بازدید 84953
اتفاق تلخی که در قبالش سکوت شد؛

منطق سخنرانی مدیرتولید آثار مستهجن روی آنتن تلویزیون چه بود؟

«تابناک» برای انتشار بخشی از فیلم‌های درخشان نیک‌نژاد، معذوریت شرعی و قانونی دارد و حتی از انتشار ترجمه داستان این آثار نیز شرم دارد؛ اما اگر مسئولان محترم تلویزیون تصور می‌کنند کارنامه این شخص قابل دفاع است، «تابناک» آماده تقدیم این فیلم‌ و سریال‌ها برای پخش در تلویزیون است، چرا که این اعتقاد وجود دارد اگر نیک‌نژاد، صلاحیت حضور در برنامه زنده رسانه ملی را دارد، هیچ شخصی شایسته ممنوع‌التصویری نیست!
کد خبر: ۳۵۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۸ 02 November 2013
برنامه «هفت» در شرایطی با حضور اسدالله نیک‌نژاد مشهور به «اسی نیک‌نژاد» و عملاً در دقاع از کارکرد این شخص روی آنتن رفت که مستندات متقنی که در اختیار «تابناک» است، حکایت از آن دارد که اساساً دعوت این شخص به تلویزیون ممکن نیست، چه رسد به آن که در برنامه‌ای یکسویه سخن بگوید و قطعاً اگر این مسأله ‌تحقق‌پذیر باشد، ممنوع‌التصویری هیچ شخصی توجیه عقلانی ندارد.

به گزارش «تابناک»، پروژه «لاله» دست از سر سینمای ایران بر‌نمی‌دارد و به ظاهر تا چند میلیارد تومان دیگر از محل بیت‌المال به باد نرود، این ماجرا را پایانی نیست. برنامه «هفت» ‌جمعه‌ سوم آبان، ‌مناظره‌ای درباره این فیلم سینمایی با حضور مهدی طباطبایی‌نژاد و شفیع آقامحمدیان مدیران کنونی و پیشین مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ـ که هم اکنون سرمایه‌گذار این پروژه است ـ برگزار کرد که در آن، برخی زوایای تأسف‌آور این اثر که تاکنون ۶.‌۷ میلیارد تومان روی دست بیت‌المال هزینه گذاشته و مشخص نیست چند میلیارد دیگر نیز بخواهد، روشن شد.

جمعه‌ای که گذشت تا پاسی از بامداد شنبه، شاهد جبران نقد هفته گذشته بودیم و اسی نیک‌نژاد، کارگردان لاله که بخش بسیاری از نقد‌ها متوجه شخص اوست، ‌‌یکجانبه و حتی بدون حضور طرف مقابل دعوت شد تا مواضعش را بگوید و عملاً زمینه تبرئه‌اش فراهم شود. او با رندی سخن ‌می‌گفت و مبهم پیش می‌رفت تا این که نجاریان و طباطبایی‌نژاد روی خط آمدند و گفته‌هایشان باعث شد تا نیک‌نژاد از مواضعش عقب‌نشینی ‌و تأیید کند که بدون ثبت قرارداد، رقم‌های کلانی دریافت کرده و به تعهداتش مبنی بر آوردن سرمایه‌گذار خارجی و بازیگر و عوامل خارجی نیز عمل نکرده است.

منطق سخنرانی مدیرتولید آثار مستهجن روی آنتن تلویزیون چه بود؟

حتی ‌تکلیف این که‌ مالکیت پروژه متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد است یا اسی نیک‌نژاد، ‌مشخص نشد و این شخص با ابهام کار خود را پیش برد تا در پایان تنها اتفاقی که در این برنامه رخ داده باشد، طرح یک سلسله ادعا از سوی نیک‌نژاد باشد و بیان این مهم که او در سفر احمدی‌نژاد به نیویورک با شمقدری دیدار کرده و زمینه ساخت این فیلم در‌‌ همان سفر فراهم شده که حرف‌های بسیاری با خود دارد.

با این حال آنچه از روند این برنامه ـ که حکم مونولوگی در راستای تبرئه این کارگردان داشت ـ تأسف‌آور‌تر بود، ‌اشاره نشدن به پیشینه ‌این کارگردان در هالیوود است. گبرلو در اظهاراتی عجیب، تنها به معدود تولیدات نیک‌نژاد همچون پاییز صحرا پیش از ترک ایران اشاره‌ و ادعا نمود وی برای تحصیل به ایالات متحده رفته و سه دهه ساکن آمریکا بوده و دقیقاً اشاره نکرد او در آمریکا ‌چه فعالیتی داشته است‌!

در واقع مسأله اساسی اینجاست که این پرسش را درباره صلاحیت نیک‌نژاد برای سپردن پروژه هشت میلیاردی به او با تردید جدی مواجه می‌سازد و حتی او را در میان چهره‌هایی قرار می‌دهد که صلاحیت حضور در روی آنتن را (با استانداردهای تلویزیون) ندارند.

واقعیت این است که اسی نیک‌نژاد پس از قطع همکاری با تلویزیون و سفر به آمریکا و در سال‌های حضور این کشور، کارنامه چندان درخشانی نداشته و اگه سبقه ای نیز داشته که قابلیت دفاع داشته با کارنامه بعدش اش، بسیار کمرنگ ساخته است. او از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۳ در پروژه‌هایی مدیرتولید، تهیه کننده اجرایی و... بوده که در طبقه‌بندی معمول اروتیک به شمار می‌روند و ساختارشان کاملاً مستهجن است و در این سال‌ها به جز حضور در چنین مجموعه‌هایی، فعالیت دیگری ‌نداشته و از وی پس از سال ۲۰۰۳ نیز اساساً همین نوع فعالیت سینمایی نیز ثبت نشده است!

منطق سخنرانی مدیرتولید آثار مستهجن روی آنتن تلویزیون چه بود؟

«دریای سیاه 213»، «زنان شبWomen of the Night»، «شرم، شرم، شرم Shame, Shame, Shame»، «مکانی به نام حقیقت A Place Called Truth»، «دفتر خاطرات کفش قرمزیRed Shoe Diaries»، آثار مستهجنی است که در کسوت‌های اشاره شده نیک نژاد با آنها همکاری داشته و به عنوان سوابق نیک نژاد در بانک اطلاعات نیویورک تایمز و IMDB ثبت شده و متأسفانه آنچنان آکنده از داستان‌ها و صحنه‌های اروتیک است که قابل توصیف نیست؛ اما ظاهراً وقتی شخصی قرار است حمایت شود، سوابق کاری وی، چندان مهم نیست و می‌توان میلیاردها تومان بیت‌المال را دست او داد‍!

با این حساب شاید بتوان نیک‌نژاد را نخستین شخصی دانست که با چنین سوابقی پیش از این به تلویزیون آورده شده و دوباره ‌حضور شب گذشته تکرار شده است. «تابناک» برای انتشار بخشی از فیلم‌های درخشان نیک‌نژاد، معذوریت شرعی و قانونی ‌و حتی از انتشار ترجمه داستان این آثار نیز شرم دارد؛ اما اگر مسئولان محترم تلویزیون گمان می‌کنند کارنامه این شخص قابل دفاع است، ‌تابناک‌ آماده تقدیم این فیلم‌ و سریال‌ها برای پخش در تلویزیون است، چرا که این اعتقاد وجود دارد اگر نیک‌نژاد صلاحیت حضور در برنامه زنده رسانه ملی را دارد، هیچ شخصی شایسته ممنوع التصویری نیست!

به واقع آنچه پیش از همه هزینه‌های «لاله» محل بحث است، بی‌کفایتی مدیران وقت در سپردن پروژه‌ای با این ابعاد به شخصی است که چندین سال در هالیوود بی‌شغل بوده و پیش از آن نیز تنها سابقه‌اش در آمریکا به تولید‌‌ همان محصولات فوق فرهنگی (!) خلاصه می‌شود و از آخرین کارگردانی‌اش سال‌هاست که می‌گذرد. اگر چنین اتفاقی در دوره مدیریت دولت‌های پیش از دولت دهم و نهم و یا دولت کنونی رخ داده بود، چه اتفاقاتی که رخ نمی‌داد و حال این چه سکوتی است که درباره این فاجعه حکمفرما شده است؟! آیا حق، خودی و غیرخودی دارد؟!

سوای فاجعه مالی که در این پروژه رخ داده، آیا همین سوابق کارگردان اثر کفایت نمی‌کند تا پروژه را تعطیل کرد و در پی جبران خسارت‌های وارده حتی از راه پیگیری قضایی و ضبط اموال مدیران مقصر در این پروژه برآمد؟ آیا منطقی است که چند میلیارد تومان و حتی چند صدمیلیون تومان دیگر بابت چنین شخصی و چنین پروژه‌ای هزینه کرد؟ آیا می‌توان در آن دنیا برای یک ریال از این نوع هزینه‌کرد بیت‌المال،‌ پاسخگو بود؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۹۸
انتشار یافته: ۱۰۷
دمت گرم تابی جووون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
ترکوندی داداش ایول داره
اشرف
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
ممنون تابناک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
البته تابناك به حضور ايشان در برنامه "راز" كه يكي دو سال قبل پخش شد اشاره نكرد.
علي آلف
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
و اين است يكي از ...هاي پاكترين دولت تاريخ بشريت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
تابناک، عصبانی ندیده بودمت ها
میگما، از تعریفات معلومه خوب نشستی فیلماشو نیگاه کردی
حسن
| United States |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
ماشاالله تمام فیلم ها و برنامه های تولیدی ایشون با امتیازات 3 و 3.5 مورد استقبال مردم قرار گرفته ! ! !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
از صدا و سیمای عزت الله ضرغامی هرچیزی برمیاد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
درود بر پدر و مادرت تابناک جون
ناشناس
| United States |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
به نام خدا
لطفا لینک فیلم ها رو حذف کنید
عجب!! محصولات فوق فرهنگی!
تابناک عزیز این صدا و سیما متاسفانه همیشه یک سویه عمل کرده و فقط حرف خودش را قبول دارد مطمئن باش اگر بخواهی زیاد پافشاری کنی تو رو می بنده به توپ و دو روز دیگه شایعه می کنه تابناک چقدر پول از یک صهیونیست گرفته تا بخواهی ثابت کنی .....
ﮔﺮ ﭼﻨﯿﻦ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﺩﺭ ﺩﻭﺭﻩ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺩﻭﻟﺖ‌ﻫﺎﯼ ﭘﯿﺶ ﺍﺯ ﺩﻭﻟﺖ ﺩﻫﻢ ﻭ ﻧﻬﻢ ﻭ ﯾﺎ ﺩﻭﻟﺖ ﮐﻨﻮﻧﯽ ﺭﺥ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩ، ﭼﻪ ﺍﺗﻔﺎﻗﺎﺗﯽ ﮐﻪ ﺭﺥ ﻧﻤﯽ‌ﺩﺍﺩ ﻭ ﺣﺎﻝ ﺍﯾﻦ ﭼﻪ ﺳﮑﻮﺗﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺍﯾﻦ ﻓﺎﺟﻌﻪ ﺣﮑﻤﻔﺮﻣﺎ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ؟؟؟؟ تازه فهمیدی تابناک! ااون دولتا .... خدا کمکمون کنه. دیگه خستع شدیم از این همه دوررویی و تزویر. ... کجان بیلیورد زنا!؟؟؟ برای مملکت و اسلام نیست پس کارشون. برای منافع شخصی و حزبیشونه.
منتشر نکنی تو هم منفعت طلبی مسه اونا!!
فیلم هاش رو بذار تابی جون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
فیلم هاش رو بذار تابی جون....
ما نف سمون فیلتر داره و به موقش شطرنجی می کنه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
ناشناس دومي خدا خفه ات نكنه!تركيدم از خنده:))
تابناک خفن شدی !
پاسخ ها
دادا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
خفن بود داداش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
تابی جون همیشه به موقع عمل می کنه خوشم اومد
اگر این آدم واقعا چنین سابقه ای داره، خیلی جای تاسفه. وکیل بدسابقه، کارگردان بدسابقه و افراد ... چرا باید بیان و برای ایران کار کنند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
همانطور كه در متن آمده از آقاي باصطلاح فرهنگي شمقدري بپرسيد كه در زمان رياست جمهور قبلي چه ها نمي كرده و اينكه دولت نظارتي بر كارها و ...هاي آقاي شمقدري نداشته ؟؟؟ براي بنده كه عجيب است براي شما چه طور
میلیو نها نفر از جوانان ایران اسلامی شغل ندارند، مدیران به اصطلاح فرهنگی ما بیت المال را صرف چه کارهایی و به دست چه اشخاصی می سپرند!!!
خدایا داد ما را از این قوم بستان!
مقالات تخصصی و مستند تابناک زیاد شده است و من خوشحالم از این روند
اینو واقعا راس گفتی که اگه توی دولت خاتمی یاهمین دولت این اتفاق می افتاد،چه حکم هایی که صادر نمیکردن.چه تهمتهایی که به ریئس جمهور نمیزدن.واقعا تاسف اوره.واسه صداسیما هم متاسفم
من رفتم در IMDB سوابق ایشان را دیدم. واقعا مایه شرمساری و آبرو ریزی است. من اگر ایشان را در خیابان ببینم هرگز جواب سلامشان را هم نمی دهم. با این حال صدا و سیما به صورت مجانی ایشان و تفکراتشان را تبلیغ می کند. خدایا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
لينك صفحه IMDB فيلتر شده است. نيويورك تايمز هم همينطور
سوابق دیگران ربطی به شما و امثال نوعی شما ندارد هر کس مسئول خودش است ...شما رسانه هستید و صلاحیت حتی پیش داوری را هم ندارید چه برسد که حکم هم می دهید!! ..مستهجن کار شماست..بی فرهنگی کار شماست
پاسخ ها
بختياري غيور
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
چي!؟
مستهجن کار شماست!!؟
...
اگه اون مستهجن توليد مي كنه و بشه بعدها بخشيدش ولي حمايت تو غير قابل بخششه.
از كي تا حالا توليد فيلمهاي اروتيك فرهنگ شده؟؟
حتي كشورهايي كه اين فيلمها رو توليد مي كنن روش آرم +18 ميزنن. اونوقت ما رو به بي فرهنگي محكوم مي كني؟
بي فرهنگ تويي و امثال نوعي تو. ما يه ملت با فرهنگ و تمدن هفت هزار ساله هستيم كه به اين پيشينه تاريخي افتخار مي كنيم...
آغشام از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
زمانی هر کس مسئول خودش است که فیلمش رو خودش بسازه و خودشم ببینه.نه اینکه فیلم بسازه واسه دیگران و هر تفکر ...ی داره به خورد اونها بده.
فیلماش رو یه سرچی بکن به عمق فاجعه پی میبری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
معلومه با فیلمه حال میکنی
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
یعنی با خوندن متنت نمیدونستم بخندم یا گریه کنم
سوابق دیگران اهمیت نداره؟
وقتی این اقایان دارن میلیاردی خرج میکنن در صورتی که امثال کیا رستمی و پناهی و ... نمیتونن فیلمی بسازن شما میگین سوابق دیگران اهمیتی نداره ؟
لعنت به منطق تو و امثال تو
تابناک منتشر نکنی حلالت نمیکنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
با این سوابق کلی از بیت المال رو هم به باد بده!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
فیلم سازی و اکران های استاندارد جهانی مشخصه هایی دارند. کارگردان ها و هنرپیشه های مشهور آنچنان صحنه های خاص فیلم ها را طراحی می کنند که برچسبهای این چنینی نخورند. دنیا شهر هرت نیست . منتها در ایران که همه چیز یکطرفه است و کلا دنیای غرب را خلاف تعبیر می کنند بعضی ها فکر می کنند این جور برخوردها تندرویه ؟! اصلا اینطور نیست این کارنامه (ساخت فیلم های آنچنانی) مال افراد ... که دنبال پول... به هرقیمتی هستند و خوشنامی برایشان مهم نیست. اتفاقا کارهای مربوط به صنعت فیلم سازی در هر کجای دنیا جزیی از شخصیت حرفه ای و اجتماعی افراده و چون به نمایش درمی آد به مردم مربوطه.
فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
کسی نگفته سوابق دیگران به کسی مربوط است . میگوییم چرا تلویزیون بین آدمها فرق قائل است و خیلی ها را بدون چنین سوابقی ممنوع التصویر کرده است.
آريا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
شاهرخ خان به اين ميگن خبررساني درست و پاكيزه. مستهجن كساني هستند كه از اين خبر رساني بي پرده ناراحت شده اند و برآشفته اند. مردم حق دارند بدانند سهمي كه از بيت المال دارند به چه كساني پرداخت شده آنهم بدون حساب و كتاب . شايد شما هم از كساني هستيد كه پول مفت به جيبتان رفته كه اينقدر ناراحتيد.
اصلاح فرهنگ جامعه نیاز ضروری کشورمان است
تا صدا و سیمای ما تغییر بنیادین نکن این امر دست یافتنی نیست
بسیاری از نیاز ها از قبیل:
اصلاح فرهنگ رانندگی, آپارتمان نشینی , برخورد با همسایه ها , کتاب خوانی , مدل لباس , احترام به بزرگترها و دهها نیاز دیگر و (ضد ارزش شدن بد حجابی , سیگار , فحاشی , مردم آزاری , عیاشی , خشونت , ....) از طریق رسانه ملی جذاب و پر مخاطب ممکن است که متاسفانه تا زمانیکه این بنگاه مهم اقتصادی کشور(صدا و سیما) تغییر بنیادین و اساسی نداشته باشد ممکن نیست
کشور ما نیاز به یک انقلاب اساسی در صدا سیما دارد که ان شا< الله باید به زودی محقق شود
تابي يه وقت فيلماشو نذاريا!!!
در فضای تامل و اطلاع رسانی اگه تابناک با صداقت عمل کرده باشد بایستی احسنت گفت و اگر غیر از این بایستی تاسف خورد
در مقامی نیستم که حکم صادر کنم اما یک سوال: وقتی بحث بیتالمال میشه مدعی العموم نمی تواند ادعای شکایت نموده و مسببین را به دادگاه کشانده و اگر قصوری صورت گرفته باشد ، مسببین تاوان آن را پرداخت نمایند. به نظر من این بهترین راهکار است تا دوست عزیز " شاهرخ" از کوره در نره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
این صداقت که قابل کشفه شما هم برو اسم این آقا را جستجو کن
من فيلماش رو سرچ كردم تو گوگل. عكسهايي مياد كه اصلا آدم شرمش ميشه نگاه كنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
khoda be doooorrr!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
بابا فیلتر شکن!!!!!
یک کم تعریف می کردی ببینیم این یارو چی ساخته!!!!!
مینو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
اوا! خدا مرگم بده! مراقب خودت باش :))
ادم موجه تر از این پیدا نکردن؟
واقعا متاسفم واسه بعضی از این مسئولین.
من نمیدونم با اینهمه نخبه و دانشجوی رتبه یک این چه موجوداتی هستن که میکننشون مسئول!
چقد ما باید از این... زجر بکشیم؟
قطعا هیچ کس نباید ممنوع التصویر بشه
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
هيچ كس !!!!!!!!!!!!!!!!
تابی جون دمت گرم. ما جوونای بدبختا بگو که تو عمرمون دست از پا خطا نکردیم و همیشه توکلمون به خدا بوده، برای یه استخدام ساده گزینش پدرمونا در میاره و آخرشم معلوم نیست تأیید بشیم. اونوقت یه آدمایی با یه سوابق ... تو این مملکت چه کارایی که نمی کنن و چه حمایتهایی که نمی شوند. واقعاً بی عدالتی و تناقضات وحشتناکه.
افتضاح جدید...
من متاسفانه و متاسفانه اون برنامه رو ديدم و واقعا اين چيزا رو نميدونستم...

و حالا كه فهميدم واقعا متاسفم... اي كاش اصلا نمي ديدم...

واسه ي اين تلويزيون ...مثلا ملي واقعا متاسفم...
واسه كسايي كه احتمالا ميدونستن اين بنده خدا توي چه فيلم هايي دست داشته و دعوتش كردن متاسفم...
واسه اينكه بايد با همچين آدمايي فيلم بسازيم متاسفم....

براي اين رسانه متاسفم چون آدم هاي خوب و معروفي توي كشورمون هستن كه با دلايل بيخودي ممنوع التصوير شدن.... اما همچين آدمي كه واقعا همچين آدمي ...مياد تلويزيون...
و بذار يادم نياد و ندونم! چه انسان هايي كه ممنوع التصوير نشدن...

و انگار نه انگار...

و در آخر اينكه احتمالا طبق معمول هيچكس استعفا نخواهد داد!!!!!!!!!!!!!!!

پناه ميبرم به خدا....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
ایشا الله از دست عمو عزت راحت شیم
بیت المال رو بیخیال.لاله رو دریاب به هر قیمتی.
بابا این بنده خدا محصولات علمی تولید کرده
راز بقای انسانها !
جالب اینجاست سایت IMDB باز می شه ولی عکسهاش فیلتره :D
حتی اگه موضوع فلیم ها رو ندیده بگیریم، امتیاز اونها (از نظر کاربران IMDB که معمولا از اروپا و آمریکا هستند) نشون دهنده سطح این کارگردان «فاخر» است. بیشترین امتیازی که در میان اینها دیده میشه فکر کنم 4.5 از 10 بود که میشه ضعیف. حالا روی چه حسابی باید با این آدم قرارداد چند میلیاردی بست، نمیدونم. اگه قرار بود از هالیوود کارگردان بیارند، حداقل با یکی قرارداد میبستند که فیلم های دارای امتیاز بالا (حداقل از نظر تماشاگران) بسازه.
دست صدا و سیما درد نکنه میگم بهتر است رئیس سازمان به همراه کارگردان خوش سابقه در یک برنامه به معرفی سوابق کاری نامبرده بخصوص اون "دفتر خاطرات کفش قرمزی" بپردازه تا مشخص بشه واقعا صدا و سیمای ما چکاره است و داره چکار میکن و پشت پرده برنامه ها و سریال هایشان چه خبره؟!
برنامه هفت از بتدای شکل گیری هیچوقت نتوانسته فنی و درست و حسابی به بررسی سینمای ایران بپردازد.خیلی وقتها هم در مورد مسائل پربحث و حساس سینما به جای دعوت از میهمانان متفاوت فقط مونولوگ بوده است.دیگر این یکی از شاهکارهای جماعت هفت است که چنین شخصی را به یک برنامه زنده تلویزیونی آن هم یکطرفه دعوت کرده اند.
پس کسی از دولت قبلی بازخواست نمیشه؟ ...
برادران من کارگردان هاي تحصيل کرده اي هستند که با ساختن فيلم هايي مستند در باره امام رضا ع و زلزله بم در چندين جشنواره بين المللي برنده مي شوند و فيلماشون را صدا و سيما پخش نميکنه و الانم بيکارند با وجوديکه براي اين مرزو بوم داوطلبانه در جنگ دفاع کردند بعد پول من و تو و امثال ما به دست چه ...هايي ميفته و صدا و سيما هم ..... خدا کي ميخواد جواب اينا را بده تابناک خيلي سانسور ميکني هيچوقت نظرات منو نزدي و همش هم مينوسي به دليل ترافيک بالا؟
خسته نباشی سالار
معلوم نیست صداد و سیما به کجا می رود واقعا" جناحی عمل می کند و هرکه را بخواهد محکوم و هرکه را بخواهد تبرئه می کند
... آقای ضرغامی شما دیگه چرا ؟! نظارت وکنترل رو تعطیل کردید؟
داداش میشه یه جور حرف بزنین ما هم بفهمیم؟اروتیک چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
بزرگ میشی یاد می گیری !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
جانم، اروتیک یعنی فیلم بدِ بدِ بد.
اين اتفاق پرده از چهره ي كساني در سيما (تلويزيون) بر مي دارد كه از دير باز مطرح ميشده كه صلاحيت حضور در اين رسانه ي اسلامي - ملي نداشته و ندارند. با توجه به جايگاه حساس و تأثيرگذار صدا و سيما ؛ كساني كه از اين شخص دعوت كرده اند؛ اگر با علم و آگاهي اين كار را انجام داده اند بي صلاحيتي و ... خود را نشان داده اند و اگر ناآگاهانه و بدون شناخت از اين شخص دعوت كرده باشند باز هم نشان دهنده ي اين است كه اين افراد حساب نشده و نسنجيده از افراد دعوت مي كنند و دست بكار مي شوند و باز صلاحيت حضور در سيما را ندارند!!!
پاسخ ها
adam
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
بسیار دقیق و موشکافانه حرف زدی واقعا احسنت
همیشه یک عده ازاین ور بوم می افتند و بعد یک عده میآیند با شعار های مخالف این گروه ، و پس از مدتی از اونور بوم می افتند ، بیچاره ما که به اینها یا اونها اعتماد میکنیم و دسته ، دسته یا از اینور یا از آنور می افتیم ،
خواهشا یمقداری مراعات کنید، اینطوری آروم آروم پای فحشا به تلویزیون هم باز می شه. کارگردان ها و تهیه کنندگان با تجربه زیادی داریم که می توانند کار کنند.
من که از تعجب شاخ در اوردم چه خبر تو سینما
ای خدا این وصل را هجران مکن / سرخوشان عشق را نالان مکن/ بردرختی کاشیان مرغ توست / شاخ مشکن مرغ را پران مکن/باغ جان را تازه و سرسبز دار / قصد این مستان و این بستان مکن. در وصف مردم شریف ایران و ایران سرافراز که خدا کنه چنین افت هایی برای همیشه ریشه کن شوند.
منطق پولی که خرجشون شد چی بود!؟
نشون دادنشون که نهایت پررویی بود ...
جای تاسف آنجاست که مسئولین صدا وسیما سکوت کردندو فکر میکنند با سکوت کردن مردم هم قانع می شوند .جدا متاسفم . ممنون از تابناک.
...برید ببینید پشت دختره کیه که با وجود تقلب در رانندگی می خواهن به زور بکنندش الگوی زن ایرانی
متاسفانه طی ماههای اخیر صدا و سیما اصرار داره که در برنامه هایی خاص و در ساعاتی خاص با دعوت از مدیران و دست اندرکان دولت های نهم و دهم اقدام به تبرئه نمودن این افراد بکنه . سوالات کلیشه ایی و مناظره های یک طرفه بسیاری از وقت صدا و سیما رو به خودش اختصاص داده است .این برنامه ها با پول مردمی تهیه و پخش میشه با زیر بار فقر دارن له میشن .از طرفی این سازمان با خبر های دسته بندی شده بخصوص در بخش بیست و سی دیگه جای هیچ شک و تردیدی برای جناحی بودن این سازمان باقی نذاشته!! خواهش مردم اینه که فکری به حال مدیریت این سازمان بشه.ضمنا" تابناک جان ممنون از خبرهات
پس این برادران کفن پوش وسایر عزیزان نظیر استقبال کنندگان فرودگاهی و ... کجا هستنند؟
جالب اینجاست که اگر روزنامه ای که مخاطبان بسیار محدودتری داره،اشتباهی می کنه و خودش هم اقرار و عذرخواهی می کنه ،همه معترض می شن و می کوبنش ولی تلویزیون که مخاطبانش هزار برابر اون روزنامه هستند اصلا به روی خودش نمیاره و آب از آب تکون نمی خوره....
قبل از شروع پروژه روزنامه كيهان گلوي خودشو پاره كرد كه به اين شخص از بيت المال پولي داده نشه و تمام سوابق درخشان!اين شخص رو متذكرشد.اما از اونجا كه شما خيلي بي طرف!هستيد اونموقع هيچ حمايتي نكرديد.
چي شده الان كه كار از كار گذشته يادتون افتاده؟
اتفاقا این یک کار صدا سیما خوب بوده کار شما اشکال داره که نظرات را سانسور و گزینشی و هم سو با نظرات خود انتخاب می کنید.
بعدش توی کشوری که امثال بیضایی ها و تقوایی ها فرصت بهشون داده نمی شود تا قابلیت های خود را بنمایش بگذارند بایدهم که چنین بذل و بخشش هایی صورت بگیرد
وسط این دعوا
من دلم به کوروش یغمایی می سوزه عجب عدالتی! یک بنده خدا به نظر من و امثال من هیچ سابقه کثافتکاری نداره چونکه میشناختیمش بچه محلمون بود
این بنده خدا باید ممنوع الکار باشه و آنوقت یک چنین آدمهایی بیان توی تلویزیون و توی برنامه زنده صحبت کنن
جواب این نامردی ها رو کی می خواد بده
اونوقت همین صدا و سیما اجازه نمیده جناب دکتر زیباکلام بیاد تو برنامه تلویزیونی شرکت کنه...
خیلی خوبه.مگه ما جوانان ایرانی دل نداریم.خدا کنه از این فیلمهایی که گفتین واسه ما هم بسازه.چقدر آنجلینا جولی و هیلاری داف ببینیم؟خب از این به بعد نسخه های بومی و ملی را میبینیم.بیشتر حال میده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
تابناك 0-o !!بي ادب چرا اينو تاييد كردي؟؟؟آقا اينجا زن و بچه مردم رفت وامد ميكنن ها!
اول اينکه مسئله اصلی که ما بايد بعد از 34 سال درک کنيم مسئله جذابیت فرهنگی
اينکه ما اين همه پول خرج کنيم و برنامه ها بر مبنای غير علمی تهيه کنيم چه فايده ای داره؟ حتما سريال ترک يا برنامه های ماهواره جذابيت دارن که مردم توجه میکنن ولی برنامه های سازمان چند ميليارد دلاری صدا سيما حتی در وطن هم مشتريان ريادی نداره چه برسه بشه صادرشون کرد
پس بايد ما روی جذابيت فرهنگ بايد کار کنيم و با فرهنگ تزريقی دولتی که مربوط به قشر خاصی هست نمیتوان توقع بیشتری داشت
این فیلم اصلا چرا باید ساخته بشه؟یعنی ما بانوی عالم و فرهیخته کم داریم که زندگی این خانم که گفته میشه بعضی از رکورداش تقلبی هم هست باید با این هزینه ی زیاد ساخته بشه ؟؟؟
گونه اروتیک اینو کم داشتیم دکتر، دیگه داریم یواش یواش میشیم متمدن ! خدا کنه نقشمون صمصام خان سامان نباشه جون دادا
به هیچ کس ربطی نداره دارندگی و برازندگی
قدرت داریم عمل می کنیم هر موقع شما قدرت داشیتید
فکر کنم صدا سیما داره فیلم های اسی جونو برا پخش از شبکه های سیما خریداری میکنه!!!! وای اگه پخش بشه چی میشه!!!!!شاید اینجوری کمی بیننده پیدا کنه!!!!!
بازم برای اولین بار در خاورمیانه؟
جواد شمقدریه دیگه کاریش نمیشه کرد ؛ تو این سی ساله اینها یا داشتن از اون ور بام میافتادن یا از این ور ؛ این آقایان حد وسط ندارند....
((( خیر الامور اوسطها )))
ومن ا... توفیق
اينهمه ميگى آخر سر چند ميليارد ديگم ميگيره واسه لاله، باور كن اين خط اين نشون
تابناك عزيز ، آيا ممكن است براي اطلاع من كم سواد ، حساب كنيد با ٦.٥ ميليارد چند نفر زنداني با بدهي ٢٠ ميليون آزاد ميشوند ؟؟؟؟ و يا چند سرپرست خانواده ميتواند هزينه زندگي حلال تامين و مجبور به دزدي و قاچاق و ....... نشوند ؟؟؟؟؟
هر دم از این باغ بری میرسد ! تابی دمت گرم هی نمک رو زخم ما بپاش :(
فقط دریک کلمه
واقعا متاسفم
تابی جون این فیلما دست تو چیکار می کنه!؟ حالا اگه فقط لیستشو دیده بودی عیبی نداشت ولی فیلمارو از کجا آوردی شیطون!
آی تابناکو بگیرید..... فیلتر شکن داره
اولا ایشان کارگردان توانایی است که در سینما و تلویزیون بعد از انقلاب هم سوابق خوب زیادی دارد. ثانیا آنچه در فرهنگ بعد از انقلاب به غلط تحت عنوان مستهجن استفاده و جا افتاده است یکی از ژانرهای صنایع فیلمسازی است که در واقع نام درستش اروتیک است و مخاطبان خاص خودش را دارد و تا خودت نخواهی کسی شما را مجبور نمی کند این آثار را ببینی. ثالثا او این ژانر را در آمریکا ساخته که کشوری است آزاد و بدون محدودیت و ربطی به جمهوری اسلامی و موازینش ندارد. رابعا کسی از شما درخواست نکرده درباره ایشان نظر و تحلیل بدهی. ....
ممنون از تابناك ،،،،،،،،اقاي شمقدري وحسيني وسجادپور كه معلوم نيست كجاست وطالب زاده بيايند وپاسخ دهند،اين گبرلو هم از خودشون هست
خيف از اينهمه پول كه به دست ... اينها افتاد ودود شد ورفت هوا!!؟؟جوانان بيكار را دريابيد
مگر با این لاله خانم تعارف دارن یا بدهکارش هستن
با پخش و نمایش فیلم های ایشون در تی وی کاملا موافقم و از این ایده شما کاملا حمایت می کنم. D:
اینا بخاطر اینکه فریدون جیرانی ناجوانمردانه اخراج شد.
چقد ما... شديم كه بي تحقيق در مورد سوابق افراد مياريمشون تو رسانه ملي و ازش پذيرايي مي كنيم
چه عجب تابناک عزیز حرف دل خیلی از این مردم را بیان کردی چه هنرمندان خوبی را به دلایل واهی ممنوع التصویر کردن حالا این آقا از هالیوود با آن پرونده اومده برای ما فیلم بسازه به قول شما اگر این اتفاق در دولتهایی به غیر از این اتفاق میفتاد همه هیچ روزنامه ... حکم اعدامشو صادر میکرد
با سلام- باید با همین روش ها - اینگونه افراد و خط و ربط های آنها را افشا گری کرد و 100 البته دست پر و با مدارک روشن و ادله قابل قبول همه. ممنون از تابناک و روشنگری او و به امید حذف این...
لال شوم،کور شوم لیک محال است که من ....ببین یه عده ... چه طوری دارن بودجه مملکت رو هدر میدن.خدارو شکر میکنم که یه عده دارن آگاهمون میکنن که تو این مملکت چه اتفاقهای داره میفته.....خدایا عاقبت ما را به خیر کن
تابناك عزيز يه بدبختي ديگه كه عمق فاجعه خيلي زيادتره اشاره اي نكردي
برنامه شبكه چهارما كه شبكه فرهنگ و... ماست ايشون نطق فرمودن اسي خان تو برنامه سينماي ايران و افق پيش رو دعوت شدن و ....
بدون بررسي سوابق !!!
اون از شبكه سه و برنامه هفت
اين از شبكه چهار و برنامه سينماي ايران؟؟؟؟
خب يك سوالي هم از آقاي حسين فرحبخش سينه چاك آقاي شمقدري بپرسيد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار