بازدید 68717

توقيف خودرو و برخورد با مزاحمين نوامیس+تصاویر

طرح «تشديد امنيت اخلاقي» از 25 خرداد ماه سال جاري در مناطق گوناگون پايتخت اعم از ميادين، بزرگراه‌ها، مراكز خريد، مترو و ... آغاز شد. مأموران اين طرح با ارايه تذكر زباني و ارشادي، با افراد بدپوشش و گردانندگان سگ در معابر عمومي برخورد مي‌كنند.
کد خبر: ۱۷۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۵ 19 June 2011
سرویس «تابناک» اجتماعی ـ در ادامه اجراي طرح «تشديد امنيت اخلاقي»، مأموران پليس تهران از روز شنبه برخورد با مزاحمين نواميس را در پايتخت تشديد و به همراه توقيف خودرو و موتورسيكلت اين دسته از متخلفان با آنها برابر قانون برخورد كردند.

طرح «تشديد امنيت اخلاقي» از 25 خرداد ماه سال جاري در مناطق گوناگون پايتخت اعم از ميادين، بزرگراه‌ها، مراكز خريد، مترو و ... آغاز شده است و مأموران اين طرح، با تذكر زباني و ارشادي، با افراد بدپوشش و گردانندگان سگ در معابر عمومي برخورد مي‌كنند.

در عين حال برابر اعلام قبلي فرمانده انتظامي تهران بزرگ، از روز شنبه و در راستاي طرح «تشديد امنيت اخلاقي» برخورد با مزاحمين نواميس در پايتخت تشديد شده است.

از ساعات اوليه روز شنبه در مناطق گوناگون پايتخت، مأموران پليس با به كارگيري همزمان نيروهاي نامحسوس و محسوس خود ضمن شناسايي مزاحمين نواميس با آنها برخورد كردند که اجراي اين طرح تا ساعات پاياني شب نيز ادامه داشت.

از سوي ديگر، در بزرگراه‌هاي پايتخت نيز گشت‌هاي موتورسوار طرح «تشديد امنيت اخلاقي» به رانندگان يا سرنشينان بدحجاب خودروها تذكر داده و يا برخورد مي‌كردند.

سردار حسين ساجدي‌نيا، فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اين كه اجراي اين طرح تا رفع دغدغه‌هاي مردم در حوزه‌هايي همچون بدپوششي و مزاحمين نواميس ادامه خواهد داشت، به ايسنا گفت: برخورد نيروي انتظامي با عفاف‌ستيزان و اخلالگران امنيت اجتماعي چندوجهي و همه جانبه خواهد بود كه در اين راستا با ريشه‌ها و واسطه‌ها نيز برخورد خواهد شد.

وي با تأكيد بر اين كه برخورد با موضوع بدپوششي در دو مقوله مصرف‌كننده و توليدكننده است، بار ديگر هشدار داد: همه مراكز توليدي و توزيعي در تهران شناسايي شده و تذكرهاي لازم در اين باره به آنها داده شده است كه در صورت رعايت نكردن اين موازين از سوي اين مراكز با آنها نيز برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اين كه برخورد با مزاحمين نواميس از روز شنبه تشديد شده است، با اشاره به اين كه تشديد اين طرح با استقبال شهروندان روبه رو بوده است، گفت: اجراي اين طرح همچنان ادامه دارد و وسيله نقليه اين دسته از افراد يك هفته توقيف و رانندگان آنها به مراجع ذيربط معرفي مي‌شوند.

وي با اشاره به اين كه پليس درباره امنيت اخلاقي با تمام توان به ميدان آمده است از دستگاه‌هاي ذيربط ديگر همچون دستگاه‌هاي فرهنگساز و ناظر نيز خواست به وظايف خود در اين باره عمل كنند


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار