بازدید 18205
۶

تصادف مرگبار ۴ خودرو در بزرگراه امام علی(ع)

ملکی گفت: برخورد 4 دستگاه خودرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) نرسیده به خیابان دماوند، یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۵۵۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 31 December 2015
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان از تصادف مرگبار 4 خودرو در بزرگراه امام علی(ع) تهران خبر داد و گفت: در ساعت 6:18 صبح امروز برخورد 2 دستگاه پراید، یک دستگاه 206 و یک دستگاه وانت، در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) نرسیده به خیابان دماوند، یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش میزان، وی افزود: یکی از خودروها با یک عابر تصادف کرده و 3 خودرو دیگر با آن برخورد کرده بودند و ترافیک بسیار سنگینی در محل وقوع تصادف ایجاد شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار کرد: عابر پیاده، مردی 45 ساله بود که بنا به تایید عوامل اورژانس، فوت کرد و یک خانم 65 ساله و آقای 36 ساله مصدوم شده بودند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی در خاتمه گفت: خودروها به حاشیه بزرگراه هدایت شده و محل تحویل عوامل پلیس راهور برای تشخیص علت حادثه داده شد و عملیات در ساعت 7 صبح پایان یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
عابر پیاده بینوا برای عبور از عرض بزرگراه جانش را گرو گذاشت و از دست داد. مگر پل عابر در آنحدود نصب نبود؟
آخه اتوبان محل عبور عابر پیاده است که هم خودش را به کشتن داد و هم سرنشینان چهار ماشین دیگر را بدبخت کرد.
واقعا قوانین ما در این مورد ضعف دارد و بعضی از عابرین بدون کوچکترین ملاحظه از هرجا که دلشان می خواهد عبور می کنند.
عبور از اتوبان در هیچ جای دنیا برای عابرین پیاده مطلقا مجاز نیست و وقتی کسی خودش هیچ ارزشی برای جان خودش قائل نیست نباید اجازه داد که آینده و سرنوشت دیگر افراد بی گناه را با بی خیالی و بی فکری خود تباه کند.
خواهشمندم تابناک در مورد این زخم قدیمی در قوانین راهنمایی و رانندگی ایران کاری کند. مثلا گزارشی تهیه کند یا با مسئولین و قانون گذاران صحبت کند که برای حل این مشکل چه کرده اند.
پاسخ ها
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
حرف دل مارو زدی دئست عزیز، سال 85 همین بلا سر ما اومد و با مرحوم در اتوبان حکیم تصادف کردیم، پیرمرد حدودا 70 ساله ای که قصد عبور از اتوبان رو داشت، متاسفانه فوت شدن و طبق نظر کارشناسان حدود تقصیر 50-50 مشخص شد ولی قاضی محترم بنا به دلایلی که شبهه هم داشت رای بر تقصیر 100% داد.
حسن
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
دوست عزیز خود شما تشخیص دادید که بزرگراه محل عبور پیاده نیست پس در اینصورت این حادثه به علت ضعف در اجرای قانون بوده تا ضعف در خود قانون.
با اقای حسینی موافقم
واقعا 10000 بار با کامنت این دوستمون موافقم که گفتند بعضی از عابرین برای جانشان ارزش قایل نیستند ـ
بار ها شده که خداوند منو از چنین فاجعه ای در اتوبان نجات داده ـ ـ ـ خدا رو بینهایت بار شکر ـ.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی