بازدید 46633
۶

میت رامنی: اوباما اطلاعات محرمانه‌ای را به ایران داده است!

با نزدیک شدن هر چه بیشتر زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، رقابت میان دو کاندیدای دمکرات و جمهوری‌خواه شدت یافته و حتی در مواردی، شکل جنگ لفظی به خود گرفته است. در آخرین مورد از این دست، میت رامنی، رقیب دمکرات خود را به خیانت به کشور متهم کرده است.
کد خبر: ۲۶۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۰ 25 July 2012
با نزدیک شدن هر چه بیشتر زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، رقابت میان دو کاندیدای دمکرات و جمهوری‌خواه شدت یافته و حتی در مواردی، شکل جنگ لفظی به خود گرفته است. در آخرین مورد از این دست، میت رامنی، رقیب دمکرات خود را به خیانت به کشور متهم کرده است.

به گزارش «تابناک»، میت رامنی، کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، روز گذشته در سخنانی، دولت اوباما را متهم کرده که با افشای اسناد محرمانه کشوری به منظور دستیابی به منافع سیاسی خود و همچنین ناکامی در مقابله با رقبای آمریکا، از جمله چین، روسیه و ایران، به کشور خیانت می‌کند.

به نوشته روزنامه «نیویورک تایمز»، اظهارات رامنی که در همایش کهنه سربازان جنگ‌های خارجی گفته شده، تاکنون مهمترین سخنرانی وی درباره سیاست خارجی از زمان کاندیدا شدنش به شمار می‌رود که در عین حال، تهاجمی‌ترین سخنان وی علیه اوباما نیز به هست.

رامنی در این سخنان با اشاره به افشای اسناد محرمانه مربوط به حملات سایبری آمریکا به ایران گفته: «این رویه نفرت‌انگیز است. این کار به منزله خیانت به منافع ملی ماست. این به معنای مصالحه بر سر مردان و زنان کشور ماست که در میدان نبرد حضور دارند».

ذکر این مهم لازم است که به باور جمهوری‌خواهان، افشای موارد مربوط به حملات سایبری، از سوی خود دولت اوباما و برای به دست آوردن منافع خاص سیاسی و کاستن از بار انتقادات بر دولت انجام گرفته است.

اما اظهارات رامنی به همین جا محدود نشده و وی در بخش دیگری از سخنانش، اوباما را به خیانت به اعتماد متحدین آمریکا متهم کرده است. رامنی در توضیح این امر، به لهستان، جمهوری چک و رژیم صهیونیستی اشاره کرده و گفته، اوباما با موضعش در قبال روسیه و ایران، اعتماد آنها را از بین می‌برد.

بنابراین، آن گونه که از این اظهارات برمی‌آید، موضوع ایران همچنان به عنوان یکی از چالشی‌ترین مسائل در سیاست آمریکا به شمار می‌رود که استلزامات فراوانی برای دولتمردان این کشور در بر دارد. این چندمین بار است که رامنی با انتقاد از سیاست‌های اوباما در قبال ایران، وی را به نرمش و در پیش نگرفتن موضعی صحیح در این زمینه متهم کرده و عملکردش را زیر سؤال برده است. در مقابل، اوباما نیز تلاش داشته با افزایش فشار‌ها بر ایران، از فشار انتقادات بر دولت خود بکاهد.

اما آنچه مشخص است، این که هر دوی این کاندیدا‌ها، با دستاویز قرار دادن موضوع ایران و سعی در فضاسازی در میان افکار عمومی، می‌کوشند تا از سویی، حمایت رژیم صهیونیستی و از سوی دیگر، حمایت بخش‌هایی از رأی دهندگان تندروی آمریکایی را به خود جلب کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۶
قدرت طلبي و خودخواهي،تا چه حد؟
مگر ايران جز حق طبيعي اش خواسته ي ديگري هم دارد؟
ملت غيور ايران، بياييد با كمي صبر و اتحاد و همدلي به مشكلات تحميلي از سوي غرب فائق آييم تا اميال خبيث امپرياليسمي آمريكا، حداقل در مورد ايران، فروكش كند.
چقدر جالب که نابودی ایران شده دغدغه اونا
این یانکی ها برای رسیدن به مقاصدشان به خودشان هم رحم نمی کنند. به یکدیگر اتهام می زنند، ساده انگاری است اگر توقع داشته باشیم که با ما روراست باشند.
مشكل امريكارا بايدازمردم امريكا پرسيد.مشكل امريكا مشكل اقتصادي است وناتواني دولتهاي امريكا از احزاب مختلف درحل اين مشكل.بله دولت امريكا ديگر نميتواندكشورهاي ديگر را غارت كندواقتصادفاسدخودراسروسامان دهد.نامزدهاي رياست جمهوري هم چون راه حل وحرفي براي حل اين مشكل ندارند موضوعات فرعي وبي ربط را مطرح ميكنندوضعفهاي يكديگررا برخ هم ميكشند.
این بازی خودشونه که راه انداختن می خوان یکم گرد خاک کنن تا این انتخاباتم تموم بشه یه بازی تکراری اینا چشم انداز چشم جهان رو دنبال می کنن
اگرجرات دارندبه ايران حمله كنندتاموشك هاي ايران اسراييل رابه خاكسترتبديل كنه تادرس عبرتي براي همگان باشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی