بازدید 44530

فیلم: با چهره واقعی «خانه سینمای 2» بیشتر آشنا شوید!

«شعبان بی‌مخ»، «رانت‌خوار»، «منافق»، «لمپن» و انبوهی دیگر از صفات و اتهامات، بخش کوچکی از ادبیات فاخری بود که نماینده گروه نزدیک به دولت خطاب به سینماگران مطرح کرد و پس از هر اتهام‌زنی نیز تأکید می‌کرد، سندش موجود است... گروه اقلیت مطلق ‌به نام «خانه سینمای ۲» متأسفانه در روزی که به شب رسید، از این اظهارات تبری نجستند...
کد خبر: ۳۳۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۲ 20 July 2013
ماجرای خانه سینما و مجادله‌ای که در ‌هفته پیشین بر سر این نهاد صنفی سینماگران رخ داد، محور اصلی برنامه «هفت» این هفته را در آخرین ساعات جمعه شب و نخستین ساعت بامداد روز شنبه ‌شامل می‌شد و این برنامه میزبان نمایندگان «خانه سینما» و جریان ‌«خانه سینما 2» بود؛ مناظره‌ای که در پایان به سود خانه سینما پایان یافت و نماینده خانه سینمای 2 در اقدامی انتحاری، با هتاکی و طرح اتهامات پیاپی، موضع دوستانش را بیش از پیش تضعیف کرد.

به گزارش «تابناک»، برنامه هفت در جمعه دو هفته پیش میزبان وکیل خانه سینما و وکیل جریان نزدیک به وزارت ارشاد موسوم به خانه سینمای 2 بود تا درباره مهم‌ترین چالش ماه‌های اخیر سینمای کشور، شاهد مشخص شدن موضع حق و همچنین کشف راهکار رفع این چالش باشیم. از همان آغاز مشخص شد، راهکاری برای حل مسالمت آمیز نیست و مسئولان وزارت ارشاد بنا را بر مصادره اموال خانه سینما نیز گذاشته‌اند و طبیعتاً اهالی خانه سینما نیز زیر بار این ماجرا نمی‌روند.

در هفته‌ای که گذشت، خانه سینما ‌شبانه توسط حراست وزارت فرهنگ و ارشاد پلمب شد و روز بعد، گروه نزدیک به دولت ‌به نام خانه سینمای 2 برای تصاحب ساختمان خانه سینمای، راهی ساختمان شدند تا بر پایه دستور وزارت فرهنگ و ارشاد، این اموال را که ارتباطی به وزارت فرهنگ و ارشاد نداشت، تصاحب کنند و گمان نمی‌کردند در این زمینه مانعی ‌باشد؛ اما صبح روز سه شنبه 25 تیرماه سینماگران مقابل درب خانه شان تجمع کردند و اجازه صاحب شدن خانه‌شان را توسط گروه تحت حمایت وزارت ارشاد ندادند.

این تجمع در حفاظت از حریم خانه سینما، در نهایت با پذیرش نیروی انتظامی مبنی بر اینکه طی 48 ساعت اجازه ورود هیچ شخصی، را نمی‌دهد و اطمینان یافتن سینماگران از عدم تجاوز مجدد به خانه‌شان به پایان رسید اما در انتهای این گردهمایی قرار بر این شد که اگر ظرف 48 ساعت، توافقی میان سینماگران و سازمان سینمایی برای رفع پلمب خانه سینما صورت نپذیرد، اهالی سینمای ایران بار دیگر تجمع کرده و پیگیر بازگشایی خانه شان شوند؛ توافقی که حاصل نشد و پس از پایان 48 ساعت، سینماگران بار دیگر مقابل خانه‌شان تجمع کرده و خواستار ورود به این مکان شدند که البته پلیس مانع شد.

فیلم: با چهره واقعی «خانه سینمای 2» بیشتر آشنا شوید!

در این تجمع که اصغر فرهادی، مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، رضا کیانیان، بهمن فرمان آرا، رخشان بنی اعتماد، کیومرث پوراحمد، پرویز پرستویی، حسن برزیده، پرویز پورحسینی، غلامرضا موسوی، منوچهر محمدی، الهام پاوه‌نژاد، سامان مقدم، رویا تیموریان، مسعود رایگان، وحید موساییان، فاطمه گودرزی، مریم بوبانی، همایون ارشادی، حسن پورشیرازی، مهرداد صدیقیان، محمد مهدی عسگرپور، فرهاد توحیدی، همایون اسعدیان، مجتبی راعی، قاسم زارع، حمیرا ریاضی، محمدعلی سجادی، کمال تبریزی، شهرام مکری، مهرداد فرید، ستاره اسکندری، جواد نوروزبیگی، منوچهر شاهسواری، محمد پیرهادی، پگاه آهنگرانی، امیر اثباتی، ابراهیم مختاری، ژاله صامتی، مهدی رحمانی، مهران کاشانی، مجید برزگر، مجتبی می‌رطهماست، سپیده عبدالوهاب، علیرضا داودنژاد، رضا داوودنژاد، محسن هاشمی، بیژن امکانیان، صابر ابر، هانیه توسلی، مهرشاد کارخانی، عزیزالله حمیدنژاد، حسین محجوب، علی دهکردی، خسرو دهقان، جعفر دهقان، ‌ بهروز شعیبی، جعفر صانعی مقدم، مهدی فخیم‌زاده، عزیز ساعتی، پیمان قاسمخانی، سیف‌الله صمدیان، پارسا پیروزفر، داریوش اسدزاده، رضا درمیشیان، سروش صحت، کامبوزیا پرتوی، رهبر قنبری، کیوان کثیریان، ابراهیم شیبانی، امیرحسین علم الهدی، مازیار میری، بیژن میرباقری، رسول صدرعاملی، عبدالله اسفندیاری، ابوالحسن داودی، محسن امیریوسفی و... حضور داشتند، شاهد حرکت یکپارچه‌ای از سینماگران بودیم.

این تجمع می‌رفت که به یک تحصن مبدل شود و آن گونه که سینماگران گفتند، قرار نبود تا زمان بازگشت وضعیت خانه سینما به شرایط طبیعی و پیشین، ایشان خیابان سمنان را ترک کنند؛ اما در ‌‌نهایت پس از گذشت ساعاتی از ظهر روز پنجشنبه، با میانجیگری سردار ساجدی نیا، فرمانده پلیس تهران بزرگ و قول رئیس پلیس پایتخت و همچنین همراهی سردار کارگر مبنی بر عدم اجازه ورود هیچ شخصی به خانه سینما تا رفع اختلافات که عملاً نقشه تصرف خانه سینما توسط گروه موسوم به خانه سینمای ۲ را متوقف کرد، به پایان رسید و قرار بر این شد این وضعیت تا زمان برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده خانه سینما در ششم مرداد ماه استمرار داشته باشد.

با این حال این اتفاق، پایان کشمکش‌ها نبود و آخرین مرحله این جدال تا به امروز، جمعه شب و بامداد امروز (شنبه) در برنامه هفت صورت پذیرفت؛ جایی که نمایندگان خانه سینمای اصلی و جریان موسوم به خانه سینمای ۲ مقابل دوربین هفت قرار گرفتند و به دفاع از موضع خود پرداختند. از خانه سینما همایون اسعدیان کارگردان مطرح سینما و خالق «طلا و مس» و «بوسیدن روی ماه» و از خانه سینمای ۲، محمدحسین فرح‌بخش نویسنده و تهیه کننده «شارلاتان» و «تحفه هند» حضور یافتند.

سوای مباحثی که مطرح شد و بیش از پیش، حقانیت اهالی خانه سینما را مشخص نمود، نوع ادبیات نماینده خانه سینمای ۲ نیز در باختن بازی مقابل افکار عمومی نقش اساسی داشت؛ ادبیاتی پرخاش‌جویانه و همراه با اتهام زنی‌ و هتاکی‌های پیاپی که گروه اقلیت مطلق موسوم به «خانه سینمای ۲» متأسفانه در روزی که به شب رسید، از این اظهارات تبری نجستند تا چنین تصور شود که آن‌ها نیز هم‌موضع با چنین شخصی هستند و اگر واقعاً چنین باشد، بهتر است این گروه محدود اساساً در پی حوزه‌ای به جز فرهنگ باشند و به ساحت سیاست که در این هشت سال با این ادبیات به شدت آمیخته شده، پناه ببرند و جامعه صنفی سیاسیون را راه‌اندازی کنند که جایش هم خالی است!

 «شعبان بی‌مخ»، «رانت‌خوار»، «منافق»، «لمپن» و انبوهی دیگر از صفات و اتهامات، بخش کوچکی از ادبیات فاخری بود که نماینده گروه نزدیک به دولت خطاب به سینماگران مطرح کرد و پس از هر اتهام زنی نیز تاکید می‌کرد، سندش موجود است.

در ادامه بخش‌هایی از اظهارات فرحبخش را می‌شنوید که شبیه به اظهارات برخی سیاسیون در چند سال اخیر است؛ اظهاراتی که به ضرر خانه سینمای ۲ و دوستان شمقدری تمام شد و افکار عمومی مواضع نقادانه جدی نسبت به این نهاد گرفت.

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۲۶
انتشار یافته: ۵۱
اينها همه‌شان اينجوري هستند. توجه كنيد انگار مدير مسئول ... داره حرف مي‌زنه! همه دنيا غير از خودشان كج و كوله و ... و جهنمي هستند. بزرگترين بلايي كه سر اين‌ها آمده عجب و غرورشان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
تابناک چرا ننوشتی که فرحبخش کارگردان و تهیه کننده فیلمهایی چون زندگی خصوصی ، ریشه در خون و... بوده
میلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
ایشون ادبیاتش بد بود ولی اگه کسی پیگر قضایا بوده باشه متوجه می شد که درست میگفت.
خانه سینما یک ,یک جریانی بودند که برسینما چنبره زده بودند و بدون هیچ نظارتی بر روند کاریشان اقدام می کردند.
توجه داشته باشید هر جا نظارت قانون از بین رود فساد ایجاد می شود.
ناشناس
| United Kingdom |
۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
راستش برای من یک سوال پیش امده و اونم اینه که تقریبا اکثریت هنرمندان سینما تو تحصن بودند من موندم گروه خانه سینما 2 چه کسانی هستند !!؟؟ ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
اقا میلاد!!میشه بفرمایید اگه مسئولین خانه سینما به قول شما بر سینما چنبره زده بودند و هیچ نظارتی روی کارهاشون نبوده پس اینهمه بزرگان سینما در اون تحصن چکار میکردند؟!!اصلا چه کسانی باید از اقدامات خانه سینما رضایت داشته باشند؟!من و شما یا امثال اقای پرستویی و کیانیان و پوراحمد و بنی اعتماد و رایگان و فرهادی و...
اسمش روشه:"خانه سینما" و مطمئنا سینماگران باید نسبت به کارش اظهار نظر کنند که فکر میکنم با تحصنشون همه چیز رو به خوبی نشون دادند البته اگه نخوای اسم اقای حبیب الله کاسه ساز یا لطیفی رو در برابر اسامی چون پرستویی و فرهادی و کمال تبریزی و رخشان بنی اعتماد و....قرار بدی!!...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
آفرین آفرین
خودش خودشو ترور شخصیتی کرد.
واقعا خجالت اوره،از فیلم هایی که این اقا با تربیت ساختن کاملا مشخص است .
خدایا مارا نجات بده.
پس کی مرداد میرسه
این چند روز هم تموم نمی شه ما یه نفسی بکشیم....خدا عاقبت همه رو به خیر کنه
بعد بازم به سینمای هند بخندین! داره هم نقد میکنه هم طبق الگوهای بومیش اما با بهترین کیفیت کلی فیلم میسازه و مخاطب رو هم از هند تا خاورمیانه و اروپا و افریقا ارضاء میکنه و هم غیر مستقیم یه بخش مهمی از معادلات جهانی رو شکل میده! حالا ما هنوز با خودمون گریبانگیریم.......
نه پس , فقط تو پاکی !!؟؟؟؟؟؟؟ .... , مرد حسابی روزنامه زرد و دری وری یعنی چی , تو ناسلامتی نماینده دولتی!؟ , حتما تو حلال و حروم سرت میشه بقیه را به حرام خواری متهم میکنی , خجالتم خوب چیزیه
با این حرف آقای اسعدیان خیلی حال کردم که گفت رانت یعنی فیلم های خودتون و عید اکران کنید ...
برادر فرحبخش و کسانی که با ایشان هم اعتقاد هستند پاسخ بدهند.
حالا فرض کنیم که مثلا همه تصورات شما درست است و ارشاد نماینده نظام است و حکم ارشاد مبنی بر تعطیلی هم مثلا کاملا درست است و خانه سینمای 2 هم فرض که درست بشود و شما در موعد مقرر از اصناف قانونی خودتان جمع آوری کردید و می خواهید رای بگیرید. آیا شخص عاقلی را می شناسید که به اخلاق شما رای بدهد و مثلا این حسین فرحبخش را عضو هیئت مدیره انتخاب کند و یا همه چند هزار نفر هنرمند ایرانی که به ایشان اهانت شده می آمدند زیر پرچم مثلا شما بایستند؟ ... خداییش به آینده خودتون فکر کردید و این مسیر غلط رو انتخاب کردید و یا این ها هم بر شما تحمیل شده؟
بعد جالبه گبرلو در چند برنامه7 خواهان آشتی مخاطب و سینما رفتن مردم شده.......سینمایی که تبدیل به محل مجالات سیاسی و پارتی بازی بشه همون بهتر که تعطیل باشه
خدا توفیق بده حتی اگر حق هم با ماست به بی ادبی و بی اخلاقی روی نیاریم. ادب مرد به ز دولت اوست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
اره مخصوصا اونجایی که داوود نژاد داد وبیداد می کرد ، با زور چنگ زد به پلمب ، در ملا عام روزه خواری کرد ، بعد شروع کرد فحاشی که اینا قاچاقچی هستند ، دزدند ، اصلا اخلاقیات درجه یک بود!!!
من خودم کل برنامرو دیدم و فرح بخش فقط بد دهنی کرد و تهمت زد و کنایه زد و این حرف ها از این شخص مثلا فرهنگی بعید بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
آقا احسان شما مثل اینکه فیلمهای افتخار آمیز ایشون یادت رفته!!!! توی اون فیلم ها چه نکته فرهنگی رو به نمایش گذاشته؟اتفاقا اصلا بعید نبود.یادت نیست سر این فیلمهای... که ساخته بود چه پیرهنی پاره میکرد؟(وقتی جیرانی توی برنامه بود) اینها کلا یه تیپ هستند در سمتهای مختلف . هر کی یه مارک به خودش زده و خودش رو اصل و صاحب اون قسمت مملکت میدونه. یکی میگه سینما یعنی من، یکی میگه دانشگاه یعنی من،یکی میگه رزمنده و ایثارگر یعنی من ، و تا دلت بخواد...شما بعد 8 سال هنوز میگی بعیده؟؟؟ پاشو برادر صبح شده
از اقایان سجاد پور و عباسیان چه خبر!!!!؟؟؟؟؟
منم از این حرف آقای اسعدیان خوشم اومد که گفت من خوشحالم که برنامه ی هفت آقای فرحبخش رو آورد چون ادبیات ایشون از هر نوع دفاع من بهتر می تونه بر حق بودن مارو به مردم ثابت کنه.
بدبختی ما اینه که هرکی اعتراض داشته باشه، سریع می گن این بی دینه این دنبال تمدید گرین کارتشه...

به خاطر همینم این مملکت هیچ وقت اصلاح نمی شه
اونایی که خودشون رفتاراشون ... به بقیه می گن شعبون بی مخ
دنیا وارونه شده
پا برهنه های جنوب شهر!!!!!
من دیگه هیچی نمیگنم بهش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
اومده اشرافی گری رو از بین ببره
هرجا که اصغر فرهادی حضور داشته باشه... احتمالا نمیتونه جای خوبی باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
شما هميشه اينجوري تصميم مي گيري؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
تو هم که عین فرح بخش حرف می زنی. لابد سندش هم موجوده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
شما خودت کجایی برسیم خدمتت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
برو از خدا بترس.تا کی میخوای برچسب بزنی
امین د
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
از این تحلیل نتیجه میگیریم مثلاً 2+2 میشود : احتمالا 4 , احتمالا 5 احتمالا 3 یا اصلا احتمالا ریاضی به درد نمیخوره. چه ابزار پرکاربرد و مفیدی هست این "احتمالاً"
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
پس حتما فکر می کنی صرفا هر جا تو باشی جای خوبیه!!!! لااقل اسمتو می نوشتی ما هم بیایم همونجایی که تو هستی اینقدر از فضایل و کرامات شما و امثال شما بی نصیب نمونیم!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
واقعاً برای شما متاسفم
همین فرهادی بود که در مراسم اسکار جملاتی را گفت که هر ایرانی باید به اون افتخار کنه
درود بر همه عزیزانی که با فرهنگ و ادب و تفکر خود بیان کننده حق طلبی و صلح جویی ملت ایران هستند
حق با اسعدیان بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
كاملا مشخص بود كه حق با آقاي اسعديان است
ادب مرد به زدولت اوست.
فرهنگ ایرانیها در حدود 700 سال پیش.
بيانات آقاي فرحبخش كاملا درست بود يكعده بدون هيچ نظارتي بر اين جايگاه چنبره زده واجازه ورود غيرخودي را به جمع صميمانه خود نمي دهند و در هر دوره انتخابات فقط جايشان را با هم عوض مي كنند يك مدت بعنوان هيات مديره يا بازرس و اين چرخه ادامه دارد و در انتخابات و راي گيري ها كه نظارت مي كني مي بيني تعداد راي دهندگان به تعداد يك صدم جمع سينماگران نمي رسد ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
اگر هم چنين چيزي بوده بايد منطقي ثابت بشه ... كسي كه وسط صحبت شروع ميكنه به ... و فحش و بدو بيراه گفتن تهمت زدن معمولا حق باهاش نيست و ميخواد جو رو خراب كنه
ميرناصر بوذري
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
خانه اي كه دو سال است محكوم به تعطيلي است و شبانه بر در آن نخ مي بندند چگونه شما مي گيد چنبره زده اند و كسي را راه نمي دهند؟ آخه چرا اينقدر بي انصافانه قلم مي زنيد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
جناب فرهادی این چه حرفیه که می‌زنی؟ یعنی چی که تعداد رأی دهندگان به تعداد یک صدم سینماگران نمی‌رسه. خب برسه. خب همه‌ی سینماگران تو انتخاباتشون شرکت کنن و به کاندیدای مورد نظرشون رأی بدن. کسی جلوشون رو نگرفته. توی مجمع عمومی تمام اعضا پیوسته اجازه‌ی کاندید شدن دارن. و هیچ نظارت استصوابی اعمال نمی‌شه که کاندیدایی رو رد صلاحیت کنه. پس همه هم می‌تونن کاندیدا بشن و هم رأی بدن. وقتی همه خودشون رو از زیر بار مستولیت کنار می‌کشن طبیعیه که اون‌هایی که حاضرن قبول مسئولیت کنن رأی می‌آرن. این قضیه تو تمام صنوف و سندیکاها یکسانه.
امین د
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
اصولا شما معنا و مفهوم مجمع عمومی و رای گیری را متوجه هستی!!؟
ناشناس
| Turkey |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
اگر سینما مال مردم اشست پس نظر مردم که بهت منفی داده اند را با نظر همفکرانت مقایسه کن و ساکت شو
من نمس دانم یک تشکیلات صنفی پرا باید از طرف دولت نظارت بشود؟ مگر اهالی صنف خودشان عقل ندارند. خوب خودشان بازرس مس کذارند و نظارت می کنند و اگر هیأت مدیره خلاف کرد خودشان راهکاری می گذارند و حسابش را می رسند. به دولت چه مربوط است که در کار صنف دخالت کند ما تشکیلات صنفی درست می کنیم که یکی از کارهایش نظارت بر کار دولت است چون دولت خدمتگزار ماست و ما باید مراقب رفتارش باشیم. ما که خدمتگزار دولت نیستیم
مدارکش موجوده !
ما نمی زاریم (ما !)
بچه گدا های فلان شهر
من از همه قدیمی ترم (من )
چه صحبت هایی آشنایی استاااااااااااااااااااااد
آقای فرحبخش در بخشی از صحبتاشون مردم ایران را گدا خطاب کردند . اگر باور ندارید فیلم را دوباره نگاه کنید
من برنامه هفت را کامل دیدم و برای امثال فرحبخش متاسفم.
دو سه نکته وجود داره که بد نیست اشاره کنم:
1-با این نحوه اطلاع رسانی شما حق مطلب ادا نشد.چون حرف های ایشان را قطاری پخش کردید .وقتی عمق فاجعه ادبیات سخیف ایشون مشخص میشه که بصورت واقعی و در کنار شنیدن صحبت های منطقی اسعدیان اینها را بشنویم.
مثلاً در مورد یکه بدو کردن این دو نفر در مورد رانت که واقعاً اسعدیان ایشان را له کرد.
خیلی جالب بود که اسعدیان در جواب ایشون در مورد رانت گفت رانت خوار کسی است که هر ساله کارهاش در ایام نوروز به واسطه حمایت دولت پخش میشه.
یا جای دیگه فرح بخش به تناقض گویی افتاد و گفت بحث حقوقی مهم نیست و ممکنه حق با اسعدیان باشه یا من....خیلی جالبه کسی که بحث حقوقی براش جالب نیست و قبولش نداره میگه باید قانون مدار باشیم. ... یعنی اینکه ما ندانیم حقوق اصالت خود را از قانون میگیره و نمی شه به قانون احترام گذاشت ولی بگیم حقوق مهم نیست.مردم نظر بدن اگر ... در این دعوا وجود داشته باشه کیه کسی که اصالتی برای بحث های حقوقی قایل است یا مخالف آنکس؟

2- ...

3-کاری که فرح بخش کرد مصداق سوراخ دعا را پیدا کردن است تا کم میاورد میگفت وزارت ارشاد نماینده دولت است و مخالفت با دولت مخالفت با نظام و انقلاب و ... است و در نهایت طرف منافق است و... ولی خودش در یکی دو مورد که کار همین وزارت ارشاد خیلی به مذاقش خوش نیومد صراحتاً گفت من بارها گفتم وزارت ارشاد ی ها بی عرضه هستند و من مخالف فلان اقدامش هستم.... خدا کس وکارت رو بیامرزه حالا مخالف دولت منافق نیست؟
...
حرف زیاد است ولی بهمین بسنده میکنم
تا وقتی که مراحل قانونیه انحلال یه سازمان به ثبت رسیده ،انجام نشه نمی توان شرکتی را با همان اسم و در همان مکان تاسیس کرد. این کار کاملا غیر قانونی بوده و نمونه بارز رانت می باشد
چرا فکر می کنید که حق باید یک از این دو طرف باشد. این گونه که مشخص است هر دو طرف دنبال منافع خودشان هستند و هر کدام قانون را به نع خودشان تفسیر و جهت گیری می کنند. این وسط عمده قشر سینماگرانی است که در این وسط ضرر می کنند وگرنه بازیگرانی با دستمزدهای بالا و یا تهیه کنندگانی که با هر نهاد و سازمانی زد و بند دارند که ضرر نمی کنند
خيلي خوب انعكاس داديد .من برنامه را تا آخر ديدم ...دست شما درد نكند . ممنون . نقد بسيار به حق و قشنگي نوشته ايد. واقعا يه بچه دبستاني هم از ادبيات چاله ميدوني اين آقاي فرحبخش شوكه مي شد!!!!!
اسعديان واقعا باشخصيت و مادب برخورد كرد و خيلي آدم ... ست اين فرح بخش. اه اه اه.
فكر كرد مناظره سال88 است.
سلام بر روی گل استاد فرح بخش
خداوند را شاکریم که شما در این سینما وارد شده اید اگر شما نبودید ما آیا اواز قو داشتیم یا شارلاتان ، یا عروس فراری ، یا دختر شاه پریون که مملو از زیبایی در نوشتن و کارگردانی بود ، کامای شما اسکار رو به کما برد ، ای استاد ، ای گران مایع ع ع ع ، کمای شما کجا و طلا و مس کجا ، دختر شاه پریون کجا و بوسیدن روی ماه کجا ، یا همین کلاغ پر ، اصلا اسکار رو باید بدن به شما ...
با تشکر استاد
با سلام
یه پیشنهاد توپ برای جوانان جویای کار دارم :
ایجاد فروشگاه های مواد غدایی مثل هایدای 2 و بوف 2 و کلا استفاده از هرچیزی به نفع خودتون با نام و پسوند 2 فکرکنید...... تئاتر شهر 2 و سنگلج 2و......خخخخخخ
آقا من پیشنهاد دارم یه کلیپی از این مناظره درست شه و تو 8 سال آینده اول همه فیلم ها چه سینمایی چه برای شبکه سینمای خانگی پخش بشه به عنوان تبلیغ خانه سینما !!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار