بازدید 5548
۱

حمایت مجری تلویزیون عراق از کارت قرمز فغانی

یک مجری تلویزیونی در عراق از تصمیم علیرضا فغانی در خصوص اخراج ایمن حسین حمایت کرد.
کد خبر: ۱۲۱۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ 30 January 2024


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ با وجود گذشت چند ساعت از شکست تلخ عراق برابر اردن، اما همچنان سوژه اصلی این مسابقه، قضاوت علیرضا فغانی و تصمیم بزرگ و اثرگذار او روی صحنه اخراج ایمن حسین است، کارت قرمزی که روند بازی را در ثانیه‌های پایانی بازی به طور کلی تغییر داد.

ورزش سه در گزارشی نوشت که هنوز به درستی مشخص نیست که فغانی به چه دلیل تصمیم گرفت تا آقای گل جام ملت‌ها را با کارت زرد دوم جریمه کند. در شرایطی که در ابتدا تصور می‌شد حرکت این بازیکن و شادی لقمه برداشتن از زمین منجر به دریافت کارت قرمز برای این بازیکن شده، اما در ادامه ویدیو دیگری منتشر شد و فرضیات افزایش یافت.

برخی اعتقاد داشتند که ایمن حسین روبروی تماشاگران اردنی دست به حرکتی ناشایست زده و با تمسخره حریف، کارت زرد دوم را گرفته است. موضوعی که البته با انتشار ویدیوی جدید کاملا رد شده و مشخص می‌شود علت اصلی دریافت کارت زرد دوم توسط مهاجم عراق، فقط اتلاف وقت بوده است و نه نوع شادی او.

شبکه تلویزیونی الرابع عراق ویدیویی از لحظات شادی پس از گل ایمن حسین را که توسط یکی از تماشاگران و از روی سکوهای استادیوم ضبط شده، منتشر کرده است. از مقایسه لحظه شروع این ویدیو با کلیپ پخش اصلی تلویزیونی و رسمی مسابقات، مشخص می‌شود که در ویدیوی جدید، 19 ثانیه از لحظه به ثمر رسیدن گل ایمن حسین می‌گذرد.

پس از آنکه او شادی خود را با هواداران و هم‌تیمی‌هایش تقسیم می‌کند، علیرضا فغانی دو مرتبه و با سوت‌های خود، از این بازیکن می‌خواهد تا برای آغاز مسابقه به درون زمین بیاید. موضوعی که 70 ثانیه به طول می‌انجامد و در نهایت داور ایرانی مسابقه تصمیم می‌گیرد تا گلزن عراقی‌ها را با کارت زرد دوم اخراج کند.

نکته جالب اینکه مجری این برنامه نیز در صحبت‌هایش حق را به فغانی می‌دهد و از تأخیر ایمن حسین در ورود به زمین با وجود دو بار تذکر توسط داور مسابقه، انتقاد می‌کند. این مجری می‌گوید:تصمیم داور 100 درصد درست است. چون چند بار به ایمن گفت به زمین مسابقه برگردد، ولی این بازیکن توجهی نکرد و شادی پس از گلش را ادامه داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجری تخصص چی داره؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی