بازدید 5688
۱

بورس تغییر جهت داد + نمودار

امروز دوشنبه 18 بهمن ماه، بورس تهران بعد از مدت‌ها روند معکوسی را در پیش گرفت که درنهایت با رشد 63 واحدی روبه‌رو شد.
کد خبر: ۶۶۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 06 February 2017
امروز دوشنبه 18 بهمن ماه، بورس تهران بعد از مدت‌ها روند معکوسی را در پیش گرفت که درنهایت با رشد 63 واحدی روبه‌رو شد.

به گزارش تابناک اقتصادی، علی رغم حاکم بودن جو مثبت در گروه خودرو، نماد خاور با صف فروش 292 میلیون سهمی در قیمت 1127 ریال دنبال شد. ازطرفی خساپا با افزایش تقاضا و رشد قیمتی در 4.7 درصد مثبت داد و ستد شد.

در گروه ساختمانی نمادهای ثعمرا و وآذر با صف خرید اندک همراه بودند. در گروه حمل ونقلی نیز نماد حتوکا با ثبت جابه‌جایی 3.9 میلیون سهم، دارای صف خرید 1.5 میلیونی در قیمت 2861 ریال بود. نماد حریل نیز با جابه‌جایی 3.8 میلیون سهم در 3.2 درصد مثبت داد و ستد شد.

امروز گروه بانکی یکپارچه سبز پوش بود به جز نماد وکار که در 4.7 درصد منفی در قیمت 2675 ریال قرار داشت. در گروه رايانه نیز نماد مرقام در قیمت  5067 ریال در صف خرید به سر می‌برد.

شنیده می‌شود، بانک صادرات قرار است در هفته جاری گزارش حسابرسی شده 6 ماهه و عملکرد 9 ماهه را همراه با توضیحات لازم در کدال منتشر کند. با توجه به اینکه بانک ملت و تجارت در دو هفته متوالی بازگشایی شدند باید دید برای سومین هفته آیا بازار سرمایه میزبان بانک صادرات خواهد بود یا خیر.

همچنبن در بهپاك شنيده‌ها حاكى از فروش عرصه و اعيان يك قطعه زمين در مركز شهر گرگان به مساحت ٤١،٦٠٠ متر به همراه تمام تجهيزات فرسوده پنبه پاك كنى به گوش مي‌رسد.

بركت خبرها حاكى از راه اندازى شهرك دارويى با ظرفيت فعاليت ٦٠ شركت داخلى و خارجى با سرمايه ٢٨٠ ميليارد تومان به عنوان منطقه ويژه اقتصادى مصوبه هيأت دولت گرفته و لايحه آن در مجلس اعلام وصول شده است.

در خكار نیز شنيده‌هايى از افزايش نرخ محصولات شركت ايركا پارت صنعت از سال ٩٦ به گوش مي‌رسد.



در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد 63 واحدی به رقم 76 هزار و 678 واحد رسید. شاخص هم وزن نیز رشد 32 واحدی را شاهد بود که به رقم 15 هزار و 436 واحد دست یافت. ارزش معاملات نیز 2175 میلیارد ریال شد.

بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نماد خساپا با 44 واحد و بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را نماد شیراز با 14 واحد به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز از آن نماد برکت با 253 میلیارد ریال بود.

در فرابورس اما آیفکس افت 1.6 واحدی داشت و به رقم 836 واحد رسید. ارزش معاملات نیز 927 میلیارد ریال شد. بیشترین تاثیر بر شاخص را نمادهای مارون با 1.34 واحد منفی و دماوند با 0.3 واحد مثبت به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز به نماد کیمیا با 37.9 میلیارد ریال اختصاص یافت.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
از دی 92 که شاخص بورس به رشد 90 هزارواحدی دست یافته بود تا الان بورس 14 هزار واحد سقوط کرده (باوجود همه دستکاریها ) این یعنی ضعیف ترین بازدهی میان همه بازارهای سرمایه گذاری و ضرر سنگین سهامداران بورس!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر