی ضمن تقاضا از مردم شریف برای هوشیاری کامل در این زمینه، در این برهه زمانی حساس و به لحاظ اجتناب از هرگونه استفاده تبلیغاتی و سیاسی از طرح بزرگ و ملی سهام عدالت ، درخواست می نماید اطلاعات سهام عدالت را فقط از طریق مبادی اطلاع رسانی سازمان خصوصی سازی و این کانال دنبال کنید.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر