بازدید 7513

وعده محمد اسلامی برای روز ملی فناوری هسته‌ای

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان با اعلام خبر رونمایی از دستاوردهای جدید هسته‌ای در روز ۲۰ فروردین گفت: یک خبر خوب در حوزه صنعت هسته‌ای این است که نیروگاه اتمی بوشهر است در ارزیابی‌های انجمن بین المللی نیروگاه اتمی «وانو»، در صدر جدول ارزیابی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۲۲۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵ 01 April 2024

به گزارش «تابناک»، محمد اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که سرآمد عمکلرد سازمان انرژی اتمی در سالی که گذشت در کدام حوزه‌ها بوده است، گفت: به لطف الهی سال ۱۴۰۲ با همان روندی که بر اساس سند راهبردی آغاز کردیم، فعالیت‌های صنعت معدنی ما و حوزه صنعت هسته‌ای رشد حداقل ۱۸ درصد و بالای ۱۰۰ درصد را به لحاظ حجمی و کمی ما تجربه و ثبت کرد که این یک رکورد به معنای واقعی است نه این که من به عنوان رئیس سازمان اظهار کنم بلکه به عنوان یک حقیقت در حال حاضر ثبت شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: درآمدهایی که در حوزه مرتبط بوده است باز به همین نسبت هم در صادرات اقلام پیشرفته و هم در خدماتی که به مردم ارائه دادیم، رادیو داروهای جدیدی که عرضه کردیم، الحمدالله در سال ۱۴۰۲ اتفاق افتاده است. 

وی ادامه داد: در صدر آن‌ها هم که یک خبر مهم است که در انجمن بین‌المللی نیروگاه اتمی که اسمش «وانو» است و سالیانه ارزیابی می‌کنند، نیروگاه اتمی بوشهر رکورددار راندمان تولید شد و در صدر جدول ارزیابی قرار گرفته است.

اسلامی در پاسخ به این‌که آیا امسال در روز ۲۰ فرودین که روز صنعت هسته‌ای کشورمان است رونمایی از دستاور جدیدی در این حوزه خواهیم داشت، عنوان کرد: بله، حتما این کار را انجام خواهیم داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار