بازدید 9965

ادعای رامبد جوان در مورد حضور فردوسی پور در خندوانه

با اینکه عادل فردوسی پور هم یک چهره معمولی نیست اما رامبد جوان مدعی شده، بهترین برنامه خندوانه با حضور مجری ماهر برنامه نود ضبط شده است. البته باید منتظر بمانیم و پای جعبه های جادویی مان بنشینیم که ظاهرا قرار است این برنامه ضبط شده امشب پخش شود. این را هم بگوئیم رامبد اگر می توانست این برنامه را به صورت زنده اجرا و پخش کند چه می شد!
کد خبر: ۵۳۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 11 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، مجري و تهيه‌كننده سرشناس برنامه تلويزيوني۹۰ كه به‌ رغم اصرار فراوان رامبد جوان طي ماه‌هاي گذشته از حضور در برنامه پرمخاطب خندوانه سر باز زده بود، در نهايت كوتاه آمد. جمعه‌شب گذشته عادل فردوسي‌پور به لوكيشن برنامه طنز خندوانه رفت و درباره مسائل مختلف صحبت كرد و كلي هم خنديد.
فردوسی پور طی مصاحبه ای کوتاه به خبرورزشی گفته است:«بالاخره رامبد مرا در تله انداخت! در مجموع هم برنامه بدي نشد و اميدوارم مورد توجه بينندگان تلويزيوني قرار گرفته باشد.»
 
ادعای رامبد جوان در مورد حضور فردوسی پور در خندوانه

اخبار واصله حكايت از آن دارد كه «جناب‌خان» شخصيت عروسكي پرطرفدار خندوانه هم در اين برنامه حضور داشت و كلي سر به سر عادل فردوسي‌پور گذاشت.
«خندوانه» با خواندن ترانه معروف «عادل نارگيله...» حسابي مجري - تهيه‌كننده برنامه ۹۰ را به خنده واداشت. البته جناب‌خان هركسي را كه دوست دارد با همين ترانه نارگيله بدرقه مي‌كند كه اين بار هم قرعه به نام عادل فردوسي‌پور افتاد!
 
رامبد جوان مجري سرشناس برنامه خندوانه كه به نظر مي‌رسيد حسابي از بابت دعوت عادل فردوسي‌‌پور به برنامه‌اش راضي است، در اين رابطه گفت: «به نظرم بهترين برنامه خندوانه با حضور عادل‌ فردوسي‌پور ضبط شد البته همه مهمانان ارجمند و بزرگوار بوده و هستند اما اين بار خيلي به دل من يكي چسبيد. البته عادل هم نشان داد هم اهل شوخي و خنده است و هم جنبه شوخي دارد و به هيچ‌وجه از دست جناب‌خان ما ناراحت نشد!»

البته هرچه اصرار كرديم، رامبد جوان حاضر به توضيحات بيشتر در مورد حضور عادل فردوسي‌پور در برنامه‌اش نشد اما امشب (يك‌شنبه‌شب) اين برنامه روي آنتن شبكه نسيم خواهد رفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست