بازدید 16863

اولویت‌های تشرف عمره مفرده 91 اعلام شد

کد خبر: ۲۳۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۱ 05 March 2012
سازمان حج و زیارت، امروز - دوشنبه - اولویت های تشرف گروههای مرحله دوم اعزام عمره مفرده سال 91 را اعلام كرد.
   
به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت و پیرو اطلاعیه های قبلی این سازمان در خصوص نحوه ثبت نام و تشرف به عمره و اعلام گروه های مرحله نخست اعزام به عمره مفرده از 11 بهمن ماه جاری تا 26 اردیبهشت ماه سال آتی، بدین وسیله تمامی دارندگان اولویت های شماره 1 تا 205 از ثبت نام عمومی سال 1387 بانك ملت كه تاكنون در گروههای مرحله نخست اقدام به رزرو جا و ثبت نام مربوطه نكرده اند، می توانند در یكی از گروههای مرحله دوم از 27 اردیبهشت ماه سال 91 تا 29 تیرماه جا رزرو وثبت نام كنند.

براساس این گزارش، متقاضیان به منظور اطلاع از اولویت های تشرف می توانند با مراجعه به وب سایت بانك ملت به آدرسwww.bankmellat.ir و یا با مراجعه به یكی از شعب آن بانك و یا تماس با شماره تلفن 1556( مركز ارتباطات مردمی بانك ملت ) و یا ارسال شماره ثبت نام خود( مندرج در كارت ثبت نام ) به مركز پیام بانك ملت به شماره 200034 ( از طریق پیامك )از اولویت تشرف خود مطلع شوند.

بر این اساس، با توجه به فراخوان های مكرر سازمان حج و زیارت طی سنوات گذشته، از تمامی دارندگان قبوض عمره بانك ملی، مربوط به ثبت نام های سنوات سال های 1363 ،1376و1382 تا 1386 و عدم تشرف آنان، در سال جاری برای آخرین بار از دارندگان اینگونه قبوض دعوت بعمل می آید.

بدیهی است عدم مراجعه و ثبت نام آنان درعمره جاری به منزله انصراف از سفرعمره است.

اسامی و آدرس دفاتر زیارتی مجاز به همراه تاریخ پرواز، گروه قیمتی و هزینه آن و سایر اطلاعات لازم در هر استان از سوی دفاتر حج و زیارت استان در روزهای چهارشنبه 17 و 18 اسفند ماه جاری از طریق جراید كثیرالانتشار محلی به همراه نحوه پذیرش از متقاضیان و تاریخ شروع ثبت نام در دفاتر زیارتی اعلام می شود.

تا قبل از اعلام رسمی اسامی دفاتر زیارتی در جراید استان، هیچ یك از دفاتر مذكورمجاز به پذیرش متقاضیان و اخذ مدارك از آنان تحت عناوین رزرو، لیست انتظار و... در این گروهها نبوده و ثبت نام فقط در روز و ساعت اعلام شده از سوی دفتر حج و زیارت استانها با حضور ناظرین مربوط انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش چنانچه زائرین در مهلت مقرر( برابر اطلاعیه استانی دفاتر حج و زیارت) برای ثبت نام و تكمیل ظرفیت های پروازی اقدام نكنند ، سازمان حج و زیارت با دعوت از اولویت های بعدی نسبت به تكمیل ظرفیت گروه های اعزامی اقدام خواهد كرد.

ازاین رو از هم اكنون توصیه می شود كه متقاضیان ظرف مهلتی كه تعیین شده است به كارگزاران مجاز در سطح استانها و شهرستانهای مربوط مراجعه و نسبت به ثبت نام در گروه و تاریخ مورد نظرشان اقدام كنند.

تشرف عمره گذاران درهرزمان منوط به صدور به موقع روادید از سوی سفارت كشورعربستان سعودی در ایران و تایید جداول پروازی است .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست