بازدید 6207

متلاشی شدن باند ۲ نفره سرقت به عنف در شیراز

کد خبر: ۸۹۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴ 10 May 2019

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری اعضای باند ۲ نفره سارقان به عنف که تحت پوشش مسافرکش نما اقدام به ۵۰ فقره سرقت از شهروندان کرده بودند، در شیراز خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از خانم‌ها مبنی بر اینکه هنگامی که به عنوان مسافر سوار خودرو شدیم ناگهان سرنشین با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت طلاجات، موبایل، وجه نقد و ... از ما می‌کرد که شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان با ۲ سواری سمند و پژو ۴۰۵ دارای آرم تاکسی که پلاک‌های آن‌ها مسروقه و دست‌نویس بوده است تحت پوشش مسافرکش، افراد عبوری را سوار و در مکان‌های خلوت با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال آنان شامل گوشی تلفن همراه، وجه نقد، ساعت، انگشتر و عابر بانک آنان می‌کنند.

سردار گودرزی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس آگاهی پس از گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس و استفاده از منابع خبری موفق شدند ۲ نفر سارق را شناسایی و دستگیر و آن‌ها را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کنند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به ۵۰ فقره سرقت به عنف اقرار کردند، بیان کرد: این سارقان مسافرکش نما تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه تاکنون ۴۰ نفر از شکات شناسایی شده‌اند به شهروندان توصیه کرد حتی‌الامکان برای جابه‌جایی از ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس، تاکسی و آژانس مسافربری استفاده کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر