بازدید 3699

مصباحی مقدم: لاریجانی گفت نماینده می فرستد

کد خبر: ۵۵۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 23 December 2015
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: آقای لاریجانی به من گفته‌اند خودش نمی‌تواند در جلسات شورای ائتلاف اصولگرایان شرکت کند ولی نماینده‌اش را خواهد فرستاد. تا این لحظه آقای لاریجانی هنوز نماینده خود را معرفی نکرده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم ظهر امروز پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در مورد پیوستن علی لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان اظهار کرد: رئیس مجلس یکی دو هفته پیش با آیت‌الله موحدی کرمانی دیدار داشته و من و آقای ابوترابی‌فرد هم چندی پیش با آقای لاریجانی دیدار کردیم که در این دیدار چیزی درباره نفی ائتلاف از وی نشنیدیم.

وی درباره پیوستن فراکسیون رهروان به شورای ائتلاف اصولگرایان نیز خاطرنشان کرد: رهروان یک فراکسیون است و نه یک حزب. ما وقتی آقای لاریجانی را دعوت کردیم برخی از اعضای رهروان فکر کردند که ما از این فراکسیون دعوت کردیم در حالی که شورای ائتلاف فقط از احزاب تثبیت شده دعوت کرده است.

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر شما فتنه‌ای در مجلس خبرگان در حال شکل‌گیری است، خاطرنشان کرد: من این پیش‌بینی را ندارم زیرا شخصیت‌های خبرگان کسانی نیستند که دچار فتنه شوند و کسانی هم که بخواهند از فضای خبرگان سوءاستفاده کنند حتما شکست می‌خورند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی