بازدید 53620

فیلم: مصاحبه با مردم؛ آیا موافق توقف در حاشیه هستید؟

در روزهای اخیر، سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت تبلیغ ‌و ظاهراً در روزهای آینده، این سریال جایگزین سریال مدیری می‌شود؛ بنابراین، تیم مدیری باید در پی تولید قسمت آینده با افزودن برخی بازیگران و احتمالاً حذف برخی از عوامل فصل در حال پخش باشد.
کد خبر: ۴۹۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲ 19 April 2015
فیلم: مصاحبه با مردم؛ آیا موافق توقف در حاشیه هستید؟
سریال «در حاشیه» در شرایطی به پایان پخش فصل اول نزدیک شده و مهران مدیری آنتن را به سروش صحت خواهد داد تا در دوران تغییر مضمون سریال و تبدیل احتمالی به خانه سالمندان، «شمعدونی» روی آنتن برود که مردم چندان از این اتفاق خشنود نیستند و نقدهای عمومی ‌به آستانه تحمل پایین و برخورد شدید پزشکان و سپس وکلا با این سریال پابرجاست.

به گزارش «تابناک»، مجموعه کمدی «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری که بیمارستان و پزشکان و البته تا حدودی وکلا را دستمایه شوخی قرار داده بود، با وجود آنکه در‌‌‌ همان قسمت ابتدایی، شخصیت‌های اصلی را یک پزشک فاقد مدرک و یک پزشک دارای مدرک بی‌اعتبار قرار می‌دهد، با این حال شدید‌ترین انتقادات ممکن را از سوی گروهی از پزشکان متخصص در پی داشت.

تولید مجموعه نود قسمتی مهران مدیری برای تلویزیون به قسمت هفتم رسیده بود که همه چیز متوقف شد و این توقف علت مشخصی داشت. از یک سو، اعتراض‌هایی به تولید این مجموعه با ارسال نامه نظام پزشکی مطرح شده بود و از سوی دیگر، تصمیم‌گیرندگان رسانه ملی ـ که باید استمرار تولید این سریال تلویزیونی را با‌‌‌‌ همان رویه گذشته تأیید می‌کردند ـ در حال تغییر بودند و به همین دلیل، پروژه مدیری عملاً در وضعیت تعلیق قرار گرفت.

ماجرا آنچنان بالا گرفت که جایگزینی «اتاق سالمندان» مطرح ‌و حتی جلساتی برای تغییر سوژه سریال مدیری نیز ‌طرح شد؛ اما لوکیشن سریال مدیری که ماهیانه ۶۰ میلیون تومان هزینه‌ دارد و به لطف مخالفان این سریال برای مدتی خاک می‌خورد و همچنین سایر هزینه‌های پیش تولید، تغییر کامل سوژه سریال را دشوار ساخته بود و بنابراین قرار شد، پروژه «در حاشیه» همچنان فعال باشد.

فیلم: مصاحبه با مردم؛ آیا موافق توقف در حاشیه هستید؟

این ‌گونه بود که قسمت‌هایی از این سریال با حذف و اضافه‌هایی همراه شد تا نظر پزشکان نیز تأمین شود و در پاسخ به پیش‌داوری صورت پذیرفته از سوی نظام پزشکی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قدمی برداشته شده باشد اما اصلاحات نه تنها نظر پزشکان را تأمین نکرد، بلکه سازمان نظام پزشکی رسماً صفحه‌ای با محوریت کمپین تجمع علیه این سریال به راه انداخت و پزشکان متخصص و برخی دیگر نیز شدید‌ترین واکنش‌ها را از خود نشان دادند.

بدین ترتیب و با وجود حمایت افکارعمومی از مهران مدیری و حتی انتقادات شدید جامعه پزشکان و اظهارات رئیس انجمن پرستاران که فساد در این حوزه را بیش از این سریال خوانده بود، ابتدا فتیله شوخی این سریال با پزشکان پایین کشیده شد و حال قرار است به سرعت به پایان برسد و پروسه تغییر مضمون سریال به مضمون احتمالی «خانه سالمندان» در همان لوکیشن پی گرفته شود.

در همین راستا در روزهای اخیر سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت تبلیغ می‌شود و ظاهراً در روزهای آینده این سریال جایگزین سریال مدیری می‌شود و تیم مدیری باید در پی تولید قسمت آینده با افزودن برخی بازیگران و احتمالاً حذف برخی از عوامل فصل در حال پخش باشد.

«تابناک» در این ارتباط مصاحبه‌ای با گروهی از مردم پایتخت داشت و از آنها پرسید که «نظرتان درباره محتوای کمی و کیفی کمدی چیست و آیا موافق توقف در حاشیه هستید؟» علاوه بر همراهی و اظهارنظر در پیام‌های این خبر درباره این اتفاق، در نظرسنجی «تابناک» که در همین زمینه منتشر شده نیز می‌توانید شرکت کنید.

تعداد بازدید : 64
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۵۷۹
انتشار یافته: ۳۰
لعنت به اون اعتمادی که به خاطر پخش یک فیلم طنز از بین بره
سریال در حاشیه بسیار زیبا و جذاب است. لطفا اجازه دهید ادامه آن پخش شود و انتقاد پذیر باشید
من خودم یک کارمند بهداشتی درمانی هستم ، و آنجه از کاستیها و مشکلات در این سریال می بینیم خیلی کمتر از واقعیت است . از اینها گذشته از پزشکان و دیگر صنفها انتظار می رود تحمل انتقاد داشته باشند.و بگذارند هنرمندان مقداری از این چالشها به نمایش بگذارند اگر چه این چالشها فقط در حوزه درمان و وکالت نمی باشد.
باید معظلات جامعه به مردم معرفی شود

تا رفع گردد
به نظر من بعد از چند سال يه سريال داره از تلويزيون ما پخش ميشه كه مردم رو شاد ميكنه و خنده به لبشون مياره اونوقت نميخوان سريال ادامه پيدا كنه
به نظر من باید با پزشکان مقابله به مثل کرد و اگر کار پزشکی به ما افتاد مانند خودشان و با دید صرفا مادی با انها برخورد کرد
نباید سریال متوقف بشه
سریال در حاشیه یکی از بهترین سریالهای چند سال اخیر تلویزیون بوده است. قرار باشه تحصیلکرده های جامعه ما انتقاد پذیر نباشند و ناراحت بشوند پس باید مردمی که کله پزی و مشاغل دیگر هستند و تو سریال ها به طنز کشیده میشوند ناراحت شده و با چاقو و طاسور به خیابان بیوفتند و اعتراض کنند
برای چند دقیقه لبخند مردم , اینقدر تبصره و دست انداز و مانع نتراشید .به خدا تو این وضعیت , کمی شادی از نون شب هم برای این ملت واجب تره.
برخورد با انتقاد از خودمان فرهنگ خاصی دارد ، و برخورد با انتقادی که از دیگران میشود فرهنگی دیگر.که نبود هر کدام از اینها موجب فقدان دیگری میشود.در اینجا دو نوع برخورد نا مناسب داریم.یک برخورد پزشکان با نقد از خودشان و دیگر ، برخورد مردم با انتقاد از قشری دیگر. این نقد ، نباید فرهنگ بشه و اشکالات گرفته شده در اذهان جای پیش فرض رو بگیره...
البته کیفیت نه چندان بالای سریال آقای مدیری هم جای انتقاد داره. بسیاری از طنز ها به لودگی شبیه میشه به عنوان مثال صحبت ناله گونه جناب وکیل ، خرخر کردن نگهبان بیمارستان...!
جناب مدیری سریالی ساخته که حتی نمیشه محکم ازش دفاع کرد.ولی انتقاد از پزشکان بد نبود و قابل دفاعه.
این سریال در حاشیه با توهین به قشر


زحمتکش و عمدتاً بی بضاعت جراحان واقعا افتضاح به بار آورده است، شاید در ایران 5 تا جراح معروف و پردرآمد باشند، اما اغلبشون زندگی های سطح پایینی دارند و این سریال فقط تهمت و افتراء به این قشر بود.
حاشيه متوقف ميشود چون نويسنده اش فاقد توانايي لازم براي خلق طنز مرتبط با مسايل پزشكي بدون دلقك بازي و لوده گري است.
تابناک فقط نظرات موافق رو پخش میکنی؟؟؟
ما ز یاران چشم یاری داشتیم:|
نخیر
لنگه کفش پاره در بیابان نعمت است. (قطع نشود لطفا)
صدا و سیما خودش هم فهمید چه کار کرد؟
حقا که جهان سومی هستیم ها!!!!
واقعا باید در فرهنگمان تجدید نظر کنیم
آخه کمدی کمدی است در هر زمان که کمدی برای یک صنف خاص درست ميشه همیشه این وقایع در ایران رخ میدهد توقعمان از پزشکان بسیار بیشتر بود!
خود سریال اینقدر ضعیف و ناتوان بود که دیگر نیازی به اعتراض نبود...
من که همیشه نگاه میکردم.
درود بر مهران مدیری
اصلا کاری به پزشکان نداریم ولی واقعا کیفیت سریال بسیار پایین است
واقعاً در ایران هیچ کس جنبه انتقاد نداره!
چرا آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه نابغه کمدی داریم،اونم مهران مدیری.اگه بذارن خوب بلده ملّت رو بخندونه.من که فیلماشو دوست دارم.
این همه تیتر در مورد سریال در حاشیه زدید...فکر کردید اختلاس های میلیاردی فراموش می شود...هرگز
چه موضوع مهم وحیاتی.
جمعش کن بابا
این مشخص کننده بی جنبگی می باشد که فیلم را متوقف کنیم.
دم مهران مدیری گرم

کاش صحبتای پزشکارو هم میشنیدیم اون موقع راحت تر میتونستیم تصمیم گیری بکنیم ...
Bayard edameh yabad.
تابناک جان شخصیت نوع آ نداشته باش سکته می کنی می افتی رو دستمان شکست را بپذیر ، پزشکان نه با هیاهو بلکه با منطق به پیر وزی رسیدند. به شکست خو د اعتراف کن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار