بازدید 17839
۶

رامبد، تکیه کلام پنهان عادل را علنی کرد!

کد خبر: ۵۳۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۴ 12 October 2015
در برنامه خندوانه عادل لو داد که تکیه کلام ناجورش چیست؟!
البته تکیه کلام ماهرترین مجری تلویزیونی ایران زیاد هم زشت نیست! عادل در برنامه خندوانه چند بار به رامبد جوان گفت، لامصب!
این برنامه زنده نبود ولی کارگردان تلویزیونی آن را سانسور نکرده بود. البته کاملا معلوم بود عادل از روی شوخی و رفاقتی به رامبد جوان این حرف ها را می زد.

عادل به رامبد جوان می گفت لامصب!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
سلام
خندوانه را دیدید؟ عادل فردوسی پور را آورده بودند، از آرزوهایش می گفت، می گفت سقوط هواپیما جذابیت داره و مخصوصا که اگر به صخره بخورد و همچین مرگی برای خود میخواست. می گفت هیجان میخواد و با این حساب برای 300 نفر دیگر هم آرزوی مرگ داشت!.
خواص ما هم مشکل روانی دارند.
خب كه چي؟ يكي از زيباترين وبي رياترين برنامه هاي خندوانه بود و كاش سورپرايز ميشد
لامصب یعنی بدون دین.یعنی کافر.خیلی حرف زشتی بود به رامبدجوان زد
خاک بر سرش. الگو ا
کی گفته لا مصب یعنی کافر ؟ اصلا چه ربطی داره ؟ تو اصلا میدونی مصب یعنی چی که الکی حرف میزنی. مصب یعنی سرچشمه. نشنیدی میگن مصب رود فلان. لا هم که به معنای نفی هست. درحقیقت لامصب یعنی بی ریشه. و در مقابل فرد اصیل و با اصالت قرار میگیره. همین.
بی ریشه در قدیم به قبایل جدید که هم تعداد افرادش کم بود و هم چندان افتخاراتی نداشتن و افراد فرهیخته ای نام اون قبیله رو مشهور نکرده بودن گفته میشد. و این لقب رو به افراد اون قبیله میدادن. لامصب شاید در دوران جاهلیت و زندگیه قبیله ای و یا برای بعضی خانواده های نسل پرست فحش بحساب بیاد ولی کلا امروزه که خیلی دودمانها شناخته شده نیست و خاندانها معمولا جدا شدن و قبیله معنا نداره، فحش محسوب نمیشه. شاد تو از خاندان قاجار باشی که لامصب رو فحش میدونی. بیشترین تعصبات خاندانی امروز برای خاندان قاجار هاست که توهم مالکیت کشور رو دارن.
پس بی زحمت برو یکم اون مغزتو از جعبه در بیار و مطالعه کن بعد بیا اینجا اظهار فضل کن
ناشناس از آمريكا... با سواد جمع كه احتمالا ديپلم هم نداري... مصب به عربي مي شه بستر رود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر