بازدید 4165
فوتبال اروپا

رئال مادرید2-والنسیا1؛ مارسلو ناجی زیدان،قهرمان برنابئو!

دقیقه 86 مارسلو از سمت چپ نفوذ می کند و توپ را روی پای راستش می آورد و با ضربه ای زیبا توپ را به گوشه سمت راست دروازه می فرستد.گل اعجاب انگیز و نجاتبخش که برنابئو را منفجر می کند
کد خبر: ۶۸۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶ 29 April 2017
رئال مادرید در دیداری نفسگیر موفق شد در اخرین دقایق از سد محکم والنسیا عبور کند.

به گزارش تابناک ورزشی، میزبان بازی را با هشت تغییر نسبت به ترکیب خود در پیروزی پرگل برابر دپورتیوو لاکرونیا آغاز کرد. یکی از مهمترین تغییر ها بازگشت کاپیتان سرخیو راموس به ترکیب اصلی بود؛ بازگشتی که نزدیک بود در همان لحظات آغازی حسابی کار دست رئال مادرید بدهد. 

رئال مادرید2-والنسیا1؛ مارسلو ناجی زیدان،قهرمان برنابئو!

سفید ها اما پس از پشت سر گذاشتن این ترس اولیه بازی به دست گرفتن و روی دروازه حریف فشار آورند. والنسیا هم رقیبی دست و پا بسته و با حملات و ضد حملات خود خلق موقعیت می کردند اما ضربات نهایی آنها چیزی جز ناامیدی برایشان در پی نداشت. در نهایت این کریستیانو رونالدو بود که بازگشت خود به ترکیب اصلی را - با کمک دنی کارواخالی که احتمالاً بهترین بازیکن تیم در این نیمه بود - با یک گل جشن گرفت.

میزبان در نیمه دوم به دنبال زدن گل دوم بود و در دقایق ابتدایی این فرصت را هم به دست می آورد، اما دیگو آلوز با مهار یک پنالتی دیگر هم یک شانس طلایی را از رونالدو می گیرد. سفید ها در پی از دست دادن این فرصت در خلق موقعیت چندان موفق نیستند و در پانزده دقیقه پایانی و با ورود دو یار تهاجمی تازه نفس کمی عقب می کشند تا روی ضد حملات به سمت دروازه والنسیا حمله کنند. 

رئال مادرید در این نیمه ریتم خود را از دست داد و در دقایق پایانی بازی برای بهره نبردن از فرصت های خود با گل تساوی جریمه شد. این گل هشت دقیقه به پایان زده شد تا نفس برنابئو و زیدان حبس شود.

دقیقه 78 ارسالی عالی از آسنسیو از کاسمیرو عبور می کند و در دو قدمی دروازه به رونالدو می رسد؛ ستاره پرتغالی اما نمی تواند به آن ضربه ای بزند و به همراه مدافعی که مامور مهار اوست به تیرک خورد! 

مارسلو در حالی که همه چیز تمام شده بود ، زیدان و رئال را با شوک خود به لالیگا برگرداند.

گل ها
دقیقه 26 گل برای رئال مادرید؛ دنی کارواخال توپی را از سمت راست ارسال می کند و کریستیانو رونالدو بالاتر از همه با یک ضربه سر دروزاه دیگو آلوز را فرو می ریزد.

دقیقه 82 گل برای والنسیا؛ دنی پارخو با یک ضربه ایستگاهی فوق العاده دروازه ناواس را باز می کند و کار را به تساوی می کشاند.

دقیقه 86 مارسلو از سمت چپ نفوذ می کند و توپ را روی پای راستش می آورد و با ضربه ای زیبا توپ را به گوشه سمت راست دروازه می فرستد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر