بازدید 3478

تخم مرغ بالاتر از 6000 تومان تخلف است

هم اکنون با توجه به هماهنگی‎های به عمل آمده با میادین میوه و تره‌بار، هر شانه تخم‌مرغ 5100 تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که به اتحادیه میهن اعلام شده است که به هر میزان تخم‌مرغی که مورد نیاز باشد، در اختیار آنها قرار گیرد.
کد خبر: ۱۹۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۹ 08 October 2011
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه فروش تخم‌مرغ در خرده‌فروشی‌ها با نرخ بالاتر از 6 هزار تومان تخلف است، گفت: هم اکنون روزانه 50 تا 60 تن تخم‌مرغ در میادین میوه و تره‌‎بار به نرخ هر شانه 5100 تومان در حال عرضه است.

محمدعلی ضیغمی در گفتگو با مهر گفت: قیمت تخم‌مرغ در کشور نسبت به روزهای گذشته روند نزولی را طی کرده و پیش‌بینی می‌شود ظرف روزهای آتی با تدابیر ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت و هماهنگی‌های صورت گرفته با تشکل‌ها و اتحادیه‌های مربوطه، قیمت تخم‌مرغ در بازار کاهش یابد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: بر این اساس، در حال حاضر قیمت عمده‌فروشی هر کیلوگرم تخم‌مرغ در میادین اصلی 2750 تومان و هر شانه تخم‌مرغ 5300 تومان است که نسبت به هفته گذشته، 700 تومان در هر کیلو کاهش یافته است، این درحالی است که خرده‌فروشان نیز با در نظر گرفتن سود 10 درصدی باید هر شانه تخم‌مرغ را با نرخی کمتر از 6 هزار تومان به فروش برسانند.

وی تصریح کرد: هم اکنون با توجه به هماهنگی‎های به عمل آمده با میادین میوه و تره‌بار، هر شانه تخم‌مرغ 5100 تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که به اتحادیه میهن اعلام شده است که به هر میزان تخم‌مرغی که مورد نیاز باشد، در اختیار آنها قرار گیرد.

به گفته ضیغمی، روزانه 50 تا 60 تن تخم مرغ در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود؛ ضمن اینکه روزانه 50 تن تخم‌مرغ نیز از محل واردات در اختیار سازمان میادین میوه و تره بار قرار می گیرد و امید است با ادامه عرضه تخم‌مرغ در شبکه‌های رسمی، طی این هفته قیمت تخم‌مرغ تا سطح مورد قبول کاهش یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل