بازدید 56151

اینجا توحش را جای حیات وحش جا می‌زنند و می‌فروشند! +فیلم

دندان‌هایی که فرو نمی‌روند، شکارچی‌هایی که کار خود را بلد نیستند، شکارهایی که فرار ‌نیاموخته‌اند و انسان‌هایی که آمده‌اند حیات وحش ‌ببینند؛ اما خواسته یا ناخواسته به رونق توحش کمک کرده‌اند. اینها را به مثابه هشداری تلقی کنید که به شما می‌گوید: فیلم پیوست شده به این متن حاوی صحنه‌های دلخراشی است. اگر طاقت ندارید، از دیدن آن منصرف شوید!
کد خبر: ۴۱۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸ 05 July 2014
دندان‌هایی که فرو نمی‌روند، شکارچی‌هایی که کار خود را بلد نیستند، شکارهایی که فرار ‌نیاموخته‌اند و انسان‌هایی که آمده‌اند حیات وحش ‌ببینند؛ اما خواسته یا ناخواسته به رونق توحش کمک کرده‌اند. اینها را به مثابه هشداری تلقی کنید که به شما می‌گوید: فیلم پیوست شده به این متن حاوی صحنه‌های دلخراشی است. اگر طاقت ندارید، از دیدن آن منصرف شوید!

به گزارش «تابناک»، علاقه به دیدن آنچه در حیات وحش می‌گذرد، چه بسا یکی از ناب‌ترین احساسات انسانی برای درک بزرگی خلقت و یافتن نشانه‌های خالق گیتی باشد؛ اما کیست که نداند وقتی علاقه عمومی در راهی قرار می‌گیرد، برخی ‌‌نهایت تلاش خود را برای سودجویی در آن راه به کار می‌گیرند؟

شاید بهترین نمونه برای این موضوع، تکیه به این فیلم باشد که مدتی است در فضای مجازی دست به دست می‌شود و حکایت دردناکی را روایت می‌کند که چه بسا در نوع خود در جهان کم نظیر باشد؛ حکایت دیدن رنج حیواناتی که همه اسیر فردی هستند که کناری نشسته و می‌خندد!

فیلم متعلق به باغ وحشی در شیراز است که حیوانات آن دو جانبه برای مالکانش سودآوری می‌کنند؛ ‌گاه در نقش حیوانات هنرمند سیرک و گاه در نقش مجسمه‌ای متحرک که کنج قفس افتاده و برخی به دیدنش می‌آیند تا مثلا دریابند شیر چگونه موجودی است!


بسیار روشن است که وقتی برای دیدن حیوانات در قفس افتاده مشتری هست، برای نمایش حمله سلطان گوشتخواران و دریدن شکم شکار توسط آن، مشتری بیشتری است؛ حتی اگر این شکارگاه در قفس سیرک دایر شده باشد و شیرهای مهاجم، سال‌های سال در قفس زاد و ولد کرده باشند و شکار‌ را نیاموخته باشند.

‌طبیعی است که با‌‌ رها کردن دو الاغ میان گله شیرهای زندانی که چه بسا تا چندین نسل پشتشان، زندگی در طبیعت را برای یک روز هم تجربه نکرده‌اند، صحنه‌ای مصنوعی و دردناک رقم خواهد خورد. نه الاغ رم کردن و جفتک انداختن بلد است و نه شیر آموخته که شکار را باید خفه کرد و بعد درید، نه اینکه زنده زنده شکمش را پاره کرد، دست و پایش را کند و... .

از این اتفاقات بد‌تر و تلخ‌تر، دندان بریده شیرهاست که در بدن الاغ فرو نمی‌رود، چراکه شیر‌ها را برای سیرک تربیت کرده‌اند و برای آنکه مبادا به تعلیم دهنده حمله‌ور شوند، دندانشان را شکسته یا بریده‌اند؛ اتفاقی دردناک که حالا رنج آن برای شیر‌ها تمام شده اما بلای جای الاغ مفلوک است!

اگر به این مجموعه تلخ، بلیت فروشی برای تماشای خرخواری شیر‌ها را بیفزاییم، محصولی به دست می‌آید که بعید است کسی آن را ‌تأیید کند، ولی هر چند وقت یک بار در حال تکرار است. به این صورت که حیوانات اسیر مدتی گرسنگی می‌کشند تا مالکشان یک روز برایشان غذای زنده بیاورد و زیر نگاه سنگین افراد ناآگاهی که جمع شده‌اند، تقدیمشان کند.

اگر هنوز تمایل به دیدن این فیلم دارید، تماشا کنید تا بلکه این پرسش همگانی‌تر شود که مسئول رسیدگی به این اتفاقات زشت و دلخراش کیست؟ کیست که ‌‌باید حقوق حیوانات را پاسداری کرده و از دست انسان (!)‌های سودجو رهایشان کند؛ اما این فیلم‌ها را ندیده است؟!


دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۹۱
قبلا همچین صحنه ای را در باغ وحش چین دیده ام گفتم عجب حیوان های انسان نمایی هستند نگو در کشور خودمان هم در جریان هست!!!
پاسخ ها
ناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
آدم یاد گروه داعش میفتد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
چیه مگه؟ شیرها گوشت تازه می خورند بده؟
روشنفکر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
هم سیرک دارها و هم اونایی که میرن با خوشحالی و افتخار به تماشای این صحنه ها به معنای واقهی کلمه مریض اند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
طبق قانون ومقررات ذیربط ، سازمان حفاظت محیط زیست مسئول و باید پاسخگو باشد
تو رو خدا ، اگه مسلمونید اگه هر چی هستید لا اقل انسان باشید. مسئولین محترم، سرکار خانم ابتکار ، بعضی افراد نه دین براشون مانع برخی کارها میشه و نه اخلاق و انسانیت. اینا باید قانون بالا سرشون باشه و قانون رو هم کسی جز شما نباید اجرا کنید. مجازات ابنجور افراد رو تشدید کنید هم اون هایی که با پاره شدن شکم یه حیوون پول در میارن هم اونائی که برای دیدن این صحنه ها پول میدن باید مجازات بشن، نقدی و غیر نقدی.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
خانم ابتکار دنبال شمارش روزهای پاک سال هست و وقتی برای رسیدگی به اینها ندارد !
من از باغ وحش مشهد تصاویری صدها برابر اسفناکتر دارم ! اصلا باغ وحش داری توی ایران مطابق استانداردهای جهانی نیست فقط و فقط حیوان آزاری می کنن . شیر بیچاره توی یک اتاق قفس مانند بدون هیچ زمینه طبیعی یا درخت و حتی ذره ای خاک که روی اون غلط بخوره نگه داری میشه! دقیقا حیووناشونو تا آخر عمر میفرستن انفرادی!
...
نمیدونم باید چیکار کنیم ولی بیایید خودمون یه فعالیتی بکنیم
از تابناک هم خواهش میکنم یکی از این خوانده میشویید ها که مردم میتونن ابراز نظر کنن را به این موضوع اختصاص بده.
این حیوونا گناه داره به خدا ک دست ما افتادن
هر چی فکر کردم نتونستم جمله ای در خور این حرکت پیدا کنم .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
همین خوب بود.
با خانواده سال 85 به باغ وحش شیراز با مدیریت ... رفتیم برای کل زندگی عذاب کشیدیم . وضع شیرها نسبتا بهتر از بقیه حیوانات باغ وحش شیراز است. محیط کثیف ، فضا کوچک حیوانات زخمی مریض ....
باید خودکسانی راکه با این حیوانات زبان بسته اینگونه رفتار میکنند جلوی همین شیرهای گرسنه انداخت تا مزه ی حیوان بودن را بیشتر لمس کنند
محمد جعفر یه چیزی بگو. مگه این بیچاره درد و حس نمیکنه که اینا انداختنش اونجا. خودشون یه گاز گربه رو امتحان کنن بعد میفهمن
پاسخ ها
تاکستانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
منم امیدم به ممد جفره.نمی دونم چند وقته کجاست.ممد جفر یه کاری بکن...
اینها حیونن یا ما ادم ها
... سقوط کردیم به قعر پستی. خدا را شکرت درس بزرگی به ما دادی.
البته از تابناک انتظار درج نمیره.
دل مهربان علی بن موسی الرضا (عليه‌السلام) و ضامن آهو شدن کجا!!! و دل این افراد بیمار کجا!!!
یادمه بچه بودم رفته بودیم مشهد وکیل اباد بود اسم باغ وحشش اگه اشتباه نکنم عصر بود اکثر حیوونا خواب بودن یه اقایی برای این که شیره بلند شه و این موجود انسان نما بتونه نگاش کنه یه استکان از چایی که تو فلاسکش بود پاشید به شیر!
بیایید دیگه باغ وحش نریم اونقدر نریم باغ وحش که یا ورشکسته شن و موجب ازار بقیه حیوانات نشیم یا باغ وحش را حداقل نزدیک به استاندارد های جهان تجهیز کنن
ببخشید تابناک اینجا کجاست؟؟!!
سازمان محیط زیست باید مسئولین این توحش خانه رو بازداشت و محاکمه کنه. حکمی که برای این افراد صادر میشه باید اونقدر بازدارنده باشه تا اگر دیگران خواستند چنین حرکتی رو مجددا انجام بدن مجبور بشن دوباره فکر کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
اولا بازداشت و محاکمه وظیفه قوه قضاییه است دوما برخورد نیازمند وجود قانون است که شکر خدا چنین قانونی در کشور توسعه یافته و عزیزمون وجود ندارد. نتیجه آنکه عملا راه برای هر گونه توحش علیه حیوانات کاملا باز و آزاد است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
ناشناس 19:51 دقیقاً قانون داریم قانون حفاظت محیط زیست و قانون شکار و صید . بدون مطالعه مطالب ارائه نفرمایید و سازمان حفاظت محیط زیست براساس قوانین مذکور دقیقاً مسئول است و می تواند با متخلفین برخورد نماید
چرا به ما می گن جهان سوم ؟
اين حيوان اصلي يا به اصطلاح انسان را بايد جلوي همين شيرها انداخت تا زنده زنده خورده شود. واقعا ....متأسفم.
توی فیلم مشخصه شیر که حیوونه و گرسنه . گرسنگی هم خوی حیوانیه پس حیوون بودن شیر ثابت شد.میرسم سر وقت الاغ اون هم که حیوونه چون اگه حییوون نبود با پای خودش به قفس شیر نمیره نداشتن عقل مثبت حیوون بودن الاغه دلیل دو الاغ که خره پس حیوونه.نکته آخر اون آدمهایی هم که این کارو کردن 1ـ برا لذت بردنه پس خوی حیوانی دارن پس حیوونن 2ـنمیدونن اون شیرا واسه زنده خور نیستن پس عقل ندارن پس حیوونن 3ـ هیچ آدمی این کارو نمیکنه پس حیوونن
خدا لعنتتان كند
خدا خفتون کنه ...
تا زمانیکه قانون قدرتمندی که حاوی مجازات شدید برای برخورد با حیوان آزاری تصویب نشود دست متولیان امر در برخورد با اینگونه رفتارهای غیر انسانی بسته خواهد بود لذا در وهله اول این بر عهده نمایندگان مجلس است که بدنبال تصویب چنین قوانینی که بشدت خلأ آن احساس میشود باشند.
خانم ابتکار بیا مردانه هر چی سیرک و باغ وحشه جمع کن بره پی کارش
خاک برسرتون این چه جنایتی که می کنید این کارتون با کار داعشی ها مثل هم انها انسانها رو بی گناه می کشن به خاطر قدرت شما به خاطر تفریحتون چند تا حیوون بی گناه رو به جون هم انداختید انوقت ما می گیم چرا اسپانیا چرا چینی ها .
یه سوال اینکه اینها واقعا تماشاچی دارن و میشینن نگاه میکنن و صداشون هم درنمیادو بعد کف می زنن به افتخار سیرک .
خدایا مارو هدایت کن اگه الان به حیوانات رحم نکنیم بعد ها مثل یونان باستان چند نفر ادم می انندازیم توی قفس کشتن همدیگر نگاه می کنیم براشون دست و سوت می کشیم واقعا داریم به سمت قهقرا می ریم
خدا لعنتشون کنه.
فقط یک دقیقه شو تونستم تحمل کنم مطمئنا این فیلم قابل دیدن نیست و دیدنش برای انسان ملال آور است اما امان از دست این ستمگران آدم نما که توحش را هم حالی نشدن .
یاد یه شعری افتادم و دلم سوخت :
ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد
بر دام مانده باشد صیاد رفته باشد....
بعدبگین چرا خشک سالیه!چرا برکت از اینجا رفته! علتش اینه نه چیزای دیگه. به خدا خدارو خوش نمیاد
خیلی خودتون را ناراحت نکنید! شیرها در حیات وحش هم بیشتر شکارهای بزرگشون را زنده خواری می کنند و همین طور شکارهایی که به دلیل کوچکی و تعداد زیاد شیرها فرصت خفه کردن آنها وجود ندارد. البته این درسته که این شیرها به دلیل تولد و رشد در اسارت رسوم معمول شکار طبیعت را بلد نیستند ولی این صحنه ها در طبیعت هم فراوان است. میتونیک بی نهایت کلیپ در این مورد توی اینترنت پیدا کنید!
کاش خبری بدهید که ایا با مسببان این عمل وحشیانه برخورد میشود یا نه؟ اگر نه ما مردم شیراز می دانیم چطور جلو این وحشیگری را بگیریم . با تشکر
عاملین،واقعا جنایتکار هستن وباید به اشد مجازات برسند. از خانم ابتکار انتظار رسیدگی و برخورد داریم
پاسخ ها
farideh
| Switzerland |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
دوست عزیز رضی حسینی شهروند عزیز شیراز :
قهرمانیها به غیر از سیرک و از سیرک بدتر دارند آن هم باغ وحش شیراز است که ننگی برای مردم روشن فکر شیراز است, برید ببینید آنجا با حیوانات چه میکنند حتا آب را دریغ دارند, حیوانات تشنه و گشنه هستند و در بدترین شرایط اسیر هستند شما را قسم به نام انسانیت حرکتی برای این مظلومان کنید صدای بی صدایان باشید.
باید تمام باغ وحش ها تعطیل شوند. این باید اولین مصوبه سازمان محیط زیست میبود! ما لیاقت این مدل کارها رو نداریم
میشه گفت که مسئولین سیرک خلاف جوانمردی عمل کردند ولی نمی‌توان گفت که تماشاچی ها مریض هستند. مطمئناً آنها هم پس از دیدن این صحنه همان حالی را داشتندکه ما موقع دیدن کلیپ. یا ما که کلیپ را دیدیم مثل آنها مریض هستیم.
لعنت بر تو ننگ بر تو خدا نصیبت کنه، آدمی که فقط هیکل گنده کردی خدا لعنتت کنه که با مخلوقات این چنین می کنی و بعد می گی ..... اینا هنرمندن
خدا به پاس این کار خدا پسندت تمام گناهانت را بیامرزه نویسنده محترم
شیر احمق،3-4 دقیقه اول مونده زل زل تو چشای الاغ بیچاره نگاه میکنه...فکر کنم میخواد با از رو بردن بکشش...البته ا آخر ندیدم ولی این کار درست نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
احمق تویی که مقاله رو نخوندی
سوسک به قبرتون بباره
چرا حیوانات زیبای حیات وحش که خداوند متعال برای هدفی خلق کرده تا چرخه زندگی شان کامل شود اینگونه در حیات عمومی جامعه به نمایش گذاشته می شه و در این ماه عزیز دل مردم آزرده می شه و کسی هم پاسخگوی بی مبالاتی مسئولین سهل انگار این باغ وحش نیست.
چی بگم ؟ هر چی بگم سانسور می کنی !
عجب صبری خدا دارد. چه مملکتی داریم ما..
سبعیت و وحشی گری. خداوند باعث و بانیش را هدایت و اگر غیر قابل هدایت اند لعنت کند که پست تر از حیوانات است.
سازمان محيط زيست لايحه اى درباره مجازات حيوان آزارى تهيه كند و به مجلس بفرستد .
بهترین راه اینه که باغ وحشوجود نداشته باشد
ئاقعاً عین گروه داعش رفتار میکنن
وحشی و بی عاطفه
اون دنیا در انتظارشونه
باید قانونی برای جلوگیری از حیوان ازاری در ایران وضع بشه تا وقتی قانونی نیست همین بساط هست . لعنت به قهرمانی و خلیل عقاب و هر کسی سیرک و باغ وحش داره
این خانوم معصومه ابتکار کجاست ایشون در چه نقشی هستن چیکار میکنن
تا الان چه کار مفیدی انجام دادن؟؟؟؟
خرم خدایی داره! شیرم خدایی داره!
اینها ظاهر ادمی دارند والله بوی از ادمیت نبرده اند از اینکه اسم من هم ادم باشد خجالت میکشم
اگر از شکسته بودن دندان شیرها بگذریم، باقی موضوع شاید طبیعی بود!
اما، همان طبیعی نبودن شیرها باعث چه صحنه های دردناکی شده بود :|
واقعا باعث تاسفه، که یک باغ وحش ...
باعث تاسف جهانی واسه فرهنگ کشورمون میشه. واقعا کجاست سازمان متولی محیط زیست!؟

کشتار زشت سگ تا یوز محافظت شده!
تیراندازی به آهوان از اتوبان!
میلیونها قطعه ماهی یادتونه!؟
دریاچه ارومیه!؟
وضعیت آلودگی رودخانه ها
...
بعنوان یک شهروند، به هیچ دسته و گروهی هم تعلق ندارم، فقط در راه رضای خدا می نویسم:

آیا مجموعه شرایط نشان از عدم کفایت مسئولین این سازمان در سالهای گذشته و فعلی ندارد!؟

واقعا چه اتفاقاتی باید بیوفتد، تا مثلا نمایندگان بپذیرند باید در جهت بازخواست اقدام کنند!؟

مثلا فکر نمیکنند برخورد شدید با حیوان آزاری لازم است؟ بنحوی که کسی جرات اینکارها را نداشته باشد، بجای آنکه سیرک با بلیط فروشی ...
آموزش و فرهنگسازی کجاست؟
برخورد با متجاوزین به حریم دریا و رود؟
و درنهایت حفاظت بهتر از محیط زیست...

راهکارها را متخصصین هر حوزه بهتر می دانند، پس چرا بازخواست و پاسخگویی نیست!؟

حفاظت از محیط زیست، حفاظت از خود ماست ...
یک سوال! بدون هیچگونه وابستگی سیاسی یا غرض ورزی، و فقط با نیت اصلاح ...
من که بعنوان یک خواننده فقط متن بعضی تیترهای خبری را می خوانم،
میتوانم ده ها ایراد بر نتایج بد نحوه عملکرد سازمان محیط زیستمان بنویسم.
شما که بعنوان یک سایت خبری بیشتر تیترها و متنهای خبری را می خوانید،
آیا می توانید متنی بنویسید، که در کنار ضعف ها، نقاط قوتی را نیز نشان دهد!؟
اگر مواردی دارید، در یک قالب خبر ارائه دهید. سپاس
من نمیتونم ببینم فقط میخونم چی میگن دلم طاقت دیدن نداره...خدا لعنتشون کنه
خدایا مارو ببخش
خوب سیرک راه ننداز که بخوای حیوونه بیچاره رو اذیت کنی که نخورد
اونا تا احساس خطر نکنن حمله نمیکنن پس تو خطرناکی نه اون که دندونشو میبری...
لطفا حجم فیلم ها را کمتر کنید تا ما هم بتوانیم دانلود کنیم با تشکر
ای کاش که فریاد رسی بود
الهی که در موقع مرگ حس این الاغ بیچاره رو داشته باشین و مثل اون زجه بزنید .....حیف اسم انسان که روی شماست
سپاس از تابناک
من که اصلا همون خوندن مقاله برام بس بود .چطور عده ای تحمل تماشای این صحنه ها رو دارن؟یا ترتیب دادن همچین نمایشی؟؟؟ ما چی هستیم واقعا؟؟؟؟
سرزمینم دوستت دارم و امیدوارم زیرا هنوز "ترحم" برای خیلیها قابل درک و عده‌ای نیز از آن دفاع میکنند
سرزمینم دوستت دارم و امیدوارم زیرا هنوز ندای اگر "دین ندارید آزاده باشید" حضور دارد
سرزمینم دوستت دارم و امیدوارم زیرا هنوز سایتی به عظمت "تابناک" فریاد "عدالت" سر میدهد
تابناک و تابناکیان من کوچکتر از آنم که به شما پاداش دهم ولی‌ از خالقم می‌خواهم به حرمت "رحمان" و "رحیم" بودنش پاداشی بزرگ به شما و تمامی عدالت خواهان و حامیان "ترحم" عنایت فرماید امین ربلعالمین
بعضا" گونه های در حال انقراض از بعضی حیوانات در این سیرکها پیدا می شود مسئولین محیط زیست چیکار می کنند . به نظر من قانونی باید وضع شود تا استفاده سیرکها از هر نوع حیوانی برای نمایش ممنوع باشد و خرید و فروش حیوانات وحشی ممنوع و جرایم سنگین داشته باشد
باغ وحش شیرازم فوق افتضاحه برای اینکه شیرها رو سیر بکنن توله سگ های بیچاره رو که از ترس دارن می لرزن زنده زنده می ندازن جلو شیرها....
قفس خرس ها اونقدر کوچیکه حتی نمی تونن سرپا بایستن همه حیوونا افسرده ن...
واقعا یه فکری بکنید!
اینایی که میرن تماشای سیرک همونایین که میرن تماشای اعدام... موضوعشم فرقی نداره همیشه همه جا تشریف دارن...تابناک واسه یه بارم شده نظرمو بذار
اينا واقعا بويي از آدميت نبردن
از حيوون پست ترن!!!
خدا لعنتتون کنه
ایشالله مرگتون هم همیطور باشه
اول از همه چیز میخاستم از دوستان عزیز تابناک تشکر کنم, دست گلتون دارد نکنه این روشنگری شما در تاریخ جنبش حمایت از حیوانات در ایران ثبت خواهد شد. زنده باشید مام وطن به داشتن فرزندانی مثل شما افتخار میکنه , سایه شما از سر طبیعت ایران کم نشه.

دوست عزیز رضی حسینی شهروند عزیز شیراز :
قهرمانیها به غیر از سیرک و از سیرک بدتر دارند آن هم باغ وحش شیراز است که ننگی برای مردم روشن فکر شیراز است, برید ببینید آنجا با حیوانات چه میکنند حتا آب را دریغ دارند, حیوانات تشنه و گشنه هستند و در بدترین شرایط اسیر هستند شما را قسم به نام انسانیت حرکتی برای این مظلومان کنید صدای بی صدایان باشید.
خدایا یاانسانها رو ادم کن یا کارمونو یکسره کن تا کی همه موجودات باید از دست این دوپا زجر بکشند.
این چنین به ظاهر آدم نماهارا به دو دلیل باید به حبس ابد محکوم کرد .
1- اسیر نمودن شیرها
2- زجر کش کردن حیوانات بی دفاع و بی زبان
فقط از خانم ابتکار خواهش می کنم .رسیدگی کنن .از ادم بودن حالم بهم می خوره
ای وای بر ما که از انسانیت تنها نامش رو یدک می کشیم و بس.
من میخواهم از شما تشکر کنم غیر از سه چهارتا صفحه در شبکه های اجتماعی شما از معدود سایت های خبری هستید که به این معضل حیوان ازاری میپردازید متاسفانه سیرک ها و باغ وحش های ما یا بهتر بگویم شکنجه گاه حیوانات بیگناه است اگر رسانه های دیگر هم مثل شما از حقوق حیوانات دفاع کنند و دیگه کسی به سیرک و باغ وحش نره اینها هم باید بساط شون جمع کنند و حیوانات هم به حیات وحش برگردند
داعش یادم رفت
وحشتناک بود نمی دونم کسی نیست تا جلوی این جنایات و وحشی گری ها رو بگیره هیچ سازمان و ارگانی قرار نیست دست به کار بشه؟
آنقدر غم انگیز بود که من نتوانستم تا آخر ببینم.
الهی بمیرین بعد الاغ بشین برگردین باهاتون همین کا رو بکنن
کلا این نظرا رو بچه شهریای سوسولی دادن که واقعیت شکار تو طبیعت رو ندیدن شکار در طبیعت همینه و خیلی بدتر
خیلی خودتونو نگران نکنین...
ولی در هر حال توی قفس انداختن حیوونا کار بدیه چه قناری و فنچ و مرغ عشق باشه چه خر و شیر
سیرک و باغ وحش نفرت انگیزن . حیواناتی افسرده و مفلوک در اسارت
چوب خدا صدا نداره، اگه بزنه دوا نداره
تا سیرک و باغ وحش و باغ پرندگان و اینجور مزخرفات وجود داره توحش هم کنارشه باید این تفریح مسخره جاشو به لذت تماشای حیوانات تو طبیعت بده....
به امید اون روز
فکر کنم اگه باغ وحش رو جمع کنیم ، یک باغ انسان وحشی ایجاد کنیم طرفدار بیشتری داشته باشه
اونا وحشی اند و حیوان نه این خر و شیرها
نمونه های دیگری هم از باغ وحش شیراز شنیدم. پس این باغ وحش در چندین زمینه دد منشانه فعالیت میکنه. باید پیگیری بشه. این کار بین تمام جهان و تمام ادیان ناپسنده
ان کسی که زره ای ازانسانیت برده باشد دلش به درد می اید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل