بازدید 20249

واکنش سردار کمالی به درخواست فردوسی‌پور

در تجربه قبلی، ستاد کل نیروهای مسلح به دنبال تقاضای مسئولان فدراسیون فوتبال که به بهانه حضور این بازیکنان در تیم ملی و پاسخ به درخواست افکار عمومی، تقاضای همراهی آن‌ها را با تیم ملی داشتند، این ستاد به دو سه بازیکن متخلف، اجازه همراهی با تیم ملی را داد ولی در ارزیابی افکار عمومی پس از این تصمیم مشاهده کردیم که مردم به شدت با کمک به این متخلفان مخالف هستند و این کمک را تبعیض می‌دانند.
کد خبر: ۵۵۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱ 29 November 2015
جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به درخواست فردوسی‌پور در برنامه تلویزیونی برای صدور مجوز همراهی سروش رفیعی با تیم ملی فوتبال، واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، سردار موسی کمالی در واکنش به درخواست مجری برنامه 90 از وی برای صدور مجوز همراهی سروش رفیعی در تیم ملی با تاکید بر اینکه قانون باید برای همه اقشار جامعه به شیوه یکسانی اعمال شود، اظهار داشت: در تجربه قبلی، ستاد کل نیروهای مسلح به دنبال تقاضای مسئولان فدراسیون فوتبال که به بهانه حضور این بازیکنان در تیم ملی و پاسخ به درخواست افکار عمومی، تقاضای همراهی آن‌ها را با تیم ملی داشتند، این ستاد به دو سه بازیکن متخلف، اجازه همراهی با تیم ملی را داد ولی در ارزیابی افکار عمومی پس از این تصمیم مشاهده کردیم که مردم به شدت با کمک به این متخلفان مخالف هستند و این کمک را تبعیض می‌دانند.

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح افزود:‌ ما معتقدیم که قانون باید به صورت یکسان برای همه آحاد جامعه اجرا شود و حتی این انتظار وجود دارد که سختگیری مجریان قانون در خصوص افراد سرشناس می‌بایست بیش از دیگران باشد.

وی با تاکید بر اینکه چهره‌های معروف باید بیش از دیگران به قوانین کشور احترام بگذارند، در واکنش به این درخواست مجری برنامه 90 خاطرنشان کرد: با توجه به آخرین تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شده است تا تمامی فوتبالیست‌های متخلف تا پایان خدمت سربازی، حق همراهی با تیم ملی بزرگسال و امید را نداشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۹
دم سردار کمالی گرم.
سلام. درود بر سردار کمالی. احسنت . این بهترین کار است. آیا فقط فقرا و بیچارگان به سربازی و دفاع از کشور بروند و پولداران و سرشناسان به دلیل شرایطشان باید راحت و در امنیت باشند. خون آنها که رنگین تر نیست.
این یک اشتباه واقعی است . ایا افرادی که برای تیم ملی می حنگند مثل یک سرباز عمل نمی کنند واز ابرو واقتدار تیم ملی دفاع کنند . ایا یک فرد نحبه که می تواند از صدسرباز برای کشورش مفید باشد با یک فرد عادی مساوی است . چرا به بیراهه می رویم وتمام تواناییها را سرکوب می کنید . این خواست دشمن است تا تواناییها وپتانسیلها در ایران بمیرد و هرز رود
درسته مردم اینکار رو نمی پسندند ولی فرض کنید سروش هم خدمتشو خریده. تو این مملکت با پول حتی سربازی رو هم میشه خرید. متوجهین هموم خدمت مقدس رو میشه با پول خرید
جناب سردارکمالیان شماوسیستم قضایی کشورهمین الانم دررابطه بامتخلفین فوق تبعیض انجام داده ایدآیاعمل خلاف این اشخاص مگرجعل نیست؟پس چرامجازات جعل اعمال نشده؟
حتی برای مرتضوی هم قانون باید یکسان باشد؟
آیا هست؟
دمتون گرم، قانون باید برای همه یکسان باشه
یکبار هم شده یاد بگیریم معروف بودن، پولدار بودن و اقازاده بودن باعث تبعیض نشود.
لازمه پیشرفت یکسان بودن قانون برای همه است حتی اگر قانون مشکلی داشته باشه، چون قانون مشکل دار می شه عوض کرد اگر احترام به قانون نهادینه بشه، ولی بهترین و کامل ترین قانون حتی قانون خدائی اگر با تبعیض اجرا بشه هیچ کارائی نخواهد داشت.
درست است سردار . ملت با هرگونه تبعیض مخالفند . نامبردگان نه تنها با همراهی این متخلفان مخالفند بلکه معتقدند که ابن متخلفان باید مجازات هم بشوند. تبعیض تحت هر عنوان تخلف است. اما یک سوال و ان اینکه یک نفر دراین کشور جواب بدهد تخلفات این اقایان فوتبالیست ها بیشتر است یا مرتضوی !!؟
ای ول سردار
بحث ارفاق نیست بحث تخلف هست اینها از قانون تخلف کرده اند ولذا باید با متخلف قانونی برخورد کرد.فوت بالیست خلاف خودشو داره راندخورهم خلاف خودشو
قانون برای متخلفین وضع میشود و هیچ تبصره ای هم ندارد که از بعضی قانون شکنان به خاطر وجیهه المله بودنشان صرفنظر کنید
احسنت
کاملا موافقم.
خوبه فوتبالیستها هم مثه ما باید خدمتو برن دیگه..
کاملا با این نظر سردار موافقم. اینهمه ارفاق به این ورزشکاران میشود بازهم کم است؟؟ پولادی یادتان رفته که چطور به این اعتماد خیانت کرد؟؟
خدایا اجرای قانون را برای همه بطور یکسان حاکم فرما، الهی آمین
واقعااین نظرسنجی هاشون منوکشته!!
کی وکجانظرسنجی کردن که نظرآحادمردم رومی دونن؟
کاش آقایان اجازه نقدوبررسی عملکردشون روبه جامعه می دادند.
کاش تابناک یه نظرسنجی راجع به خدمت سربازی ونظرمردم می کردمطمئناوباوجودسانسورشدیدنظرات بازهم جالب می شد.
آفرین سردار
ضمنا آقای فردوسی پور بهتره از تریبونهای عمومی برای بی قانونی و استثنائات قانونی شو راه نندازه
جناب سردار قانون یکسان یعنی اینکه:
1- همه بتونن مثل سال 79 خدمتشون بخرن
2- یا همه مشمول عفو رهبری بشن نه مثل سال 82 متولدین 54 به قبل
3- یعنی اینکه کسی که 10 سال خدمت نرفته حالا نتونه خدمتشو بخره و به ریش من و امثال من که رفتیم خدمت بخنده
4- ....
تابناک منتظر تایید هستم
واقعا آقاي فردوسي پور مگر يك بام و دو هوا مي شود؟؟؟؟
پارسال همين موقع كه جنجال كارت هاي جعلي پايان خدمت را راه انداختيد باعث شديد تا سخت گيري هايي بعضا بيش از حد صورت بگيرد به طوري كه برادر من با آسم شديد معاف از سربازي نشد،،،و چون واقعا مشكل تنفسي داشت به سربازي نرفت و الان با فوق ليسانس از يك دانشگاه معتبر شده سرباز فراري و بدون آينده!!!
اميدوارم تابناك اين نظر من رو منتشر كني تا شايد به گوش كسي كه بايد برسد...
من و خانواده و برادرم كه از هر كسي كه مسبب اين بي عدالتي شده نمي گذريم.... انشاله خداوند عادل هم در اين دنيا هم در جهان آخرت سزاي افرادي رو آينده يك جوان پاك و بيمار رو خراب كردند بدهد
كه خداوند سريع العقاب است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل