بازدید 8460
والیبال ایران با وحید مرادی مرزهای ذلت را جابجا کرد

شرط مضحک مربی خارجی که فدراسیون والیبال پذیرفت!

گویا مذاکرات مرادی و همراهانش با چند گزینه معروف، به شکل عجیبی به بن‌بست خورده بود و شروط عجیب و غریب مربیان سرشناس برای ایران، از تحمل خارج شده بود.
کد خبر: ۱۲۲۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۴ 01 March 2024

فدراسیون والیبال ایران دوران سیاهی را با سرپرست موقت پشت‌سر می‌گذارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعداز اعلام توافق با یک سرمربی برزیلی برای هدایت تیم ملی ایران آنهم دو هفته مانده به انتخابات ریاست فدراسیون، حالا جزییاتی درباره دلیل رسیدن تشکیلات والیبال ایران به این گزینه گمنام در رده ملی منتشر شده است. گویا مذاکرات مرادی و همراهانش با چند گزینه معروف، به شکل عجیبی به بن‌بست خورده بود و شروط عجیب و غریب مربیان سرشناس برای ایران، از تحمل خارج شده بود.

سایت ورزش سه در گزارشی درباره دلایل منتفی‌شدن حضور روبرترو پیاتزا، سرمربی ایتالیایی تیم ملی هلند، روی نیمکت ایران، مدعی شده این سرمربی مشهور با وجود توافق اولیه با فدراسیون، شرط عجیبی داشته است: «در لیگ ملت‌ها در کنار هلند حضور داشته باشد و از دور حواسش به تیم ملی ایران هم باشد.»

درباره روند پیشرفت مذاکرات فدراسیون با پیاتزا در این گزارش آمده: «او به فدراسیون پیشنهاد می‌دهد که قراردادش را با هلند فسخ کند و هدایت ایران را بر عهده بگیرد، البته بدون اینکه در لیگ ملت‌ها روی نیمکت ایران بشیند. پیاتزا همچنین پیشنهاد داده که در لیگ ملت‌ها توماس توتولو روی نیمکت ایران بنشیند و او از دور تیم را هدایت کند.»

در ادامه آمده:«فدراسیون والیبال ایران حتی با این مسئله هم کنار می‌آید و به نوعی این درخواست پیاتزا را قبول می‌کند اما به یکباره پیاتزا به فدراسیون والیبال ایران پیشنهاد می‌دهد که در لیگ ملت‌ها در کنار هلند از دور حواسش به تیم ملی ایران هم باشد و اگر ایران به المپیک رفت، رسما هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد. آن هم در حالی که ایران و هلند رقیب المپیکی هم هستند و خواسته پیاتزا خنده‌دار و عجیب بوده است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار