بازدید 43365
بسته خبری «تابناک»؛

مشایی: من درختم!/ جزئیات دیدار بیت آیت الله هاشمی با رهبر انقلاب/ ماجرای هیپنوتیزم شدن محسنی اژه‌ای/ نظرسنجی مشاور روحانی درباره کاندیدای احمدی‌نژادی‌ها/ صداوسیما لاریجانی را هم سانسور کرد!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «واکنش سخنگوی قوه قضائیه به ادعای بقایی»، «احضار سردار نقدی به دادگاه به خاطر شکایت رئیس دولت اصلاحات»، «رابط اصلاح طلبان با رهبری جهانگیری شد»، «در جلسه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با روحانی چه گذشت؟» رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۷۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰ 05 March 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واکنش سخنگوی قوه قضائیه به ادعای بقایی

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری، در خصوص اتهامات حمید بقایی و ادعای ورود رهبر معظم انقلاب به پرونده این فرد، اظهارداشت: عذر قانونی در رابطه با بردن برخی اسامی هست و قرار نهایی برای این پرونده اعلام نشده است. وی افزود: وظایف شورای نگهبان برای رسیدگی به صلاحیت افراد مشخص است بنابراین به این معنی نیست که تایید صلاحیت منوط به داشتن پرونده نیست و ممکن است. انتخاب این خبر را منتشر کرد.

 

احمدی‌نژاد هم به کمپین بقایی پیوست

در حالی که چند روز پیش، پسر محمود احمدی‌نژاد از توفانی در روز یکشنبه 15 اسفند خبر داده بود امروز محمود احمدی‌نژاد، اسفندیار رحیم‌مشایی و حمید بقایی درخت کاشتند و از مراسم درختکاری‌شان ویدئو گرفتند و در فضای مجازی پخش کردند. پر از حرف‌های کلی درباره ایران و عدالت و شجاعت. از زمان اعلام کاندیداتوری حمید بقایی این اولین حضور محمود احمدی‌نژاد در کنار کاندیدای انتخابات 96 بود.

 مشایی: من درختم!/ جزئیات دیدار بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی با رهبر انقلاب/ ماجرای هیپنوتیزم شدن محسنی اژه‌ای/نظرسنجی مشاور روحانی درباره کاندیدای احمدی‌نژادی‌ها/ صداوسیما لاریجانی را هم سانسور کرد!

ماجرای هیپنوتیزم شدن محسنی اژه‌ای

محسنی اژه‌ای امروز در نشست خبری خود با اشاره به خاطره‌ای از هیپنوتیزم خود توسط یکی از هم‌دستان قطب‌زاده در ماجرای کودتای اوایل انقلاب گفت: من از قبل انقلاب موضوع هیپنوتیزم را شنیده بودم و نسبت به این موضوع کنجکاو بودم تا زمانی که در ارتباط با کودتای قطب‌زاده، فردی به اسم دکتر ریاضی دستگیر شد و در زندان اوین بود. آن زمان این فرد مرتب به آقای لاجوردی که دادستان وقت بود و من نیز معاون وی بودم نامه می‌نوشت و مدعی بود که می‌تواند با استفاده از قدرتش جنگنده‌های عراقی را روی هوا نگه دارد و به قول خودش ماشین جنگی عراق را متوقف کند. یک روز شهید لاجوردی من را خواست و به من گفت که این شخص نامه‌های بسیاری نوشته و شما این موضوع را بررسی کن. من به ایشان گفتم که این موضوع کاملا مسخره است ولی شهید لاجوردی از من خواست که با وجود غیرمعقول بودن این ادعا با وی صحبت کنم. وقتی من با این فرد ملاقات کردم او دوباره ادعاهای خودش را مطرح کرد و گفت که من می‌توانم کمک زیادی کنم و حتی ماشین جنگی عراق را متوقف کنم و آنقدر بر سر این موضوع اصرار داشت که من به وی گفتم که بیایید یک کار ساده‌تر انجام دهید، اینکه به جای متوقف کردن هواپیماهای عراقی در هوا، در این زندان را باز کنید و بیرون بروید و من به شما قول می‌دهم که اگر توانستید این کار را بکنید ما هیچ کاری با شما نداریم. ولی او در جواب به من گفت که من مجاز نیستم از قدرتم برای مصارف شخصی‌ام استفاده کنم. محسنی اژه‌ای افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد آقای قطب‌زاده و تیم‌شان با هدف ارتباط با روح برخی افراد با این فرد مرتبط شده بودند لذا من با توجه به پاسخ این فرد گفتم شما اگر مدعی تأثیر روشتان و ادعای خودتان مبنی بر هیپنوتیزم هستید حداقل کاری کنید تا من به خواب هیپنوتیزمی بروم. در آن لحظه علاوه بر من و این فرد دو نفر دیگر نیز در اتاق حضور داشتند و این فرد شروع کرد به ورد خواندن، ولی هرچه بیشتر ورد خواند هیچ اتفاقی نیفتاد؛ لذا آن زمان بود که من متوجه شدم که این ادعاها کاملا غیرمعقول و غیرمنطقی است. ایسنا این خبر را منتشر کرد.

 

مأموران خاطی فرودگاه جده جریمه شدند

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر درباره نتایج پیگیری ها در خصوص حادثه فرودگاه جده اظهار داشت: درمورد این موضوع، سعودی ها کتبا اعلام کرده اند که دو پلیس خاطی به چهار سال زندان وهزارضربه شلاق محکوم شده و درحال تحمل مجازات خود هستند. وی افزود: نکته مهمی که در مذاکرات مطرح شده این بود که آنها اعلام کردند ما درخواست مجازات شدید تری برای خاطیان کرده بودیم ولی قضات مربوطه چنین حکمی را صادر کرده اند. وی تصریح کرد: مجازات چهار سال زندان، هزار ضربه شلاق و انفصال از خدمت برای دو پلیس خاطی نهایی شده وعربستان کتبا آن را اعلام کرده است. نماینده ولی فقیه در مورد احتمال راه اندازی عمره با توجه به حکم صادره برای این دو پلیس خاطی گفت: از سرگیری سفرهای عمره بستگی به حل مسائل حج دارد و اگر حج تمتع راه اندازی شود، با توجه به مجازات عاملان جنایت فرودگاه جده ، انشاءالله عمره نیز بعد از حج راه اندازی خواهد شد. انتخاب این خبر را منتشر کرد.

 

روحانی کاندیدای سوم جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان

راضیه علی بخشی سخنگوی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران، درباره آخرین تحولات و تصمیم‌گیری‌های انتخاباتی در این جبهه اظهار داشت: جلسه شورای مرکزی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران امروز برگزار و مصوب شد تا اعلام تأیید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری و همچنین شوراها در تهران و مراکز استان ها، کاندیدای واحد و قطعی این جبهه رسانه‌ای نشود. وی افزود: قدرتعلی حشمتیان رییس خانه احزاب ایزان ومنتخب اول احزاب کشور893 رأی، علی مطهری نایب رئیس مجلس با 768 رأی، حسن روحانی رییس جمهور فعلی با 587 رای، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور با 523 رأی، محمد اشرفی اصفهانی رئیس هیأت تخلفات ریاست جمهوری با485 رای، 5 نفر از 16 نفر هستند که بالاترین مقبولیت را در جامعه آماری هزار نفری داشتند. خبرگزاری بسیج این خبر را منتشر کرد.


صداوسیما لاریجانی را هم سانسور کرد!

بخش‌های مختلف خبری صداوسیما، اظهارات علی لاریجانی - رئیس مجلس - در جلسه علنی روز شنبه در مورد دروغ‌پراکنی جبهه مردمی نیروهای انقلاب را سانسور کرد. لاریجانی در جلسه دیروز در واکنش به حملاتی که در مورد مصوبه تعیین سقف حقوق و دستمزد کارشناسان صورت گرفته بود و منجر به حمله تشکل جدید اصولگرایان موسوم به «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» شده بود، این تشکل را به «جانماز آب کشیدن» متصف کرد و گفت: برایم جالب است برخی تشکل‌هایی که به‌تازگی به‌وجود آمده‌اند با بیان بی‌ادبانه نسبت به مجلس حرف‌هایی نادرست زدند. این بخش از اظهارات رئیس مجلس شورای اسلامی، در بخش‌های متعدد خبری صداوسیما پخش نشد. رفتار جانبدارانه صداوسیما در انتخابات، همواره از نقاط ضعف این رسانه بوده و آنگونه که در محافل سیاسی گفته می‌شود، خط مشی این رسانه در دوره ضرغامی و پس از آن به‌ شدت تحت نفوذ و تاثیر جریان‌های سیاسی خارج از سازمان صداوسیما قرار دارد. 24 آنلاین این خبر را منتشر کرد.

 

احضار سردار نقدی به دادگاه به خاطر شکایت رئیس دولت اصلاحات

وکیل رئیس دولت اصلاحات از احضار سردار نقدی به دلیل شکایت موکل خود خبر داد. وکیل رئیس دولت اصلاحات درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت از سردار نقدی، گفت: حسب اعلام شعبه رسیدگی کننده با توجه به بخشنامه قوه قضاییه مبنی بر احضار فرماندهان و مقامات نظامی دارای درجه سرداری از طریق دفتر ویژه ستاد کل نیروهای مسلح در دفتر مقام معظم رهبری مراتب احضار سردار نقدی به آن دفتر اعلام شده است. رضا باقری تصریح کرد: تاکنون متهم به مرجع قضایی مراجعه‌ای نداشته و حسب درخواست آن دفتر مستندات پرونده نیز برای آن دفتر ارسال‌شده است. ایلنا، این خبر را منتشر کرد.

 

بازداشت پسر یک عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال

پسر یکی از اعضای بلند پایه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بازداشت شده است. این عضو هیأت رئیسه که از نفوذ قابل توجهی در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال هم برخوردار است، طی روزهای گذشته در تلاش بوده تا به قید وثیقه فرزندش را از زندان آزاد کند اما در این راه ناموفق بوده است. فرزند این عضو هیات رئیسه، مدیرعامل یکی از شرکت های وابسته به شهرداری است که نامش در لیست دستگیر شدگان پرونده شهرداری یکی از مراکز استانها قرار دارد. این شخص در گذشته هم مدیرآکادمی فوتبال یکی از تیم های پرطرفدار همان منطقه بوده است. اتهام دستگیرشدگان فساد مالی و تخلفات اداری و همچنین برخی موارد مربوط به امورپیمانکاری واستخدامهای غیر قانونی بوده است. سایت نود، این خبر را منتشر کرد.

 

واکنش علی ربیعی به بیانیه اخیر احمدی‌نژاد

علی ربیعی، وزیر کار در واکنش به بیانیه احمدی نژاد گفت: امروز اطلاعیه‌ای خواندم که رییس‌جمهور سابق داده بودند. وقتی می‌گوییم مقدار زیادی پول رفت و شغلی ایجاد نشد با توجه به تحقیقات بوده است. اگر کشور هنوز دست شما بود، اکنون وضعیت ما بسیار ناگوار بود. شما با توجه به عملکردتان به کشور قجری نگاه می‌کنید، نه اینکه دولت روحانی که همه کارهای آن از روی عقلانی است. همین کسانی که امروز از آنها تقدیر شد ۱۰۰ هزار شاغل به جامعه افزوده‌اند، همین موضوع نشان می‌دهد که در کشور شغل اضافه شده است. دوران شما قدرت خرید مردم نابود شد. آرام آرام یکسری چیزهایی را تکرار می‌کنید تا به واقعیت برسید. اگر ما با همان شیب ادامه می‌دادیم وضعیت بحرانی‌تر می‌شد. چه کسانی بدون عقبه مالی حقوق‌های بازنشستگان را افزایش می‌داند؟ ایلنا این خبر را منتشر کرد.

 

رابط اصلاح طلبان با رهبری جهانگیری شد

اسحاق جهانگیری در خصوص جلسه مهم اسحاق خود با رهبری به روزنامه اعتماد می گوید: آن چیزی که در زمینه ارتباط اصلاح‌طلبان با مقام معظم رهبری و رفع موانع، مورد نظر دوستان است، با یک اصولی به دست می‌آید. من مطمئن هستم. شما من را می‌شناسید. من وقتی که با اطمینان حرف می‌زنم به این معناست که هم فکر می‌کنم این کارها شدنی است و هم اینکه امکان دسترسی به آن وجود دارد و دور از دسترس نیست. در این مذاکره از این شخصیت‌ها اسم برده و پیرامون این افراد صحبت شده است. طبق تعبیر شما موضوع مورد بحث این بود که، کانال اصلاح‌طلبان با رهبری باید برقرار باشد. البته این ارتباط همیشه بوده است اما، از سال ٨٨ به بعد مقداری این ارتباط دچار مشکل شد. وقتی هم در همانجا توضیح داده شد ایشان در پاسخ به طرح این موضوع گفتند که از طرف ما که اصلا قطع رابطه‌ای نبوده و ما مشکلی نداریم حال اگر تمایل دارید که ارتباطی از سوی دوستان باشد، خود شما (بنده) باشید. تعبیر رهبری این بود که در عاشورای سال ٨٨ عده‌ای لودگی کردند و قهر بودن را تنها به همین مورد محدود کردند.

 

تونی بلر احتمالا مشاور ترامپ می‌شود

روزنامه انگلیسی دیلی میل امروز در گزارشی نوشت، تونی بلر نخست‌وزیر سابق انگلیس قصد دارد به عنوان مشاور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در امور خاورمیانه همکاری خودش را با او آغاز کند. براساس گزارش دیلی میل، تونی بلر با داماد رئیس‌جمهوری آمریکا دیدار و گفت‌وگو کرده و محور مذاکرات همکاری با ترامپ بوده است. با این حال، سخنگوی نخست‌وزیر سابق انگلیس در این باره اظهار نظری نکرده است. ایسنا این خبر را منتشر کرد.

 

در جلسه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با روحانی چه گذشت؟

یدالله طاهرنژاد، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، در پاسخ به پرسشی درباره کاندیداتوری گزینه‌های ضربه‌گیر برای حجت‌الاسلام روحانی در انتخابات 96، گفت: این موضوع که همراه آقای روحانی، برخی دوستان نیز کاندیدا شوند تا ایشان را همراهی کنند، در جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به بحث گذاشته شده، اما هنوز تصمیم قطعی درباره آن اتخاذ نشده است. مقرر شد اعضای هیئت‌رئیسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان جلسه‌ای با آقای روحانی داشته باشند و بحث کاندیداتوری برخی اصلاح‌طلبان را برای همراهی ایشان مطرح کنند؛ ظاهراً جلسه را برگزار و موضوع را به آقای روحانی گفته‌اند و ما منتظر هستیم که آقای روحانی نظرشان را درباره نفس این کار به ما بگویند. اگر نظر آقای روحانی این باشد که برخی از اصلاح‌طلبان ایشان را در انتخابات به عنوان کاندیدا همراهی کنند، ما این برنامه را اجرایی خواهیم کرد، اما فعلاً ایشان نظری نداده‌اند. عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پاسخ به این سؤال که آیا علی مطهری و مسعود پزشکیان گزینه‌های تعیین شده برای ضربه‌گیر شدن روحانی هستند یا نه، گفت: فعلاً اجرایی شدن این برنامه قطعی نشده که مصدایق آن را تعیین کنیم. تسنیم این خبر را منتشر کرد.

 

اصلاح‌طلبان یک جریان منفی در عرصه سیاست‌ورزی هستند

محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: غربی‌ها مدام از حمایت میانه‌روها که غالباً عده‌ای از همان اصلاح‌طلبان هستند، سخن می‌گویند. نتیجه این حمایت‌ها در سال ۸۸ تبدیل به یک فتنه شد که هنوز آنها گرفتار آن هستند یعنی نه می‌توانند به آغوش ملت بازگردند و نه می‌توانند آن حمایت‌ها را محکوم کنند و امروز هم به عنوان یک جریان منفی در عرصه سیاست‌ورزی کشور حضور دارند. این مساله باید تجربه خوبی برای افرادی در داخل کشور باشد که مورد طمع بیگانگان قرار گرفته‌اند. مردم باید هوشیار باشند و با کسانی که بیگانگان به آنها امیدوارند، مقابله کنند. یکی از افراد دستگیر شده در سال ۸۸ که حمایت ایران از مردم سوریه و مقابله با داعش را محکوم و در واقع حرف آمریکا و انگلیس را تکرار کرده است، این سخنان همان تجزیه و تحلیل فتنه‌گران سال ۸۸ است که شعار می‌دادند «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران»؛ البته در ادعای فدا کردن جانشان در ایران هم دروغ می‌گفتند. ایسنا این خبر را منتشر کرد.

 

دود حمله دلواپسان به حقوق مشاغل خاص به چشم مناطق محروم رفت

غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از مصوبه جدید مجلس درباره سقف حقوق برخی مشاغل خاص در نتیجه هجمه دلواپسان گفت: دود این مصوبه به چشم مردم مناطق مرزی و محروم خواهد رفت. حمله دلواپسان به مصوبه‌ای که هیچ ربطی به حقوق مدیران نداشت موجب شد مجلس بر مصوبه قبلی خودش اصرار کند و آنچه که تصویب شده بود تا کارشناسان و متخصصین با ٦٠ درصد ضریب فوق العاده شغل به مناطق مرزی و محروم بروند حذف شود و این افراد انگیزه خدمت در مناطق مرزی و محروم را نداشته باشند و در ستادها بمانند.دود این کشمکش تنها در چشم ساکنین مناطق مرزی و محروم خواهد رفت. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.

 

خلبان پرواز مشهد - تهران بازداشت شد

خلبان پرواز ۱۰۳۴ هواپیمای ۷۴۷ شرکت ماهان که مسافرانش ۱۲ ساعت در آن حبس شده بودند، روز گذشته پساز بازجویی در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و با صدور قرار قانونی بازداشت و روانه زندان شد. به دنبال وقوع برخی حوادث در پی بارندگیهای اخیر در فرودگاه بینالمللی شهید هاشمینژاد مشهد که منجر به تاخیر بیش از 12 ساعته پرواز 1034 مشهد - تهران شد، بازپرس ویژه فرودگاه مشهد با حضور شبانه در فرودگاه به تحقیق و بررسی پیرامون حوادث مذکور پرداخت. در پی اعتراضهای مسافران و اعلام شکایت آنان مبنیبرنگهداری و توقیف غیرقانونی حدود 500 مسافر در هواپیما، پروندهای در این باره تشکیل شد. با توجه به اهمیت موضوع و بروز مشکلات حادی برای مسافران این پرواز و به دستور قاضی غلامعلی صادقی (دادستان مرکز خراسان رضوی) تحقیقات گستردهای برای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان توسط بازپرس محمدحسن اصولی صفار آغاز شد و خلبان پرواز 1034 به همراه برخی مدیران و مسئولان مرتبط با این حوادث به شعبه 410 مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد احضار شدند. این گزارش حاکی است: روز گذشته خلبان این پرواز نیز که به دادسرا احضار شده بود در شعبه مذکور مورد بازجوییهای فنی و تخصصی قرار گرفت. در این جلسه بازپرسی که حدود 4 ساعت به طول انجامید، خلبان مذکور به دفاع از خود پرداخت و در پاسخ به اتهام توقیف غیرقانونی چندین ساعته مسافران در هواپیما گفت: این اتهام را قبول ندارم چرا که مسافران آزاد بودند و هر زمان که اراده میکردند، از هواپیما خارج میشدند و هیچ گونه مشکلی نیز برای خروج آنان وجود نداشت. خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد.

 

احراز هویت بیش از نیمی کانال‌های پرمخاطب تلگرام

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال از احراز هویت حدود نیمی از کانال‌های تلگرامی پیرو مصوبه شورایعالی فضای مجازی در این خصوص خبر داد.تعداد کانال‌های ثبت شده از مرز ۵۵۰۰ مورد گذشته است که این کانال‌ها مجموعاً بیش از نیم میلیون دنبال کننده دارند

 

جزئیات دیدار بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی با رهبر انقلاب

در پی انتشار برخی اخبار غیررسمی در مورد جزئیات دیدار خانواده آیت الله هاشمی با رهبرمعظم انقلاب ، محسن هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بی اساس دانستن این شایعات گفت: پس از اربعین آیت الله هاشمی رفسنجانی ، جهت تشکر از مقام معظم رهبری برای اقامه نماز و برگزاری مراسم ختم آیت الله هاشمی رفسنجانی ، خدمت آیت الله خامنه ای رسیدیم و با ایشان در فضایی پرمهر وعطوفت دیدار کردیم، که در دوبخش این ملاقات انجام شد، ابتدا بنده بصورت خصوصی در جلسه ای خدمت ایشان مواردی را مطرح کردم و سپس اعضای خانواده جهت دیدار و تشکر از مقام معظم رهبری حضور یافتند و ایشان با مهربانی جویای احوال خانواده شدند و کلیه شایعات و اخبار بی اساسی که در برخی از رسانه های افراطی در جهت اختلاف افکنی نقل می شود بی اساس است.

 

جریان اصلاحات به هیچ شخصی وابسته نیست

منتجب‌نیا با اشاره به اینکه جریان اصلاحات در کشور یک جریان فکری قوی است، یادآور شد: در دولت قبل عده‌ای می گفتند آخرین میخ تابوت اصلاحات زده شد و دیگر این جریان از بین رفته است. آیا چنین شد؟! فکر را نمی‌توان با زور و شانتاژ از بین برد؛ بلکه تفکر تنها با تفکر قابل مقابله است. جریان اصلاحات، جریانی قانونی و اسلامی است که به هیچ شخصی وابسته نیست، بلکه پشتوانه آن مردم هستند. اینکه عده‌ای جریان اصلاحات را وابسته به قدرت حاکم می دانند هم درست نیست، چون اصلاحات، قصد اصلاح اشکالات حکومت را دارد. خود ما در دولت «مهرورزی» از سخنرانی در دانشگاه‌ها محروم بودیم و به ما که جزو اولین سخنرانان بعد از انقلاب در دانشگاه‌ها بودیم، اجازه سخنرانی نمی‌دادند. آیا با این بد رفتاری‌ها جریان اصلاحات از بین رفت؟

 

بقایی هم پاسخ روحانی را داد

حمید بقایی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در توئیتر نوشت: در طول تاریخ هیچ سیاستمدار میهن پرستی برای تسویه حساب شخصی با رقبا، در آستانه مذاکره با بیگانگان، به دروغ مدعی خالی بودن خزانه کشورش نشده است⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣.

 

جهانگیری تکذیب کرد

معاون اول رئیس جمهور ضمن تکذیب خبر منتشر شده در فضای مجازی تحت عنوان جزئیات سخنان تند منتسب به جهانگیری در جمع کارگزاران و حمله شدید وی به روحانی به وزیر اطلاعات دستوری پیگیری این موضوع را داد. به دنبال انتشار خبری سراسر کذب در برخی از کانال های تلگرامی از جمله کانال هایی موسوم به "کانال تلگرامی سایبری عمار و کانال تلگرامی نه ده" با عنوان " جزییات سخنان تند منتسب به جهانگیری در جمع کارگزاران و حمله شدید وی به روحانی" و باز نشر وسیع آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، معاون اول رئیس جمهور ضمن تکذیب این خبر سراسر دروغ، دستور شناسایی و برخورد قاطع با این گونه مراکز که هدفی جز تضعیف و تخریب دولت و رئیس جمهور و نیز تشویش افکار عمومی ندارند را به وزیر اطلاعات صادر کرد.

 

پیام خانواده هاشمی به عطاء‌الله مهاجرانی

در پی درگذشت حاج سید آقا نور مهاجرانی پدر عطاءالله مهاجرانی معاون حقوقی و پارلمانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در دولت سازندگی و شهید محسن مهاجرانی، خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با انتشار پیامی این واقعه را به دکتر مهاجرانی تسلیت گفتند.

 

نظرسنجی مشاور روحانی درباره کاندیدای احمدی‌نژادی‌ها

حسام‌الدین آشنا در حساب توئیتری خود نوشت: با توجه به تحركات اخير، به نظر شما كانديداي نهايي مورد حمايت اقاي دكتراحمدي نژاد كيست؟

آقای بقایی - آقای الهام

 

مشایی: من درختم!

رحیم مشایی امروز در مراسم درختکاری با حضور احمدی نژاد و بقایی در اظهاراتی عجیب بیان کرد: من درختم، سبز سبزم، ریشه دارم در خاک پاک ایران...

 مشایی: من درختم!/ جزئیات دیدار بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی با رهبر انقلاب/ ماجرای هیپنوتیزم شدن محسنی اژه‌ای/نظرسنجی مشاور روحانی درباره کاندیدای احمدی‌نژادی‌ها/ صداوسیما لاریجانی را هم سانسور کرد!

نکات مثبت بودجه مصوب مجلس به روایت لاریجانی

علی لاریجانی در پایان جلسه بررسی لایحه بودجه ۹۶ به بیان نکات مهم در مصوبات مجلس در بودجه پرداخت. رئیس مجلس جلوگیری از افزایش قیمت فرآورده ها، افزایش مستمری کمیته امام(ره) و بهزیستی به ۲۰۰ تومان و افزایش سقف معافیت مالیاتی کارکنان بخش خصوصی و دولتی با دریافتی حقوق ماهیانه دو میلیون تومان را از جمله نکات مثبت مصوبات مجلس در بودجه ۹۶ عنوان کرد.

 

تهیه و تنظیم: هادی بشیری راد- حمید سامع
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۱۷
دکتر چتد روز پیش نامه دادی گفتی از کسی حمایت نمی کنی الان درخت درست می کنی. دکتر خوب مردمو شناختی دمت گرم. خوش به حالت
بیخود لاف نیا ، درخت ریشه درد خاک داره ، نه در هوی و هوس
.
.
از قرار اطلاع محسن هاشمی رفسنجانی قرار است نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم شود..
.
.
من یه درختم آرزو دارم کنارم باشی!! مشایی به محمود.
مشایی درخت شده قرار است کود بریزند پاش خخخخخخخخخخخخ!!!!!!!!!!!
آفرین پسرم همون درخت باش بشین سرجات
در حالی که بزرگترین دشمن ایران عربستان است چرا ما باید به حج برویم؟؟؟؟؟
تابناک عزیز هرچند می دانم نظرات مخالف را به سختی درج می نمایید ولی باز هم می نویسم به امید اندکی وجدان رسانه ای!!! دوستان و بزرگوارانی مثل بقایی و مشایی از جنس همان هاله نور هستند و حرجی بر افاضات این افراد نیست... اما به سخره گرفتن شعور مخاطبان و مردم ظاهرا از ادبیات ایشان منفک شدنی نیست؟ جناب بقایی کافی است کمی در سایت های رسمی و بین المللی اقتصادی گشتی بزنید تا مشخص شود چه کسانی دروغگو هستند؟ و تو مشایی عزیز ریشه در خاک ایران داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به چه اعتمادبه نفسی این سخن را برزبات آورده اید وقتی هنوز خاطره ی مردم از افاضات جنابعالی و دوستانتان لبریز از پاک دستی و....است؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!! تابناک شهامت درج داشته باش.
درخته اما درخت بي بر
من چغندرم کلا غده هستم و زیر خاک
این اوضاع قشر فقیر جامعه است
فدای احمدی نژاد بشیم ان شاءالله
خخخخخخخخخخ من درختم، سبز سبزم، ریشه دارم در خاک پاک ایران...!!!

بله بله .. درختی, ولی سوخته ......سبز سبز شدی, با رنگ مصنوعی بی کیفیت و تولید داخل .... ریشه داری ولی خشکیده .....خاک ایران پاک بود, الان بسیار آلوده است, یه ذره سالم مونده ,که اونم دارند مفت صادرش میکنن به دبی.... مراقب باش با خاک ها صادر نشی....
فکر کنم این آقای مشایی رد داده
خوشم میاد مشایی در مسیر سبز گام برداشته سبز سبزه .خالص ..تازه فهمیده سبز یعنی چی .
فکر کنم خود آقای بقایی هم فکر نمی کرد اینقدر خبر در رابطه با ایشان بنویسید !!!!! ایشان اصلا در این وادی محلی از اعراب ندارند .
درختی آره ...اما درختی بیریشه و بی برگ و بار و سوخته .... بسوزند چوب درختان بی بر/ سزا خود همین است مر بی بری را
خواب بازگشت احمدی نژاد و همفکران و همسنگرانش خوابی بس آشفته ولی تعبیر ناشدنی است.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل