بازدید 4666
۱

افت سینوسی شاخص کل بورس

بازار سرمایه امروز 10 بهمن ماه بعد از مدت‌ها با روند رو به رشد کار خود را آغاز کرد. البته مثبت بودن شاخص تا پایان معاملات امروز تاب نیاورد و درنهایت شاخص کل بورس با افت 7 واحدی به ارتفاع 77 هزار و 707 واحد رسید.
کد خبر: ۶۶۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 29 January 2017
بازار سرمایه امروز 10 بهمن ماه بعد از مدت‌ها با روند رو به رشد کار خود را آغاز کرد. البته مثبت بودن شاخص تا پایان معاملات امروز تاب نیاورد و درنهایت شاخص کل بورس با افت 7 واحدی به ارتفاع 77 هزار و 707 واحد رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، در این روز تقریبا سبزپوش، افزایش تقاضا در گروه خودرویی و معاملات مثبت در این گروه دیده شد. به‌غیر از نماد خلنت، تمامی نمادهای این گروه در حاشیه مثبت معامله شدند. ازطرفی معاملات مثبت اکثر گروه‌ها به جز نمادهای گروه معادن و فلزات و برخی پتروشیمی‌ها در این روز مشاهده شد.



در اواسط بازار، شاخص کل با تاثیر منفی جم، فولاد و وبملت تنها 2 واحد مثبت بود. ازطرفی به دنبال اعلام پوشش مناسب 92 درصدی بودجه فروش در 10 ماهه نماد زاگرس، این سهم با افزایش تقاضای سرمایه‌گذاران به صف خرید رسید.

روز یکشنبه با اعلام پیام ناظر، نمادهاي معاملاتي پاسا، ثاژن، ثاخت و كسرا بازگشایی شدند. در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران با افت 7 واحدی عدد 77 هزار و 707 واحد را نشان داد. شاخص کل هم وزن اما با رشد 34 واحدی به عدد 15 هزار و 669 واحد رسید. ارزش معاملات نیز 1,437 میلیارد ریال شد.

بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نماد پارسان با 28 واحد و بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را نماد وغدیر با 29 واحد به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات نیز از آن خساپا با 50 میلیارد ریال بود.

در فرابورس اما آیفکس با رشد 7.7 واحدی به ارتفاع 845 واحد رسید. ارزش معاملات نیز 1,696.6 میلیارد ریال شد. بیشترین ارزش معاملات فرابورس به اوراق با درآمد ثابت با حداقل 1,000 میلیارد ریال اختصاص گرفت. بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نماد زاگرس با 2.9 واحد و بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را نماد هرمز با 0.3 واحد به عهده گرفتند. بیشترین ارزش معاملات را نماد کرمان با 27 میلیارد ریال به عهده گرفت.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
بورس سرمایه وداروندار مارا نابودکرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان