واکنش وزیر به مبلغ جدید در قبضهای تلفن همراه
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اعتراض مردمی درباره اخذ مبلغ جدیدی با عنوان «خدمات محتوا» در قبض های تلفن همراه واکنش نشان داد و دستور رسیدگی صادر کرد.
به گزارش تسنیم، «محمود واعظی» در صفحه اینستاگرام خود نوشت: شماری از مشترکان یکی از اپراتورهای تلفن همراه با مراجعه به صفحه های اجتماعی اینجانب اعتراض هایی را نسبت به درج مبلغ جدید با نام «خدمات محتوایی» در قبض های تلفن همراه اعلام کرده اند.
در چند روز گذشته شماری از مشترکان اپراتور اول تلفن همراه کشور در قبض های تلفن همراه خود شاهد درج عنوان جدیدی به نام «خدمات مبتنی بر محتوا» با وجود استفاده نکردن از آن بودند و با مراجعه به صفحات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی نسبت به آن اعتراض کردند.
واعظی نوشت: مردم می توانند از طریق سامانه 195 هرگونه تخلف را گزارش دهند یا اگر سوال و ابهامی در این بخش داشتند با این سامانه مطرح کنند و اگر همراه اول یا هر اپراتور دیگری دریافتی غیر از آنچه مردم به اختیار انتخاب کرده اند، دریافت کنند، با آنها برخورد می شود.
چندی پیش وزیر ارتباطات گفت: تنها مرجعی که می تواند میزان مصرف اینترنت مشترکان را به طور آنلاین بررسی کند، سازمان تنظیم مقررات است.
گزارش دفتر بررسیهای فنی اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نشان می دهد، اپراتورهای تلفن همراه کشور تا پایان شهریورماه 150 میلیون و 365 هزار و 551 سیمکارت تلفن همراه در اختیار مردم ایران قرار دادند.
گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۲۱
من طی دو قبض اخیر (که مربوط به چهارماه منتهی به بهمن میباشد) این عنوان را دیدم
توجه بفرمایید که هزینه مکالمه من 18000 تومن بود و هزینه "خدمات مبتنی بر محتوا " بیش از سی هزارتومن !!
وقتی خواستم طبق راهنمای پشت قبض نسبت به غیرفعال کردن این خدمات ناخواسته اقدام کنم ,ازطریق پیامک, چنان گرفتارشدم که خدا میداند و نهایتا الان که قبض جدید را هم پیامک کرده اند باز همان آش و همان کاسه
الان که این گزارش را خواندم خیلی خوشحال شدم که بقیه هم متوجه این مورد شده اند و در عین حال از بیخبری جناب وزیر متعجبم
من تا الان بیش از 100 بار شکایت کردم در سامانه 195 به هیچ جوابی نرسیدم و هر روز برام می یاد
نظرسنجی
آیا به عنوان زن حاضرید با مهریه 14 سکه «بله» را بگویید؟






