بازدید 38168
باز هم تخلف‌های بزرگ و باز هم نام «سعید مرتضوی»؛

بیست هزار صفحه از پرونده تحقیق و تفحص از تأمین اجتماعی گم شد!

کافی است به نتایج شفاهی ابلاغ شده از سوی نمایندگان همچون تخلف چند هزار میلیاردی در شستا، پرداخت پاداش‌های ۴۵۰ میلیون تومانی تا یک هزار سکه‌ای، خرید کارخانه به مبلغی بیش از بهای آن، خرید مواد بیمارستانی با ارز دولتی و فروش آن با نرخ آزاد و... دقت کنیم تا حجم پرونده امثال مرتضوی و همکاران از باب این تخلفات مشخص شود.
کد خبر: ۳۴۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۳ 14 September 2013
اگر پرونده‌های بزرگ تخلفات مرتضوی در دوران تصدی پست دادستان تهران، حتی پرونده جنایت کهریزک را تمام شده بینگاریم ـ که به هیچ وجه این گونه نیست ـ باز هم اخباری که از تخلفات صورت گرفته در زمان حضور او در تأمین اجتماعی به گوش می‌رسد، برای احضار چندباره او به قوه قضائیه کافی به نظر می‌رسد؛ با این تفاوت که این بار افراد متفاوتی با او همکاری داشته‌اند و پای اعداد و ارقام بسیار درشت در میان است!

بیست هزار صفحه از پرونده تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی گم شد!به گزارش «تابناک»، علیرضا محجوب، رئیس هیأت تحقیق و تفحص از تأمین اجتماعی در نشست خبری امروز خود، با ارائه گزارشی از فرآیند تحقیق و تفحص از این نهاد بزرگ، از ناپدید شدن بیست هزار صفحه از اسناد این پرونده در دولت دهم خبر داد و اوراق بر جای مانده را دو هزار صفحه خوانده و تلویحا از امن بودن محل نگهداری آن در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خبر داد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه گزارش نخست این هیأت در مجلس هشتم، در صحن علنی خوانده نشد، حال آن که اگر این کار انجام می‌گرفت، جلوی بسیاری از تخلفات گرفته می‌شد. بنده که یکی از اعضای هیأت تحقیق و تفحص هستم، با توجه به هزینه‌ای که مجلس برای این کار انجام داد، گله‌مندم که چرا این گزارش خوانده نشد، در حالی که تحقیق و تفحص از وظایف نظارتی مجلس است.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در تشریح پیشینه این تحقیق گفت: در دی ماه سال گذشته، طرح تحقیق و تفحص از تأمین اجتماعی در کمیسیون مربوطه رسیدگی و سرانجام با ابلاغ احکام اعضای این هیأت در اواخر تیر ماه، کار هیأت آغاز شد. در نخستین گام از وزیر وقت درخواست کار‌شناس کرده و پرونده‌هایی را که مجلس به امانت در اختیار سازمان تأمین اجتماعی گذارده بود، خواستیم؛ اما متوجه شدیم که بسیاری از پرونده‌ها در دولت گذشته ناپدید شده است.

دبیر کل خانه کارگر با تأکید بر این که مسببان این امر حتما برای پاسخگویی به دادگاه احضار خواهند شد، افزود: دو هزار صفحه از گزارش‌ها در اختیار کمیسیون اصل ۹۰ است، ولی به علت کمبود جا، بیست هزار صفحه در اتاقی در سازمان تأمین اجتماعی نگه داشته می‌شد که البته هنوز کلید اتاق در دست ماست، اما واقعیت آن است که دیگر اتاقی وجود ندارد، چراکه اتاق خراب  و اوراق گزارش ناپدید شده است؛ عوامل سازمان موظف به پاسخگویی در این زمینه هستند و اگر این اسناد در اختیار مجلس قرار نگیرد، ما قانونی اقدام خواهیم کرد.

رئیس هیأت تحقیق و تفحص با بیان این که سازمان تأمین اجتماعی و بخش‌های آن،خود را مقدم بر قانون می‌دانند، افزود: این هیأت تا پایان کار خود، تنها دو ماه وقت دارد، اما مدارک کافی به دست ما نرسیده است. برای همین، کمیته‌ای برای کشف حقیقت تشکیل داده‌ایم و باید بگویم کسانی که در برابر قانون کوتاهی کرده و اطلاعات  نمی‌دهند، تکلیفشان در محاکم قضایی روشن خواهد شد.

محجوب همچنین درباره قرائت نشدن گزارش اول در خصوص تحقیق و تفحص در سازمان تأمین اجتماعی در مجلس گفت: در این باره کوتاهی و غفلتی انجام شد و در شش ماهه دوم نیز رئیس کمیسیون مربوطه، گزارش تحقیق و تحفص را تند خواند و جنجال‌ها و حاشیه ها پیرامون این گزارش ادامه داشت، چراکه بین برخی اعضای کمیسیون بین اختلاس و سوء مدیریت اختلاف بود تا این که سرانجام به اواخر مجلس هشتم رسیدیم و گزارش خوانده نشد.

بیست هزار صفحه از پرونده تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی گم شد!

محجوب در ادامه با انتقاد از کارکرد شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی (شستا)، گفت: اجرا نکردن قانون برنامه، مهم‌ترین ایرادی است که به شرکت شستا وارد است. در قانون برنامه به صراحت بر تغییر رویه شستا از بنگاهداری به سهامداری تأکید شده است، چراکه شرکتهای اقتصادی زیر مجموعه شستا، مؤسسه سرمایه‌گذار یا اشتغال‌آفرین نیستند، بلکه مؤسساتی هستند که باید بنا بر قانون به کارگران بیمه شده خدمات بیمه‌ای و درمانی داده و مستمری به مردم پرداخت کنند.

نماینده ادوار مختلف مجلس با بیان این که مهم‌ترین نکته در تحقیق و تفحص، مربوط به گزارش های مالی و تلفیقی سازمان می‌شود، گفت: به جهت بموقع اعلام نشدن گزارش های مالی از سوی بازرسان سازمان، حساب سازمان مردود اعلام  و گزارش مالی سه سال گذشته نیز به دلیل عدم ارائه بموقع گزارش از سوی بازرسان رد شده است؛ این موضوع را حتی بازرسان اداره دارایی  در گزارش های خود آورده اند؛ حال آنکه سود سازمان باید سالیانه نزدیک ده هزار میلیارد تومان برای بازنشستگان باشد که هم اکنون به دو هزار میلیارد تومان هم نمی‌رسد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که متأسفانه شستا در زمان فعالیت نخستین هیأت تحقیق و تفحص از ارائه مدارک درخواستی خودداری کرده بود، افزود: هرچند مدیر عامل جدید حسن نیت نشان داده، مهم این است که مدارک در زود‌ترین هنگام باید به هیأت داده می‌شد. همین جا از افراد مطلعی که به هر نحو ممکن در جریان تخلف مسئولان تأمین اجتماعی و شستا هستند، می‌خواهم حداکثر تا پایان شهریور‌ ماه اطلاعات و دانسته‌های خود را به نمایندگان عضو هیأت تحقیق و تفحص تحویل دهند تا بدین ترتیب در دو ماه گزارش این هیأت در صحن علنی مجلس خوانده شود.

نماینده تهران با بیان این که هیأت تحقیق و تفحص با توجه به تخلفات صورت گرفته، حتی می‌تواند طرح استیضاح وزیر مربوطه را در دستور کار قرار دهد، گفت: با تغییر دولت و روی کار آمدن مدیریت جدید در سازمان تأمین اجتماعی، قول‌هایی برای همکاری داده شده، اما ملاک برای ما ارائه مدارک است.
بنا بر ماده ۲۱۵ در صورتی‌ که تخلفات این سازمان مشخص شود، می‌توان استیضاح وزیر را در دستور کار مجلس قرار داد که البته هم اکنون این مسأله موضوعیت ندارد، چراکه وزیر تازه عوض شده و گزارش‌های تخلف، مربوط به دولت پیش است.

وی در پایان، در پاسخ به این  که آیا با وزیر جدید جلسه‌ای در این خصوص داشته‌اید، گفت: در روز سوم انتصاب ایشان، جلسه‌ای با آقای ربیعی داشتیم که طی آن وی در تماسی تلفنی با مدیران شستا، از آنان خواست تا به برخی موضوعات  رسیدگی کنند؛ هرچند هنوز عوامل دست‌اندرکار همکاری لازم را نداشته‌اند.

بیست هزار صفحه از پرونده تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی گم شد!

بدین ترتیب، هرچند بر پایه سخنان رئیس هیأت تحقیق و تفحص، می‌توان این گونه نتیجه گرفت که بررسی و کنکاش در تأمین اجتماعی، مربوط به تخلفات صورت گرفته در یکی دو سال اخیر نبوده و بازه گسترده‌ای از مدیران گذشته و چه بسا حال آن را در بر می‌گیرد، ولی فارغ از بازه زمانی و افرادی که در ماجرا دخیل بوده و هستند، باید از «سعید مرتضوی» به عنوان یکی از عوامل کلیدی ماجرا نام برد؛ فردی که چند روز مانده به نوروز ۹۱ بر سکان نخست تأمین اجتماعی تکیه زد تا به رغم اقدامات متعددی که برای عزل وی صورت گرفت، در ‌‌نهایت در این پست ماندنی شود.

بدین ترتیب، دادستان سابق که با اتهاماتی بسیار جدی از دوران قضاوت، پیش از معزول شدن، روبه رو بود، به ریاست سازمان تأمین اجتماعی رسید تا نمایندگان مجلس حتی با عزل وزیر هم نتوانند خللی در مدیریت او ایجاد کرده و حتی بعد‌ها متوجه شوند که از او رودست هم خورده‌اند؛ زمانی که معلوم شد اتاق نگهداری اسناد تحقیق و تفحص مجلسیان در ساختمان تأمین اجتماعی به دستور مرتضوی تخریب شده و اسناد نیست و ناپدید شده‌اند!

اکنون کافی است به نتایج شفاهی ابلاغ شده از سوی نمایندگان عضو هیأت تحقیق و تفحص از تأمین اجتماعی، همچون تخلف چند هزار میلیاردی در شستا، پرداخت پاداش‌های ۴۵۰ میلیون تومانی تا یک هزار سکه‌ای، هزینه‌های سنگین تحمیل شده به سازمان با مواردی همچون خرید کارخانه به مبلغی بیش از بهای آن، عزل و نصب‌های بدون ضابطه، خرید مواد بیمارستانی با ارز دولتی و فروش آن با نرخ آزاد و... دقت کنیم تا حجم پرونده امثال مرتضوی و همکاران از باب این تخلفات مشخص شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۱۵۹
انتشار یافته: ۸۸
تابناک چرا جو میدی؟اومدن نظافت کنن اضافیاشو ریختن دور.بده به فکر نظافت ادارشونن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
همه چیز رو به مسخره میگیرید همین میشه که جنایتکارها راست راست برای خودشون می‌چرخند و هزار میلیارد هزار میلیارد پول مملکت رو به تاراج می‌برند. بعد شماها بیاین برای این موضوع جوک بسازید و به کسایی که مسخره بازی درمیارند لایک بدید. واقعا تو این کشور همه به همدیگه میان
همیشه دو کار انجام بدین.اول یه کار بکنین بعد تاسف نخورین
از طریق دوربین های مداربسته و فیلم های ضبط شده روی هارد دیسک رایانه
های سرور این دوربین ها (که اطلاعاتشان حداقل تا یک سال باید نگهداری
شود) می توان به رباینده دست یافت!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
دلت خوشه ها!!!
از من میشنوید این کار آمریکا و انگلیسه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
اونی که اتاق را خراب کرده فکر دوربین را هم کرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
یعنی رباینده متوجه اینجاش نبوده دیگه شما کشف کردی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
مرد مومن دیوار رو ترکوندن ، اسناد رو بردن اونوقت میخوای یک دروبین کوچولو رو زیر پا له نکنن ؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
اون که دیوارو خراب کرده فکر دوربینها هم بوده باباجان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
بله ! بله ! حتما !!!
مرد حسابي رفتن تو اتاق تناينده مجلس دوربين گذاشتند، ردي پيدا نشد اونوقت ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
عزیز دل، اتاق رو زدن خراب کردن بعد فکر میکنی اینها به فکر قانون بوده اند که حالا هارد دیسک رو منهدم نکرده باشند؟
ناشناس
| - |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
اصلا شما متن رو خوندید یا فقط با دیدن تیتر اومدید اینجا نظر میدید؟!!عزیز دل من میگه اتاقی که مدارک توش نگهداری میشده اصلا تخریب شده و دارند چیز دیگری جاش میسازند اونوقت تو میگی با بررسی فیلم دوربینها سارق رو شناسایی کنند؟!!اصلا مگه سارق گم شده بوده یا نامعلوم بوده که بخواد شناسایی بشه؟سارق مشخصه چه کسیه! .................... نکنه فکر کردید دزد زده به ساختمان مرکزی تامین اجتماعی و به جای پول اواراق تحقیق و تفحص مجلس رو دزدیده که حالا دم از بازبینی دوربینهای مداربسته میزدید!!
خود سازمان هست ؟
خدا را سپاس که خود سازمان ناپدید نشده مدارک و ... که
طبیعی شده
خوب اگه گم شده و احتمالا شامل تخلفات مالی سنگین بوده اشکال نداره، اما
از این به بعد مواظب باشن که گم نشه. به پدر و مادر خودشون هم حتما احترام
بذارن.
خوردن دهنشون هم پاك كردن
اقای مرتضوی که از چند وقت پیش در دسترس نیستن!! و احتمالا کاملا اتفاقی و بدون اینکه دستهای پشت پرده در کار باشه !! ... شدن...اون موقع که راست راست می گشتن ..........؟؟؟؟؟
بابا دولت نهم و دهم پاک ترین دولتهای تاریخ بودن. کلا همه چی رو پاک کردن. از آمار بیکاری تا رشد اقتصادی و کاغذهایی که ظاهراً اضافی بودن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
خیلی باحال بود. اولی صبحی لبم خندون شد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
اینو خوب اومدی!! کلاً برای حل مسائل، صورت مسائل رو پاک می کردن. خزانه رو پاک کردن(اون هم با بیشترین درآمد نفتی تاریخ ایران) و البته کم مونده بود که امید به بهبود و تغییر اوضاع رو هم از دل و ذهن ملت ایران پاک کنن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
خیلی خوب بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
خزانه ی بیت المال را یادت رفت بگی
Hala aslan mortazavi piyda kardan ya nistesh
اگه بخواييم اين آقاي مرتضوي به سزاي اعمالش برسه كيييييي رو بايد ببينيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
آنقدر نوشتیم و گفتیم و آنقدر بی مبالاتی شد و آنقدر ... آنقدر....
چرا آدمی با این همه تخلفات راست راست میگرده و هیچ کسی نمیتونه بهش بگه رو چشمت ابرو هست؟؟؟
این حصار آهنی برای چیه؟
چرا قوه قضائیه .............؟
چرا کسی که این آدم ...... رو در مسند کار قرار داده و عملا به ملت و مجلس دهن کجی کرد به سزای اعمالش نمیرسونه؟
بعدش هم میان میگن آقا غیبش زده !!!!
یک آدم ...... و .......یک مملکت رو به بازی گرفته و زمانی که متهم به معاونت در قتل شده میارن میزارنش مسئول بزرگترین بنگاه اقتصادی ایران !!! تو خود حیث مفصل بخوان از این مجمل.....
دولت پاک ... بگم بگم .....
تابی حداقل تو سانسور نکن ... ما که به همینش هم قانع شدیم ....
(ببین چقدر حقیر شده اوج، بلند بودنم )
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
دادگاه(که چندهزارتومان جریمه اش کنه)
اي يكي رو كجاي دلم بذارم خدااااا
جای شکرش باقیه اون 2000 صفحه جاش امنه!!!؟ آخیش خیال ملت راحت شد. الان ارزش هرکدوم از اون 2000 صفحه چقدر زیاد شده!!!
همین تخلفات میلیاردیه که باعث میشه کشورمون پیشترفت نکنه واقعا متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
خیلی از مرضهای همین سیستم تامین اجتماعی برای جانشان محتاج دارو و درمان هستند اما پول کافی ندارند. اگر مسلمان نیستید حداقل وجدان انسانی داشته باشید
آقای بگم بگم ، اینم بگو دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
الآن شده: نمیگم ، نمیگم
چرا تا موقعی که تخلفات اقای مرتضوی روشن وواضح بود ومشخص بود با اصرار دولت پاک دست ایشان در این سمت نشانده شدند تا با توجه به این که در آخر خط هستند وهیچترسی از دادگاه وقوه قضاییه .... ندارند ..................
از ماست که بر ماست .
تقصیر ها رو فقط نندازیم گردن دولت

مجلس مقصره. فقط افتادن به باند بازی و جبهه گیری. خودتون خبر رو بخونین. دی ماه خواستن تحقیق کنن. آخر تیر کار هیات شروع شده. 7 ماه ؟

قوه قضاییه مقصره. اونقدر سیستم ... که جرائم اینجوری زیاد شده. این اقا دادستان بوده. یعنی مدعی العموم. چطور کسی که اینقدر دچار .................

سازمان بازرسی مقصره. کلا ......................

خود ما مردم مقصریم. نشستیم و جوک درست میکینم.
آقا ببخشید مرتضوی کیه یا چیه؟
پیدا کردنیه یا گرفتنی؟
اون بیست هزار صفحه تو خود سازمان تأمین اجتماعی نگه‌داری می‌شده؟!!!!! خب بگید گوشت رو دادید دست گربه دیگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
واقعا. خیلی خنده داره. مثل اینه که دادگاه مدارک جرم رو بده به مجرم تا نگهداری کنه
قضیه معلوم دیگه. ..................
یک نفر دیر رسیده بود ترمینال، وقتی بهش گفتن اتوبوس رفته با تعجب میگفت بلیطش اینجا جیب منه،کجا رفته. بزرگترین سازمان غیر دولتی کشور، ظاهرا فقط میز و صندلی شعبه هاش باقی مونده که هنوز نخوردن،عزیزان میگن کلید اتاق اسناد تخلفات هنوز دست ماست،باز هم جای شکرش باقیه وگرنه بدون کلید همه مملکت لنگ میموند
پاک ترین دولت دولت احمدی نژاد بوده !!!! شاید بردن دور کاری کنند !!!!
سلام و خسته نباشید حضور زحمتکشان تابناک
من کارگر کارخانه ای در شهرستان مرند میباشم . نزدیک 18 سال است که کارفرما سهم بیمه خود را پرداخته و سهم و حق بیمه مرا نیز از حقوقم کسر کرده و در فیش حقوقم نیز قید شده . دو سه ماهیست که بیمه تامین اجتماعی به دفترچه های من و همکاران اعتبار نمی زند . به خاطر اینکه کارفرما به تامین اجتمائی بدهکار است و حق بیمه های پرسنل کارخانه را واریز نمیکند . میخواستم از مسئولین محترم ، تقاضای عاجزانه کنم با توجه به وضعیت معیشتی ما پرسنل که به دلیل مشکلات مالی کارخانه چندین ماه است حقوق و دستمزدمان معوق شده زن و بچه هایمان چه گناهی دارند . که بایستی تاوان این همه بدبختیمان را بدهند . ما از مسئولین محترم تقاضا داریم تامین اجتماعی دیگر با ما اینگونه برخورد نکند . و نسبت به اعتبار زدن دفترچه هایمان اقدام کند . انشاءالله به امید خدا و با یاری مسوئلین محترم . مشکلات کارفرمای محترم نیز بر طرف شده حق بیمه تامین اجتماعی را واریز کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
با آی پی ایران اومدی میخای ناشناس بمونی ؟
ظاهرا انچه اقای محجوب میگویند گم شده مربوط به تفحص قبلی است که گزارش کامل ان در مجلس گذشته تهیه و تحویل هیئت رئیسه شده بود لذا در سوابقی که ادعای گم شدن ان میرود موضوع کشف نشده و یا محرمانه ای نمیتواند وجود داشته باشد مگر پیش نویسها و سوابق برسی هایی که نتیجه نهایی ان در گزارش هست لذا علت این جو سازی قابل برسی است
قوه قضائیه با اختلاس دولتی کاری نداره بخش خصوصی را میگیره
چندمین باره می شنویم صفحاتی از پرونده هایی گم میشه؟
مجلسی ها عبرت بگیرن ازین به بعد برای پرونده های تفحص جی پی اس بذارن!
مكان نداشتن مدارك رو تو سازمان تامين اجتماعي نگهداري كردن!!!!
اولا :هر عقل سليمي ميگه همچنين مداركي رو بايد تو خود مجلس يا اقلا تو يه سازمان بي طرف نگهداري كنن چون معلوه تو تامين اجتماعي خيلي ها دوست ندارن اين مدارك رو بشه
دوما: ميشه بكين امروز چه جوري چندتا كتابخونه رو تو يه موبايل ميشه جا داد كه شما ميگيد جا نداشتيم؟؟
سوما: توصيه ميكنم تا وقتي كه كليد هنوز گم نشده و دست شماست بديد از روش چندتا بسازن شايد يه روز مدارك پيدا شن بعد بگيد كليد رو گم كرديم يا اصلا ديگه قفلي وجود نداره.
عذر بدتر از گناه شنيديد؟
vaghean moshkel kojast ke ba in adama barkhord nemishe? aya agar mardome adi ham khalaf konan hamintori barkhord mishe?
اینا برای مردم نون واب نمیشه
مبارکه
هر روز یک اتهام جدید برای این آقا
یه مرد تو این مملکت نیس؟
منتظر چی هستن ؟
................
اه اه اه
دلم برا كارگران و بيمه شدگان ميسوزه كه حق و حقوق اونا چقدر پايمال ميشه!
من که دیگه به این سازمان اعتمادی ندارم.
اگه مجلسی ها .......... بررسی کنن 800 میلیارد دلار درامد فروش نفت کجا رفته.
با این پول می شد ایران رو کوبید دوباره ساخت
یعنی هیچ جایی در ساختمان های متعلق به مجلس برای نگهداری چتد کارتن نداشته اید آقای محقق که مدارک را در محل مورد اتهام نگهداری کردید؟؟؟ تصور کنید اسناد و مدارک یک سرقت را در محل سرقت نگهداری کنند. بابا کیو دارید گول می زنید؟ گوشت را دادید دست گربه!!!
فعلا" كه بخشي از اعضاي هيات مديره اش باقيمانده اند . وقتي نظارت نباشه امور بهتر از اين پيش نميرود
نمی فهمم گوشتو سپرده بودن دست گربه نگه داره ؟؟؟؟!!!
میخوای بری پول عینک از تامین اجتماعی بگیری میگن ما پول فرم در طول مدتی که زنده هستی و بیمه هستی فقط یکبار میدیم حالا هیچ منطقی پشت این قضیه نیست که بابا فرم عینک خداکثر 2سال عمر داره نه 50سال بعد آقای مرتضوی و امثال او باید میلیارد میلیارد پول حق بیمه های ما را بخورند و به ریش ما بخندند این آقای مرتضوی همان موقع که دوست سردار .... بود که .... ....... تا امروز کار به اینجا نرسد
آقای احمدی نژاد دولت شما که دولت رجایی بود آیا شهید رجایی امثال این فساد را به دولتش راه میداد؟
برای تعویض شناسنامه یا گواهینامه از ما چند تا کپی می خوان اونوقت برای اسناد مهم اونم موقعی که انگار گوشت رو به گرگ امانت دادی یه اسکن معمولی نداشتین

هر وقت رئیس بانک پیدا شد ایشون هم به دسترس می یان
این قصه ها برای من کارگر نه بیمه میشه نه حقوق کافی نه بازنشستگی بی دردسرو باقانون اگه دلتون میسوزه جلوی ضررو از هرجا بگیری منفعته اینم نشه مثل خاوری حق کارگرو پس بگیرین
معلوم نیست کدوم شیر پاک خورده ای در حق مرتضوی دعای عاقبت به خیری کرده
فكر كنم پيش آقاي خاوري باشه
اصلا مگه پرونده ای بوده ؟
از ماست که بر ماست
گم شده؟؟؟!!! يا گم كردت؟ در واقع كاري كردن كه گم بشه! چطوري مي خورن اين پولهارو؟!
اگر دولت به فکر مردم بود و خودش رو مجبور میکرد هزینه بیماران رو تا قرون آخر تقبل کنه این همه پول حیف و میل نمیشد.
واقعا دولتها در این رابطه به مردم ظلم کردند.
عجبا! انتظار دارید با گوجه کیلو 5 هزار تومان برن دنبال سعید مرتضوی بگردن؟؟؟؟؟؟؟
چه توقعا!!!!!!!!!!!
شاید خود مرتضوی هم تو همین اتاق بوده که حالا هر جا می گردند نیست؟؟؟؟؟؟
واقعا کسی نیست بیاد برای مردم توضیح بده تو این کشور چه خبره؟ یعنی 75 میلیون نفر باید جون بدند تا زندگی کنند بعد چند هزار نفر کل پول مملکت رو بخورند به ریش بقیه بخندند؟ واقعاً کسی وجود نداره که بتونه جلوی چپاول و دزدی و اختلاس و ... این جماعت رو بگیره؟
خوب بنده خدا 200 هزار تومن جریمه کشتن بچه های مردم در کهریزک رو یه جوری باید جور کنه یا نه؟ یه کم انصاف داشته باشید!!!!!!!!!!!!!!
چه اشکال داره مگه.... ا چي شده مگه؟

مرتضوی جون ...همش بهش بد میگن
به خدا اگر همين الان احمدي نژاد را بيارن تلويزيون شروع ميكنه به فرافكني تعريف وتمجيد از دور و برش واينكه ما پاكترين دولت تاريخ ايران بوديم .
پاک ترین دولت را داشته باشید تا بعد!
اگه میخواستید کاری جدی انجام بدید بعد از تحقیقات تون انجام میدادید.
به نظرم به کمیته بازی تون ادامه بدید و خودتون رو سرگرم کنید.
حق الناس را نمی شود بخشید! اگر این چیزهایی که آنها بالا پایین کرده اند و یا گم شده است حق الناس است دولت و یا هر کس دیگری کوتاهی کند شریک جرم است و به خدا این ملت با این صبر و تحملشان حاضر می شوند بنده ی غیر شوند. مواظب رفتار و حرکاتمان باشیم ای دولتیان و مردم مسئول و شریف.
مگه اون سازمان به اين مهمي حراست نداشته. حراست فقط كارمندان معمولي و ارباب رجوع را زورش مي رسد ؟؟؟
کسی تاحالا یادش میادحتی یک موردازتحقیق وتفحص های مجلس به نتیجه رسیده باشه. این همه ازبیت المال هزینه کارشناسی میشه نهایتا هم هیچ اتفاقی نمیوفته وهیچ کسی محکوم نمیشه.آیا وقت اون نرسیده که نماینده های محترم اینقدرمردم راسرکار نذارندو .......
این پاداشها و حقوقها همگی حق بیمه های امثال بنده است که با کمترین حقوق معمولی ماهیانه پنجاه هزار تومن به عنوان حق بیمه از من کم میشه. با این پول باید جواب بازنشستگی من رو حدود بیست سال دیگه بدن. ولی اون موقع مثل زمان کنکورم که از هر 10 نفر یه نفر قبول می شد، تحصیلم که دانشگاه با خونه فرسنگها فاصله داشت، ازدواجم که وام ازواجم سیصد هزار تومن بود و طلا مثقال خداداد تومن، مسکنم که خریدش کار حضرت فیله و... می گن جمعیت بین سال 58 تا 64 زیاده، پس نمی رسونیم!!!!
البته اون موقع مرتضوی ان شاء الله مرده و نمی تونه جواب بده و البته جواب پولهای بادآورده رو داره به ملائک می ده!!!
گشت ارشاد كجاست ؟؟؟؟
دوستان قبول کنید که اشتباه می کنید، آدم مرتب هر روز یا هر ساعت اوراق اضافه را دور می ریزد.
این هم دروغی بزرگ دیگر " گم شد " مگر کشک است که گم شود به یقین گم شده ها از دوستان شمایند که برای رد گم کردن دروغ میگویید
هر کس حق این مردم نجیب را میخورد .خداوند در این دنیا وآن دنیا از دماغش بصورت خونابه بیرون بکشد.
بر کسانیکه مدافع حقوق ملت هستند واجب است تمام توان خود را بگذارند و جلوی دزدان بیت اللمال را بگیرند حال در هر لباس و هر مسند و هر وابستگی به این و آن دارند
بابا این همه دردسر برای چسه 200000تومن دیگه جریمشون کنید بره پی کارش دیگه !
همه بالایی ها که کامنت گذاشتید سلام.
خوب سرکاریم. به نظر من همه مشکلات از ضعف قانون است و بیشتر از اون از ضعف اجرای قانون فعلی و بد تر از همه ضعف اخلاقی ماها که مسئول میشویم و بد تر از همه و همه عدم وجود فرهنگ پاسخ خواهی قوی ماها از مسئولین و بدتر از همه و همه همه ضعف فرهنگ پاسخگویی مسولین به ماها.
"خرید مواد بیمارستانی با ارز دولتی و فروش آن با نرخ آزاد" - واقعا پست ترین انسان ها کسانی هستند که از بیماری و درد و رنج و استیصال مردم برای خودشون درآمدزایی می کنند.
مجلس واقعا عجب امانتدار اميني براي مطالبات مردم است!
اولين کسي که بايد جواب پس بدهد همون وکلاي امين مردم در مجلس هستند که با هوش بالاي خودشان و بصورت کاملا سهوي! اسناد تخلفات و سوئ استفاده هاي ميلياردي از جيب مردم را نزد خود متهمان به تخلف، سپرده بودند. مردم خودشان بهترين قاضي هستند.
آقایان مدرک جرم را دادن به مجرم تا ازشون نگهداری کنه و حالا موندن چه اتفاق خارق العاده ای افتاده و فقط 20000 هزار صفحه از پرونده ناپدید شده البته خدا را شکر 2000 صفحه که احتمالا چندان خبر ساز نیست و موجب سیاه نمایی نمیشود باقی است.
در ادارات بیمه پرونده های محرمانه به علت کمبود جا در راهرو ها داخل کشوهایی بدون قفل قرار گرفته که هر شخصی به آن دسترسی دارد . عاقبت کاغذ بازیهایی که خودشان درست کردند دامن خودشان را گرفته است . تا به حال چند نفر با مفقودی پرونده و سوابق خود در ادارات بیمه مواجه شده اند ؟
اين مرتضوي اصلا با خاوري قابل مقايسه نيست تفاوت ها را نام ببريد
قانون و قضاوت برای من و توست شما یک میلیون به این بانک ها بدهکار باش نه اینکه نخواستی باشی بدی نداری که بدی تلفون پشت تلفن اگر اقساط رو ندهی چنین وچنان می کنیم به ضامن زنگ می زنند ابرویت را می برند سودش رو هم تا قران اخر می گیرند چطور این اسناد گم میشه کدام عقل سلیم باور می کنه باهم خوردن یا باید گم می شد یا اتیش می گرفت ادم شک می کنه که اخرتی هم هست مال بیت المال را می خورند یه آبم روش
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر