بازدید 8459
با تحولات منطقه و جهان

هشدار تهدیدآمیز ترامپ درباره راه افتادن حمام خون در آمریکا/ اعلام آماده باش نظامی رهبر کره شمالی برای جنگ/ حمله هوایی جدید ائتلاف آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن

هشدار تهدیدآمیز ترامپ درباره راه افتادن حمام خون در آمریکا، اعلام آماده باش نظامی رهبر کره شمالی برای جنگ، حمله هوایی جدید ائتلاف آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن، مشارکت ۵۷ درصدی در روز دوم انتخابات ریاست جمهوری روسیه و هشدار روسیه به ارمنستان درباره همراهی با غرب، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۲۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ 17 March 2024

هشدار تهدیدآمیز ترامپ درباره راه افتادن حمام خون در آمریکا/ اعلام آماده باش نظامی رهبر کره شمالی برای جنگ/ حمله هوایی جدید ائتلاف آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن

الهام قرهی ـ بین الملل تابناک: هشدار تهدیدآمیز ترامپ درباره راه افتادن حمام خون در آمریکا، اعلام آماده باش نظامی رهبر کره شمالی برای جنگ، حمله هوایی جدید ائتلاف آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن، مشارکت ۵۷ درصدی در روز دوم انتخابات ریاست جمهوری روسیه و هشدار روسیه به ارمنستان درباره همراهی با غرب، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

هشدار تهدیدآمیز ترامپ درباره راه افتادن حمام خون در آمریکا

دونالد ترامپ مدعی است که اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ پیروز نشود، پایان دموکراسی آمریکا فرا خواهد رسید.

 «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق این کشور پس از کسب آرای لازم درون‌حزبی، رسما به عنوان نامزدهای حزب خودشان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده انتخاب شدند.

طبق گزارش رویترز، «دونالد ترامپ» روز شنبه در جریان گفت‌وگو با حامیانش در ایالت اوهایو، دوباره به ادعای خود مبنی بر «تقلب در انتخابات ۲۰۲۰» اشاره کرد و گفت: «اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر پیروز نشوم، به معنای پایان دموکراسی آمریکا خواهد بود.» انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا قرار است، در تاریخ ۵ نوامبر (۱۵ آبان) برگزار شود و امسال هم همانند سال ۲۰۲۰ بایدن و ترامپ وارد رقابت‌های اصلی انتخابات خواهند شد.

ترامپ در ادامه سخنرانی‌اش افزود: «اگر ما در انتخابات پیروز نشویم، فکر نمی‌کنم انتخابات دیگری در این کشور داشته باشیم.»

ترامپ سخنان خود را در شهر دیتون با ادای احترام به هوادارانش آغاز کرد که در حال حاضر به دلیل شورش کنگره ایالات متحده در ششم ژانویه ۲۰۲۱ در زندان به سر می‌برند؛ طرفدارانی که در راستای ادعای ترامپ، به دنبال جلوگیری از پیروزی جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ بودند و این رئیس‌جمهور سابق آمریکا آنها را «میهن‌پرست و گروگان» می‌خواند.

نظرسنجی جدید وبگاه یواس‌ای تودی و دانشگاه سافولک که روز چهارشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد، «دونالد ترامپ» در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری از «جو بایدن» پیشی گرفته است. این نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ترامپ جمهوری‌خواه با ۴۰ درصد از بایدن دموکرات با ۳۸ درصد پیشی گرفته و این بیانگر آن است که این دو نامزد انتخابات آمریکا ـ که از طرف حزب‌های متبوع خودشان نامزد انتخابات پنجم نوامبر شدند ـ رقابت بسیار نزدیکی خواهند داشت.

دونالد ترامپ در میانه بخشی از سخنان خود درباره وضع تعرفه بر خودروهای وارداتی و رقابت خارجی برای صنعت خودروسازی آمریکا تاکید کرد: «اگر من انتخاب نشوم، حمام خون در کل کشور به راه خواهد افتاد.»

«جیمز سینگر» سخنگوی ستاد انتخاباتی جو بایدن در پاسخ به اظهارات دونالد ترامپ، مبنی بر «حمام خون»، ابتدا «افراط‌گرایی» این رئیس‌جمهور سابق و سپس «عطش او برای انتقام و خشونت سیاسی‌» را محکوم کرد.

اعلام آماده باش نظامی رهبر کره شمالی برای جنگ

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با حضور در رزمایش نیروهای هوابرد این کشور و نظارت بر عملکرد آنها، خواستار آمادگی کامل ارتش کره شمالی برای هرگونه درگیری احتمالی شد.

به گزارش شبکه خبری کی بی اس، رهبر کره شمالی به همراه دختر خود در رزمایش نیروهای هوابرد و عملیات چتربازان این کشور حاضر شد تا بر تمرین‌های شبیه‌سازی شده آنها برای نفوذ به کره جنوبی نظارت کند.

کیم در این دیدار با تاکید بر اینکه وظیفه اساسی ارتش کره شمالی آمادگی برای جنگ است، دستور داد تا نیروهای هوابرد این کشور برای اجرای انواع طرح‌های عملیاتی غافلگیرکننده جنگی آماده باشند.

رهبر کره شمالی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: نیروهای ما باید آماده باشند تا در صورت وقوع جنگ، با اراده‌ای قوی با دشمن روبه رو شده و مسیر تاریخ را تغییر دهند.

حمله هوایی جدید ائتلاف آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن

ائتلاف آمریکا و انگلیس شنبه شب چهار بار مناطقی در استان «الحدیده» در غرب یمن را بمباران کردند.

 ائتلاف متجاوز آمریکایی و انگلیسی در حمله‌ای دیگر به خاک یمن، این بار منطقه «الطایف» واقع در شهرستان الدریهمی استان الحدیده را هدف حمله هوایی قرار داد.

بر پایه این گزارش، شبکه خبری «المسیره» گزارش داد که ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس ۴ حمله به منطقه «الطائف» در شهرستان «الدریهمی» واقع در استان «الحدیده» انجام داده است.

آمریکا و انگلیس شنبه شب بار دیگر منطقه‌ای در شهرستان الدریهمی استان الحدیده واقع در غرب یمن را بمباران کردند.

به گزارش المسیره، این ائتلاف متجاوز در تازه‌ترین تجاوز خود، منطقه «الطایف» واقع در شهرستان الدریهمی را در ۴ نوبت بمباران کرد.

مشارکت ۵۷ درصدی در روز دوم انتخابات ریاست جمهوری روسیه

کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه، از اقبال گسترده مردم این کشور در دومین روز از انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داد.

پایگاه خبری اسپوتنیک شنبه شب به نقل از کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد، در دومین روز رأی‌گیری سراسری انتخابات تا ساعت ۲۰.۱۹ به وقت محلی، ۵۷.۱۱ درصد از شهروندان روسیه، آرای آنلاین و دستی خود را در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری به صندوق‌های ریخته‌اند.

کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه دقایقی پیش اعلام کرد که تا این لحظه، مشارکت مردم در انتخابات به ۵۷.۱۱ درصد رسیده است.

بنا به بیانیه کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه، ۱۶۰ هزار مورد حمله در جایگاه‌های رأی‌گیری الکترونیکی از آغاز رأی‌گیری روسیه تاکنون به ثبت رسیده است.

کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه همچنین اعلام کرد که ۸ تلاش عمدی برای آتش‌سوزی در مراکز رأی‌گیری در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری صورت گرفته است.

فرایند رأی‌گیری روز یکشنبه (۱۷ مارس) به پایان خواهد رسید. بر اساس اعلام کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه، در این دوره از انتخابات، یکصدودوازده میلیون و سیصدوده هزار تن در داخل روسیه و یک میلیون و هشتصد نود هزار تن از شهروندان این کشور در ۱۴۴ کشور جهان، می‌توانند رأی خود را به صندوق بیندازند.

از بین ۴ نامزد نهایی انتخابات، ولادیمیر پوتین، که به عنوان نامزد مستقل در انتخابات شرکت کرده است، بیشترین شانس را برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری دارد.

«ولادیسلاو داونکوف» ۴۰ ساله، نماینده کنونی مجلس دوما از حزب «شخصیت‌های جدید»، «لئونید اسلوتسکی» ۵۶ ساله، نماینده مجلس دوما و رئیس حزب لیبرال دمکراتِ، و «نیکلای خاریتونوف» ۷۵ ساله، معاون حزب کمونیست روسیه با ولادیمیر پوتین رقابت می‌کنند؛ این نخستین بار در تاریخ برگزاری انتخابات‌های ریاست جمهوری روسیه است که فرایند اخذ رأی در ۳ روز انجام می‌شود.

هشدار روسیه به ارمنستان درباره همراهی با غرب

وزارت امور خارجه روسیه گفت که با ایروان درباره همراهی آن با سیاست‌های ضد روسی آمریکا و «غرب جمعی» در حال مذاکره است تا به آن هشدار بدهد.

 «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که مسکو در حال گفت‌وگو با ارمنستان درباره نقش داشتن در سیاست‌های ضد روسی کشورهای غربی به منظور هشدار دادن درباره خطرات آن است و برخی از استدلال‌های آن مورد قبول ایروان بوده است.

روز پنج‌شنبه، «آرارات میزوریان» وزیر امور خارجه ارمنستان از راهکار پارلمان اروپا استقبال کرد که خواستار تقویت روابط دوجانبه میان بروکسل و ایروان و دعوت از ارمنستان برای بررسی وضعیت نامزد در اتحادیه اروپا شده بود.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که زاخارووا در این باره گفت: «متاسفانه، مدت زیادی است که شاهد این جریان (ضد روسی) بوده‌ایم و در حال گفت‌وگو دربار آن هستیم. ما با همکاران و شرکای ارمنستانی خود، غیرعلنی، مذاکره می‌کنیم که تنها هدف آن هشدار دادن است.»

او با اشاره به این که برخی از استدلال‌های روسیه مورد قبول ایروان بوده است، گفت که اقداماتی نیز در این زمینه انجام شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: «ما به خوبی می‌دانیم که آمریکا و غرب جمعی، دهه‌ها یا حتی قرن‌هاست که از تاکتیک‌های رفتار ابزاری با افراد و کشورها استفاده کرده و در عین حال، پشت مقاصد خوب خود را پنهان کرده‌اند. اگر چنین مثال‌هایی در منطقه ما مشهود نبود، لابد فکر می‌کردیم که آمریکا و غرب جمعی قرار نیست از این تاکتیک در قبال صلح پسا-شوروی استفاده کنند.»

در اوایل ماه جاری میلادی، «آرمن گریگوریان» دبیر شورای امنیت ارمنستان گفت که کشورش مسیر گوناگون‌سازی اقتصادی، سیاسی و امنیتی را دنبال می‌کند و در حال پیدا کردن شرکایی نه‌ تنها در غرب، بلکه در آسیاست.

«سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه نیز در اوایل مارس گفته بود که روسیه منتظر تصمیم‌گیری نهایی ارمنستان درباره عضویت در سازمان پیمان امنیت جمعی است.

او گفت: حاکمیت ارمنستان تصمیم گرفته روی کشورهای خارج از منطقه شرط‌بندی کند؛ کشورهایی که «ایروان را تحریک می‌کنند و به آن وعده می‌دهند اگر روابط با روسیه و سازمان‌های یک‌پارچه‌ای را قطع کند که در منطقه ایجاد شده‌اند، در حل‌وفصل تمامی مشکلاتش به آن کمک می‌کنند.»

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵۸
چه دموکراسی تو روسیه در جریانه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
واقعا
پوشش خبری دموکراسی خودمون کم بود پوشش خبری دموکراسی روسیه هم بهش اضافه شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
تو فرانسه دموکراسیه تو روسیه هم دموکراسیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
دنیا به چه روزی افتاده که تو روسیه هم انتخابات برگذار میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
این بنده خدا (پوتین) چه اصراری داره انتخابات برگذار بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
بابا انتخابات روسیه مثل عراق زمان صدام حسینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
دموکراسی فقط آمریکا و ترامپ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
پوتینیسم چیز عجیبیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
واقعا،
از ما کپی برداری کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
اکثر مردم روسبه بخاطر اقتدار گرایی پوتین را قبول دارن
کره شمالی قبل از شلیک اولین موشک از دنیا محو خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
الان مشکل این کیم با کی خودش تنهایی داره رجز می خوانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
نمیدونم این کیم خسته نشد انقدر آماده باش داد .یکی نیست بگه خو اگ راست میگی حمله کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
چند ساله دارین از این شعارهای توخالی میدین؟
آمریکا مال جنگ نیست
تنها جنگی که آمریکا موفق بوده حمله به عراق و افغانستان بوده
دیدیم که در مقابل ویتنام زانو زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
آره دیدیم چجوری طالبان پرتش کرد بیرون.
دیدیم چجوری در کوبا شکست سنگین خورد
دیدیم در ویتنام چجوری ویت کنگ ها داغونش کردن و شوروی و امریکا رو اخراج کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
به همین خیال باش.
کره شمالی در یک چشم به هم زدن میتونه کل روسیه و چين و آمریکا رو با چند تا بمب اتم محو کنه ?
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
طالبان امریکا را پرت نکرد دانشمند
امریکا طالبان را حافظ منافع خودش در افعانستان کاشته
تو زور بزن ببین میتونی حقابه هزاران ساله خودتو از این دست نشانده امریکا بگیری؟
کره شمالی
کسی بهش حمله نمیکنه
کسی بابهاش کاری نداره
مردم در امنیت کامل و در اوج بدبختی زندگی میکنند
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
دقیقا امنیت کامل دارن ولی تو فقر مطلقن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
لایک بهت
این انتخابات آخرین انتخابات آمریکا خواهد بود
بعدش فروپاشی و مرگ غرب و غربگدایان رقم میخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
باش تا صبح دولتت بدمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
آمریکا خواهد رفت
همونطور که فرعون و نمرود رفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
خوش به حالت
واقعا به امثال تو حسرت میخورم
که انقدر دنیات ساده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
ظلم پایدار نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
شما درست می‌گید جناب نوستراداموس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
برفرض که امریکا متلاشی شد و اسراییل هم محو گردید
اقتصاد ایران بهبود پیدا میکنه؟
نه والله
چون همین مسئولین هستند و فکرشون فشل فشل است
بالاخره هرکس که خربزه میخورد باید پای لرزش هم بننشیند و لذا حملات متعدد آمریکا وانگلیس به ماجراجویان حوثی کاملا قابل انتظار و بجا بود زیرا آنانکه که کشتیرانی بین المللی را مختل میکنند باید متنبه بشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
جماعت حوث و حماس انتظاردارن هرکاری دلشون میخواد بکنند بعد بجای بازخورد بهشون جایزه نوبل بدن
چرا رقابت بایدن و ترامپ قبل از انتخابات آمریکا تا این اندازه مهم است که تمام مطبوعات جهان به آن می پردازند و حتی رسانه های جمهوری اسلامی با هیجان تمام آن را تعقیب می کنند ولی انتخابات فعلی روسیه چندان اهمیتی برای مردم دنیا ندارد؟
شرقگدایان عزیز لطفا صادقانه و بدون تعصب، به این سوال جواب بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
چون امریکا شاهراه اصلی اقتصاد دنیاست و کوچکترین تغییری در رگه هایش روی زندگی مردم دنیا تاثیر دارد

ولی روسیه یک کشور جهانسومی مفلوکیه که روزی اردوگاه کمونیست بود که با تمام تیوریش به زباله دان تاریخ ریخته شد و پوتین که بجای تغییر رویای برگشتن به ان دوره نکبتی را دارد
ترامپ شومن دیگه پیاز داغشو خیلی زیاد کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
ترامپ همچین چیزی نگفته استاد زبان آمریکایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
شومن نیست خود شیطانه
خوشم میاد پوتین همه کشورهایی که از شوروی جدا شدن رو از خودش میدونه ، یکی نیست این بشر رو از توهمات خودش خارج کنه .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
دقیقا با دست داده و با پا پیش می کشه !
گسترش ناتو همچنان ادامه داره . عضوهای ناتو در آینده ای نزدیک به چهل کشور خواهند رسید .
بابا انتخابات روسیه مثل انتخابات سوریه و آذربایجان و عراق زمان صدام حسین تشریفاتیه
ترامپ دیگه داره پیاز داغشو زیاد میکنه
ترامپ رئیس جمهور بعدی آمریکا است
جانم به یمنی ها که آبرو برای ابرقدرتها نذاشتن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
و فرصت زندگی عادی برای مردم
اگه دموکراتا عاقل باشن با همین جمله ترامپ‌ می تونن ورق رو به نفع خودشون بر گردونن !!
سخنان ترامپ را به میل خودتان ترجمه کرده آید او اصلا کلمه خون یا حمام خون را نگفته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
?
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
امریکا بفرد متکی نیست
که با یک نفر مشکل پیدا بکنه
بایدن و ترامپ فرقی ندارن و تغییرشون سودی بحال ما نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
?????????
آمریکا ، روسیه و چین هم دست رو دست میگذارند که کره انها را نابود کند. شما در کدام دانشگاه در سیاست بين الملل فارغ التحصیل شدید
خدا کنه توی آمریکا جوی خون راه بیافته ومردمش همدیگر رو بکشند
ملتهای دیگه میتونند نفس راحتی بکشند و تجاوزات آمریکا به دیگر کشورها تمام بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
امریکا کشوردوم تمام کشورهای دنیاست
درصدی از جمعیت کشورها در امریکا زندگی می کنند

کشورما هم که ماشاالله اقازاده ها و خانم زاده اکثرا در یانکی دنیا خوش میگذرونند
نا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
البته درستش ينگه دنياست به معني قاره جديد
ارمنستان هم روسیه را شناخت و ایران نه
"هشدار تهدیدآمیز ترامپ درباره راه افتادن حمام خون در آمریکا"
ان شاءالله....
مطمئنیم امریکا فرومیریزه...دیر و زود داره اما سوخت وسوز نداره...
الیس الصبح بقریب....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
فارسی صحبت کن اینجا ایرانه
صمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
توفضولی مگه؟به هر زبونی که دوست داره میتونه صحبت کنه کشورمون آزاده، مخصوصا عربی که هم زبونه هموطنامون تواهواز وجاهای دیگه س وچاهای نفت مون همین که زبون کلام خدایعنی قران عربیه
پوتین برای بار بیستم در رقابت با رقبای خیالی با 99.99 درصد آرا پیروز شد. مگر حضرت عزراییل نوار پیروزی های امثال این سمورک رو قطع کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
الهی آمین
حال همه تون خوبه احمدا... جميعا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست