بازدید 29365
«مردم از سیلاب ویرانگری که خانه هایشان را در نوردیده خوشحال اند»؛

بازگشت عجیب رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به دوران اوج! +ویدیو

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، که چند سال پیش با طرح یک ادعای شگفت انگیز در دوران حضورش در پستی دولت در زیرمجموعه دولت قبل، به نوعی مجیزگویی از رئیس دولت را به اوج رسانده و چشم‌ها را به خود خیره کرده ‌بود، به تازگی بار دیگر جملاتی شگفت آور و عجیب به زبان رانده است؛ با این تفاوت که از مجیزگویی رئیس بزرگ دست کشیده و از پست جدید خودش در دولت دفاع کرده است.
کد خبر: ۶۶۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 07 February 2017
مدیری که پیش از این یکی از عجیب ترین اظهارنظرهای رسمی در کشورمان را به نام خود ثبت کرده بود، بار دیگر در مسیر تکرار آن حماسه گام برداشت تا بازگشتی پر سر و صدا به افکار عمومی را تجربه کند!
 
به گزارش «تابناک»، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، که چند سال پیش با طرح یک ادعای شگفت انگیز در دوران حضورش در پستی دولت در زیرمجموعه دولت قبل، به نوعی مجیزگویی از رئیس دولت را به اوج رسانده و چشم‌ها را به خود خیره کرده ‌بود، به تازگی بار دیگر جملاتی شگفت آور و عجیب به زبان رانده است؛ با این تفاوت که از مجیزگویی رئیس بزرگ دست کشیده و این بار به نوعی سخن گفته که گویی قصد دفاع از پست جدید خودش در دولت را دارد.

اگر هنوز از ماجرا اطلاع ندارید و نمی‌دانید درباره چه فرد و چه اظهار نظر شگفت‌آوری سخن می‌گوییم، بگذارید کمی به عقب بازگشته و روایت شاهکار اخیر «اسماعیل نجار» را از بازخوانی عجیب ترین مجیزگویی سال های اخیر آغاز کنیم؛ از سخنانی که پس از مصیبت زلزله کرمان و در دوران حضور این فرد در کسوت استاندار این دیار به جامعه شلیک شد؛

اسماعیل نجار در جلسه ستاد بحران استانداری کرمان: «مردم منطقه زلزله زده از ایمان و اعتقاد بسیار بالایی برخوردار بودند به عنوان مثال در بازرسی های ما یک منزلی مشاهده شد که سه دیوار آن در اثر زلزله فرو ریخته و یک دیوار که عکس دکتر احمدی نژاد بر آن نصب شده بود خود مردم با اعتقاد راسخ و محکم خود اذعان داشتند که رییس جمهور محبوب و دلسوز ما خدمات فراوانی برای مردم به ویژه روستاییان انجام داده و می‌دهد و اعتقاد آنها بر این بود که لطف و نظر خداوند بوده که این دیوار فرو نریخته است.» /ایسنا 2 دی 1389
 
بازگشت عجیب رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به دوران اوج! 
 
البته بر خلاف آنچه به نظر می‌رسید، تغییر دولت و حضور روحانی و کابینه‌اش در مسند امور اجرایی کشور، موجب کنار گذاشتن چنین افرادی نشد و حتی استاندار سابق کرمان ارتقا درجه نیز یافت. به این صورت که در ابتدای عمر دولت یازدهم، نجار به عنوان معاون وزیر کشور برگزیده و معرفی شد تا این گونه به نظر برسد که آن سخنان جنجالی یا درست روایت نشده بودند و یا اشتباه راوی شان، قابل اغماض تشخیص داده شده و از آن گذشته‌اند.

اما این پایان راه این مدیر نبود و نیست و نجار که پیشتر یک‌ بار با اظهار نظر تعجب برانگیزش به صدر اخبار رفته و حواشی زیادی آفریده بود، بار دیگر حاشیه سازی کرده و همگان را انگشت به دهان گذاشته است. به این صورت که این بار خبر از خوشحالی مردمان سیل زده، حتی آسیب دیدگان سیلاب اخیر داده و مستند این ادعا را سفرهای خود به سه استان سیل زده بیان کرده است.

آن هم در شرایطی که این بار ایشان نه استاندار یک استان پهناور و محروم، که رئیس سازمان مدیریت بحران کشور است. سازمانی که ظاهرا دیگر ضرورتی برای حفظش وجود ندارد، چراکه متأثرین از سیلاب و زیان دیدگان از این دست حوادث قهریه نیز شادند و وزارت کشور تعهدی برای مهیا کردن بساط دست افشانی ایشان ندارد!

سازمانی که چه بسا اگر اهمیت می‌داشت، فردی که در مجیزگویی از رئیس جمهور وقت، خراب نشدن دیوار را به دلیل چسباندن عکس وی به دیوار خوانده بود، گزینه خوبی برای اداره آن به نظر نمی‌رسید. فردی که در دیدن زیبایی‌های خاص و شنیدن و ارائه تفسیرهای محیرالعقول تبحری ویژه دارد و ماحصل سفر وی به مناطق آسیب دیده از سیلاب، دیدن برگ‌های شسته شده درختان و پرشدن رودها و در نتیجه، شادی مردم است، نه خسارات و آسیب های بحران آفرینی که می‌بایست با هدایت وی و کار مجموعه تحت امرش مدیریت و جبران شوند!
 
ببینید و قضاوت کنید؛
 
تعداد بازدید : 660
دانلود

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۳۷
خواستم قضاوت کنم ، گفتم حیف که بخواهم سلولهای خاکستری را برای این قضاوت هدر بدهم ، اما بنظر باید مسئولین بالا دستی ایشان که این حضرت و حضرات مشابه را که در راس کاری قرار میدهند ، باید مورد قضاوت قرار داد.
از ماست که بر ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
وقتی بجای افراد متخصص افرادی توصیه شده رو سر کار بگذارند نتیجه می شه همین مملکت گل و بلبل
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
جهت بستن یک زخم اگر پا نشدیم .. لااقل دست نمک پاش نباید باشیم !!!! علی برکت ا....
دید ایشون سیزده بدری است. به جای برآورد خسارات تشریف میبرن پیک نیک.
عاشق عنوان شغلی شم
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور

یعنی این آقا

تو شرایط بحرانی سازمان رو مدیریت میکنه که اون سازمان قراره بحران تو کشور رو سازماندهی کنه

خدایا خودت کمک کن
سن که رسید به پنجاه..............
رسانه يعني اين ، يعني آب كردن برفها ...
تابناک خیلی عقبی
یه نفر لطفا به این آقای مسوول محترم و دانشمند بگه که سیلاب باعث سرسبزی نمیشه و تنها باعث فرسایش خاک حاصلخیز و در نتیجه بیابان زایی و مشکلات بیشتر میشود. بماند که چه خسارت هایی به این مردم محروم وارد شده!!!
عرض سلام و احترام
من در شهرسان نی ریز فارس زندگی میکنم خدا کنه سیل بیا تمام خونه زندگیمو آب ببره ، همه این خرابی ها عرض یک تا دو سال ساخته میشه اما بحران کم آبی یعنی از بین رفتن کشاورزی و باغات. یعنی از بین رفتن 30 سال زحمت تمام مردم . عجیبه اما کاش بدونید وقتی میگن قرار سیل بیاد چه قدر زوق زده میشیم .
از انتخاب ایشان توسط وزیر کشور شوکه شدم.
به عنوان يك ايرانى ميگويم،تفاوتى در انتصابات ٢ دولت نيست..
ایشون نیمه پر لیوان را می بینن
خوب دیگه!!!!! تا زمانی که این حرفا خریدار دارد ایشان هم مدیر است.
به این میگن مدیر .بحران را به نفع خودش مدیریت میکنه
اقاي نجار استاندار كردستان من كه خوب قانع شدم
تو کشور که کسی جواب این قبیل آدمها رو نمیده و ظاهرا از یک مرکز به اینها فرمان میدن که مردم رو مسخره کنید و سرکار بگذارید ولی خداوند جای حق نشسته و زود است که پاسخ ظالمان در حق مردم را بدهد.
خب دیگه ازماست که بر ماست
اگر حرف بزنیم شما سانسور میکنید به خدا ادم می خواهد سرش را بزند به دیوار
برا آقای روحانی متاسفم که چنین افرادی با چنین تفکراتی از دولت قبل در دولت تدبیر امید مشغول هستند
وقتی این کلیپ رو نگاه میکنم از تاسف اعصابم خورد میشه...
یعنی استدلال رئیس مدریت بحران وقتی این باشه باید تاسف شدید خورد.
من یک کرمانی ام . ایشان در زمان مدریتشان در کرمان هیج کاری جز سفر و بازدید نداشتند .
با سلام و احترام
ايشان قبل از استانداري كردستان، به عنوان رييس يكي از واحدهاي عمومي شركت كالاي نفت مشغول خدمت بودند. به دليل فعاليت انتخاباتي و هم استاني بودن با رييس جمهور منتخب و شايد هم دلايل ديگر به عنوان استاندار كردستان منصوب شدند. البته با توجه به مباني فكري و سلايق سياسي نزديك ايشان به دولت قبل، لازم است دلايل انتصاب مجدد ايشان در دولت تدبير و اميد در يك پست ملي مورد بررسي قرار گيرد. البته ايشان همشهري رييس جمهور فعلي هستند ولي نمي دانم نسبت فاميلي هم دارند يا نه؟
سردبیر محترم تابناک
خواهش میکنم پیگیری کنید چرا نویسنده دست کرده است در آرشیو و از اخبار بیات و کذب استفاده کرده!
آن هم با لحنی بسیار دور از لحن خبرنگاری!
ارزش تابناک بیش از پخش "خبر درخواستی" (مثل آهنگ درخواستی و شاید با انگیزه مادی) است!
با سلام. این بنده خدا کلا همین‌طوره. من می‌شناسمش. تو محلشون خیابان گلبرگ و نزدیک منزل مدیر جهانی گذشته (حاج محمود) هم همینطوره. همه چیزو شوخی و مسخره می‌گیره. البته تا جایی که پای منفعت خودش وسط نباشه. در کل آدم شنگولیه. البته باید دید چرا با تعویض دولت و کابینه ایشون همچنان سرخوش‌تر از همیشه بر مسند مهمترین ستاد کشور که با جان و مال و آینده مردم سروکار دارد تکیه زدند و در و گوهر می‌پراکنند.
ایشان می فهمند مخاطبانشان چه کسانی هستند بازبانی بهتر از این نمی شود با آنان سخن گفت
بزرگترين اشتباه دولت روحاني اين بود كه داس رو گذاشت زمين. الان هم دليل عملكرد ضعيف اين دولت وجود همين نيروهاي بدرد نخور بازمانده از دولت قبله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
فقط
ایشون چون پسرعموی شوهرخواهر روحانی بودند ترفیع مقام گرفتند
به نظر ایشان باید خیلی باشد که در مناطقی که ساختمان های فرسوده وجود دارد زلزله یا سیلی بیاید تا خانه ها ویران شود و مردم خوشحال باشند که خانه هایشان مجددا ساخته می شود
لازم به ذکر است ایشان در کیلیپ فوق که بسیار طولانی بود دو وجهه حوادث را عنوان کردند یکی خرابی که متاسفانه حذف شد و بخش کوچکی که راجع به رحمت بارش بود و خوشحالی بعضی از مردم به صورت کاملا حرفه ای تحریف شد. البته این کیلیپ مربوط به سیل تابستان سال جار بود. نمی دانم چرا فضای حادثه پلاسکو که شهرداری مدیر بحران آن است دارد به سمت دیگری می رود و این مشخص است که تخریب ها بدون در نظر گرفتن انصاف و حق توسط گروهی مدیریت می شود.
نویسنده باید بداند ماجرای تابلوی رییس جمهوری قبلی و فرو نریختن دیوار کاملا غلط بوده و نویسنده ان در استان کرمان نیز عذرخواهی نموده است
آقا رييس جمهور
جناب وزير كشور

مردم به شما راي دادن كه اين افراد در مسند قدرت نباشن و افرا بر اساس شايسته سالاري در مسند قدرت قرار گيرن
ايشون چه كاري تا حالا انجام داده
اگر صندلي ايشون خالي بود چه اتفاقي ميفتاد
افراد لمپن و ويژه خوار رو اخراج كنيد.
خون خيلي ها به گردن شما هم نوشته ميشه اگر مسول درست انخاب نكنيد. !!!!
این آقا با این سخنان توهین به شعور مردم میکند
ملانصرالدین اونم در عرصه سیاست....؟؟؟
هر دم ازین باغ گل و بلبلی میروید.....
به نام خدا
مطلب را دیدم متاثر شدم که چرا قضاوت ها روی افراد است آقا جان ساختار اشتباه است اول باید بستر را فراهم کرد بعد توقع داشت در کشور ما بستری برای اداره سازمان مدیریت بحران وجود ندارد اول زیر ساخت ها را فراهم کنند بعد توقع داشته باشند که مدیری شایسته آن را اداره کند . لذا از خوانندگان این مطلب تقاضا دارم سطحی نگر نباشید مشگل از جای دیگری است به فرد برنمیگردد .
محبویت یک رییس جمهور رو باید از توده مردم فهمید نه از سوت وکف در یک استادیوم وسالن دانشگاه..توده مردم را در روستاها وشهرستانهای دور افتاده کشور بجویید
این نشان از شکست ایده دولت و یا جناح اعتدال هست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل