بازدید 9566
واردات تخم‌مرغ با تعرفه 4 درصدی؛

تفاوت‌ها در قیمت تخم‌مرغ و واکنش عملی وزارتخانه

در چند روز گذشته از 5100 تومان برای هر شانه تا 6700 تومان به صورت رسمی اعلام شده، در حالی که مشاهدات میدانی خبرنگار ما، حاکی از قیمت‌های 8500 تومانی و حتی بالاتر است/ ستاد تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت، برای کنترل بهای تخم‌مرغ با پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی، با تعرفه 4 درصدی واردات تخم‌مرغ موافقت کرد.
کد خبر: ۱۹۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۲ 09 October 2011
سرویس اقتصادی ـ در پی بروز ابهامات جدی در زمینه قیمت تخم مرغ در هفته گذشته و اعلام قیمت‌های متفاوت، وزارت بازرگانی از تلاش برای واردات تخم‌مرغ با تعرفه 4% خبر داد.

به گزارش «تابناک»، در چند روز گذشته از 5100 تومان برای هر شانه تا 6700 تومان به صورت رسمی اعلام شده، در حالی که مشاهدات میدانی خبرنگار ما، حاکی از قیمت‌های 8500 تومانی و حتی بالاتر است.

در این باره بیک‌زاده، سرپرست سازمان بازرگانی استان اردبیل گفت: ستاد تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت، برای کنترل قیمت تخم مرغ با پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی، با تعرفه 4 درصدی واردات تخم‌مرغ موافقت کرد.

وی افزود: به منظور ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا در بازار، روند ثبت سفارش ورود تخم مرغ از کشورهای خارجی، با سرعت انجام می گیرد.

بیک‌زاده تصریح کرد: پخش گسترده تخم‌مرغ، برخورد با عرضه آن به نرخ‌های غیرمتعارف، هماهنگی عرضه تخم مرغ وارداتی برای کنترل بازار و ابلاغ تعزیراتی شدن قیمت، از جمله دیگر مصوبات ستاد تنظیم بازار وزارت متبوع است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پخش گسترده تخم‌مرغ در سطح کشور در حال انجام است که در چهار نقطه از اردبیل نیز هر کیلو تخم مرغ به بهای 28000 ریال توزیع می‌شود و این روند توزیع در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان