بازدید 2203

مهمانپرست: سند نهایی 700 بند دارد

کد خبر: ۲۶۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۱ 29 August 2012
سخنگوی وزارت امورخارجه با بیان اینکه ورود سران کشورهای عضو جنبش نم به تهران همچنان ادامه دارد گفت: در سند تصویب شده آمده است بندهایی برای توسعه روابط اقتصادی میان اعضا به منظور جلوگیری از اقدامات یکجانبه کشورهای استکباری به تصویب رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر رامین مهمانپرست بعد از اختتامیه نشست وزرای اجلاس شانزدهم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هنوز سفر سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد به تهران ادامه دارد در پاسخ به این سئوال که آیا سفر برخی از سران که از قبل پیش بینی شده بود مانند امیر قطر کنسل شده است گفت: در مجموع بالاتر از 50 هیئت در سطح سران داشتیم که از قبل هم اعلام کرده بودیم ممکن است این تعداد کم یا زیاد شود اما هم اکنون 50 هیئت بالاتر از سطح وزرا به ایران سفر کرده اند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا در بندی از سند تصویب شده توسط وزرا در مورد تاسیس بانک مشترک میان اعضا اشاره شده است این گونه پاسخ داد که در مورد این بند اطلاعات دقیقی ندارم ولی در رابطه با توسعه همکاری های اقتصادی میان اعضا برای جلوگیری از اقدامات یکجانبه کشورهای استکباری بندهایی به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه سند به تصویب رسیده شده توسط وزرا 700 بند دارد خاطرنشان کرد: بعد از پایان نشست سران این اسناد به زبانهای مختلف منتشر خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر