بازدید 3948

آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی

کد خبر: ۳۴۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲ 25 August 2013
عضو هیات رئیسه کمیته تحقیق وتفحص از سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر استمرار جلسات هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی گفت: به طور قطع با قول مساعد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرپرست سازمان تامین اجتماعی، این کمیته کار خود را تا رسیدن به نتیجه نهایی با جدیت پیگیری خواهد کرد.

سیدسعید زمانیان در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در مورد روند برگزاری جلسات هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، افزود: مقدمات کار تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی آغاز و تاکنون مکاتباتی نیز با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده اما به دلیل تغییر مدیریتی پاسخ مکاتبات ارسال نشده است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، ‌ادامه داد: در برخی موارد کار تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی نیاز به یکسری مکاتبات داشت که بدون‌شک به محض آنکه پاسخی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داده شود کارهای اجرایی آن شروع خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، به حضور برخی کارشناسان برجسته در هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: به طور حتم برای این کار با کارشناسانی صحبت کرده‌ایم  که دارای تبحر لازم در ارتباط با سازمان تامین اجتماعی بودند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس نهم، با تاکید بر استمرار جلسات هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، تصریح کرد: با توجه به اینکه مدیران جدید در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قول مساعدت و همکاری را در این زمینه به ما داده‌اند بنابراین به طور حتم تحقیق وتفحص از سازمان تامین اجتماعی با جدیت هرچه تمام‌تر دنبال خواهد شد.

زمانیان، با بیان اینکه امیدواریم کار تحقیق وتفحص از سازمان تامین اجتماعی به نتیجه مطلوبی برسد، یادآور شد: در دوره‌های گذشته کار تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی انجام شده بود اما به دلایل نامعلوم هیچ نتیجه‌ای را در برنداشت بنابراین امیدواریم با اطلاعات دوره گذشته و اطلاعاتی که از این تحقیق و تفحص جدید به دست ما می‌رسد بتوانیم گزارش کاملی را از وضعیت تامین اجتماعی ارایه دهیم.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس نهم، با مثبت ارزیابی کردن همراهی سرپرست جدید سازمان تامین اجتماعی، افزود: وی شخصا با این کار همراه است زیرا تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی نیاز به شفافیت دارد و همراهی سرپرست جدید تامین اجتماعی می تواند کارها را جلو ببرد.

عضو هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، در مورد زمان برگزاری جلسه هیات رئیسه این کمیته گفت: تاکنون جلسات این کمیته  3 الی 4 بار برگزار شده و به طور حتم در هفته جاری بار دیگر تشکیل جلسه خواهد داد اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر