بازدید 5221
۲

سرقت طلا به بهانه شكار كبوتر

کد خبر: ۲۹۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۷ 25 December 2012
مردي كه به بهانه شكار كبوتر به زور وارد منازل مردم در شهريار مي‌شد و طلاي زنان صاحبخانه‌ را مي‌دزديد، تحت تعقيب پليس قرار گرفت.
 
به گزارش جام‌جم، چند روز پيش زني با حضور در شعبه دوم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب شهريار در غرب استان تهران، عليه مردي به اتهام سرقت گردنبند طلاي ميليوني‌اش شكايت كرد.
 
شاكي گفت: روز حادثه زنگ خانه به صدا در آمد و وقتي در را باز كردم، مرد جواني را ديدم كه ادعا مي‌كرد، كبوترش در پشت‌بام خانه‌مان نشسته است و از من مي‌خواست اجازه دهم كبوترش را بردارد.
 
شاكي اضافه كرد: از مرد غريبه خواستم دقايقي به من فرصت دهد تا موضوع را با شوهرم در ميان بگذارم اما او در را هل داد و من به كف حياط پرت شدم. خواستم با داد و فرياد از اعضاي خانواده‌ام كمك بخواهم كه مرد جوان با چاقو مرا تهديد و يكباره گردنبند طلايم را كه بيش از يك ميليون و 500 هزار تومان ارزش داشت، سرقت كرد و متواري شد.
 
شاكي يادآور شد: با صداي فريادهايم، شوهر و فرزندانم سراسيمه به حياط آمدند و به تعقيب مرد سارق پرداختند اما او با يك موتورسيكلت كه در خيابان انتظارش را مي‌كشيد، از محل دور شد. در اين مرحله با چهره‌نگاري رايانه‌اي از دزد خشن، جستجوي پليس براي يافتن متهم فراري ادامه يافت.
 
در ادامه تحقيقات ماموران اطلاع يافتند، متهم فراري به شيوه‌اي مشابه وارد خانه چند زن ديگر در محله‌هاي شهريار شده و با زور و تهديد و كتك زدن، طلاي زنان را دزديده و با شكايت مالباخته‌ها تحت تعقيب پليس بوده است.
 
بنا بر اين گزارش، جستجوي گسترده پليس براي دستگيري اين دزد خشن ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
اگر دستگير شد و زود اعدامش كردن اين دست مشكلات اجتماعي كم مي شود اما اگر چند صباحي به زندان بيفتد و بعد هم آزاد شود همين آش و همين كاسه است!!!! كسي كه دست به اين اقدام مي زند يعني شيطان صفت شده و از انسان بودنش بيرون رفته.
مردم گرسنه شدند بیکاری زیاد شده در هر صورت باید پدر این گونه افراد را در آورد تا گوشگوار ه گوش افراد این مدلی باشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار