بازدید 13076

حجةالاسلام قرائتی، 25 بهمن و مسجد ضرار

حجت‌الاسلام محسن قرائتي شامگاه جمعه در مراسم اختتاميه ششمين جشنواره قرآني «مدهامتان» اظهار داشت: طي سال‌هاي اخير كارهاي زيادي در كشور در زمينه قرآن و نهج‌البلاغه انجام شده است ولي اين كافي نيست و بايد بيش از اينها به فرهنگ و معارف قرآني توجه شود.
کد خبر: ۱۴۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۳ 19 February 2011
رئيس ستاد اقامه نماز كشور گفت: عده‌اي نيز به بهانه برگزاري راهپيمايي و حمايت از انقلاب مصر در ۲۵ بهمن به خيابان‌ها ريختند و در برابر ولايت فقيه ايستادند و كار اين افراد تكرار همان مسجد ضرار است و برخورد با آنها بايد همانند مسجد ضرار باشد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محسن قرائتي شامگاه جمعه در مراسم اختتاميه ششمين جشنواره قرآني مدهامتان اظهار داشت: طي سال‌هاي اخير كارهاي زيادي در كشور در زمينه قرآن و نهج‌البلاغه انجام شده است ولي اين كافي نيست و بايد بيش از اينها به فرهنگ و معارف قرآني توجه شود.

وي افزود: تلاوت قرآن، حق تلاوت، ترتيل، تدبر در آيات كلام وحي و عمل به دستورات اين كتاب آسماني بايد در رأس فعاليت‌هاي فعالان قرآني باشد تا فرهنگ قرآن در جامعه حاكم شود.

رئيس ستاد اقامه نماز كشور در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به حوادث فتنه ۲۵ بهمن سال‌ جاري خاطر‌نشان كرد: در زمان پيامبر گرامي اسلام حضرت محمد مصطفي (ص) با وجود اينكه مسجد بزرگي در مدينه توسط رسول مكرم اسلام ساخته شده بود، عده‌اي با هدف فتنه‌انگيزي مسجدي به نام مسجد ضرار بنا كردند كه به دستور پيامبر تخريب شد.

قرائتي تصريح كرد: عده‌اي نيز به بهانه برگزاري راهپيمايي و حمايت از انقلاب مصر در ۲۵ بهمن به خيابان‌ها ريختند و در برابر ولايت فقيه ايستادند و كار اين افراد تكرار همان مسجد ضرار است و برخورد با آنها بايد همانند مسجد ضرار باشد.

وي يادآور شد: مردم ولايي سراسر كشور همزمان با سي و دومين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند جمهوري اسلامي در راهپيمايي با‌شكوه روز ۲۲ بهمن شركت كردند و يكبار ديگر با آرمان‌هاي والاي انقلاب، امام (ره)، شهدا و رهبري تجديد پيمان و از انقلاب مردم مصر حمايت كردند.

ششمين جشنواره قرآني "مدهامتان " به مدت سه روز با شركت ۳۰۰ نخبه قرآني كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد به ميزباني استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار