بازدید 15046

ادامه ترس و وحشت از پاسخ ایران/ بسته شدن ۲۸ سفارتخانه و کنسولگری اسرائیل/ سپاه: مجازات پشیمان کننده رژیم صهیونیستی تحقق می‌یابد

پس از گذشت چند روز از حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، قریب الوقوع بودن پاسخ ایران وحشت زیادی را در سرزمین های اشغالی و اماکن دیپلماتیک این رژیم در سراسر جهان ایجاد کرده است. 
کد خبر: ۱۲۳۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ 06 April 2024

ادامه ترس و وحشت از پاسخ ایران/ بسته شدن 28 سفارتخانه و کنسولگری اسرائیل/ سپاه: مجازات پشیمان کننده رژیم صهیونیستی تحقق می یابد

بین الملل تابناک: پس از گذشت چند روز از حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، قریب الوقوع بودن پاسخ ایران وحشت زیادی را در سرزمین های اشغالی و اماکن دیپلماتیک این رژیم در سراسر جهان ایجاد کرده است. 

به نظر می رسد، پس از آنکه مقامات ایرانی اعلام کرده اند، پاسخ به اقدام تروریستی اسرائیل در دمشق قطعی و حتمی است، این رژیم بیش از هر زمان دیگری سایه ترس و وحشت از اقدام تلافی جویانه ایران را احساس می کنند.

بسته شدن ۲۸ سفارتخانه و کنسولگری اسرائیل

روزنامه جروزالم پست به نقل از یک مقام صهیونیستی که نامش ذکر نشده، گزارش داد که ۲۸ سفارت و کنسولگری صهیونیست‌ها به دلیل تهدیدهای ایران موقت بسته شده است.

این در حالی است که روز پنجشنبه، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشته بود که سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در کشورهای بحرین، مصر، اردن، مراکش و ترکیه از بیم پاسخ تلافی‌جویانه تهران به حمله به کنسولگری ایران در سوریه تخلیه شده است.

طبق گزارش رسانه های رژیم صهیونیستی، این رژیم از زمان شروع جنگ علیه غزه در سفارتخانه های خود آماده باش اعلام نموده و دفاتر نمایندگی خود را در مصر، اردن، بحرین، مغرب، ترکمنستان، آنکارا و استانبول تخلیه کرده است؛ اما به دنبال عملیات تروریستی در دمشق، در همه نمایندگی های خود در سراسر جهان حالت آماده باش را تشدید کرده است.

رسانه صهیونیست یدیعوت آحارنوت به نقل از دیپلمات های این رژیم در سراسر دنیا به وحشت حاکم بر آنها اذعان کرده است.

دیپلمات های رژیم صهیونیستی بیان کردند که تحرکات افراد خانواده آنها از زمان شروع جنگ محدود شده بود؛ اما به دنبال حمله به دمشق اوضاع آنها بغرنج تر شده است.

رسانه های صهیونیستی یدیعوت آحارنوت فاش کرد: در برخی کشورها، دستورهای شدیدی به دیپلمات های اسرائیلی در زمینه منع خروج از خانه هایشان داده شده و به آنها حتی اجازه رفتن به باشگاه بدنسازی در ساختمانی که در آن ساکن هستند یا رفتن به فروشگاه نزدیک را نمی‌دهند.

این درحالی است که منابعی از وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ما مجبوریم در برخی موارد، بخشی از دیپلمات‌ها را از کشوری که در آن خدمت می کنند به علت هشدارها و خطرات خارج کنیم.

بر اساس این گزارش، به دیپلمات های رژیم صهیونیستی در برخی کشورها دستور داده شده است به برخی مناطق نروند و بسیار هوشیار باشند و زندگی عادی خود را رها کنند و مسیر سفر خود را تغییر داده و از تحرکات خود بکاهند.

یکی از دیپلمات های رژیم صهیونیستی در این باره گفت: این اوضاع بسیار ترسناک است و ما نمی دانیم اوضاع به کجا ختم خواهد شد. 

رژیم صهیونیستی دوشنبه گذشته در یک حمله هوایی از سمت منطقه جولان اشغالی، ساختمان کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق را هدف قرار داد.

سران و مقامات کشورهای متعددی از جمله عربستان، قطر، سوریه، کوبا، چین، روسیه، پاکستان، عمان، کویت، اردن، مصر و شماری دیگر حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

پاسخی با زمان و مکان نامعلوم

حمله آتی و احتمالی ایران موضوع اصلی گفت‌وگو در تماس تلفنی اخیر جو بایدن با بنیامین نتانیاهو در روز پنجشنبه بود. این مقام آگاه کاخ سفید همچنین گفت نه تل آویو و نه واشنگتن نمی‌دانند که ایران چه زمانی و چگونه برنامه ریزی کرده است تا به حمله اسرائیل علیه کنسولگری ایران در دمشق پاسخ دهد؟

همچنین گفته شده که حمله مستقیم ایران به اسرائیل، یکی از بدترین سناریوهایی است که دولت بایدن برای آن خود را آماده کرده است و چنین حمله‌ای می‌تواند منجر به گسترش جنگ اسرائیل و حماس به یک درگیری منطقه‌ای وسیع‌تر شود.

تجاوز رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن شماری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این حمله، موجی از واکنش‌های منفی را در منطقه و جهان به راه انداخته‌است.

علاوه بر اینکه برخی دولت‌ها با صدور بیانیه‌هایی، این حمله متجاوزانه را که نقض آشکار قانون‌های بین‌المللی درباره مراکز دیپلماتیک به شمار می‌رود، محکوم کرده‌اند، افکار عمومی جهان نیز این اقدام نامتعارف رژیم صهیونیستی را برنتافته‌اند.

پیش از این نیز، «سابرینا سینگ»، معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا موسوم به پنتاگون در کنفرانس خبری خود ادعا کرده بود که ایالات متحده هیچ نقشی در حمله اخیر اسرائیل در دمشق نداشته و از تصمیم اسرائیل برای حمله به منافع تهران هم خبر نداشته است.

سابرینا سینگ در پاسخ به پرسشی درباره افزایش نگرانی‌ها از گسترش احتمالی حملات به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه پس از تجاوز اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق مدعی شد که ما به دقت بر اوضاع منطقه نظارت داریم تا مطمئن شویم که از نیروهایمان به خوبی محافظت می‌شود.

این مقام آمریکایی با رد آگاهی پنتاگون از تصمیم اسرائیل برای حمله به دمشق ادعا کرد که اسرائیلی‌ها هیچ اطلاعی از زمان حمله یا هدف مورد نظرشان در دمشق به ما نداده بودند.

سپاه: مجازات پشیمان کننده رژیم صهیونیستی تحقق می یابد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت.

در پی حضور آگاهانه، حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آیین های تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهدای جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام تشکر و قدردانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح است؛

خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم که ملت عظیم‌الشأن ایران را در آزمون بزرگ و رخداد درس آموز دیگری سرافراز و سربلند کرد و حضور بصیر، هوشمند، انقلابی و باشکوه آنان را برای فلسطین قهرمان و مردم مظلوم و مقتدر غزه امیدآفرین و پشتوانه عزم، اراده و انگیزه مقدس و مصمم مقاومت برای ابطال‌ رویای دشمن صهیونیستی از تشدید جنایت گری های فجیع و وحشیانه و ادامه نسل کشی، محاصره ضد بشری، گرسنگی و قحطی‌سازی برای پایان تاب آوری و تسلیم باریکه غزه قرار داد.

بی تردید اقیانوس پرخروش و بی‌انتهای ده‌ها میلیون ایرانی شرکت کننده در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس و تشییع باشکوه پیکرهای مطهر شهیدان راه قدس "سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی" و" سرلشکر پاسدار محمد هادی حاج رحیمی" و همراهان دلیرشان که همراه با حضور شگفت انگیز مردم مسلمان و غیر مسلمان سایر کشورهای جهان در لبیک به ندای ولی امر مسلمین و رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) رقم خورد، جلوه مبارک و مقتدری از "طوفان الاحرار" در تاریخ مبارزات ضد صهیونیستی ثبت کرد و با نشان دادن پیام‌های معنادار و قدرتمند خود در اثبات حقانیت مقاومت فلسطین و مظلومیت مردم غزه و محکومیت جنایات قرون وسطایی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی را پدیدار و مسئله فلسطین را همچنان مسئله اول جهان اسلام و بلکه جوامع غیر اسلامی بیدار شده معرفی کرد.

به ملت قهرمان و انقلابی ایران اطمینان می‌دهیم فرزندان غیور و غیرتمند شما در " سپاه پاسداران انقلاب اسلامی "، به فضل الهی مطالبه ملی در مجازات پشیمان‌ کننده دشمن صهیونیستی و حامیان آن از ارتکاب جنایت ناجوانمردانه تروریستی اخیر در دمشق را تحقق خواهند بخشید.

با گرامیداشت نام و یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار فقید روز جهانی قدس حضرت امام خمینی (ره) و تکریم مقام شامخ شهدای تاریخ ساز مقاومت اسلامی، متواضعانه برابر شور و شعور حماسی و بی بدیل شما ملت مومن، و فهیم سر تعظیم فرود می‌آوریم و با قدردانی و تشکر از حضور آگاهانه و دشمن شکن در این راهپیمایی جاودانه و تشییع ماندگار در تهران، اصفهان، قم، قزوین و بروجرد و اعلام حمایت از میراث داران "شهید سلیمانی" و "شهید زاهدی " در این نهاد انقلابی و مردمی، از درگاه خدای قادر متعال دوام توفیق امام و امت و نجات فلسطین و مردم غزه و آزادی قدس شریف با زوال رژیم جعلی و خبیث صهیونیستی را طلب می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۹
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۵۸
مجازات پشيمان كننده ؟؟؟ جدي ميفرمائئيد ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
آدم یاد اره میوفته
نه راه پس داریم نه پیش
نزینم یه جور ضایع میشیم بزنیم ممکنه بدتر بخوردیم
چه کنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
بعد از 45 سال کشور به تمام معنا شده افغانستان چرا منابع کشور را در داخل کشور خرج نمی کنید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
مشکل من با مسکو و سیستم دفاع موشکی روسها در آسمان دمشق است که به خوبی ، هواپیماهای اسرائیلی را مشایعت کرده است .
شاید هم سیستم اطلاعاتی روسیه به اسرائیلی ها گرا داده که اینقدر دقیق حمله کرده اند.

از مسئولان خواهش می کنم به جای حمله به اسرائیل ، سیستم دفاع ضد موشکی در دمشق نصب کنند ،
دلار حدود 65000 تومان امروز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
یورو 70 تومن خیرش را ببینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
به جهنم، بشه صد میلیون، مردم مظلوم غزه دارن کشته میشن تو به فکر دلاری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
شازده ۱۴:۳۳
کسی فکر دلار نیست. این پول ما است که دم به دقیقه بی ارزش تر می شود. گرانی هایی که در راه است کمی ذهنمان را مشغول کرده، البته اگر اجازه بفرمایید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
غربگدا افتخار میکنی که گندید به بازار آزاد ارز؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
ناشناس ۱۴:۳۳
شماها کی هستید
سیستان بغل گوشتون رو نمی بینید ولی غزه را می بینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
۱۵:۵۵
تو سیستان جنگه؟ خانوادتو کشتن؟ خوب برو دفاع کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
تو چقدر از قیمت دلاار خوشحالی
پول بی ارزش میشه ولی تو اونقدر پولدار میشی که مهم نیست
خیلی تاثیر گذار بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
خوشت اومد
آخ جون سکه داره میاد پایین
به نظر من عاقلانه نیست حمله به اسراییل چرا که عواقب بدی داره هم برای اقتصاد هم برای امنیت. با زمزمه پاسخ به حمله تلاطم شدید در بازار ارز به وجود آمده و همین موضوع در سایر کالاها و خدمات نیز تاثیر گذار خواهد بود. مضاف آنکه هم اکنون در شرایط پاسخ به حمه اسراییل نیستیم. لطفا مسئولین به فکر مردم باشند و از اقدامات احساسی و حرفهای هیجانی پرهیز کنند. تنش به حداقل برسه بلکه در سال جدید رونقی در کار باشه اگر باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
مسئولین تنها دغدغه مردم را ندارند
اولویت شان چیز دیگری است ..
جنگ مستقیم به نفع ایران نیست و بیشتر به سود اسراییل تمام میشه
پاسخ ها
Majid
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
شاید واقعا اینطور نباشه و به نفع ایران بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
متاسفانه خیلی به نظر بنده میرسه!!!! که اشراف اطلاعاتی ما روی دشمن به اندازه آنها روی ما نیست وگرنه با همان حزب الله کار را تمام میکردند و بهترین کار هم پاسخ توسط نیروهای نیابتی است...
مغز براندازان هم اکنون
"ادامه ترس و وحشت از پاسخ ایران در اسراییل"
ترس و وحشتی از ایران در اسراییل وجود ندارد. اسرائیلی ها در حال گذراندن تعطیلات هستند و هجوم به فروشگاه ها در آنجا فرهنگ است. این تیترها فقط در تابناک دیده می‌شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
بیدار کردن کسی که خود را به خواب زده است ، کاری بیهوده است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
درسته یه غربزده هیچوقت درست نمیشه
با شهادت زنده ایم، تا زنده ایم رزمنده ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
رزمنده جان، بفرما لبنان بجنگ. آنجا که دیگر برایتان مسدود نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
ناشناس بزودی از تل آویو برات لایو زنده میریم انقدر غزه غزه نکن ما غزه کاری نداریم فقط حیفا و تل آویو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
مثل رسایی و پناهیان
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
جناب رزمنده یه سر غزه میزدی خب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
مرگ بر منافق
اره طلا و دلار هم وحشت کردن دارن میرن هوا !
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
دلار ۶۵ تومنی واقعاً هم وحشت داره. رئیسی کجایی دقیقاً کجایی
آقا من یه سوال دارم اگه قراره ما اسراییل رو بزنیم پس چرا هی دلار داره گرون میشه یا به عبارتی پول ملیمون بی ارزشتر میشه . پس اگه اون بگه میخوام بزنم چه هیهاتی میشه؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
نمیدونی واقعا؟ اینم جنگ اقتصادی توسط مهره های لیبرال و غربگداست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
اینو دیگه از صهیون گداها و وطن فروشا باید بپرسی
ترس و وحشت؟!

اغراق نمی فرمائید؟ شش ماه است که در حال جنگ هستند.
اسرائیلی ها منتظر انتقام سخت باشند و ازین انتظار بمیرند.
اگه اینجور ترسیدن از ضعفشون هست همین حالا حمله کنین اسراییل رو بگیرین اینجوری که اینا ترسیدن حیفا و تل اویو و را میذارن و فرار میکنین بدوید حمله کنین تا ترسیدن وقت تنگه
احتیاط شرط عقل است . بخاطر این سفارتخانه‌ها را بسته‌اند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
عقل و صهیونیزم؟ چه دوگانه نامانوسی!
چرا ترسه افتاده ب جون بازار خودمون؟هر جور حساب کنیم نرمش استراتژیک بیشتر ب نفع مونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
اخه دیگه بیشتر از این امکان کرنش نیست
ناشناس
| - |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
صبر مؤمنانه
خودتونم میدونین که اسراییل منتظر نشسته که شما دست رو ماشه ببرین. اسراییل حتی امریکا نیست که بش بگین پایگاه خالیتون رو میزنیم شما کاری نکنین و فقط نگاه کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
تائید یا تکذیب من اذمی محکمتر از نتانیاهو تو بحران ندیدم. حتی به امریکا گفت ' نه
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
یه بچه از. روی بی عقلی ممکنه بره داخل قفس شیر. این نشان دهنده شجاعت یا درایت نیست بلکه نشان دهنده بی عقلی و در. نظر نگرفتن خطرات اون کاره. نتانیابو هم با این نوع کارهای بی خردانه و بدون در. نظر گرفتن هشدارهای اربابان انگلیسی و آمریکایی که تجربه طولانی تری در. استعمار. و جنایتکاری بین المللی دارند، این فرزند نامشروع و رژیم آپارتایدی را در. مخمصه بدی قرار دادن و راه خروجی ندارند. این دیوانه بازی ها هم تلاشی برای درگیر کردن والدین این فرزند حرامی با دیگر کشورهاست.
امیدوارم صهیون گداها و جنبش فواحش مرد باشن و زمان جنگ تو سوراخ موش قایم نشن ما کار داریم باهاتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
کاشکی همین الان میتونستم تور ببینم تا بهت نشون بدم تو میترسی یا من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
شما غزه تو برو شش ماهه ثبت نام.کردی تو پتو کامنت میفرستی . تهدید نکن مملکت مال شماهاست . بایدم واسش جون بدی
همون زمانی که دو ماه دلار روی ۵۰ تومن ثابت مونده بود همتی پرید وسط که دلارو چرا سلکوب کردید سلکوب کردید من فهمیدم چه نقشه ای دارن اینا
چرا فقط کسایی که تا حالا تو هیچ جنگی شرکت نکردن ؛ اینقدر مشتاق جنگیدن هستن؟
ای اسراییل! آنقدر منتظر بمان تا چشت درآد!
مردم ، فاکتور اصلی قدرت یک کشور هستند . برای دوست و دشمن
نتانیاهو که گفته بی صبرانه منتظر پاسخ و انتقام سختتونه. شمت نگران ترس اونا نباشین. ما هم بی صبرانه منتظر پاسخ سخت و کوبنده ایران هستیم.
خدایا شکرت از این همه امنیت و رفاه و کار و ارزش پول ملی و عدم فساد و عدم گرانی و استرس بسیار کم. خلاصه همه برکات که در این کشور تراوش میکنه.........................
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست