بازدید 20882
امضای قرارداد توسط سرپرست؛ دو هفته مانده به انتخابات فدراسیون!

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد؛ گزینه برزیلی-فرانسوی از لیگ باشگاهی اوکراین!

قرارداد این مربی ۶۱ساله دوملیتی، تنها شش ماه اعتبار دارد؛ اما قطعا می‌شد تا انتخاب رئیس جدید فدراسیون والیبال در اواخر اسفندماه صبر کرد. با این حال انتخاب مربی از لیگ کشور جنگ‌زده اوکراین جای تعجب دارد! او تا حالا نفر اولِ هیچ تیم ملی در دنیا نبوده است!
کد خبر: ۱۲۲۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ 28 February 2024

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد؛ گزینه برزیلی-فرانسوی از لیگ باشگاهی اوکراین!

«مائوریسیو موتا»، سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فدراسیون والیبال ایران با «مائوریسیو موتا پائز» مربی برزیلی برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ به توافق رسید؛ مربی‌ که تا کنون به تنهایی سرمربی و نفر اول کادرفنی هیچ‌ یک از تیم‌های ملی دنیا نبوده است!

انتخابات ریاست فدراسیون والیبال چند روز دیگر برگزار می‌شود، ولی وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال با وجود اینکه تا دو ماه آینده هیچ اردو و مسابقه‌ای در پیش نیست، سرمربی خارجی جدیدی انتخاب کرده و با او به توافق رسید.

رئیس بعدی فدراسیون به مسائل مالی و حقوقی این امضای سرپرست موقت فدراسیون متعهد است و هنوز دستمزد فدراسیون به موریس پانز اعلام نشده، ولی کم تجربگی او در رده بازی‌های ملی آن هم در ۶۱سالگی بسیار عجیب و نگران کننده است. 

موریس موتا پائز مربی ۶۱ ساله برزیلی-فرانسوی والیبال، سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ انتخاب و قرارداد همکاری وی با فدراسیون والیبال ایران تا پایان المپیک ۲۰۲۴ پاریس، یعنی تابستان سال ۱۴۰۳ امضا شد؛ این قرارداد در صورت رضایت طرفین، قابلیت تمدید به صورت ۲+۲ را خواهد داشت.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد؛ گزینه برزیلی-فرانسوی از لیگ باشگاهی اوکراین!

فدراسیون والیبال درباره معرفی این مربی نوشته است: موریس موتا پائز مربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران که کار مربیگری را با همکاری و دستیاری رزنده مربی افسانه‌ای والیبال دنیا آغاز کرد و به همراه فیلیپ بلین، دیگر مربی بزرگ والیبال در تیم های ملی فرانسه خوش درخشید و در لیگ فرانسه هم مقابل تیم هایی که هدایت آنها را فیلیپ بلین و تیلیه بر عهده داشتند، اغلب به پیروزی رسید، تا کنون هدایت تیم های مختلف والیبال دنیا را به عنوان سرمربی بر عهده داشته و عناوین بین المللی گوناگونی را در کارنامه مربیگری خود دارد و با کوله باری از تجربه بین‌المللی و انگیزه زیاد برای جنگیدن در راه رسیدن به المپیک ـ که اولویت مرادی و فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی بود ـ به ایران خواهد آمد.

با وجود تعریف و تمجید سایت فدراسیون والیبال از سرمربی جدیدش، باید گفت که پائز در حال حاضر هدایت یک تیم باشگاهی در اوکراین را بر عهده دارد و پس از پایان مسابقات لیگ اوکراین، بلافاصله برای برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان راهی ایران خواهد شد.

لیگ اوکراین در والیبال حرفه‌ای اروپا و دنیا چندان معتبر نیست و موتا پانز احتمالا از هیچ یک از باشگاه های بزرگ دنیا مشتری نداشته که راهی لیگ کشور جنگ‌زده اوکراین شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۹
ان شاله که پور سانت خوبی داشته باشه واسه عزیزان

الا برکت اله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
مسئله مردم والیبال و فوتبال نیست.

مردم هزار و یک مشکل اساسی و حیاتی دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
چیزی به نام ورزش در این مملکت وجود ندارد.
ورزش یک بیزینس نون و آبدار است که جماعتی را به ثروتهای افسانه ای رسانده است. آن هم در این دوره و زمانه که 70% جمعیت مردم ایران زیر خط فقر قرار دارند.
موریس پائز اصالتا برزیلی فرانسوی هستند و بیشتر در فرانسه و ژاپن کار کرده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
به من چه که کی و اصل و نصبش چی است.
به فکر مسایل اساسی باشید.
تجربه را تجربه کردن خطاست .
باید کادر سازی کنیم چندتا مربی جوان مثل معروف کنارش بزارید
چقدر این وسط هنگام بستن قرارداد سود کردن
وزارت ورزش نظارت نداره؟؟
خوب باید درصد حق العمل کاری منتخب کنندگان را ببینیم بی در و پیکری اینجاست
بالاخره خوبه یا بده؟!!!! تابناک یبار دیگه مقاله رو بخون خودت ببین واقعا چی متوجه میشی ازش
کی میاد ریال بگیره و با کشوری که فرق بین 206 و لندکروز رو تشخیص نمیده کار کنه؟ ولمون کن بابا! فکر نون کنید خربزه آبه.همینم از سرمون زیاده
ببین این مربی چقدر بدبخت بوده که ناچارا بعد از جنگ زدگی اکرایین که دیده کم م داره پوتین تسخیرش میکنه ناچارا سر از ایران دراورده که فعلا ارام پس از طوفان داخلی چند وقت پیش بوده امید به اینکه قدم پاش بد نباشه و جنگ را با خودش از اکرایین به ایران هدیه نیاره که کشورهای غربی و امریکا و اسراییل همانطور که به فلسطین و لبنان تجاوز شده نسخه انرا به ایران بیارند و این مربی جدید بدبیاره بیاره و بزنه به چاک مربی کم هزینه ی احتمالا بوده که حتی از مربیان ایرانی کمتر میگرفته حالا مثل مربی بلژیکی تیم ملی فوتبال نشه که چند هفته دیگه تیم و رها کنه و تمام قراداد بگیره بره
دیگه گفتن تا قبل از اومدن رئیس جدید ما حق حساب دلاریمونو بگیریم...دقیقا مثه دلالای فوتبالمون که میگردن بنجل ترین ها رو به گرونترین قیمت غالب میکنن و از مدیر تیم تا آبدارچی و دلال شیتیلشونو دلاری میگیرن!!
متاسفانه غرب گذایی همه جای کشور رو گرفته کلی مربی خوب تو شرق بودن ولی حیف
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
برادر خوبی؟! کشور ما عملا دست چین هست از ماشین آلات چینی تا .... بعد شما میگی غرب گدایی؟! عجیبه والا در ثانی بهترین مربیان والیبال جهان برای اروپا و آمریکا هستند بریم از چین مربی بیاریم!!
NSR
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
یه روانشناس خوب برو عباس
اوکرای؟؟؟؟؟؟؟ وای چه شود اوکراین که دشمن بود؟
قطعا از عطایی بهتره
کسی که کنار رزنده بوده یعنی کارش درسته
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست