بازدید 10335

نقشه رهایی غرب از چالش خاورمیانه چگونه تکمیل می شود؟

در راستای این اهداف، اتاق فکر غرب به رهبری آمریکا و صهیونیست ها و عوامل وطنی آنان، در تلاشند تا سه ضلعی همسان ‏انگاری، تقابل ‏سازی و امید بخشی را در درون کشور اجرا کرده و همان گونه که فرصت به دست آمده از یک نمایش بی نظیر مردم سالاری را در سال گذشته سوزاندند، فرصت تاریخی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان نماد یک حکومت مترقی در ایفای نقش مناسب خود در تحولات منطقه بسوزانند.
کد خبر: ۱۴۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۷ 13 February 2011
رویدادهای مهم و اثرگذار روزهای اخیر در منطقه خاورمیانه و کشورهای عربی، اتاق فکر غرب به رهبری آمریکا و اسراییل را عملا با تناقضی شدید در باب تصمیم گیری و اجرای سناریوهای خود روبه رو ساخته است.

به گزارش «تابناک»، از آنجا که هدف نهایی غرب برای به دست آوردن بیشترین منافع خود در منطقه استراتژیک خاورمیانه، در عین ارایه چهره ای دمکراتیک از خود در میان جوامع، قاعدتا قابلیت پیروی از یک نسخه پیچیده شده واحد را ندارد، بنابراین، با توجه به شرایط جدید پیش آمده در منطقه، آنها را دچار یک سردرگمی و تناقض گفتاری و رفتاری کرده است.

در واقع، چون آمریکا تاکنون با هدف در انزوا گذاردن جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان و جلوگیری از صدور روح انقلابی مبتنی بر بیداری اسلامی، تلاش داشت با حمایت از حکام دست نشانده کشورهای اسلامی، ایران را به عنوان بزرگترین خطر برای ثبات منطقه معرفی و در نقشه طراحی شده خاورمیانه جدید، کفه معادلات را به سود خود سنگینتر کند، در مدت حیات جمهوری اسلامی، همواره با ترفندهای گوناگون، نظام حاکم بر ایران را ضد مردمی، جنگ افروز، مرتجع، استبدادی و ضد حقوق بشر معرفی کرد و این در حالی است که امروز و با توجه به گسترش بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، چون دست خود را برای همگان رو شده می بیند، نمی داند که چگونه ادعای خود، مبنی بر ضد دمکراسی بودن ایران را در کنار حمایت های گسترده خود از نظام های دیکتاتوری منطقه توجیه کند!

از سویی، به درستی روح اسلام خواهی و استبدادستیزی ملت های به ستوه آمده از دیکتاتوری های ضد اسلامی دست نشانده در منطقه و اثرپذیری آن از انقلاب اسلامی ایران را درک کرده و از سوی دیگر، وا دادن در مقابل آن را به معنای پایان یافتن رویای خاورمیانه جدید می داند.

بنا بر این گزارش، دغدغه حفظ منافع استکباری در منطقه، آمریکا را فعلا به این نتیجه رسانده است که با کمک جوسازی رسانه ای، هر چند در ظاهر خود را حامی مردم نشان داده و بر ترک قدرت امثال مبارک اصرار ورزد، در پشت پرده با سوار شدن بر موج جدید ایجاد شده، منویات و اهداف خود را پیاده کرده و از الگوگیری مردم از انقلاب اسلامی ایران جلوگیری کند.

در راستای این اهداف، اتاق فکر غرب به رهبری آمریکا و صهیونیست ها و عوامل وطنی آنان در تلاشند تا سه ضلعی همسان ‏انگاری، تقابل ‏سازی و امید بخشی را در درون کشور اجرا کرده و همان گونه که فرصت به دست آمده از یک نمایش بی نظیر مردم سالاری را در سال گذشته سوزاندند، فرصت تاریخی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان نماد یک حکومت مترقی در ایفای نقش مناسب خود در تحولات منطقه بسوزانند.

بنابراین، عوامل داخلی غرب به رهبری آمریکا در تلاشند تا در این رویارویی جدید:

الف) با القای همگونی جنس انقلاب مردم منطقه و به ویژه مردم مصر با رخدادهای سال گذشته در ایران؛

1 ـ اثرگذاری روح بیداری اسلامی انقلاب مردم ایران در سال 57 را بر تحولات منطقه در حد صفر تقلیل داده و خاستگاه این تحولات را معیشتی و اقتصادی تعبیر کند.

2 ـ بر رفتار متناقض غرب در برابر رخدادهای سال 88 ایران و حمایت آنان از حکام دیکتاتور منطقه سرپوش گذاشته و از این رهگذر، از الگوگیری انقلابیون منطقه از انقلاب اسلامی ایران جلوگیری کنند.

3 ـ با مشغول کردن نظام در درون و القای وجود دیکتاتوری در ایران، آتش فتنه سال گذشته را شعله ور کرده و از اثرگذاری ایران در مسائل منطقه بکاهند.

ب) با شبهه افکنی در اصول ساختار مترقی جمهوری اسلامی و القای تقابل میان جمهوریت و اسلامیت نظام؛

1 ـ ملت انقلابی و آزادیخواه منطقه را از الگوگیری از انقلاب اسلامی ترسانده و با ایجاد تصویری مخدوش از وضعیت جمهوری اسلامی، آنها را به سمت ایجاد نظام های سکولار تشویق کنند.

2 ـ از این رهگذر، غرب را در رویارویی با تشکیل یک خاورمیانه اسلامی و ضد غرب یاری رسانده و از بروز چنین رخدادهایی با محوریت ایران جلوگیری کنند.

پ) با امیدبخشی به افراد و جریانات داخلی همسو؛

1 ـ سرمایه اجتماعی از دست رفته در درون را بازیابی کنند.

2 ـ با اطمینان از اینکه در صورت بروز هر اتفاقی، سرانجام نظام با عوامل آشوبگر برخورد خواهد کرد، خوراک رسانه ای مورد نیاز رسانه های معاند را برای تداوم شانتاژ علیه جمهوری اسلامی فراهم کرده و حقیقت، حمایت همه جانبه مردم و نظام را از حرکت ملت های آزادیخواه منطقه، وارونه جلوه کنند.

با توجه به آنچه گفته شد و با توجه به این نکته که در حیات جمهوری اسلامی در ایران، عوامل داخلی دشمن، همواره رفتاری ریاکارانه برای فریب مردم داشته اند، رفتارشناسی اعتقادی آنان برای شناخت بهتر از سوی افکار عمومی به نظر ضروری می رسد؛ بنابراین، اشاره ای کوتاه می کنیم به گفتار و اندیشه زلال معمار کبیر انقلاب در بازشناسی قلوب مومن از قلوب مریض و منافق:

حدیث سی ام از چهل حدیث حضرت امام خمینی(ره) درباره اقسام قلب، حیله های شیطان و فرق بین قلب مؤمن و قلب منافق است.

آن راحل عظیم الشأن مبحث را با روایتی از امام باقر(ع) آغاز می كند كه حضرت فرمود: همانا دل ها بر چهار قسم است؛ قلبی كه در آن دورویی (نفاق) و ایمان است؛ قلبی كه وارونه است؛ قلبی كه بر آن مُهر خورده و تاریك است و دلی كه نورانی و صاف است.

راوی می گوید: از حضرت پرسیدم: منظور از «ازهر» [كه درباره قلب مؤمن فرمودید] چیست، حضرت فرمود: منظور قلبی است كه در آن چراغی منور [از ایمان] قرار دارد. قلب تاریك، قلب منافق است، قلب نورانی قلب مؤمن است كه اگر [چیزی] به او عطا شود، شكر گوید و اگر [به رنجی] مبتلا شود، صبر کند و قلب وارونه قلب مشرك است.

سپس حضرت آیه «افمن یمشی …» را تلاوت فرمود [آیا كسی كه راه می رود، در حالی كه به رو افتاده، راه هدایت را بهتر یافته است، یا كسی كه بر طریق استوار راه برود؟] و اما قلبی كه در آن ایمان و نفاق است، پس طایفه ای در طایف بودند كه چنین بودند، پس اگر مرگ آنها برسد، در حالی كه بر حال نفاق هستند، هلاك خواهند بود و اگر در حال ایمان بمیرند، رستگار خواهند شد.

فرق قلب مؤمن و قلب منافق

قلب مؤمن از فطرت اصلی خارج نشده و هر چه از حقایق ایمانی و معارف الهی به او القا شود، خواهد پذیرفت؛ بنابراین، در روایت آمده است كه قلب مؤمن مفتوح است، اما قلب منافق چون با تیرگی های مخالف فطرت آغشته شده است (مانند حب نفس، تعصبات جاهلی و اخلاق ناپسند) بسته است و حرف حق و حقیقت را پذیرا نیست و صفحه آن همچون صفحه ای سیاه وتاریك است كه نقشی نمی پذیرد. قلب مشرك و منافق واژگون و بسته است؛ اما تفاوت بین قلب مشرك و منافق این است كه قلب مشرك به دلیل این كه متوجه معبود غیر حقیقی است، دو ویژگی دارد: خضوع صادقانه در برابر غیر خدا و ویژگی دیگر نقص و كدورت به خاطر این خضوع؛ بنابراین، قلب مشرك واژگونه است.

اما منافق گاه مشرك است؛ برای همین، در این هنگام قلب او مثل قلب مشرك، «واژگونه» است و گاه مطالب حق را می شنود و می فهمد، ولی به دلیل ظلمت و تیرگی قلبش آن را نمی پذیرد؛ بنابراین، در این اوقات، قلب او «مسدود» است. پس قلب منافق هم واژگونه است و هم مسدود.

همچنین حدیثی كه در آغاز نوشتار آمد، دو صفت برای مؤمنان عنوان كرد: شكر در عطاها و صبر در هنگام سختی ها. این دو ویژگی به دلیل اهمیتی كه دارند در حدیث عنوان شده اند و این دو صفت، سرچشمه بسیاری از كمالات فرد خواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳۴
ایول، حالا ساندیس رو بزن روشن شی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۴
المان نشین ساندیسی نشونت بدیم که ادرست رو گم کنی و دنبال ادرس سه تفنگدار ورشکسته بگردی
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
به نظر من ساندیس خوردن اشکالی نداره اما امثال اونایی که سال قبل عرق خوری اون هم از نوع سگیش ! می کردن و تو خیابونا علیه نظام جفتک می زدن و عربده می کشیدن و در مقابل اربابای امریکایشون دم تکون می دادن خیلی ننگ داره . در ضمن فعلا بهت توصیه می کنم یه دونه ساندیس خنک اگه دم دستت هست بخور تا خنک شی !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
سانديس چند حالا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
جدا هنوز فکر میکنید کسی برای ساندیس 100 تومنی این همه وقت میذاره بره جایی تجمع؟! عقل هم خوب چیزیه به مولا!
سليماني
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
مخ حجيم بعضي ها بيشترازسانديس رو سيگنال نمي ده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
مردم ایران در دوران جنگ نشان دادند که اهل فدا کردن عزیزانشان هستند. اگر قرار بود به خاطر ساندیس از چیزی طرفداری کنند تا بحال صدهابار از بین رفته بودند. مشکل بعضی ها این است که می خواهند جامعه ای را عوض کنند که آن را نشناخته اند
کامران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
چرا با اسم و email نمی دی تا با هم یک کم حرف بزنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
ما همه ملتی گرسنه ایم (تو این طوری فکر کن) ولی ساندیس نظام از اون چیزهای نجسی که تو می خوری خیلی شیرین تره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
ساندیس که مشکلی نداره عزیز ، به شما چیز دیگه ای زدند که مدتهاست از توهم در نیومدی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
کافر همه را به کیش خود پندارد(این شمایید که قیمتتان درحد ساندس است نه ملتی که از جان خود مایه میگذارند
خيلي جالبه!!!!!!راجع به 25 بهمن ساكتيد!!! هيج خبري - تحليلي درج نكرديد. اينجاست كه منافق بودنتان آشكار ميشه. يك طرفدار انقلاب اسلامي مثل شما كافيه. دشمن لازم نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
ایا نیازی به ارائه تحلیل راجع به 25 بهمن هست؟ یک معادله ساده است وقتی کلیه کشورهای غربی و امریکا و دشمنان ایران زمانی در حمایت از مبارک و... سینه چاک می کردند و نعره می زدند حال از جنبش سبزی که بی رنگ شده حمایت می کنند و گریه مظلومیت سر می دهند . آیا همه جواب این معادله ساده نمی دانند؟ که دشمن کیست و دوست کیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
25 بهمن را خواهیم دید ، البته بعید می بینم با اون چشمهای تنگ نظری که دارید موج خروشان 22 بهمن رو هم دیده باشید
زر زیاد نزن مزدور...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۴
کیسه مزدور که با پول امریکا و اسرائیل و رادیویی محمودعباس گرم میشه معلومه کیه ...همه میتونن حدس بزنن مزدور کیه
مزدور بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
ادبت منو کشته . اروپا رفتی تا ادب یا بگیری یا نون مزدوریو پناهندگیتو بخوری
رضا
| Australia |
۰۸:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
نظر شما در مورد ساندیس چیه؟
mehran
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
کیسه مزدورا با ساندیس پر میشه.
کامران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
اگر تو مزدور نیستی مرد باش اسم و email بده. شروع کن برو تو خیابون مثل مردم مصر قیام کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
واقعا این رای های مثبتی که به این نظر داده شده نشان می ده که چنین افرادی در چه حد فهم و شعور دارند. اگر من بودم حداقل به یک همفکر بی ادب خودم رای مثبت نمی دادم. مگر نه این بود که ادب ما به ز دولت ماست!!!!!
تابناک عزیز
مقاله تان بسیار عالی بود
اگر دوستان جاهل نبودند امام علي (ع) در صفين كار امويان را تمام كرده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
سران جنبش سبز، بویژه آقای موسوی، بارها اعلام کرده است که هرکس با هر عقیده ای می تواند در این جنبش حضور داشته باشد. این به آن معنی است که این جنبش از سلطنت طلب و توده ای تا منافقین و ... را عضو خود می داند. لطفاً بفرمایید منظور از یاران امام علی ایشانند؟ آقای کروبی به صراحت چند بار فرموده اند که برای شب اول قبرشان فعالیت نمی کنند. خب این هم از شیعه راستین امام علی.
این تحلیل یه مشت توهمات جهان سومی است که به خورد مردم میدهند تا به ملتشان القا کنند تمام اتفاقات خوب از صدقه سر انهاست و تمام اتفاقات بد و  عقب ماندگیها و فقر ملتهایشان تقصیر دشمنان فرضی
پاسخ ها
سهیل بشردوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۴
خود مردم مصر دارن می گن ما از ایران الگو گرفتیم، شما چرا داری میسوزی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
تو سرتو از زیر برف در نیار همونی که اون زیر می بینی درسته !!!!!!
ن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
100 سال ما رو چپاول کردند تازه میگی دشمن فرضی !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
به این نظر میگن سفسطه اگزیستانسیالیستی. اونیکه تو توهمه شمایید که عادت کردید اون پایین باشید و به بالا نگاه کنید و بگید چقدر دوره برا ما جهان سومی ها.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
دوست عزیر اینها توهم نیستند واقعیت دارند. تمام اتفاقات خوب به دلیل انقلاب ایران نیست ولی اتفاقات خوب در هرجای دنیا که باشد بر روی هم اثر می گذارند. مقاومت مردم ایران در زمان جنگ و پایداری آنها در برابر تهدیدات مکرر آمریکا، به هر حال در شکستن ابهت آمریکا بی تأثیر نبوده است. دشمنی ها هم فرضی نیستند. کافی است که بخواهیم ببینیم، آن وقت می بینیم. ان شاء الله شما و ما شاهد زمانی باشیم که غربی ها رسماً اعلام نکنند که به دلیل حفظ منافع خود در فلان منطقه اقدام کرده اند و ببینیم بین منافعشان و اصول اخلاقی، منافع خود را انتخاب نکرده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
سهيل جان تو با مردم مصر در ارتباطي يا از تلويزيون ديدي؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
چقدر کیف میده که آتیش گرفتید. می خواستید با valentine جوونا رو بیارید تو خیابون و بگید که به طرفداری از شما اومدن. ولی به گل نشستید.
یا خیلی بچه ای یا از نزدیکای فتنه‌گران هستی. اگر بچه‌ای که بزرگ می شی می فهمی دنیا چه خبره. اگر هم از فتنه‌گرا هستی که خوب سوختی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
باشه آقای جهان اولی وقتی ما غرب را با همه قدرت توهمی اش زمین زدیم توهم شما از جهان سومی بودن ما و جهان اولی بودن دیگران بر طرف می شود؟ مطمئنم که نه چون قلوب سیاه شما با قیر پوشیده شده و به این راحتی ها پاک نمی شود
کامران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
ببین!
اگر این حرکتها دنباله حرکت 57 ایران نیست، پس چرا می خواید به زور ثابت کنید که نیست؟ اینکه آتیش می گیرید نشون میده که همینطوره.
تو چه بخوای چه نخوای این حرکت‌ها داره اتفاق می افته. اسرائیل بیشتر از همه خودشو خراب کرده. اونوقت تو می گی که اینها توهمه.
اگر می گفتند که این حرکت دنباله جنبش سبز ایرانه همه هوررا می کشیدید، ولی می گن دنباله انقلاب اسلامیه می سوزید؟
یا خود فروشی یا هنوز خیلی بچه ای.
دوستان سبز ظاهرا یادشون رفته که حسنی مبارک شهریور پارسال ازشون حمایت کرده بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
آره! یادش بخیر! مبارک، اوباما، نتانیاهو! بد بختها نمیدونستند یکسال دیگه ایران دوباره کار دستشون میده...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
فقط حسنی مبارک نبود، اسرائیل و انگلیس و فرانسه و آمریکا و ولیعهد و منافقین و ... هم بودند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
شما هم از مردم مصر حمایت می کنید ( البته مثلا) دلیل می شود که مردم مصر بد باشند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
مرگ بر حسنی نا مبارک
تفاوت بسیار فاحشی بین قیام مردم مصر و تونس و جنبش سبز می باشد ، انها برای نماز و حجاب و.... قیام کردند و سبز محترم برای برداشتن حجاب و اتش زدن مساجد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
شما مطمئني که در مصر همه به دنبال نماز و حجاب هستند و در ايران همه به دنبال برداشتن حجاب و ... ؟ چرا فکر نميکنيد آنچه فصل مشترک همه اين حرکتهاست حس آزادي خواهي است؟
لابد شما هم معتقديد آزادي در ايران نزديک به مطلق است!!!!!! لطفا بفرماييد در اين آزادي نزديک به مطلق اگر کسي به وضع موجود انتقادي داشت چه بايد کند؟
خدمتی که جنبش سبز به دشمنان ایران زمین و سرویس های اطلاعاتی غرب کرد منافقین در عرض 30 سال انجام ندادند . لذا پیشنهاد می گردد که سران فتنه به جرم خیانت و همراهی با دشمنان قسم خورده ایران زمین محاکمه و به اشد مجازات برسند و در صورت انجام جرم و خیانت از طرف همراهان این گروه فاسد ، انها نیز به مجازات برسند.
با تشکر
از طرفداران پروپاقرص جنبش سبز بودم اما وقایع اخیر و حمایت های بی دریغ امریکا و...از مبارک و سپس از جنبش سبز بر علیه نظام برایم ثابت کرد که تا این مدت با جیره خوران امریکا و اسرائیل همکاری می کردم که شرمنده ام.
سفیانی نقطه نهایی آنهاست. البته جنبش سبز هم در داخل ایران به نفع سفیانی بپا خواهد خواست که البته نفس آخرشان خواهد بود.
براى من كه از دور داستان را دنبال مى كنم، اين نكته مثله روز روشن است كه چون قافيه تنگ آيد، شاعر به جفنگ آيد. وضعيت امروز آنقدر براى شما متناقض و توجيه آن مشكل شده كه بى سر و ته ترين تحليل ها به زور روايت و حديث مبنا قرار ميگيرند و به جاى صحبت از استبداد، فساد و بى كفايتى كه براى همه ملموس است از حرف هاى دو پهلويى مثله فتنه، بصيرت و بيدارى اسلامى حرف ميزنيد.
اين تحليل آبكى و حرف هاى دو پهلو و تنقضات مكرر شما و مقامات بزرگ و كوچك شما بهترين نشان از سردرگمى و بى جوابى در سطح بزرگ تر دارند.
"به گزارش «تابناک»" یعنی چی ؟ این گزارش یا تحلیل ؟ در ضمن تابناک در حد و اندازه تحلیل مسائل نیست.
امريكا و منافقين هيچ غلطي نمي توانند بكنند.فعلاً تو دهني بزرگي از آزادگان خاورميانه خورده اند، مسيري كه به زودي به ظهور آقا امام زمان (ع) متصل خواهد شد و از همين مي ترسند .ولي خاك بر سر سران فتنه كه براي قدرت و ثروت وطن فروشي مي كنند،اينان بدتر از غرب و صهيونيسم جنايتكار هستند
با توکل به قادر متعال
ریشه ظلم، فساد، دنیا طلبی و همجنس بازی در حال نابودی است.
با توکل به قادر متعال
ریشه ظلم، فساد، دنیا طلبی و همجنس بازی در حال نابودی است.
ما فرزندان خمینی کبیر رهروان امام حسین مظلوم و شجاع هستیم که خود و عزیزانش را تقدیم دین خدا کرد. نه رهروان صدام حسین و میر حسین . ما ساندیس خوران، پدران و برادران خود را تقدیم این انقلاب کردیم. و بدونید که تا آخرین قطره خون خود و خانواده خود از کشور عزیزمان و انقلاب اسلامی و دین اسلام و مذهب تشیع دفاع می کنیم.
حالا برو یک ویسکی بزن تا موفقیت کشورم، ایران عزیزم کمتر برات دردناک بشه. نمی دونم تو مزدور رجوی هستی یا موساد یا سیا ولی هیچی نیستی
اینکه جمهوری اسلامی با غرب با آمریکا در ستیز است واینکه جمهوری اسلامی مانعی است در مقابل آمریکا برای چپاول منطقه قبول دارم این وجهه انقلاب را می ستائیم اینکه به بهانه آزادی نباید به جمهوری اسلامی از پشت خنجر زد کاملا قابل قبول است اینکه بیداری مردم منطقه و اتحادشان با ایران تحولی بزرگ ودر راستای پرتاب کردن غرب است به آن سوی دریای مدیترانه را باور دارم اما این حقیقت را سنگری نکنیم برای کوبیدن آزادی وبه مسلخ بردن آزادی چرا حقیقتی را با حقیقتی دیگر ذبح می کنیم چرا آزادی مشروع وقانونی مردم را را پایمال کنیم خود را یکسره حق پنداشتن و دیگران یکسره بر باطل دیدن مو ضعی حقطلبانه نیست مگر ما شیعه علی ع نیستیم حضرت امیر کدام حق را برای حق دیگر تعطیل کرد او حاضر نشد طلحه و زبیر را که به طور مسلم می دانست قصد خروج بر امام را دارند محدود نکرد چون نمی خواست قصاص قبل از جنایت کند او متعرض خوارج تا زمانیکه دست به اسلحه نبرده بودند نشد یا خیال همه را راحت کنیم و بگیم ما هر جا صلاح بدنیم پیرو علی ع هستیم وهر جا صلاح ندانیم روشی دیگر عمل می کنیم ما معتقدیم هم به استقلال کشور هم به آ زادی وهم به اسلامی بودن انقلاب اسلامی از نوع نهج البلاغه ما معتقدیم از استقلال دم زدن بدون آزادی وحرمت انسانی یک فریب است وانحصار طلبی است می خواهیم دیگران را از صحنه حذف کنیم می چسبیم به یک حقیقت چه بهتر که توجه ها به خارج از مرزها بکشانیم چیز خیلی خوبی است مردم کمتر متوجه دم خروس می شوند
خاک بر سرت تابناک ساندیس خور دیگه نمی خونمت چون از ما مردم جدا شدی
کاش به عقاید هم در هر حالتی احترام بزاریم" انقلاب مصر یه تحول بزرگه در حالی که ما ایرانیها خواهان تغییر نگرش در برخی امور هستیم"هر انقلابی هزینه هایی داره یه چیزایی رو از دست میدیم تا یه چیزایی بدست بیاریم"
کاملا با شما موافقم و در مورد این که عوامل آمریکا و انگلیس هستن شکی نیست .و این دو نفر درست در مقابل دمو کراسی ایستاده اند و به دروغ خود را حامی دموکراسی جلوه میدهند و رسانه آنان بی بی سی استعمار پیر است چه دلیلی داره که بی بی سی از اینها حمایت می کنه خیلی ایرانیها رو دوست دارن مسلما که نه. اینها تامین کننده منافع انگلیس هستند .خدا لعنتشان کند.
ولا مابایدقدرمملکت خودمون رابدونیم بیخودی احساساتی نشیم وبه اب و اتش نزنیم اشکالات توکشورهست هیشکی منکرش نمیشه.طرفین بایدبااستفاده ازکارشناسان خبره ومجرب راه عاقلانه ای درپیش بگیرندودست ا لجبازی ویک دنده ای بردارند تابیش ازاین موجب تفرقه وافتادن به جون همدیگه نشیم.
در كشور امام زمان زندگي مي كنيم هنوز شعور اينو پيدا نكرديم كه ادب داشته باشيم . بابا اين همه جنگ سر لحاف ملاست . هر كدام ازما اگر راه منفعتمون بسته بشه ناراحت مي شيم .تا اينجا طبيعيه باقيشم حب است كه روزي چون حباب كه هر چه بيشتر بادش كني به مرگ نزذيكتر ميشه است. آزاد
برادریمان را با این حرفها خراب نکنیم نه می شود مشکلات داخلی را فراموش کرد و نه می شود دشمنان که پشت در ایستاده اند تا بدون دعوت وارد شوند پس باید واقع نگر بود و همدیگر را متهم به چیزی نکنیم
اراجیف نامه ای است این مقاله چون همیشه
در جواب دوستي كه جنبش سبز را با مصر و تونس مقايسه كرده:
دوست عزيز همان مكتبي كه همه مان به اعتقاد داريم به ما مي گويد كه در مقابل گفتارمان مسووليم.منصف باشيم.همه اين زندگي دو روز بيشتر نيست.عادلانه حرف بزنيم.واقعا متاسفم كه اين همه اتفاق اين همه قلبهاي پاك را نمي بينيد و شرمنده ام اين را مي گم مثل عقده اي ها گير دو تار موي زنانيد.
آرزوی بی بندو باری و کاباره و ... را به گور خواهید برد عقده ایها
یه ساندیس ارزشش رو داشت؟
چرا سبز ها از این حرفها می ترسن؟ شما که طرفدار جمهوری اسلامی هستید (مثلا). پس چرا از اینکه می گن این انقلابها دنباله انقلاب 57 ایرانه می سوزید؟
پس معلومه خائن و منافق هستید.
تابناك خيلي بي انصافي چرا نظرات را درج نمی کنی
با وجود آنکه با تحليلتان مخالفم؛ حداقل اینکه در مورد مثبت و منفی ها دروغ نمی گوييد جای تحسين دارد.
مرگ بر منافق!
مرگ بر ضد ولایت!

ما تا اخر پای این انقلاب ایستاده ایم.
نمیدانم چرا هرنظری از منتقدین منتشر میشه یا فحش است یا در مورد ساندیس یعنی یک انتقاد منطقی از آنها ارسال نمی شود؟ به نظر میرسد تابناک مخواهد به مردم اینگونه القا کند که منتقدین افرادی بی منطق و فحاشند که اگر چنین باشد بسیار ناپسند وناجوانمردانه است اگر غیر از این است این کامنت را منتشر کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار