بازدید 18365
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

عزاداری به رسم و آیین لبنانی ها

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۴۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 26 October 2015
عزاداری به رسم و آیین لبنانی ها گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر ادامه دارد در زیر عکس ها بخوانید و همچنین برای ورود به سایت بر روی تیتر خبرهای کلیک کنید.

عزاداری به رسم و آیین لبنانی ها



مجالس روضه در لبنان رسم و رسوم و شکل خاص خودش را دارد. اگر در مسجد باشد که مردم روی زمین می‌نشینند وگرنه در حسینیه‌ها و منازل، حتما باید صندلی باشد و مردم روی صندلی بنشینند. عموما قسمت مردانه و زنانه جداست. مثلا در دهکده، مردها به مسجد ده و زن‌ها به حسینیه ده می‌روند یا...

ادامه دارد...



ادبیات خوراکِ جان‌های ناخرسند و عاصی است

ادبیات خوراکِ جان‌های ناخرسند و عاصی است!

ادبیات برای آنان که به آن‌چه دارند خرسندند، برای آنان که از زندگی بدان گونه که هست راضی هستند، چیزی ندارد که بگوید. ادبیات خوراکِ جان‌های ناخرسند و عاصی است، زبانِ رسای ناسازگاران و پناهگاهِ کسانی است که به آن‌چه دارند خرسند نیستند. انسان به ادبیات پناه می‌آورد تا...

ادامه مطلب را اینجا بخوانید



گلپر و خواص چربی سوزی آن

گلپر و خواص چربی سوزی آن

اگر شما فردی با طبع سرد هستید، اگر در هضم غذا مشکل دارید، اگر چربی اضافه بخصوص در شکم و پهلو دارید، اگر اشتهای کاذب دارید و معمولا گرسنه هستید، اگر حافظه ضعیفی دارید و دوست دارید حافظه تان را تقویت کنید...

ادامه مطلب را اینجا بخوانید


روانشناسی نوع غذا خوردن با شخصیت افراد

روانشناسی نوع غذا خوردن با شخصیت افراد

بررسی ها نشان می‌دهند، بر این اساس افرادی که مواد غذایی را آرام می‌خورند شخصیت روانی آرامی دارند، این افراد از شخصیت مختلفی برخوردار هستند.
افرادی که غذاهای خود را مزه مزه می‌کنند و به طعم مواد غذایی اهمیت فراوان می‌دهند افرادی هستند که درزمان حال زندگی می‌کنند و از زندگی خود لذت می‌برند و روحیه شادی دارند.

افرادی که ...

ادامه مطلب را اینجا دنبال کنید


جدیدترین نیم بوت های بچگانه را در اینجا ببینید


عکس های بیشتر از نیم بودت های بچگانه

گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی