بازدید 14217
۳

نمایی از زیرزمین مخفی برانکو برای بدنسازی قرمزها

سرخ ها در بخشى از فصل حتى با زمزمه برخى مربیان و بازیکنان حریف با توجه به شیوه عجیب پرس و عملکرد بازیکنان در جدال با آنها از واژه هایى مثل دوپینگ و عجیب و باورنکردنى استفاده مى کردند اما این گزارش نشان مى دهد آنها به شیوه اى عجیب تمرینات آماده سازى خود براى دیدارها را پشت سر مى گذارند
کد خبر: ۶۶۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ 31 January 2017
پرسپولیسى ها با سبک هجومی بازى خود و درگیری های فیزیکى و همچنین پرس پرفشار در طول دو فصل اخیر نگاه ها را به سمت خود خیره کرده اند و کارشناسان را با این سوال مواجه کرده اند که این میزان آمادگى بدنى چگونه شکل گرفته است؟

به گزارش تابناک ورزشی، در حالى که تصور مى شد ٩٠ دقیقه تمرین پرفشار در چمن و تمرینات آماده سازى برانکو و مارکو استیلینوویچ این اتفاق تاکتیکى را در سرخپوشان شکل داده است اما رونمایى از زیرزمین استادیوم شهید کاظمى و تمرینات سرخپوشان در این بخش نشانگر این است که کار اصلى براى ساخت گلادیاتورها در این مکان و دور از چشم اصحاب رسانه و هواداران شکل مى گیرد، جایى که مى تواند از محسن مسلمان به عنوان  بازیکنى که در دوران افولش بازارى را خریدار خود نمى دید اکنون ستاره اى غیرقابل کتمان شکل دهد.

سرخ ها در بخشى از فصل حتى با زمزمه برخى مربیان و بازیکنان حریف با توجه به شیوه عجیب پرس و عملکرد بازیکنان در جدال با آنها از واژه هایى مثل دوپینگ و عجیب و باورنکردنى استفاده مى کردند اما این گزارش نشان مى دهد آنها به شیوه اى عجیب تمرینات آماده سازى خود براى دیدارها را پشت سر مى گذارند. نکته جالب اما اشتیاق آنها براى تمرین است، اتفاقى که باعث مى شود در روزى که با مرخصى از سوى برانکو ایوانکوویچ مواجه شده اند در محل تمرین حضور یابند و به صورت اختصاصى زیر نظر مربى بدنساز خود به بدن شان شلاق بزنند.

نمایی از زیرزمین مخفی برانکو برای بدنسازی قرمزها

روز گذشته در حین بازدید برانکو از ورزشگاه شهید کاظمی، فرصتی شد تا تمرینات سرسخت مارکو با دو بازیکن پرسپولیس را زیرنظر بگیریم. تمریناتی متنوع و دشوار شامل ضربه به  کیسه بوکس با ساق پا و مشت ، شنا رفتن ، دویدن سریع، وزنه زدن و نرمش با طناب که تازه دویدن روی تردمیل پیش زمینه این حرکات سخت بدنی بود که نفس کمال کامیابی نیا و بوژیدار رادوشوویچ را  می گرفت . حرکاتی که این دو با علاقه انجام می دهند تا از نظر قوای جسمانی در طول فصل شرایط بهتری پیدا کنند. 

استیلینوویچ مربی بدنساز پرسپولیس در این باره می گوید : با همکاری برانکو بازیکنان در تمرینات اختصاصی بدنی در جیم ورزشگاه زیر نظر من کار می کنند . کارهایی که باعث بهبود ظرفیت تنفسی و عضلانی آنها می شود که با توجه به سبک بازی ما نیاز است که این بدنسازی ویژه حتما در برنامه ما باشد . با توجه به این که برانکو خودش تحصیلکرده این رشته است ، کار من در تیم راحت تر است و ما در این برنامه ها با هم اتفاق نظر داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
انشاالله بازنشسته ها هم بتوانند زندگی نسبتا راحتی را داشته باشند
چطور مخفی گاهی بود که لو رفت وشما تونستید ازش عکس بگیرد ،پس مخفی نبوده ولی ناشناخته بوده
پرسپولیس تهش پرسپولیسه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار