بازدید 25659
دو گام به عقب؛

جایگزین «عصبانی نیستم» مشخص شد

پیش از این علیخانی تهیه کننده «مستانه» در این زمینه چراغ سبز نشان داده ‌و گفته بود: ما برای اکران مستانه بعد از عصبانی نیستم برنامه‌ریزی کرده بودیم و علاقه‌ای هم نداریم در اکران جای فیلم دیگری را بگیریم، اما وقتی شورای صنفی نمایش دستور دهد، باید در فلان زمان فیلمتان را اکران کنید، باید تابع باشیم.
کد خبر: ۴۴۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸ 10 November 2014
نشست شورای صنفی نمایش با دستور کار مشخص ساختن ترکیب تازه فیلم‌های روی پرده سینماها، در حالی امروز برگزار می‌شود که با توجه به خروج «عصبانی نیستم!» از صرف اکران، «مستانه» سومین فیلم حسین فرح‌بخش جایگزین خواهد شد تا بدین ترتیب شاهد دو گام به عقب سازمان سینمایی باشیم.

به گزارش «تابناک»؛ پس از آنکه روز گذشته اکران «عصبانی نیستم» رسماً با نامه فرجی مدیرکل سینمای حرفه‌ای منتفی شد و این موضوع به ابوالحسن داوودی رئیس شورای صنفی نمایش، «مستانه» سومین فیلم بلند حسین فرحبخش که پس از «عصبانی نیستم» در نوبت اکران در گروه سینمایی آفریقا بود، جایگزین شد؛ تصمیمی که امروز رسما اعلام خواهد شد.

پیش از این علیخانی تهیه کننده «مستانه» در این زمینه چراغ سبز نشان داده ‌و گفته بود: ما برای اکران مستانه بعد از «عصبانی نیستم» برنامه ریزی کرده بودیم و علاقه‌ای هم نداریم در اکران جای فیلم دیگری را بگیریم؛ اما وقتی شورای صنفی نمایش دستور دهد باید در فلان زمان فیلمتان را اکران کنید، باید تابع باشیم.


وی درباره آمادگی برای اکران زود‌تر از موعد «مستانه» عنوان کرده بود: هر زمانی که شورای صنفی نمایش اعلام کند، آمادگی اکران «مستانه» را داریم. باز هم می‌گویم علاقه‌ای به گرفتن زمان اکران فیلم دیگری نداریم اما وقتی شورای صنفی نمایش تعیین کند، آمادگی داریم که «مستانه» را به جای «عصبانی نیستم» اکران کنیم.

‌«مستانه» که بر اساس فیلم‌نامه‌ای از اصغر نعیمی ساخته شده، داستان سوپراستار سینما و چهره محبوب نزد مردم است که طی حادثه‌ای (تعرض) مسیر زندگی‌‌اش عوض می‌شود و …‌ «مستانه» نیز به واسطه اینکه ممکن است این گمانه پیش آید که برخی شخصیت‌ها به چهره‌های واقعی ارجاع داده شده نیز در معرض حاشیه جدی خواهد بود و به همین دلیل با توجه به نقش فرح‌بخش در برخی مسائل سینمایی، جایگزینی این فیلم با فیلم «عصبانی نیستم» دو گام به عقب تعبیر می‌شود.

سحر دولتشاهی نقش اصلی «مستانه» را بازی کرده و ظاهراً نقش آفرینی متفاوتی نیز داشته و میلاد کی مرام، باران کوثری، فرهاد اصلانی، محمد متوسلانی و آتیلا پسیانی دیگر نقش‌‌های این ‌فیلم را برعهده داشته‌اند. ظاهراً استفاده از کلیدواژه‌هایی که جنبه‌های سیاسی و اجتماعی دارد در آثار تجاری نیز ظهور و بروز یافته و شاید این فیلم با «من مادرم هستم» شباهت‌هایی بیابد!

«مستانه» در حالی به سینماها خواهد آمد که «عصبانی نیستم» به طور کامل از چرخه اکران خارج نشده و در ماه‌های آینده پس از انجام اصلاحات و تایید نهایی جنتی، اکران خواهد شد و در غیر این صورت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هزینه صدور پروانه نمایش بر این فیلم را همچون «علی سنتوری» پرداخت خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل